Hakiko kukaan Veikkaukselle pelinhoitajaksi? Olisi myös kiva kuulla kokemuksia pelinhoitajan työstä
Pelinhoitaja
2
447
Vastaukset
- HopH
Olen ollut itse pelinhoitajana kolme vuotta, ja olen kyllä ihan tykännyt työstä. Palkka on ihan jees (itsellä tuntipalkka reilu 11 euroa plus lisät) ja työ sopii tosi hyvin opintojen oheelle (töitä noin 10h viikossa). Työ on tosi rutiinimaista ja sen opittua myös todella rentoa, vaikka välillä asiakkaat aiheuttavat mielenkiintoisia tilanteita :D Viikonloppumenot saa kyllä unohtaa, sillä töitä on lähes jokaisena perjantaina ja lauantaina jos tekee töitä ravintoloissa.
- HopH
Pitää vielä lisätä se, että Veikkaus on todella hyvä ja luotettava työnantaja mitä kyllä on oppinut arvostamaan :) Mitään ongelmia ei ole ikinä ollut palkkojen, sairaslomien ym. kanssa joten siitä iso plussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191