Olen kateellinen niille, jotka kanssasi saavat aikaa viettää :(
Taas yksi päivä ilman ihanaa seuraasi
25
864
Vastaukset
- Ihanheti
Harva saa, tai joutuu. Mutta sä saisit :)
Aikaa on varmasti vielä
- miesvaalea
kiva kuva värikäs kuin huulipuna
miesvaalea kirjoitti:
kiva kuva värikäs kuin huulipuna
Kiva kun pidät väreistä, itse pidän myös mutta harvemmin pidän värejä.
- Hyivittuaaaa
valtakunta kirjoitti:
Kiva kun pidät väreistä, itse pidän myös mutta harvemmin pidän värejä.
Rumat silmät!
- Älkäämyykötykkejä
Saudeissa ei pinkki taida olla muotia:)
Älkäämyykötykkejä kirjoitti:
Saudeissa ei pinkki taida olla muotia:)
En tiedä enkä tunne tapoja
- tyrkkyoot
Miksi helvetissä tuppaudut joka palstalle ja puhut asian vierestä eli SINUSTA?? Etkö muualta saa tarpeeksi huomioo?
- kumihuulentyrkytykset
Hyivittuaaaa kirjoitti:
Rumat silmät!
kumihuulihan se yrittää tyrkyttää itseään palstan miehiille, ja oma ukko rojoo sohvalla eikä halua kumihuulta enää.
tyrkkyoot kirjoitti:
Miksi helvetissä tuppaudut joka palstalle ja puhut asian vierestä eli SINUSTA?? Etkö muualta saa tarpeeksi huomioo?
En saa huomiota ystäviltä, oon huomion kipeä😍 eikä minulla ystäviä ole.
kumihuulentyrkytykset kirjoitti:
kumihuulihan se yrittää tyrkyttää itseään palstan miehiille, ja oma ukko rojoo sohvalla eikä halua kumihuulta enää.
Minulla on ihan tavalliset huulet niin kuin silmätkin.
kumihuulentyrkytykset kirjoitti:
Ei minulla kumihuulia ole että älä nyt sekoita. En ymmärrä miksi taas tämä ulkonäkö keskeisyys.
- miesvaalea
Silmäsi välkehtivät, kuin järvet keskellä vaaran,
huulias näe en ne vaan kauniit palstalle puhelee,
siks kaikki kuvias katselee. - miesvaalea
valtakunta kirjoitti:
En saa huomiota ystäviltä, oon huomion kipeä😍 eikä minulla ystäviä ole.
vain ytäväsi,
haluun olla.
lento yön ystävä,
kesä kasteen kyynel.
toukan aika,
perhon tuo.
pelko jänö,
harmaan turkin luo,
ystävä sen hälle tuo. miesvaalea kirjoitti:
Silmäsi välkehtivät, kuin järvet keskellä vaaran,
huulias näe en ne vaan kauniit palstalle puhelee,
siks kaikki kuvias katselee.Olet oikeassa. Kauhuissani tulevaisuutta katson uhkakuvia luon mielessäni.minkä varmuutta en tiedä haluan muuttaa ihmisten virheitä, jotka aiheuttaa riistävää tuskaa. Haluisin vain saada tuudittautua sylissä ja nautinnosta ja tyydyttää haluni ja unohtaa
Ukko haluaa jättää kuulematta tuskani ,kun tuskani huuto on hänelle myrkkyä hänen kulkevana suonissaan verenä.se huutaa tuskaa pois pääsyä, luon uhkakuvia hänen itsensä tuhoamisesta ja kaiken luovuttamisesta.
Ei Hällä yhtään taistelutahtoa ja se tuo minulle liikaa yksin kantaen taakkaa ,eikä halua jakaa sitä kanssani ja erikseen sanookin niin, kaikki pitää olla hänelle täydellistä muuten kokee 100kertaa minua alhaisemmalta jos puhun ikäviä.valtakunta kirjoitti:
Olet oikeassa. Kauhuissani tulevaisuutta katson uhkakuvia luon mielessäni.minkä varmuutta en tiedä haluan muuttaa ihmisten virheitä, jotka aiheuttaa riistävää tuskaa. Haluisin vain saada tuudittautua sylissä ja nautinnosta ja tyydyttää haluni ja unohtaa
Ukko haluaa jättää kuulematta tuskani ,kun tuskani huuto on hänelle myrkkyä hänen kulkevana suonissaan verenä.se huutaa tuskaa pois pääsyä, luon uhkakuvia hänen itsensä tuhoamisesta ja kaiken luovuttamisesta.
Ei Hällä yhtään taistelutahtoa ja se tuo minulle liikaa yksin kantaen taakkaa ,eikä halua jakaa sitä kanssani ja erikseen sanookin niin, kaikki pitää olla hänelle täydellistä muuten kokee 100kertaa minua alhaisemmalta jos puhun ikäviä.Siellä se sängyssä murjottaa ja itsensä hautaamista haluaa kaikki vaan johtuu minusta, koska en ole onnellinen.
hän mielummin riistää henkensä kuin minua tukisi. Se ei kestä taakkaa, hän ei vaan kestä vaikka se on minun jos voin pahoin vaikka en hauku häntä tai pahaa tee vaan puhun kuin tännekin kuulostan vain niin surkealta kun pelkään.
Oon niin monesti kohdannut tämän vain hymyillä pitäisi nurkassa vaikka syy ei ole hänessä. Se vaan uhkaa minua itsellään ja miten voin jaksaa kaiken tän, en tiedä. oon ennenkin jaksanut,miksi en nyt. Miksi olisin uupuneempi kuin silloin vuosia sitten. Huusin ääneen ja enemmän itkin nyt vaikenen ja puren hampaita.
Muilla on kaikki valmiudet pärjäämiseen mutta minulla ei ole vaikka haluisin korjauttaa kun sairastun saan vaan epävarmoja, minua hulluksi liittäviä katseita.- miesvaalea
Ihana ystäväni valtakunta, ethän ymmärrä runoani väärin, sillä sinä sinä olet voittaja, sulle sen kirjoitin.
Olenko enää mitään,
viekö tuonela minut manalaan pilkattavaksi,
kaikkien halvettivaksi,
sinnekkö tieni on viitoitettu,
kalmaanko kotaloni kiskoo kitumaan.
Eikö sadulla olekkaan onnen loppua,
voiko rakkaus suoda yhtä onnen katsetta,
yhtä huulen hymyä,
voisinpa maistaa kieleltäsi yhden pisaran,
tuo poistaisi tulen tuskan,
mielen mustan,
tuon synkän ikävän. miesvaalea kirjoitti:
Ihana ystäväni valtakunta, ethän ymmärrä runoani väärin, sillä sinä sinä olet voittaja, sulle sen kirjoitin.
Olenko enää mitään,
viekö tuonela minut manalaan pilkattavaksi,
kaikkien halvettivaksi,
sinnekkö tieni on viitoitettu,
kalmaanko kotaloni kiskoo kitumaan.
Eikö sadulla olekkaan onnen loppua,
voiko rakkaus suoda yhtä onnen katsetta,
yhtä huulen hymyä,
voisinpa maistaa kieleltäsi yhden pisaran,
tuo poistaisi tulen tuskan,
mielen mustan,
tuon synkän ikävän.Elä itseäsi alenna, olen vain tajunnut olen vielä kauempana tavoitteesta kuin olen.
saduilla on onnellinen loppu vain johtuen siitä, että toimit oikein, se on sadun opetus olla hyvä.
Elämässä pitää taistella asiat läpi vain jos uskot siitä olevan hyötyä.
Minulla on mieli mustana vain itsestäni surkeus mitä en tajunnut satuttaa. Ei voi olla elämässä asioita, jotka seuraa leimaavina perässä.- miesvaalea
oot oivallus sulle Kiitos!
minkä taakse jättää,
se edessä mättää,
on helppo ohittaa,
kun osaa odottaa.
oi mieli musta,
muista olla heijastin,
niin yössä sulle,
valosi laulaa oikein. miesvaalea kirjoitti:
oot oivallus sulle Kiitos!
minkä taakse jättää,
se edessä mättää,
on helppo ohittaa,
kun osaa odottaa.
oi mieli musta,
muista olla heijastin,
niin yössä sulle,
valosi laulaa oikein.Timantit säihkyy yössäkin vain hyvässä paineessa timantti syntyy kun elämän valo näkyy kirkkaana edessä kun asiat menneisyydestä tulevat taakaksi tai elämä kohtelee huonosti,voin timantti himmentyä.
Täytyy saada pois menneisyydestä varjot, jotka tekevät minusta avuttoman. Elämä on vaikeaa alusta asti vaikeaa mutta nousemme jokainen,jollain keinolla ylös myös apuja käyttäen.- miesvaalea
tunteella hiottu,
sun kuoren sisään kätketty,
tuo sielun timantti,
on ajatuksilla täytetty
- nomuthei
Eikö sinulla ole niin kiire, että et ehdi tai halua tai muuten vaan ei tee mieli? Nauti nyt siitä mitä olet halunnut ja saanut käytökselläsi aikaiseksi.
Ei tämä ehkä aloittajalle ole, mutta kunhan kirjoitin. - Minäkinhaluaisinnähdä
Nähdään kun ehdotat:)
Osallistunpa minäkin tähän keskusteluun:
Huomenna on vaalipäivä.
Kannattaa äänestää, jos ei sitä ole jo tehnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604