Hei kaikki jotka käytätte Gabapentiniä/Gabrionia/Neurotinia joko lääkkeenä tai sitten viihdekäyttöön, kertokaa nyt mahollisimman pian näkyykö se verikokeissa?!
Kun Lyrica ei näy ja tämähän on Lyrican "esiaste" joten mietin että uskaltaako sitä huomenna verikokeisiin mennä :(
En kaipaa "en tiedä" tai "miksi käytät lääkettä jos et halua sen näkyvän veressä" yms vastauksia, vaan asiallisia!
KIITOS
Näkyykö Gabrion/Neurotin/Gabapentin verikokeissa?1
3
8289
Vastaukset
- nistikö
Mulla oli kanssa seulat muutama pv sitten. Otettiin verikoe ja virtsanäyte ja kysyin että mitä niistä näkee, niin sanoi että niistä saa kyllä selville kaikki kemikaalit mitä on tullut otettua.. Ite käytän Lyricaa vaikka ei ole itellä siihen reseptiä. On aika päihdehoitajalle ens viikolla niin saavatpahan sitten vittu tietää tuonkin asian.. Saa nähdä minkälaista noottia tulee..
- Anonyymi
Lyrica lähtee jopa 3päivässä sitruuna ja vitamiini ei varmasti tuu noitia. Eikö gabapentin poistu nopeemin
- Anonyymi
Vähän myöhässä mut jos joku edelleen asiaa miettii niin:
"Pregabaliini ja gabapentiini ovat yleensä mitattavissa virtsasta korkeintaan n. 5 vuorokauden ajan viimeisimmän annoksen jälkeen, mutta munuaisten vajaatoiminnan yhteydessä ne voivat säilyä todettavissa pidempään."
-lähde:
https://huslab.fi/ohjekirja/9777.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618