Onko sinua aprillattu? Oletko itse aprillannut muita?
Miten?
Onnistuiko?
Aprilliä!!!
14
293
Vastaukset
Tietysti onnistui ja tänä vuonna tavallistakin paremmin, sillä kolmannen naapurin postilaatikkoon jättämäni pikku lappunen johti siihen, että neljännen naapurin pihassa kävi kolme poliisiautoa, pari palokunnan autoa ja yksi ambulanssi.
Muut viipyivät alle puoli tuntia, mutta yksi poliisiauto oli pihassa vielä kahden tunnin jälkeen. Se kolmas naapuri näytti istuvan poliisiauton takapenkillä.
En tiedä mikä tilanne siellä nyt on, sillä ei näy edes valoja, mutta kaikki virka-autot ovat poissa.- poliisin_läsnäollessa--
.
"Poliisin läsnäollessa on syytä huomauttaa ettei Kyllikki Saaren murhaajaa ole vieläkään saatu kiinni!!1!!11!1!1!1!!!!"
har-har-
. poliisin_läsnäollessa-- kirjoitti:
.
"Poliisin läsnäollessa on syytä huomauttaa ettei Kyllikki Saaren murhaajaa ole vieläkään saatu kiinni!!1!!11!1!1!1!!!!"
har-har-
.Hans Assman on kuollut.
Noup. Itse yrittänyt edes en.
- nykyään_jatkuvaa
.
"Nykyään aprilli on jatkuvaa kuten joku sote"
har!1
. nykyään_jatkuvaa kirjoitti:
.
"Nykyään aprilli on jatkuvaa kuten joku sote"
har!1
.Tai metro Espoon
- EronnutNainen
Ei mulle kukaan edes puhunut eilen, ei tullut ees yhtään viestiä. Ihan yksin olin koko päivän.
Kai kaikki tajusivat mikä eilisen juoni oli??
- mahoton.paikka
Täh? Aprillipila eskaloitui rosvo-pollari leikiksi?
Ei täällä mitään tajuttu. mahoton.paikka kirjoitti:
Täh? Aprillipila eskaloitui rosvo-pollari leikiksi?
Ei täällä mitään tajuttu.Huijaukseni olikin huijausta, eikä täällä oikeasti ole tapahtunut taaskaan yhtään mitään.
(Tylsyyksien tylsyys)- me_ei-----
.
"Nimut me ei # KÄSSÄTÄ #" me ei
har-har-har-har-har
.
- aamupalajuustoa
Meikä oli iskeny jonku ämmän edellisenä yönä baarista, muija tuli aamulla sit mun luo avaimella jonka olemassaolosta en edes ollut varma ja yllätti meidät sängystä nukkumasta tän baariämmän kans. Onneks, siis onneks, mä muistin et oli aprillipäivä. Läpi meni vaikka siinä joutukin aika osaamiseni rajamailla näytellä asiaa. Ämmä pihalle ja wolaa, taas oli tuoretta naista tarjolla.
En ou aprillannut viimeksi kun joskus muksuna, eikä siträ ole mullekaan kukaan lapsuuden jälkeen tehnyt.
Meilläpäin ei jekkuilla on vaan hapanta jengiä:D
Dorothea Pesch-White wedding. https://www.youtube.com/watch?v=Lt_eH1pY7_QMinua on helppo aprillata. Aina en ehdi keskittymään ja miettimään loppuun saakka, missä mennään ja mikä on meininki. Myönnän!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674