Moottoripyörämerkki vai keskitasonmies?
Mikä on KTM?
14
1957
Vastaukset
- äly.hoi.älä.jätä
Tällä palstalla luonnollisesti keskitasonmies.
Ehkä moottoripyörä.org sivustolla se on itävaltalainen moottoripyörämerkki. - AvioATMies
KTM on kauppatieteiden maisteri.
- Talousnaisia
Taloudestaan tarkkoja naisia, ehkäpä.
Itselle tulee aina ekana mieleen kotari eli moottoripyörä.
- Seköskertoojo
No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.
Seköskertoojo kirjoitti:
No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.
Kyllä mulle tulee ekana mieleen kotari. Mä en olekaan vissiin "tavallinen" nainen. Enkä mies. :)
Mielenkiinnon kohteet vaikuttaa.
Tulee mieleen nuhanen neljä puokki kotari mopo.
Mulla on ollut 3 kotaria
- Muija.maalta
Mulle tämä palstaslangi on ihan täyttä hebreaa, ytmit ja sytmit ja ätmit ja hcätmit... Tämä on jonkin ajateemisen, mutta sosiaalisesta elämästä syrjäytyneen nettiruikuttajan omakeksimiä lyhenteitä. Mutta kyseessä on mies, joka ei saa pillua, oli millä lyhenteellä tahansa mainittu.
- HondaKurkonAkseli
KTM = KurkoKuspää-TakaaTuuppija-Maalainen.
Voi tarkistaa siirtymällä palstalla ajoneuvot-kaksipyöräiset. - Anonyymi
Kotarit on hyviä ostakaa honda
- Anonyymi
Jaa a en tiedä mutta ytm olen kuullut että olen sellainen ytm koska olen ollut saman naisen kanssa vuosia.
- Anonyymi
Olin ennen KTM, sittemmin KTT
Lyhenne KTM tulee nimistä Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen. Kaksi ensimmäistä on sukunimiä ja viimeinen kaupunki missä yhtiö on toiminut.
Mulle KTM edustaa aina moottoripyörää. Mun mieleistä enduroa etenkin. Nykyisin Hussen yrityksen osasena. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264