Mitä teen? Pistänkö tyttärensä siivoamaan? Itse en ainakaan siivoa tahmeaa kusta saatana kaakeleilta!
Anoppi kusee ohi pöntön?
7
560
Vastaukset
- olipas
aika horovittu! Toivottavasti tyttö ei ole tullut äitiinsä!
- tarkkuus.paranee
Pistä vaan ja käske sen anoppisi kusta istumiltaan.
- teenäin
Raahaat anopin vessaan ja painat sen pään siihen kusilätäkön viereen kunnes tajuaa virheensä.
Etkä päästä sitä pois vessasta kunnes on siivonnut jälkensä. - koirakennelmies
Kun se herää heitä ulos ennenkuin se ehtii kusta! Näin meillä tehdään.
- Väärä.syytös
Kysymyksessä on selvästi appiukko. Miehiä ovat jotka lorottaa pytyn vierustalle ja lattialle. Oletko itse syyllistynyt samaan?
Ei muuta kuin lappu seinälle: Täällä pissataan vain istualtaan! - KusKaari
Eiks se squirttaaminen ollutkin kivaa?
- Kusilurkki
Kylläpäs ne voi naisetkin kusta ohi pöntön! Tiedän sen eräästä vanhasta naisesta. Hänet yllätettiin kerran kuseskelemasta seisaaltaan!! Jalat olivat olleet harallaan molemmin puolin pönttöä. Vaikeahan se on saavista kaatamalla osua silloin pönttöön! Miehillä eri juttu, mutta vanhat ukot taatusti kusevat samaten ohi pöntön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612