Moottoripyörämerkki vai keskitasonmies?
Mikä on KTM?
14
1983
Vastaukset
- äly.hoi.älä.jätä
Tällä palstalla luonnollisesti keskitasonmies.
Ehkä moottoripyörä.org sivustolla se on itävaltalainen moottoripyörämerkki. - AvioATMies
KTM on kauppatieteiden maisteri.
- Talousnaisia
Taloudestaan tarkkoja naisia, ehkäpä.
Itselle tulee aina ekana mieleen kotari eli moottoripyörä.
- Seköskertoojo
No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.
Seköskertoojo kirjoitti:
No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.
Kyllä mulle tulee ekana mieleen kotari. Mä en olekaan vissiin "tavallinen" nainen. Enkä mies. :)
Mielenkiinnon kohteet vaikuttaa.
Tulee mieleen nuhanen neljä puokki kotari mopo.
Mulla on ollut 3 kotaria
- Muija.maalta
Mulle tämä palstaslangi on ihan täyttä hebreaa, ytmit ja sytmit ja ätmit ja hcätmit... Tämä on jonkin ajateemisen, mutta sosiaalisesta elämästä syrjäytyneen nettiruikuttajan omakeksimiä lyhenteitä. Mutta kyseessä on mies, joka ei saa pillua, oli millä lyhenteellä tahansa mainittu.
- HondaKurkonAkseli
KTM = KurkoKuspää-TakaaTuuppija-Maalainen.
Voi tarkistaa siirtymällä palstalla ajoneuvot-kaksipyöräiset. - Anonyymi
Kotarit on hyviä ostakaa honda
- Anonyymi
Jaa a en tiedä mutta ytm olen kuullut että olen sellainen ytm koska olen ollut saman naisen kanssa vuosia.
- Anonyymi
Olin ennen KTM, sittemmin KTT
Lyhenne KTM tulee nimistä Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen. Kaksi ensimmäistä on sukunimiä ja viimeinen kaupunki missä yhtiö on toiminut.
Mulle KTM edustaa aina moottoripyörää. Mun mieleistä enduroa etenkin. Nykyisin Hussen yrityksen osasena. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883