Niinhän sitä sanotaan että "Viina on viisasten juoma", siitäköhän se johtuu ettei se sovi naisille:
https://www.thesun.co.uk/news/3277343/grand-national-boozy-aintree-ladies-day-2017/
Surullisinta asiassa lienee se ettei dokaava ja mokaava länsinainen itse edes taida tajuta alennustilaansa vaan jokaisessa mahdollisessa paikassa korostaa korkeaa koulutustaan & fiksuuttaan syynä sille miksi ei tasoisiaan miehiä muka löydy. Oikeastihan useimmat miehet ei noin alas vajonnutta naista voi millään huolia, sitä ja sen edesottamuksia saisi aina joka paikassa vaan hävetä.
Länsileidit bilettää
4
95
Vastaukset 4
- Teknodonna
Minun on varmaan kommentoitava tähän jotain, sillä olen plantaasin ainoa fiktiivinen nainen.
Maailma muuttuu, veliseni.
Muutos on jatkuvaa - ja kaiken lisäksi koko elämän perusta. Taantumaksi näennäisesti luokiteltava tapahtuma (nainen sammahtaa julkiselle paikalle) näyttäisi siten olevan elämänvastaista ja arvosisällöltään tyhjää.
Olisi erittäin helppo nitoa sammuneeseen naiseen lippusia ja lappusia, joissa lukisi tehokkaita iskusanoja, kuten tällaisia.
- Länsimainen rappio
- huora
- syyllinen
- target
- äidin irvikuva
- munasolupommi.
etc
Se, että joitain kuvia oltiin käytetty kaksi kertaa, oli mielestäni jo törkää.
(naurua)"Olisi erittäin helppo nitoa sammuneeseen naiseen lippusia ja lappusia, joissa lukisi tehokkaita iskusanoja, kuten tällaisia.
- Länsimainen rappio
- huora
- syyllinen
- target
- äidin irvikuva
- munasolupommi."
Tuo oli hyvä. Tiedettiinhän se jo ennestäänkin että sinulla on taiteilijan sielu mutta lähinnä kirjoittamisen puolella, laputtamalla jonkun sammuneen naisen Suomen neito -patsaan edessä voisit saada installaation kautta nimeä ja laajentaa nykytaiteen puolelle toimenkuvaasi.- Teknodonna
Harmaaritari kirjoitti:
"Olisi erittäin helppo nitoa sammuneeseen naiseen lippusia ja lappusia, joissa lukisi tehokkaita iskusanoja, kuten tällaisia.
- Länsimainen rappio
- huora
- syyllinen
- target
- äidin irvikuva
- munasolupommi."
Tuo oli hyvä. Tiedettiinhän se jo ennestäänkin että sinulla on taiteilijan sielu mutta lähinnä kirjoittamisen puolella, laputtamalla jonkun sammuneen naisen Suomen neito -patsaan edessä voisit saada installaation kautta nimeä ja laajentaa nykytaiteen puolelle toimenkuvaasi.Mjoo
Ei hassumpi idea. Ainoa ongelma on siinä että naisiin ei saa käsittääkseni liimailla mitään. Varsinkaan tiedottomiin. Tällä on jotain tekemistä henkilösuojan kanssa.
Sellainen lappu, jossa lukisi HELP, olisi varmaan vielä liimattavissa.
(naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Ei hassumpi idea. Ainoa ongelma on siinä että naisiin ei saa käsittääkseni liimailla mitään. Varsinkaan tiedottomiin. Tällä on jotain tekemistä henkilösuojan kanssa.
Sellainen lappu, jossa lukisi HELP, olisi varmaan vielä liimattavissa.
(naurua)Tuosta tuli muuten mieleen eräs raitiovaunumatka Helsingissä, kun hoksasin penkillä laitapuolen matkustajan, jonka toppatakin selkään oli spraytölkillä vetäisty tägi.
Silloin jo mä tiesin, että jokin oli pahasti pielessä ihmiskunnan matkalla kohti lopullisia talleja.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503