Happypancake EI TOIMI

simoesko

Mikäs juttu tää nyt on kun kaatu koko sivusto, eikä pääse enään kirjautumaan?

29

8750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Merkillistä ettei tiedoteta mitään, tässä tapaukessa rupeaa epäilemään että on itse aiheuttanut tämän. Etenkin suuri osa käyttäjistä o n vanhempaa ihmistä.

    • Anonyymi

      Ehkä syy on siinä kun HappyPancake ei kerää edes Jenkeissä käyttäjiä isommin.

    • Anonyymi

      Tunnen yhden naisen joka on ollut 8v Happypancakessa.
      Nainen on kaunis, eli siinä ei ole moitittavaa. Mutta oikeesti hän ei tunnu haluavan mitään. Siis tää on hänelle jonkinlainen harrastus. Kelata miehiä ja tsättäillä heidän kanssaan. Hän ei mene sänkyyn tosta vaan, minun kanssa kyllä päädyttiin. Usemmankin kerran. Mutta jotenkin se "en hae mitään" paistoi läpi. Tykästyin häneen, oikeesti. Mutta en pitänyt siitä "mikään ei merkkaa mitään" menosta.

      Hei, tää on sulle sä Järvenpää kampaaja. Vieläkin useamman vuoden jälkeen olen asiasta ihmeissäni.

      • Anonyymi

        Taidat puhua paskaa!


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • Anonyymi

      Siitä kai tuli si oikiasti pannukakku

    • Anonyymi

      On todella outoa, että sivusto ollut kiinni yli vuorokauden. Onko kukaan löytänyt mitään lisätietoa?

    • Anonyymi

      Pannarin ylläpidolta tuli seuraavanlainen viesti kun asiaa kyselin;

      "Palvelussa on tällä hetkellä tilapäinen vika jota korjaamme parhaillaan. Jos haluat päästä palveluun, voit käyttää HappyPancake sovellusta joka löytyy Apple sekä Playstoresta"

    • Anonyymi

      Miksi kuva ei mene troviiliin niin kuin on tarkoitus, ei mene kokokuvana.

    • Anonyymi

      Onkohan siellä ajan tasalla olevia toimijoita, missä mättää ettei troviili kuva näy kokonaan, vain osittainen. Jos asia ei korjaannu, ei täällä kannata kenenkään roikkua.

      • Anonyymi

        Deittipaikkana Happypancake on täys nolla.
        En ole ollut edes jäsenenä pitkään aikaan.


    • Anonyymi

      Aivan karsea hirviögalleria.

      Kyllä sieltä naisia löytyy, mutta pitää olla joko helvetin kännissä tai sitten todella epätoivoinen jos niistä itselleen seuraa ottaa.

      En nyt vaadi mitään missejä, mutta sen verran omanarvontuntoa on jäljellä, etten vaan yksinkertaisesti voi lähteä minkään rantapirun kelkkaan.....

      • Anonyymi

        No samahan se on minullakin. Osa näistä henkilöistä on ollut siellä vuosia.

        Sitten on niitä profiileja jotka ovat olleet aktiivisia vuosikausia sitten. Pisin jonka jos huomasin oli 12v vanha.

        Mutta noita rantapiruja ja ikideittaajia löytyy kyllä tindetistäkin.


    • Anonyymi

      Miksi troviili kuva ei näy kokonaan.

    • Anonyymi

      Ei kannata täällä enää roikkua

      • Anonyymi

        Ei kannata. Happypancake on turha paikka.
        Naisista löytyy vain ikideittaajia.


    • Anonyymi

      Kaikki naiset ikäänsä vähintään 10 vuotta vanhemman näköisiä!

    • Anonyymi

      Ei onnistu kirjautuminen

    • Anonyymi

      Miksi sivut ei toimi?PANNUKAKUSSA ON AINA JOTAIN VIKAA.Salasana ja käyttäjä tunnus ei toimi.Ei kerrota syytä miksi?

      • Anonyymi

        En myös pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myös pääse.

        Juu ei pääse kirjautumaan.
        Ilmoittaa tarkista internetyhteys.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei pääse kirjautumaan.
        Ilmoittaa tarkista internetyhteys.🤔

        Sama juttu. Ja asiakaspalvelu ei vastaa kyselyihin


    • Anonyymi

      Hyvä hetki sanoa: pitäkää paskanne!

    • Anonyymi

      Itse loin tilin, mutta nyt en pääse kirjautumaan. Pyytää aktivointikoodia, jota en ole saanut. :(

    • Anonyymi

      Täysin PASKA! sivusto. Mainokset senku pyörii viestikentän päällä ei paljon voi yhteyttä ottaa

    • Anonyymi

      Happy pancake ei pääse sisään mikä vika

      • Anonyymi

        Ei pääse, huomasin saman. Herjaa että mun internetyhteys ei toimi.
        Hyvin pääsen muille sivustoille.
        Harmittaa, piti sopia ensi vk treffit.

        Sori, Ahti! :(


    • Anonyymi

      Olen ollut happy bankaden sivulla asiakkaana mutta nyt en enää pääse kirjautumaan sisään enkä uudellen rekisteröitymään. Rakkaus ei aina ole ikuista, pitää välillä löytää uusi kumppani.

    • Anonyymi

      Ei toimi ja pitäis toosaa saada!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe