Mikä on KTM?

päänimisteri

Moottoripyörämerkki vai keskitasonmies?

14

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äly.hoi.älä.jätä

Tällä palstalla luonnollisesti keskitasonmies.
      Ehkä moottoripyörä.org sivustolla se on itävaltalainen moottoripyörämerkki.

• AvioATMies

KTM on kauppatieteiden maisteri.

• Talousnaisia

Taloudestaan tarkkoja naisia, ehkäpä.

• Itselle tulee aina ekana mieleen kotari eli moottoripyörä.

• Seköskertoojo

No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.

• Seköskertoojo kirjoitti:

No ei todellakaan tule mieleen ekana 😀 miehille ehkä, jotka eivät ole korkeakoulutettuja.

Kyllä mulle tulee ekana mieleen kotari. Mä en olekaan vissiin "tavallinen" nainen. Enkä mies. :)

Mielenkiinnon kohteet vaikuttaa.

• Tulee mieleen nuhanen neljä puokki kotari mopo.

• Mulla on ollut 3 kotaria

• Muija.maalta

Mulle tämä palstaslangi on ihan täyttä hebreaa, ytmit ja sytmit ja ätmit ja hcätmit... Tämä on jonkin ajateemisen, mutta sosiaalisesta elämästä syrjäytyneen nettiruikuttajan omakeksimiä lyhenteitä. Mutta kyseessä on mies, joka ei saa pillua, oli millä lyhenteellä tahansa mainittu.

• HondaKurkonAkseli

KTM = KurkoKuspää-TakaaTuuppija-Maalainen.

Voi tarkistaa siirtymällä palstalla ajoneuvot-kaksipyöräiset.

• Anonyymi

Kotarit on hyviä ostakaa honda

• Anonyymi

Jaa a en tiedä mutta ytm olen kuullut että olen sellainen ytm koska olen ollut saman naisen kanssa vuosia.

• Anonyymi

Olin ennen KTM, sittemmin KTT

• Lyhenne KTM tulee nimistä Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen. Kaksi ensimmäistä on sukunimiä ja viimeinen kaupunki missä yhtiö on toiminut.

Mulle KTM edustaa aina moottoripyörää. Mun mieleistä enduroa etenkin. Nykyisin Hussen yrityksen osasena. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      42
      3047
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2495
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2297
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      30
      2081
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      38
      1600
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1525
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26