Miten nainen voi parhaiten ilahduttaa miestä? Ihan arjesta puhun nyt.
Mikä ilahduttaa miestä?
27
3517
Vastaukset
- sen.tekemällä
Antamalla pyllynreikää
- seukkaillaan
Okei, täytyy antaa :)
- ehm----
.
"Tarjoamalla sketsiä?????????"
har--
. Täältä palstalta saanut vakuuttavaa tietoa, että voikkuleivät tekevät miehen hyvin onnelliseksi. Tähän on uskottava. :)
Riippuu miehestä. Monelle hyvä kotiruoka on elämys
- sxth666
Mies on ilahtunut, kun olen ehdottanut että miettisimme seuraavaa reissua. Kerran ilahtui Jameson-pullosta. Kerran kun ostin ruukkukasvin ja sanoin että hänkin osaa kyllä hoitaa ja pitää sen hengissä. Joskus varmaan siitä, että tykkäsin lähteä Biltemaan mukaan.. Eipä siis oikein mistään erikoisista. Eniten hän varmaan tykkää jostain ihan muusta. No en kyllä tarkoita sitä, vaan melankolista mieltä vailla ilahtumisen tähtihetkeä. Eli minä en sitä ehkä edes tiedä. Täytyy kysyä!
- siistiiii
voi kun mäkin tapaisin tommoisen tytön.meillä alkaa viikonloppu sillä että menen sotkuiseen kämpään ja turhat luulot otetaan pois heti huutamalla ja vähäinenkin hyvä mieli pilataan.jos on nälkä pitää käydä hakemassa omat ruuat kaupasta.mitään ei saa sanoa,eikä olla mieltä.wc käyntejä pitää välttää kun kuluu vettä.telkkarista tulee vain hää ja muoti ohjelmia vaikka nainen räplää vain puhelintaan,eikä katso edes.välillä lentää tavaroita ja jos jotain menee pieleen,syy on minun.seksiä kerran kuussa,1asento koska hänen ei tarvitse minua mielistellä.jos tuon tai teen jotain, pitää kiitos sana kiskoa pihdeillä.näin minua viihdytetään ja ihmetellään kun en halua olla arjessa mukana.
- siistiii
ei mikään,toissapäivänä kertoi 8v suhteen jälkeen tekstarilla ettei jaksa enää kun minulle ei hänen arkensa maistu.en pysty käsittämään kuinka ihminen voi tommoiseksi muuttua.ollaan joskus oltu tosi rakastuneita ja onnellisia.kai?minä olen yrittänyt jaksaa kun selityksiä on riittänyt väsymyksestä masennukseen ja mitä millonkin.joka on myös minun aikaansaannosta.
- siistiiii
niin,vastaus aloittajan kysymykseen..minut tekisi onnelliseksi että voisin tehdä sinut onnelliseksi,hymy,aito kosketus,ystävällisiä sanoja.kuuntelisit jos haluan jostain puhua,ilman että tuijjotat puhelinta samalla ja pelaat.wienerleikkeestä ja paistetuista perunoista palvoisin maata jalkojesi alla.
- raimo.oskari
siistiiii kirjoitti:
niin,vastaus aloittajan kysymykseen..minut tekisi onnelliseksi että voisin tehdä sinut onnelliseksi,hymy,aito kosketus,ystävällisiä sanoja.kuuntelisit jos haluan jostain puhua,ilman että tuijjotat puhelinta samalla ja pelaat.wienerleikkeestä ja paistetuista perunoista palvoisin maata jalkojesi alla.
Tähän palataan AINA kun nainen yrittää olla mielinkielin, lopullinen päämäärä on vain nöyryyttää.
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt tai jotain sinne päin.
- entiiäloppuuko
Mut voisi ilahduttaa suoraansanoen kunnon suikkarilla. naikkonen on tosi passiivinen seksissä ja arki on tylsää joten tuollainen härskiksi heittäytyminen tekisi poikaa. ei välttämättä tarvi suikkaria mutta kunhan olisi aloitteellisempi ja näyttäisi siltä että haluaa minua. sitten on tietenkin ruoka ja jos joskus ostaisi pari bisseä jääkaappiin ihan muo varten eikä katsoisi pahalla kun tinaan ne huiviini. niska/selkähieronta olisi rentouttavaa.
- eipahaamuille
Niinpä. Nainen tekee tuon kun ihastuu. Joskus on vaan omissa jutuissa niin paljon muuhun elämämään lannistavaa. Älä anna sen lannistaa sinua. On niitä muitakin.
- raimo.oskari
Huomannu samaa, naiset on tunnekylmiä ja vinkuu että ne ansaitsisi parempaa. KATINKONTIT!!!!
- Yhdessävaiyksin
Mä luulen et hyvät kahvit hyvän pullan kera ensalkuun.
Sitten voitais istua vierekkäin, mukavalle sohvalleni ja vähän halailla turha jännitys pois "Sinulta mies ennen kaikkea" Vuorossa olisi sitten, terapeuttinen keskustelu ihan vain arjesta ja siitä että kuinka saataisiin se toimimaan ongelmitta.
Arvostus, aito kiinnostus, luottamus ja keskustelu siitä mitä kummatkin haluavat elämässä, tulevat aina ennen suurinta virhettä eli seksiä. - raimo.oskari
On kiva mennä raskaan työpäivän päätteeksi kotiin, jossa tuoksuu hyvä ruoka ja vastassa on kauniiksi laittautunut nainen. Ruuan jälkeen harrastamme seksiä.
- Jurjllöö
Miesystäväni ilahtuu kun teen hänelle eväsleivät töihin tai laitan ruokaa.. olen vain huomaavainen pienillä asioilla😀
- työ.mies
Sinä teet pienen kivan teon miehesi puolesta ja hän tekee vastapalveluksen. Juuri noin suhteet toimivat.
- oliskintarve
Yllättävä suihinotto antaumuksella/innokkuudella ;)
- työ.mies
Runsaalla syljellä liukastettuna, se on avain onnistumiseen.
- I.love.you
Hymy ja kolme ystävällistä sanaa.
- Yö.syöppö
Nakit ja muusi silmillä.
- Sauva.kävelijä
Sauvakävely naapurin Mirjan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918