en tiedä mikä on yhteyden

uudelleenoton

hintana ja sen arvailu täällä voi olla yliarviointia itseään kohtaan tai virhearviointia suuntaan jos toiseen. en lähde sellaiseen edelleenkään mutta näihin avioliitto kysymyksiin liittyen mainitsen nyt kuitenkin että itse en ole koskaan ajatellut itseäni aviomiehenä saati että olisi riittävän hyvä sinne asti. ei se myöskään ole koskaan ollut mitään elämän suurimpia maalejakaan puhumattakaan lapsista ja perheestä. m-n

17

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halojaa.nyt

Kerro tuo nyt sun uudelle tyttöystävällesi niin olette molemmat kartalla ja varmaan tyytyväisiä asiantilaan. Ei sitä tänne auta kertoo, vittuako meistä kukaan täällä sillä tiedolla tekee.

• ap-------

ei tässä sellasta ole ei uutta eikä vanhaa mutta voi olla jotkin toiset ovat ainakin helpommin tavoitettavissa joille kertookin.

• Samallamitalla

Hinta? No sitten kun käsityöt kostoni ja sen " ystävyyden miksi jatkoin ehkä käsität että sait samalla mitalla. Voin kuvitella hyvin kuinka hikoilee sen akan edessä selittäen kelle viestittelet ja kenen ystävä olet. Eikö sulla äly leikkaa vieläkään kuka sille kertoo nämä? Kertoiko ihan nimen mistä kuuli? Terveiset hyvältä ystävältäsi! Uskothan edelleen vilpittömyyteeni? Tiedän sun olevan edelleen minuun ihastunut ja haluaisit jotain mutta salassa. Siihen en minä ala ja olet sen varmaan älynnyt?

• ap---------

jos numero siis löytyy ynnä muut tiedot niin yhteyttä saa ottaa niin katsotaan mihin se johtaa. mutta harmillista on se että kaikki kuitenkin roikkuu kokoajan. ei tiedä jäikö jokin alkamatta vai onko vielä alkamassa. en kuitenkaan voi jäädä enää elämään siihen että jokin odottaisi minua jonka muutenkin voi tavoittaa vain täältä. en myöskään ole edelleenkään velkaa siitä etten tiennyt.

• perunakukkii

Sitä vaan miettii, että missä kohtaa kaikki meni niin hiton vaikeaksi? :( Sorruin aluksi epäilemään motiiveja ja koko juttua todeten olleeni väärässä. Kaksi ihmistä tykkää aidosti toisistaan MUTTA...

• Kakskytneljäyheksänkymm

Tämän yhteyfen hinta on muistaakseni

• löytyykötiedustelusta

muuta..Ap viestiin vastaan, että aikasemmin oon ollu sitä mieltä, mutta tilanne muuttu sitten aika äkkiä.. Ite asiassa mulla kyllä pari sun työnumeroa on..

• Ystävyyshintana

Toisaalta, mikä on todellisen rakkauden hinta?

• ap---------

en tiedä mutta täällä se ei selviä. elämä ei odota ja tää henkilö ei ehkä vain tajua näitä kuvioita. ei auta nyt kuitenkaan murehtia niitä. panenkin toista jos vain tulee tilaisuus ja menen menojani kyselemättä.

• kuvioita

Mitä kuvioita?

• ap--------
        kuvioita kirjoitti:

Mitä kuvioita?

sitäkin mitä ei omassa toiminnassaan tunnu ymmärtävän. ehkä luuli tuntevansa mut paremmin. en mä näitä juttuja tajua täällä ja muutenkin kaikki täällä on mun mielestä ihan järjetöntä ei pahalla.

• taidanrakastaa
        ap-------- kirjoitti:

sitäkin mitä ei omassa toiminnassaan tunnu ymmärtävän. ehkä luuli tuntevansa mut paremmin. en mä näitä juttuja tajua täällä ja muutenkin kaikki täällä on mun mielestä ihan järjetöntä ei pahalla.

Jotenkin hämärästi tunnistan tässä jotakin tuttua. En todellakaan tajua vieläkään, en tunteitani enkä toimintaani.

• ap--------
        taidanrakastaa kirjoitti:

Jotenkin hämärästi tunnistan tässä jotakin tuttua. En todellakaan tajua vieläkään, en tunteitani enkä toimintaani.

ois vaan voinut mennä sillä että ois tavattu tuntomerkein. sen minäkin oisin vielä ymmärtänyt. miks pitää mennä tekemään jotain josta ei ole varmuutta että molemman tajuaa. meni kaikki ihan uusiks ja vituiks monta vuotta. mihin uskoa enää.... kyttääkö joku nyt jostain puhelimestakin kokoajan..... joo siis kaikkihan mut tuntee.....voi vaikka soitella tosta vaan.....vittu soita kerran ja sen jälkeen älä ikinä enää!!! jätä roikkumaan vittu jätä ikuisesti idiootti!!!

• HIPHIPHURRAA

Joko nyt saa tuulettaa?

• ihanenkelinä

Niinjooja: Sitä on aika turha nöyryyttä esittää kun ensin kusee omaan sukkaansa saatana. Joo kiitos. Pysy oikein paljon poissa tieltä tyhjäpää.

• Vastaan, vaikken tunnista aloittajaa. Mikset sinä itse aloittaja ota yhteyttä kohteeseesi?

Se on ensimmäinen asia, joka viestistäsi tulee mieleen. Jos et ole selvillä jonkun ajatuksista tai tekojen ja toiminnan syistä, on syytä ottaa yhteyttä, ja kysyä tarkoitusta. Ei jättää ylpeästi kyselemättä, ja mennä menojaan. (Eri asia tietenkin on, jos on kielletty ottamasta yhteyttä.)

• lhuyhg

Onkos ap kriisi menossa oman päänsä kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe