Kuinka vanhoja kokemattomia miehiä tunnette?

Kyselijä-

Naiset ei voi olla kokemattomia 30 v jälkeen mutta miehet voivat.

13

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69696969

Työpaikallani on yhdeksän miestä. Pienipalkkainen ammatti. Täydellä varmuudella kokemattomia on kaksi yli 40v miestä ja yksi liki 30v. Lisäksi yhtä 50v miestä epäilen kokemattomaksi.

• yksinkertaista

Miksi et ole heitä päästänyt kärsimyksestään ja vienyt poikuutta?

• 69696969

Olen itsekin mies. Homoilu ei kiinnosta.

• 69696969 kirjoitti:

Olen itsekin mies. Homoilu ei kiinnosta.

Kyllä noissa ikäluokissa kokemattomana alkaa homoilu jo kiinnostamaan ja sitä paitsi suomalaiset miehet ovat useimmiten muutenkin homoja.
        Ei muuta kuin musta mies sinne työpaikalle strippaamaan ihan privaatistikin niin alkaa mieliala kohenemaan ja työn laatu paranee.

• 41atm

Tunnen yhden eli itseni.

• Pilattu.elämä

Minä sain ensimmäisen kerra 36-vuotiaana. Viimeksi sain yli 5 vuotta sitten ja sekin oli väljää...

• Tuntemalla en tunne ko itseni ja olin ekalla kerralla 25 vai 26, no siinä synttäreitten hujakoilla kuitenkin. Toinen kerta sitten oli 32v.

• 41vmies

Tunnen 36 v neitsyt naisen. Kerran se kertoi baarissa että on neitsyt. Ei uskoisi koska se nainen on todella nätti.

• Valehtelijoita

Ja sinä uskoit? Todennäköisesti senkin naisen immenkalvo on lentänyt seinille viimeistään 14 vuotiaana.

• Naisasialooser11

Tunnen kaksi tänä vuonna 32 täyttävää totaalikokematonta miestä, toinen dippainssi, toinen amk-inssi, kolmas samanikäinen kaveri olisi niin ikään kokematon lukuunottamatta 20 vuotiaana lyhyttä"seurustelua"16v naisen kanssa, kaverin pikkusisko, ei seksiä. Hän on kuitenkin paneskellut aasiassa lukuisia naisia.

Tämän lisäksi tunsin yhden miehen peräkyliltä joka ainakin eli ikänsä ilman naista, varmuudella en voi sanoa onko saanut seksikokemuksia joskus, mutta epäilen että ei ole. Hän nukkui pois 71 vuotiaana erakkona mahdollisesti vieden poikuutensa mukanaan hautaansa.

• Miehet pysyvät pidempään kokemattomina, koska heille seksi ei ole yhtä tärkeää kuin kiimavittunsa viemille naisille.

• 45v_mies

Tunnen 72-vuotiaan neitsytmiehen ja 48-vuotiaan neitsytnaisen.

• Tiedän_kaksi

Tällä palstalla ainakin DarkFear on 38 ja Pertsa 58, vaikka kumpikin valehtelee ikänsä kymmenen vuotta nuoremmaksi. Neitsyitä toki ovat molemmat, ja heillä on myös kova kisa siitä, kummalla on isompi ja kiiltävämpi päälakikalju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3809
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3185
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2817
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2477
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe