Tuntuuko sinusta

Säteilyvaara

että välillämme on jokin outo magneettinen voima?

16

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolustuskyvytön

En tykkää että mut heitetään johonkin keskustelupalstalle

• Samallamitallasaat

Joko se akka hermostuu tilanteeseen? Mehän ollaan vaan ystäviä? Niinhän sanoit ettei kommentoi ajatusta ystävyydestä. Ihan viattomia juttuja ollaan nakeltu. Mutta oli pakko käyttää sitä yhtä juttua jonka lähetit oli niin pakko. Ymmärtäähän se varmaan senkin ettet kulje luonani? Hitto kun osaat pokkaa pitää sinusta huomaa ollenkaan mitä se akka sulle suoltaa asiasta? Tiedän että se kyttää nyt sua kuun haukka. Ikävää eikö totta? Kerro lisää työntouhujasi miltä tuntuu kun me ollaan niin ystäviä eikö totta? Pus sulle odotan seuraavaa yhteyttä.

• ehkätuleelisäävielä

Kyllä tunnen.. Saanko käyttää sun alotusta mun omien muiden mietteideni kirjottamiseen? Kiitti. :D

Sellasta vaan, että
      1. Uudessa ihmissuhteessa joskus käy niin, että joutuu maksaan aiempien ihmisten virheitä. Tuntuu epäreilulta.
      2. Vertaan kaikkia sinuun. Olet ainut ketä kohtaan tunteeni ovat olleet upeat.. Tunnen niin, koska olet ihmisenä just sellanen mistä tykkään ja tykkään erityisesti meidän yhteydestä, vetovoimasta. En usko löytäväni enää vastaavaa ja siksi epäilen vahvasti, että olen yksin loppuun asti. En halua tyytyä kehenkään, kun en sua saanut.

• Minustakin meillä on miltei telepaattinen yhteys, mikäli olet tarkoittamani henkilö. Ja minäkin rakastan sinua, jos olet tarkoittamani...

Tietääkseni, et ole naimisissa.

• Luulen, että tunnistin sinut nyt tuosta "sellasta" sanasta.
        Et ehkä olekaan se, joksi sinua ensin luulin.

Oletko sinä se"Danny Starrettin" näköinen?
        Ja kirjoititko nyt sille nuoruuden rakkaudellesi,
        sinä "Danny Starrettin" näköinen?

Mitä teille oikein tapahtui(?) Miksi hän meni toisen kanssa naimisiin,
        ja on nyt taaperon äiti(?) (Kummallista.)

Selloin kun poistuin kuvioista kauan sitten, luulin, että teillä
        meni todella hyvin.

• Muu.Vaara

Kerran oli yhteys.
      Nyt on palstayhteys.
      Kohtaaminen ja puheyhteys puuttuu.
      Onko outoa magneettista voimaa?
      Sano sinä...Jos olet Hän..

• Selvennys

Tässä maailmassa on sellaisia paljon asioita, joita ei voi oikein järjellä selittää. Kaikella on tarkoitus se täytyy vain ensin ymmärtää:)

• Yhteyson

Juu tuntuu. Se on aivan ihmeellistä meidän välinen yhteys.

• iliman.muuta

tunttuu.. ja tunne eikun vahvisttuu. Ei oo ollu tarkotus satuttaa..Olen pahoillani jos loukkaannuit.

• jamuutiliman

kuvitellaanpa nyt hetki, että oisit hän. Sattuihan se, mutta ei sillä ole merkitystä kaiken muun rinnalla. Kaikki on ihan hyvin. No en justiinsa nyt pysty sanomaan enempää.

• kinderkakku

Olen ihmetellyt miksi vetovoiman tunne on niin vahva. En ole ennen kokenut vastaavaa.Hän ei todellakaan mikään järkivalinta ja siksi ihmettelenkin järki-ihmisenä tätä tunnetta.Hänen seurassaan,tekee aina mieli koskettaa tai halata häntä hellästi.
      En tiedä,pystynkö koskaan sivuuttamaan sitä tunnetta, joka nousee sydämestä joka kerta, kun kohtaan hänet.Hieman myös jännittää olla hänen lähellään,mutta pystyn
      sen siirtämään taka-alalle.Hän melkein aiheutti minulle kerran sydänkohtauksen,
      olemalla ajattelematon.Olin täysin suunniltani,ehkä omaa rakkauttani pelästyin.
      Tykkään nykyisin kovasti tunteesta, joka hiipi mieleeni erittäin paljon,,

• samanapaisethylkii

No vttu ei tunnu! Häivy!!

• kyllätuntuu

TUNTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tässäjatuossa

Tuntuu sisuksissa asti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Sydän irti ja munuiset tuossa.

• senhuomannutettä

Heikkenemään päin.

• elluhalloyb

JOO
      KUMMALLAKIN SÄDETTÄ....KEHOSSA...EI HAIHDU...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe