Tervehdys,
Tässä tuli yksi päivä kaivettua vanhoja levyjä ja 90-luvun hc techno kuulosti todella hyvältä. Valitettavasti levyllä ei lue esittäjän nimiä ja taitaa olla kokoelma eri artistien biisejä. Olen kokeillut youtubesta hauilla etsiä vastaavanlaista menoa, mutta tahdo löytää. 
Eli hakusessa hardcorea vahvoilla syntikoilla. Nykyartisteista Angerfist ehkä jollain tapaa edustaa etsimääni technon alalajia. Osaisiko joku suositella 90-luvun puolivälistä näitä vahvojen syntikoiden vallitsemaan pauketta. Hakusessa ei ole aivan Thunderdome tyylinen iloittelu. 
Kiitos vastauksista etukäteen
Hardcore technoa - apuja kaivataan
6
1687
Vastaukset
esim spiral tribe on aika kova sana. https://www.youtube.com/watch?v=20dzOEs0WaQ
- Terrorista
Heitäpä tänne jotain parempaa tunnusmerkistöä, kuten biiseissä esiintyviä sampleja yms. Tämän pohjalta on ihan mahdotonta sanoa muuta, kuin että jotain ysäricorea olet kuunnellut.
 - syntikka_hc
C-Tank - Tripper
Syntikkapitoisempi biisi c-tankilta, vuodelta 93.- Anonyymi
Moi.
Ei toi C-tank ole sitä tyyliä mitä haen.
Eli enemmän semmoista vahvijen syntiköiden hallitsemaa jylhää maalailua. Ei niinkään nopeaa pimputtelua. 
 - Anonyymi
Hyvää hardcorea myös täällä hakusessa. Eli unohdettuja aarteita saa kaivaa esiin. Jotain tämän tyyppist: https://www.youtube.com/watch?v=LaXEpk2oHgE
Just esim. jotain Scooteria, ei voi sietää...- Anonyymi
Olisiko tässä yksi, West Bam, Generation Celebration remix, aika nopeaa menoa:
https://www.youtube.com/watch?v=jNFbtos-2BA
1994 täytin 20v, Generation X Celebration :D 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285266Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242332Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335- 1041328
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1361029