huomistosta jonka olen ymmärtänyt kiitoksena jostain menneisyyden kohtaamisesta jonka olin huomaavani sinusta. Ehkä olen vain harhainen ja teen vääriä johtopäätöksiä.
Hauskan yhteyden löysimme, vaikka en puhu meistä tai rakkaudesta, koska se olisi valetta.
Kiitos nainen. pienestä...
15
613
Vastaukset
- Jepsistäjepsis
Onpas höpsö viesti.
- kivaviesti
No ei ollut yhtään höpsö, mutta vähän tarkennusta voisi kaivata.
- enummarra
Mitä hauskaa on viestissä, jonka mukaan rakkaudesta puhuminen olisi valetta.
- pääsiäispäässä
Tarkennetaan jo että mission impossible.
Meni jo..- ikäväkuulla
Onko se siis kuollut tai maasta karkoitettu? Otan osaa.
- joosinnemeni
ikäväkuulla kirjoitti:
Onko se siis kuollut tai maasta karkoitettu? Otan osaa.
Joo marssiin matkasi, haavelaivalla.
- noclown
Tarkennetaan jo hyvä mies, ei ole mission impossible, jos hän edelleen antaa sinulle huomiota ja sinä huomaat ja mietit häntä. Pistä jalka toisen eteen ja mene juttusille, ei vaikeaa.. Nimimerkissäsi on pääsiäinen: pääsiäinenhän merkitsee vapautta, kevättä, uuden syntymää. Hymy naamaan ja koskettelemaan.
- vaikeaselkoista
Ehkä niin. Tai ehkä johtui siitä että olet/ hän on mukava ihminen. Jos tarkoitat yhteydellä sitä paikkaa missä viimeksi näimme.
Jos minulle kirjoitit, niin kyse ei ollut kiitoksesta.
Katseltuani sukulaisten ja tuttavien kuolemia,
ajattelin, että milloin vain voi sattua mitä vain, ja päätin kertoa,
mitä ajattelen sinusta. Kyse on siis siitä, mitä ajattelen sinusta
PREESENSSISSÄ.
Mutta en halua kuormittaa sinua omilla ihastumisentunteillani,
kun en tiedä, minkälaiset ihmissuhdekuviot sinun elämässäsi pyörivät.- Höpsojenkuningatar
Vielä tällainen sinulle :)
https://youtu.be/VJcGi4-n_Yw
Tällaisia mietteitä sinusta tulee.- Taidatollahullu
Ootsä ihan tosissasi? Aika kornia.
"Vielä"...?
En kirjoittanut tuota
"Höpsöjenkuningattaren" kommenttia.
Jos olisin jotakin halunnut lisätä,
olisin tehnyt sen omalla nimimerkilläni.- Päässäpyöriijoskuslujaa
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"Vielä"...?
En kirjoittanut tuota
"Höpsöjenkuningattaren" kommenttia.
Jos olisin jotakin halunnut lisätä,
olisin tehnyt sen omalla nimimerkilläni.Kommentti ei ollut tarkoitettu viestisi jatkeeksi, vaan se oli, kuten moni muukin sepustukseni, pääni selvitystä ja halua uskoa hyvään.
Oikeastaan minulla on jatkuvasti inhottava olo, en tiedä mitä on tapahtunut, pimeitä varjoja ja pahan tuntua. Haluaisin uskoa.
On vähän niinkuin raiskattu pyytäisi raiskaajalta suukkoa. Niinkuin se olisi oma valinta. Toivon sydämeni pohjasta, että asiat eivät ole niin miltä ne näyttävät.
- läähättää
Silleen söpösti harhainenko
- yksinäinen.ap
Joo...liikaa aikaa muulle kuin rakkaudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502