kun oon kuitenki kääntäny selkäni jumalalle...jote kuitenki olen teidän vihollinen sen takia...
mikä näin henkilöhtasesti vituttaa...
te haluate vaan kuulla kuin huonosti mulla menee
2
153
Vastaukset
- Uskovain
Pyhä Raamattu sanoo että sitä saat mitä uskot. Mitä kylvät myös niittät. Siis jos Uskot että sinulle käy hyvin ja Jumala on mitä Hän kirjoittaa !! Niin silloin sinulle käy hyvin.. Ps. 115:3
Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.
Ota huomioon että sun sieluvihollinen on voimakas hujjaamaan sua uskomaan että peli on pelattu ja niin on sun usko mennyt menoa..
Siis rukoillaan ett Teh 24 v saa sinun uskosi Jeesus !! Ole siunattu !!- Uskovain
Jeesus on kuvaamani sielunvihullinen ja tahoo meille pahaa terrorin muodossa. Ei ole sattumaa että Kaikkivoipa on ujo hiljainen PELKUKRI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094