Paikallislehti

Lapualainen

Lopetanko lehden tilauksen? Kovin ykspuolinen on tuo etusivu viikosta toiseen. Tarkoitus on varmaankin ylittää ärsytyskynnys ? Joko saa seuraaviin vaaleihin varata etusivun?

29

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InSbe

      Kysy Kojolaa Tarjalta.

      • sen.leipää.syöt

        Maksaako K-rauta, Super- market ja vissiin se Tokmannikin ne Kokoomuksen massiiviset mainokset ja luultavammin paljon muutakin Kokoomuksen satraapeille, niin ja kenelle ne koulujen rakentamiset annetaankaan, sponsorit sielläkin on takana. Ei niitä rakentamiskiiruisiin muuten olisi vaalien alla herätty, kun neljä vuotta oltiin unohdettu kaikki kiiruut.


      • sen.leipää.syöt kirjoitti:

        Maksaako K-rauta, Super- market ja vissiin se Tokmannikin ne Kokoomuksen massiiviset mainokset ja luultavammin paljon muutakin Kokoomuksen satraapeille, niin ja kenelle ne koulujen rakentamiset annetaankaan, sponsorit sielläkin on takana. Ei niitä rakentamiskiiruisiin muuten olisi vaalien alla herätty, kun neljä vuotta oltiin unohdettu kaikki kiiruut.

        Tokmannimon pörssissä noteerattu firma. Ei se tue puolueita.


      • Kaksonenkaksonen

        Kehittyvien maakuntien Suomi, Kaksonehan oli siinä nokkamiehenä. Niin, Tokmannihan ei politikoi. Hehheh.


    • mäenainakaan

      Kuka enää lukee LS

    • viikonvarrelta

      Niiten olis varmaan hyvä tietää ja myös miettiä, mitätä tarkoitaa ja edellyttä SÄÄTIÖ pohjalta tapahtuva toiminta. Onkoha tullut viimeaikoina liikuttua jos ei aivan rajan väärällä puolella niin ainakin harmalla-aluella. Säännöistä kyllä löytyy hyvät määrittelyt, kannattaa tutkia ja toimia niitten mukaan, vaikka Lapualla toimitaankin.

      • maantapa

        Ikola Johanna (kok.) säätiössä, siunaa toiminnan. Ei tartte ihmetellä kun tuli vaan muutama surkea ääni...... Noilla tuntemattomilla maksajilla pelaaminen on muuten vanha tapa.


      • toisettunarit
        maantapa kirjoitti:

        Ikola Johanna (kok.) säätiössä, siunaa toiminnan. Ei tartte ihmetellä kun tuli vaan muutama surkea ääni...... Noilla tuntemattomilla maksajilla pelaaminen on muuten vanha tapa.

        Sulla on väärää tietoa. Ei ole säätiössä enää.


      • jei1958
        maantapa kirjoitti:

        Ikola Johanna (kok.) säätiössä, siunaa toiminnan. Ei tartte ihmetellä kun tuli vaan muutama surkea ääni...... Noilla tuntemattomilla maksajilla pelaaminen on muuten vanha tapa.

        Maantavalle: Kenenkä päästä näitä aivopieruja syntyy? Oikeasti, ota ihan yhteyttä saadaksesi osaltani oikeaa tietoa ja välttäksesi väärän tiedon välittämistä. Vaalikisoissa voi olla mukana pelkästä myötätunnostakin! Vuosien 2001-2014 aikana Lapua Seurassa, (joka toimii Lapua Säätiön valtuuskuntana, joka vastaa Lapuan Sanomien toiminnasta sen hallituksena) näin monenlaisia tahatonta tai tahallista ymmärtämättömyyttä, tietämättömyyttä, välistävetoa, hyväksikäyttöä ja muuta ällistyttävää, oikeitten asioitten ohella. En siunannut alhaiseen ja kyseenalaiseen suuntaan asioita, mitä tietooni tuli. Olen siitä saanut kokea, kuulla ja kestää monenmoista. Hilpeitä esimerkkejä luuloista ja huippusekoilusta: nykyistä edellisissä vaaleissa olin kaapannut LapSan toimituksen itselleni, sain uskonihmisen kolme uskomatonta syytöspuhelua, olen istunut aiheettomasti syytettynä sinänsä ihan fiksujen taholta. Olivat kyllä yllättävyydessään ainutlaatuisia kokemuksia! Kotokaupungin ahdistaviin asioihin suhtaudun kumartelematta, lähinnä hurtilla huumorilla, siihen on riittänyt materiaalia. Jota muuten on mainitsemistani hallussani äänitteinä ja muina dokumentteina, joista vois siunaalla Vaasan Jaakoon tavoin: OOTTAKO KUULLU??? Säälittää vaan niin monen kohta...
        Johanna Elisabet Ikola
        Syreenikuja 5


      • nauhuri
        jei1958 kirjoitti:

        Maantavalle: Kenenkä päästä näitä aivopieruja syntyy? Oikeasti, ota ihan yhteyttä saadaksesi osaltani oikeaa tietoa ja välttäksesi väärän tiedon välittämistä. Vaalikisoissa voi olla mukana pelkästä myötätunnostakin! Vuosien 2001-2014 aikana Lapua Seurassa, (joka toimii Lapua Säätiön valtuuskuntana, joka vastaa Lapuan Sanomien toiminnasta sen hallituksena) näin monenlaisia tahatonta tai tahallista ymmärtämättömyyttä, tietämättömyyttä, välistävetoa, hyväksikäyttöä ja muuta ällistyttävää, oikeitten asioitten ohella. En siunannut alhaiseen ja kyseenalaiseen suuntaan asioita, mitä tietooni tuli. Olen siitä saanut kokea, kuulla ja kestää monenmoista. Hilpeitä esimerkkejä luuloista ja huippusekoilusta: nykyistä edellisissä vaaleissa olin kaapannut LapSan toimituksen itselleni, sain uskonihmisen kolme uskomatonta syytöspuhelua, olen istunut aiheettomasti syytettynä sinänsä ihan fiksujen taholta. Olivat kyllä yllättävyydessään ainutlaatuisia kokemuksia! Kotokaupungin ahdistaviin asioihin suhtaudun kumartelematta, lähinnä hurtilla huumorilla, siihen on riittänyt materiaalia. Jota muuten on mainitsemistani hallussani äänitteinä ja muina dokumentteina, joista vois siunaalla Vaasan Jaakoon tavoin: OOTTAKO KUULLU??? Säälittää vaan niin monen kohta...
        Johanna Elisabet Ikola
        Syreenikuja 5

        Mitä mahtaa lainsäätäjä tuumata äänitteistä jos ne on salaa tehty


    • Nuorisovaalien

      LS uutisoi nuorisovaalien tuloksen näyttävästi ennen kuntavaalia. En muista kunnista ole lukenut sama. Tilaus on peruutettu.

      • Villeviihreä

        Aina yhtä harkitsematonta


      • hutunhuttua

        Ilmaisjakelu Aviisi julkaisi vissii myös. Samaa sarjaa lehden "sisältö " kun Lapuan sanomien tänä päivänä.


      • kiirastorstaina

        Ikolahan avautuu oikein huolella. Kumpi muuten on, eikös samannimisiä ole useampia. Säätiön JIOli erottamassa edellistä pitkäaikaista päätoimittajaa ja toimitusjohtajaa . Ne "ratkaisut" vaikuttavat lehdessä vuosien ellei vuosikymmenten päähän. Näin pääsisäisen alla, käsien pesuun voi tuntua tarvetta. Poliittisesta toiminnasta en tiedä. Kokoomus lienee miesten pelikenttää.


    • aivokuollut

      Kun aloittaa keskustelun ja sitten kommentoi omaa tekstiään, saa ohjailtua asiaa mieleisekseen.
      Tässä tapauksessa yksi ja sama ääliö ajaa omaa missiotaan. Mahtaa tuntea itsensä ja asiansa tärkeäksi?

      • Eisama

        kun aloittaja. Perun tilauksen. Eiköhän päätoimittajalle saada lääketieteen voimin munat jalkojen väliin niin pääsee tanhuamaan pesäpallokentälle kauhavalaisten kanssa. Nuorisovaalien tuloksen uutisointi on pöyristyttävää. Kokoomuksen vaalityötä.


      • Eisama kirjoitti:

        kun aloittaja. Perun tilauksen. Eiköhän päätoimittajalle saada lääketieteen voimin munat jalkojen väliin niin pääsee tanhuamaan pesäpallokentälle kauhavalaisten kanssa. Nuorisovaalien tuloksen uutisointi on pöyristyttävää. Kokoomuksen vaalityötä.

        Se olisi pöyristyttävää jos vaalituloksista vaiettaisiin. 👀


    • Menneenmaailmanmuisto

      Olisihan ollut rikollista jos nuorisovaalin tuloksesta olisi Lapualla vaiettu. Sinänsä paikallislehdellä ei nykymaailmassa ole enää virkaa. Sitä lukevat vain eläkeläiset.

      • Ja_miksi_ei

        Koko maakunnassa ei ole tuloksia ilmoitettu muualla kuin Lapualla. Lapuan Sanomat tekee vaalipropagandaa ilmoittamalla tulokset ennen kunnallisvaaleja. Ilman muuta nuorisovaalien tulos pitää ilmoittaa kaikille. Mutta ajankohta? Ilmeisesti olen neljäs joka peruu tilauksen. Niin, olen kohta myös eläkeläinen.


      • Ja_miksi_ei kirjoitti:

        Koko maakunnassa ei ole tuloksia ilmoitettu muualla kuin Lapualla. Lapuan Sanomat tekee vaalipropagandaa ilmoittamalla tulokset ennen kunnallisvaaleja. Ilman muuta nuorisovaalien tulos pitää ilmoittaa kaikille. Mutta ajankohta? Ilmeisesti olen neljäs joka peruu tilauksen. Niin, olen kohta myös eläkeläinen.

        Kyllä muuten ilmoitettiin. Aviisissa oli Kauhavan tulokset. Muita en ole sillä silmällä katsonut, mutta tuo sattui osumaan silmään. 👁


      • Yäk

        Kokkare kirjooottaa k.p.


    • järkipäässä

      Hyvä että julkaistiin, on tehty jo monta vuotta. Pidän tietenkin oman tilauksen, ja lahjatilauksen voimassa. Ei kukaan sen perusteella äänestä - millä sivulla mainoksia on. Jokainen tämän kokoinen kaupunki tarvitsee oman lehden.

    • etusivunpoika

      No pääsikö se päätoimittajan poikaystävä kokkari läpitte ?

      • eisaakysyä

        hys hys ei puhuta nyt siitä. "jesus kun on tunkkaane ilima"


      • pelleteatteria

        Ei päässy onneksi. Ei tuollaasia akanjatkeita tarvita päätöksentekoon.


    • toppuri

      Mikäs tämän ketjun toppuuti

    • jokotaasomatsotkoo

      Tämänpäivän lehdessä pt:n kirjootuksessa oli taas rasistinen sävy. Tulevina vuosina kaikki palvelujen järjestämismallit ja yhteistyöverkostot tulee olla tasapuolisessa ja avoimessa puntarissa. Seinäjoen nimittäminen Kurakauppalaksi on ennakkoluuloja lisäävää ja siksi arvostelukyvytöntä asioiden esilletuontia.

      • orottelen

        Onko tullut selvyyttä demarien ja muitten kyselyyhin LS etusivun mainostilan yksipuolisista junttaamisesta kokoomukselle ?


    • ilkantilaaja

      Onpa pakko laittaa palautetta.Luin viikon lehdet. Aikamoista sopertelua 9.5. Lapuan Sanoma -lehden "pääkirjoitus" . Jättäisi kirjoittamatta, kun ei ole mitään sanottavaa. Seinäjoella käyminen ei ihan riitä aiheeksi maksaville lukijoille. Tulee mieleen, jos toimittaja, vieläpä johtava sellainen, ei ole ymmärtänyt sote-uudistuksesta tuon enempää eikä pääse kahvipöytätason ihmettelyä pidemmälle, onko vika ammattitaidossa? Kaikki tekstissä ei myöskään pidä paikkaansa. Eikö Lapuan Sanoman toimitus seuraa ollenkaan esimerkiksi yleisradion uutisia? Koskaan ei ole liian myöhäistä ruveta sivistämään itseään. Sitä odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe