Turn off: "Saako sinua suudella?"

Nainen34v

Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

351

5324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselta ei pidä yleensäkään kysellä mitään.

• rgtvs4554svs5

Entä jos on niin kädetön ettei osaa lukea ja sitten kun luulee että on oikea tilanne toimia niin yrittäessä nainen vaan perääntyy. Pitäisi olla joku saatanan ajatustenlukija jotta tietää miten toimia milloinkin perkele.

• Onko sulle käynyt näin?

• Hanki.kädet

Jos muidu haluaa ja päästää poski-poskea-kostusetäisyydelle ja jätät suuteloimatta ja rupeat kyselemään, niin ilman pitääkin jäämäsi.

Jos et osaa tuon vertaa lukea toista ihmistä, et kyllä muitakaan ilmiselviä ihmisten käyttämiä positiivisia ja negatiivisia signaaleja ymmärrä. Ei sun kans kukaan rupea kun joka asia pitää vääntää rautalangasta.

• 121212121212
        Hanki.kädet kirjoitti:

Jos muidu haluaa ja päästää poski-poskea-kostusetäisyydelle ja jätät suuteloimatta ja rupeat kyselemään, niin ilman pitääkin jäämäsi.

Jos et osaa tuon vertaa lukea toista ihmistä, et kyllä muitakaan ilmiselviä ihmisten käyttämiä positiivisia ja negatiivisia signaaleja ymmärrä. Ei sun kans kukaan rupea kun joka asia pitää vääntää rautalangasta.

Miksi sitten aloitteen tekeminen on naisille niin vaikeaa?

Ja "aloitteella" tarkoitan aloitetta johon sisältyy sosiaalinen riski, ja/tai riski torjunnasta. En merkitsevää katsetta jonka voi perua jos miestä ei kiinnostakaan tai jos mies osoittautuu epäkiinnostavaksi.

Miksi naiset valittavat etteivät, sosiaalisesti taitavampina, osaa tehdä aloitetta vaikuttamatta tyrkyiltä? 99% naisen aloitteista on joko odottelua että mies hoitaa homman, tai suoraviivaista lähentelyä ympärihumalassa (asialla yleensä känniset kurpat) joka saisi Asperger-ätmin vaikuttamaan sosiaalisesti taitavalta ja sukupuolten ollessa toisin päin kohteen soittamaan poliisit paikalle.

Jos kerran sulava eteneminen on merkki yleisistä sosiaalisista taidoista, miksi naisten kyvyt aloitteiden teossa ovat HC-ATM-tasolla?

• Siksi koska miehessä pitää olla munaa tehdä se aloite.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Siksi koska miehessä pitää olla munaa tehdä se aloite.

Tuo ei vastaa kysymykseen.

Toistan sen: jos kyky tehdä aloite ja edetä sulavasti on merkki yleisistä sosiaalisista taidoista, miksi naiset eivät _osaa_ tehdä aloitetta (päättäväisesti ja sulavasti) edes halutessaan?

Joudummeko myöntämään että miehet ovat vahvempia, rohkeampia, älykkäämpiä, nopeampia JA sosiaalisesti taitavampia...naisten etujen ollessa ulkonäkö ja kyky tehdä lapsia?

• 121212121212 kirjoitti:

Toistan sen: jos kyky tehdä aloite ja edetä sulavasti on merkki yleisistä sosiaalisista taidoista, miksi naiset eivät _osaa_ tehdä aloitetta (päättäväisesti ja sulavasti) edes halutessaan?

Joudummeko myöntämään että miehet ovat vahvempia, rohkeampia, älykkäämpiä, nopeampia JA sosiaalisesti taitavampia...naisten etujen ollessa ulkonäkö ja kyky tehdä lapsia?

Vastasin ensimmäiseen kysymykseen. Aloitteen tekeminen voi olla vaikeaa joillekin. Pointti on se että ei haluta tehdä aloitetta. Se on testi numero 1. Se on hyvin yksinkertainen. Miehessä on joko riittävästi munaa tai sitten ei.

Itse en halua miestä, joka ei pystynyt ehdottamaan minulle tapaamista tms. Menen mielelläni kyllä juttelemaan, mutta miehen pitää pyytää minua ulos tms. Mikään ei ole kuumempaa kuin itsevarma mies.

En vastaa nyt yleisesti naisten puolesta.

• Nainen34v kirjoitti:

Vastasin ensimmäiseen kysymykseen. Aloitteen tekeminen voi olla vaikeaa joillekin. Pointti on se että ei haluta tehdä aloitetta. Se on testi numero 1. Se on hyvin yksinkertainen. Miehessä on joko riittävästi munaa tai sitten ei.

Itse en halua miestä, joka ei pystynyt ehdottamaan minulle tapaamista tms. Menen mielelläni kyllä juttelemaan, mutta miehen pitää pyytää minua ulos tms. Mikään ei ole kuumempaa kuin itsevarma mies.

En vastaa nyt yleisesti naisten puolesta.

Naiset ovat yleisesti pakahousupelkureita, koska eivät uskalla edes tehdä aloitteita. Naiset ovat avuttomia pelkureita, koska odottavat passivisina miesten aloitteita ja keksivät kaiken maailman sääntöjä miten aloite on tehyt oikein tai väärin.

• super-atm kirjoitti:

Naiset ovat yleisesti pakahousupelkureita, koska eivät uskalla edes tehdä aloitteita. Naiset ovat avuttomia pelkureita, koska odottavat passivisina miesten aloitteita ja keksivät kaiken maailman sääntöjä miten aloite on tehyt oikein tai väärin.

Lueppa uudelleen. Kyse ei ole minun tapauksessani kyse uskalluksesta.

Äläkä yleistä mun käytöstäni muihin naisiin.

• Nainen34v kirjoitti:

Lueppa uudelleen. Kyse ei ole minun tapauksessani kyse uskalluksesta.

Äläkä yleistä mun käytöstäni muihin naisiin.

Sinä et itse ainakaan uskalla yhtään mitään. Helppohan se on laatia listoja ja sääntöjä mitä miehen pitää olla ja tehdä. Itse olet passiivinen ja tyhmä pelkuri, etkä uskalla tehdä elämässä yhtään mitään.

• super-atm kirjoitti:

Sinä et itse ainakaan uskalla yhtään mitään. Helppohan se on laatia listoja ja sääntöjä mitä miehen pitää olla ja tehdä. Itse olet passiivinen ja tyhmä pelkuri, etkä uskalla tehdä elämässä yhtään mitään.

Etpä voisi enempää mennä analyysissäsi pieleen. :)

• Nainen34v kirjoitti:

Etpä voisi enempää mennä analyysissäsi pieleen. :)

Olen täysin oikeassa.

Moni mies menee tuohon ansaan että lähtee miettimään mitä kaikkea nainen sanoo että miehen pitää olla.

Tosimies on juuri sellainen kuin itse on, eikä yritä mitään muuta.

Olet tyhmä feministi ja näet itsesi jotenkin täydellisenä lahjana miehille ja keksit aikasi kuluksi nirsona, ujona ja aloitekyvyttömänä naisena jotain vaatimuksia.

Ota vastuu elämästäsi ja lopeta miesten arvostelu munattomiin sen perusteella mikä miellyttää sinua. Olet typerä kakaran tasolle jäänyt nainen.

• super-atm kirjoitti:

Olen täysin oikeassa.

Moni mies menee tuohon ansaan että lähtee miettimään mitä kaikkea nainen sanoo että miehen pitää olla.

Tosimies on juuri sellainen kuin itse on, eikä yritä mitään muuta.

Olet tyhmä feministi ja näet itsesi jotenkin täydellisenä lahjana miehille ja keksit aikasi kuluksi nirsona, ujona ja aloitekyvyttömänä naisena jotain vaatimuksia.

Ota vastuu elämästäsi ja lopeta miesten arvostelu munattomiin sen perusteella mikä miellyttää sinua. Olet typerä kakaran tasolle jäänyt nainen.

En todellakaa arvostele miehiä. Annoin vain otsikossa pienen vinkin. Se käyttää, joka haluaa.

Kaikki mun elämässäni olevat miehet on aivan mahtavia tyyppejä, kukin on omanlaisensa ja ihan ulkonäköön katsomatta. Saan olla kiitollinen että oon saanut nää kaikki ihmiset mun elämään. Koitahan säkin iloita asioista siellä päin.

• Nainen34v kirjoitti:

En todellakaa arvostele miehiä. Annoin vain otsikossa pienen vinkin. Se käyttää, joka haluaa.

Kaikki mun elämässäni olevat miehet on aivan mahtavia tyyppejä, kukin on omanlaisensa ja ihan ulkonäköön katsomatta. Saan olla kiitollinen että oon saanut nää kaikki ihmiset mun elämään. Koitahan säkin iloita asioista siellä päin.

Tyhmä!

Pienen vinkin.... oletko yksinkertainen? Naisilla on tuollaisia vinkkejä ja vaatimuksia yleensä vähintään 100 kappaletta, joten ei kannattaisi erityisemmin kehuskella sillä että niitä on ja tulet tänne jonkulaisena sankarina kertomaan niistä yhden.

Anna välillä vinkkejä naisille mikä ulkonäöltä ja käytökseltä miehiä miellyttää, jotta he voivat tehdä muutoksia itseenä.

Ai niin unohdin. Feministien mielestä naisen pitää kelvata juuri sellaisena kuin on, jopa komeimmille miehille. Mutta miehen pitää treenata , olla rikasja osata sirkustemppuja, jotta passiivinen ja ujo paskahousunainen hyväksyy.

• super-atm kirjoitti:

Tyhmä!

Pienen vinkin.... oletko yksinkertainen? Naisilla on tuollaisia vinkkejä ja vaatimuksia yleensä vähintään 100 kappaletta, joten ei kannattaisi erityisemmin kehuskella sillä että niitä on ja tulet tänne jonkulaisena sankarina kertomaan niistä yhden.

Anna välillä vinkkejä naisille mikä ulkonäöltä ja käytökseltä miehiä miellyttää, jotta he voivat tehdä muutoksia itseenä.

Ai niin unohdin. Feministien mielestä naisen pitää kelvata juuri sellaisena kuin on, jopa komeimmille miehille. Mutta miehen pitää treenata , olla rikasja osata sirkustemppuja, jotta passiivinen ja ujo paskahousunainen hyväksyy.

En ole feministi. Taas meni pieleen. Mun mielestä naisen pitää todellakin pitää huolta itsestään.

• Nainen34v kirjoitti:

En ole feministi. Taas meni pieleen. Mun mielestä naisen pitää todellakin pitää huolta itsestään.

Selvästi olet feministi, koska et et kannata todellista tasa-arvoa vaan vaadit etuoikeuksia naisille.

Sinä olet pelkuri, joten et pidä psyykkisesti itsestäsi huolta.

Vaikka olisit joskus ollut kaunis, niin et ole sitä montaa vuotta enää, koska olet jo nyt vanha nainen.

• Abc_d
        Hanki.kädet kirjoitti:

Äläs ny. Kyll vähän toivoa pitää meillekin jättää, jotka tarvii kirjalliset ohjeet kaikkeen. Oonhan minäkin löytänyt kumppanin!

• Että.näin
        121212121212 kirjoitti:

Naiset osaisivat kyllä tehdä aloitteita mutteivat HALUA koska HALUAVAT sellaisen miehen joka osaa tehdä alotteita. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

• Moromorooo
        Nainen34v kirjoitti:

Mitäs se Pertti täällä öyhöttää?

• KysynVaan-76
        Että.näin kirjoitti:

Naiset osaisivat kyllä tehdä aloitteita mutteivat HALUA koska HALUAVAT sellaisen miehen joka osaa tehdä alotteita. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

"Naiset osaisivat kyllä tehdä aloitteita mutteivat HALUA koska HALUAVAT sellaisen miehen joka osaa tehdä alotteita. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?"

Entä jos mies kyllä osaa tehdä aloiteita mutta ei halua? Ihan siis kuten naisetkin. Miten silloin edetään?

• KysynVaan-76 kirjoitti:

"Naiset osaisivat kyllä tehdä aloitteita mutteivat HALUA koska HALUAVAT sellaisen miehen joka osaa tehdä alotteita. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?"

Entä jos mies kyllä osaa tehdä aloiteita mutta ei halua? Ihan siis kuten naisetkin. Miten silloin edetään?

Sitten sellaisen miehen varmastikin poimii roosa, joka tykkää tehdä aloitteita. Mikää ei ole kiveen kirjoitettua. Meille jokaiselle löytyy jotakin.

• Pillujen--asiantuntija

Mjoo, pitää myös uskaltaa panna naista eikä mitään lupia kannata kysyä.

• Ei tähänkään tietenkään lupaa kysytä. Sen nyt kaikki myös ymmärtää, että väkisin ei mitään tehdä.

• Nainen34v kirjoitti:

Ei tähänkään tietenkään lupaa kysytä. Sen nyt kaikki myös ymmärtää, että väkisin ei mitään tehdä.

Mies on munaton jos ei tee väkisin mitään naiselle. Sinähän et yksin päätä mikä on oikein tehty ja mikä väärin, minkälainen on miehekäs ja minkälainen ei.

• eitääooniinvakavaa
        super-atm kirjoitti:

Mies on munaton jos ei tee väkisin mitään naiselle. Sinähän et yksin päätä mikä on oikein tehty ja mikä väärin, minkälainen on miehekäs ja minkälainen ei.

Ei hän tuossa kommentissaan mistään päätä, vaan kertoo oman mielipiteensä. Avaa ylänappisi ja ota iisisti. Nyt olet koko ajan kireällä kuin viulun kieli.

• 121212121212

Tuohan on se perinteinen naisen asenne.

Nainen on (seksi)objekti; pillu, tissit, peppu, nätit kasvot.

Mies on tekijä, joka osoittaa rohkeutta ja kyvykkyyttä. Ellei mies osoita näitä ja erityisesti dominanssia naista kohtaan, ei hän sytytä liskonaivojen osaa joka kertoo miehen omaavan riittävästi statusta jotta hän voi kohdella naista omaisuutenaan. Kaikkein kiihottavinta alistuvalle naiselle (n. 95% naisista) on kun mies "vain ottaa hänet", aivan kuten kivikauden heimopäällikkö tekisi.

Luonnollisesti tärkeää on pokauskokemus jotta osaa toimia tavalla joka mahdollistaa askeleen taakse jos nainen ei haluakaan edetä.

Vaikeuksissa ovat tasa-arvoiset miehet ja miehet joilta puuttuu pokauskokemus; molemmat kysyvät lupaa, joko verbaalisesti tai odottamalla naiselta selvempää signaalia kiinnostuksesta.

• Otan.jos.haluan

Näinpä. Olen tehnyt useita aloitteita ensisuudelmaan ja seksiin kun en jaksa odottaa kömpelöä jahkailijaa, ja eihän se vain tunnu lainkaan yhtä hyvältä kuin se, että mies testosteroniaan vähän pölläyttelee ja huomaavaisen hellästi mutta määrätietoisesti mielitettyään lähestyy.

Sulla on nyt on toi uuvuttava pilluobjekti-näkemys tosin. Rituaali on ikivanha ja näkyy eläinmaailmassa laajalti; uros piirittää ja naaras mieluummin tarkkailee onko tämä se jonka otan. Seksi siinä molemmilla on mielessä ihan tasavertaisesti, ja hylkyä paukkuu heikolle ja saamattomalle uroolle.

• Tämä lienee meidän genetiikassa; miehen pitää olla miehinen, naisen naisellinen. Äijämäinen nainen ei houkuttele valtaosaa miehistä, kuten ei myöskään epävarma aloitekyvytön mies. Turha täällä on näitä itkeä, vaan tehdä asioille jotain. Jos haluaa saavuttaa jotain, mitä ei ole itse ennen saavuttanut, pitää tehdä asioita, mitä ei ole itse ennen tehnyt.

Jos nainen viihtyy lähellä, on todennäköistä, että hän myös haluaa tulla suudelluksi, jos siis kyse einole kaverisuhteesta.

• 121212121212
        Otan.jos.haluan kirjoitti:

Näinpä. Olen tehnyt useita aloitteita ensisuudelmaan ja seksiin kun en jaksa odottaa kömpelöä jahkailijaa, ja eihän se vain tunnu lainkaan yhtä hyvältä kuin se, että mies testosteroniaan vähän pölläyttelee ja huomaavaisen hellästi mutta määrätietoisesti mielitettyään lähestyy.

Sulla on nyt on toi uuvuttava pilluobjekti-näkemys tosin. Rituaali on ikivanha ja näkyy eläinmaailmassa laajalti; uros piirittää ja naaras mieluummin tarkkailee onko tämä se jonka otan. Seksi siinä molemmilla on mielessä ihan tasavertaisesti, ja hylkyä paukkuu heikolle ja saamattomalle uroolle.

Tarkkaileva nainen ON pilluobjekti. Mies on subjekti. Asiaa voi käännellä mihin muotoon tahansa, mutta tämä on se kuvaavin.

Olen mielissäni siitä että olet rehellinen. Naista ei sytytä kiltteys, luotettavuus, tms - vaan voima, status ja dominanssi.

Menetetty feministimiesten sukupolvi uskoi naisten kehittyneen, koska naiset - saadakseen lisää etuja - niin uskottelivat. Nyt miehet alkavat ymmärtää kupletin juonta. Donald Trumpin kaltaisten vahvojen alfamiesten valinnat johtajiksi kertovat siitä, samoin kuin nuoria miehiä puoleensa vetävä PUA-kulttuuri. Käsitteet "alfa" ja "beta" ovat nykyajan 16-kesäisille arkipäivää, he ymmärtävät miten jääkylmää naisten geenipolitiikka on.

Tarkkaileva nainen ON pilluobjekti. Mies on subjekti. Asiaa voi käännellä mihin muotoon tahansa, mutta tämä on se kuvaavin.

Olen mielissäni siitä että olet rehellinen. Naista ei sytytä kiltteys, luotettavuus, tms - vaan voima, status ja dominanssi.

Menetetty feministimiesten sukupolvi uskoi naisten kehittyneen, koska naiset - saadakseen lisää etuja - niin uskottelivat. Nyt miehet alkavat ymmärtää kupletin juonta. Donald Trumpin kaltaisten vahvojen alfamiesten valinnat johtajiksi kertovat siitä, samoin kuin nuoria miehiä puoleensa vetävä PUA-kulttuuri. Käsitteet "alfa" ja "beta" ovat nykyajan 16-kesäisille arkipäivää, he ymmärtävät miten jääkylmää naisten geenipolitiikka on.

Tästä olen hyvin pitkälle samaa mieltä. Olen tässä tarkkaillut itseäni monta kuukautta enkä voi väittää vastaan.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tämä lienee meidän genetiikassa; miehen pitää olla miehinen, naisen naisellinen. Äijämäinen nainen ei houkuttele valtaosaa miehistä, kuten ei myöskään epävarma aloitekyvytön mies. Turha täällä on näitä itkeä, vaan tehdä asioille jotain. Jos haluaa saavuttaa jotain, mitä ei ole itse ennen saavuttanut, pitää tehdä asioita, mitä ei ole itse ennen tehnyt.

Jos nainen viihtyy lähellä, on todennäköistä, että hän myös haluaa tulla suudelluksi, jos siis kyse einole kaverisuhteesta.

Ihan vastaavasti naiset valittavat ettei heitä saisi kohdella pelkkinä pilluina.

...mutta samanaikaisesti naiset eivät ole valmiita tekemään samaa kuin miehet, saavuttaakseen saman arvostuksen kuin miehet. Jos vetovoima on 99% kasvot, tissit, pylly ja sääret - mitä muuta tällainen nainen on kuin pilluobjekti? Ei mitään.

Kuten sanottu:

"Jos haluaa saavuttaa jotain, mitä ei ole itse ennen saavuttanut, pitää tehdä asioita, mitä ei ole itse ennen tehnyt."

Koskee myös kauniimpaa mutta vähemmän kyvykästä sukupuolta.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tästä olen hyvin pitkälle samaa mieltä. Olen tässä tarkkaillut itseäni monta kuukautta enkä voi väittää vastaan.

Erinomaista. Tässä olet rehellinen itsellesi. Tiedät mitkä valttisi ovat, ja mitä haluat niistä vastineeksi mieheltä.

• Näin sen voinee muotoilla. Kysyntä ja tarjonta.

• Yksittäis.tapaus

Yksittäistapaus Tukholma, kertoo yle. Ei sovi yleistää :(

• Niin ja vielä, naiset on omituisia kun miehelle juurikin ""Saako sinua suudella?" olisi turn on toisin kuin se että imukalan tapaan syöksytään jostain nurkan takaa ykskaks imemään ja peesissä tulee vielä raivoisa jännämiesystävä, niissä tilanteissa tulee aina vähän sanomista jos siis on suostunut imutettavaksi.

• No ei näin. Ei mistään nurkantakaa :D

• Peli.menetetty

Väkisin ei saa muuta kuin "eripuraa" ja halveksuntaa naiselta , treffeille on tällöin turha odottaa.
      Pitää olla "kuin" ilmaa naisille, ja olla ymmärtävinään naisia.

• Aitosinkkumies-

Pitää tehdä kirjallinen sopimus suutelusta ettei sitten jälkeenpäin tule mitään samonista eikä syytetä ahdistelusta.

• No ei, hyi. Kyllä sen verran pitää olla tunneälyä tai kokemusta, että tietää milloin on ok suudella. Nainen osaa myös haistella miehen aikomukset ja on helppo ottaa askel taakse tai alkaa puhumaan, jos tilanne vaikuttaa epämieluisalta.

• kysyjähooceeätmi
        Nainen34v kirjoitti:

No ei, hyi. Kyllä sen verran pitää olla tunneälyä tai kokemusta, että tietää milloin on ok suudella. Nainen osaa myös haistella miehen aikomukset ja on helppo ottaa askel taakse tai alkaa puhumaan, jos tilanne vaikuttaa epämieluisalta.

Mitä jos ei ole kokemusta? Ja miten kokemusta hankitaan jos kokemuksen hankkimiseksi pitää olla kokemusta? :D

Jotenkin outoa se miten tärkeää on että asioiden pitää tapahtua tietyllä tavalla ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Eihän siinä tarvitse olla kuin vähän huono päivä jommalla kummalla, kun ei tulekaan oikeaa fiilistä ja kaikki on pielessä. Ehkei kaikki suju täydellisesti tänään, mutta seuraavilla treffeillä suudelma onkin vielä parempi.

Ei kait elämä mikään elokuva ole kuitenkaan :) Minusta tuntuu että jos sellaista odottaa niin eihän kukaan ihminen voi koskaan olla riittävän hyvä.

• kysyjähooceeätmi kirjoitti:

Mitä jos ei ole kokemusta? Ja miten kokemusta hankitaan jos kokemuksen hankkimiseksi pitää olla kokemusta? :D

Jotenkin outoa se miten tärkeää on että asioiden pitää tapahtua tietyllä tavalla ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Eihän siinä tarvitse olla kuin vähän huono päivä jommalla kummalla, kun ei tulekaan oikeaa fiilistä ja kaikki on pielessä. Ehkei kaikki suju täydellisesti tänään, mutta seuraavilla treffeillä suudelma onkin vielä parempi.

Ei kait elämä mikään elokuva ole kuitenkaan :) Minusta tuntuu että jos sellaista odottaa niin eihän kukaan ihminen voi koskaan olla riittävän hyvä.

Nyt annan varmaan maailman kylmimmän neuvon mutta kokemusta voinee hankkia harjoittelemalla henkilöiden kanssa, joista ei ole kiinnostunut, jos ei sitä muuten vaan saa. Tällöin ei silti saa antaa kuvaa toiselle että kiinnostusta löytyy.

Anteeksi kommenttini, pahoittelen. Tämä mielipide siis edustaa vain minun ajatuksiani.

Itse en haluaisi tulla suudelluksi 1. tai toisilla treffeillä, koska minua kiinnostaa toisen älykkyys ja siitä ei pääse kovin nopeesti selville. Veikkaanpa, että yleisesti naiset haluavat tulla suudelluiksi minua paljon nopeammin. Itse lämpeän erittäin hitaasti. Mies on minulle muutakin kuin ulkokuori.

• kysyjähooceeätmi
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt annan varmaan maailman kylmimmän neuvon mutta kokemusta voinee hankkia harjoittelemalla henkilöiden kanssa, joista ei ole kiinnostunut, jos ei sitä muuten vaan saa. Tällöin ei silti saa antaa kuvaa toiselle että kiinnostusta löytyy.

Anteeksi kommenttini, pahoittelen. Tämä mielipide siis edustaa vain minun ajatuksiani.

Itse en haluaisi tulla suudelluksi 1. tai toisilla treffeillä, koska minua kiinnostaa toisen älykkyys ja siitä ei pääse kovin nopeesti selville. Veikkaanpa, että yleisesti naiset haluavat tulla suudelluiksi minua paljon nopeammin. Itse lämpeän erittäin hitaasti. Mies on minulle muutakin kuin ulkokuori.

Miksi kokemusta saisi helpommin sellaisen kanssa josta ei ole kiinnostunut? Etkö sinäkin haluaisi miehen joka haluaa sinut?

Sekin on kummallista että miten se on plussaa jos on oppinut suutelemaan jonkun muun kanssa mieluummin kuin sinun kanssasi?

Siis tarkoitan..."voidaanko me siirtää niitä toisia treffejä, käyn tiistaina opettelemassa suutelemista sellaisen naisen kanssa josta en oikein välitä" :D

• kysyjähooceeätmi kirjoitti:

Miksi kokemusta saisi helpommin sellaisen kanssa josta ei ole kiinnostunut? Etkö sinäkin haluaisi miehen joka haluaa sinut?

Sekin on kummallista että miten se on plussaa jos on oppinut suutelemaan jonkun muun kanssa mieluummin kuin sinun kanssasi?

Siis tarkoitan..."voidaanko me siirtää niitä toisia treffejä, käyn tiistaina opettelemassa suutelemista sellaisen naisen kanssa josta en oikein välitä" :D

No ei tietenkään tarvitse. Esitit ongelman ja minä annoin siihen ratkaisun. Joko käytät tai sitten et. :)

En ole mikään perusmimmi, joten minun juttuihin kannattaa suhtautua varauksella. Monet naiset/miehet eivät esimerkiksi vaadi mieheltä/naiselta erityisen korkeaa älykkyyttä, itselläni se on ehdoton edellytys.

Lisäksi haluan, kuten olen monesti todennut, että mies käyttäytyy kuin osaisi käsitellä naista. Jos kokemusta ei paljoa ole, sen pitää vaikuttaa siltä kuin olisi. En voi liiaksi korostaa itsevarmuutta. Sillä pääsee mun kanssa pitkälle. Itsevarmuus, älykkyys ja ulkonäkö (siis minua kiehtova, joissa ykkösominaisuus on kyllä leuka).

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

No ei tietenkään tarvitse. Esitit ongelman ja minä annoin siihen ratkaisun. Joko käytät tai sitten et. :)

En ole mikään perusmimmi, joten minun juttuihin kannattaa suhtautua varauksella. Monet naiset/miehet eivät esimerkiksi vaadi mieheltä/naiselta erityisen korkeaa älykkyyttä, itselläni se on ehdoton edellytys.

Lisäksi haluan, kuten olen monesti todennut, että mies käyttäytyy kuin osaisi käsitellä naista. Jos kokemusta ei paljoa ole, sen pitää vaikuttaa siltä kuin olisi. En voi liiaksi korostaa itsevarmuutta. Sillä pääsee mun kanssa pitkälle. Itsevarmuus, älykkyys ja ulkonäkö (siis minua kiehtova, joissa ykkösominaisuus on kyllä leuka).

Pituus, älykkyys, itsevarmuus, ulkonäkö ja erityisesti vahva leuka.

Ei ole kyllä mikään perusmimmin lista tuo, harvemmin kuulee että nainen haluaisi miehestä juuri näitä asioita.

Pituus, älykkyys, itsevarmuus, ulkonäkö ja erityisesti vahva leuka.

Ei ole kyllä mikään perusmimmin lista tuo, harvemmin kuulee että nainen haluaisi miehestä juuri näitä asioita.

Älä nyt taas jaksa. Tartuit siihen kohtaan tekstistä, johon halusit.

En mäkään vedä herneitä siitä että miehet haluavat nätin ja siroleukaisen, naisellisen, x-vartaloisen naisen. Nämä on faktoja ja koitetaan jo päästä tästä levystä seuraavaan.

Esimerkiksi sun keskustelutaidot eivät ole tällä hetkellä samalla tasolla kuin mun. En tiedä onko se älykkyyden puutetta vai mitä. Et ymmärrä tai et halua ymmärtää mitä tarkoitan.

Vaikutat tylsältä, etkä pääse sun boxista pois. Et osaa yhtään kyseenalaistaa itseäsi. Kyllästyisin keskustelemaan sun kanssa todennäköisesti hyvinkin nopeasti koska nämä meidän keskustelut eivät etene minnekään.

Kohta taas alkaa kappale nro 1 tasaisen tylsällä soinnillaan...

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Älä nyt taas jaksa. Tartuit siihen kohtaan tekstistä, johon halusit.

En mäkään vedä herneitä siitä että miehet haluavat nätin ja siroleukaisen, naisellisen, x-vartaloisen naisen. Nämä on faktoja ja koitetaan jo päästä tästä levystä seuraavaan.

Esimerkiksi sun keskustelutaidot eivät ole tällä hetkellä samalla tasolla kuin mun. En tiedä onko se älykkyyden puutetta vai mitä. Et ymmärrä tai et halua ymmärtää mitä tarkoitan.

Vaikutat tylsältä, etkä pääse sun boxista pois. Et osaa yhtään kyseenalaistaa itseäsi. Kyllästyisin keskustelemaan sun kanssa todennäköisesti hyvinkin nopeasti koska nämä meidän keskustelut eivät etene minnekään.

Kohta taas alkaa kappale nro 1 tasaisen tylsällä soinnillaan...

Olennaiseen kohtaan.

Omaperäisyys tai erilaisuus on katsos sellaista mitä moni haluaisi omata. Mutta helvata vieköön kun pitäisikin olla erilainen niissä asioissa joissa ne muutkaan ei halua olla erilaisia. Miksei voi olla omaperäinen vaikka käyttämällä eri merkkisiä farkkuja tai eri sävyistä meikkiä? Miesmakuun pätee sama.

...tai arvostukseen, josta puhuttiin äsken. Arvostusta kun ei saa niillä asioilla jotka tulevat helpolla, vaan pitää tehdä jotain mikä vaatii työtä ja uskallusta. Siksi aloitteen tekijää arvostetaan, passiivista odottelijaa - vaikka olisi ulkonäköpuoli hallussa - ei arvosteta.

Tämä on monen ulkonäöllä ratsastavan naisen ongelma. Jossain vaiheessa sitten haluttaisiin olla muutakin kuin nätti (toistaiseksi) naama. Mutta se onkin yllättävän vaikeaa.

Ehkä ainoa etu joka meillä pienillä miehillä on...on se ettemme ole lähtökohtaisesti mitään. Siksi meistä kehittyykin mielenkiintoisempia ja omaperäisempiä ihmisiä, koska on oikeastaan pakko jos haluaa kavereita tai naisen.

Olennaiseen kohtaan.

Omaperäisyys tai erilaisuus on katsos sellaista mitä moni haluaisi omata. Mutta helvata vieköön kun pitäisikin olla erilainen niissä asioissa joissa ne muutkaan ei halua olla erilaisia. Miksei voi olla omaperäinen vaikka käyttämällä eri merkkisiä farkkuja tai eri sävyistä meikkiä? Miesmakuun pätee sama.

...tai arvostukseen, josta puhuttiin äsken. Arvostusta kun ei saa niillä asioilla jotka tulevat helpolla, vaan pitää tehdä jotain mikä vaatii työtä ja uskallusta. Siksi aloitteen tekijää arvostetaan, passiivista odottelijaa - vaikka olisi ulkonäköpuoli hallussa - ei arvosteta.

Tämä on monen ulkonäöllä ratsastavan naisen ongelma. Jossain vaiheessa sitten haluttaisiin olla muutakin kuin nätti (toistaiseksi) naama. Mutta se onkin yllättävän vaikeaa.

Ehkä ainoa etu joka meillä pienillä miehillä on...on se ettemme ole lähtökohtaisesti mitään. Siksi meistä kehittyykin mielenkiintoisempia ja omaperäisempiä ihmisiä, koska on oikeastaan pakko jos haluaa kavereita tai naisen.

Mua ei kiinnosta kuin pään sisäinen erilaisuus. Aivot on se juttu, missä ne erot tehdään.

Tämä mies, joka on järisyttänyt mun maailmaani tässä kunnolla ei ole mikään pitkä Alfa -mies. Hän on minua vain jonkin verran pidempi, siid alle 180cm (160cm naisella tämä vastaisi alle 170cm miestä). Hän ei ole harteikas. Mutta hänen ajatuksenjuoksu on jotain omalaatuista, erilaista ja nopeaa. Hän osaa keskustella ja haastaa. Ja osaa ottaa myös itse palautetta vastaan. Toki tällä miehellä on se leuka. Ja hänellä on ollut munaa vaan suudella mua. Kysymättä.

Susta ei tule mielenkiintoista, jos sulla ei ole potentiaalia siihen. Ja voin myös kertoa sulle sen, että mun kavereitani ei kiinnosta miehessä sellainen älykkyys kuin mua. Heille riittää, että mies on "kunnianhimoinen" ja "tavoitteellinen". -Tiedät varmaan, mitä tarkoitan.

• 89089089
        121212121212 kirjoitti:

Olennaiseen kohtaan.

"Siksi meistä kehittyykin mielenkiintoisempia ja omaperäisempiä ihmisiä, koska on oikeastaan pakko jos haluaa kavereita tai naisen. "

Miksi piilottelet sitä mielenkiintoisuuttasi sitten täällä palstalla?

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kuin pään sisäinen erilaisuus. Aivot on se juttu, missä ne erot tehdään.

Tämä mies, joka on järisyttänyt mun maailmaani tässä kunnolla ei ole mikään pitkä Alfa -mies. Hän on minua vain jonkin verran pidempi, siid alle 180cm (160cm naisella tämä vastaisi alle 170cm miestä). Hän ei ole harteikas. Mutta hänen ajatuksenjuoksu on jotain omalaatuista, erilaista ja nopeaa. Hän osaa keskustella ja haastaa. Ja osaa ottaa myös itse palautetta vastaan. Toki tällä miehellä on se leuka. Ja hänellä on ollut munaa vaan suudella mua. Kysymättä.

Susta ei tule mielenkiintoista, jos sulla ei ole potentiaalia siihen. Ja voin myös kertoa sulle sen, että mun kavereitani ei kiinnosta miehessä sellainen älykkyys kuin mua. Heille riittää, että mies on "kunnianhimoinen" ja "tavoitteellinen". -Tiedät varmaan, mitä tarkoitan.

Eipäs nyt yritetä "tuo arvosteli minua, minä arvostelen sitä"-taktiikkaa.

Kyllä sinä pidät minua erittäin älykkäänä, keskustelutaitoisena, omaperäisenä ja myös hauskana silloin kun haluan sitä olla.

Pituus toki on se 167cm ja leuka siro, niiltä osin en väitäkään olevani YTM.

"Susta ei tule mielenkiintoista, jos sulla ei ole potentiaalia siihen. Ja voin myös kertoa sulle sen, että mun kavereitani ei kiinnosta miehessä sellainen älykkyys kuin mua. Heille riittää, että mies on "kunnianhimoinen" ja "tavoitteellinen". -Tiedät varmaan, mitä tarkoitan."

Kaveripiirisi kertonevat jotain sinusta.

• 121212121212
        89089089 kirjoitti:

"Siksi meistä kehittyykin mielenkiintoisempia ja omaperäisempiä ihmisiä, koska on oikeastaan pakko jos haluaa kavereita tai naisen. "

Miksi piilottelet sitä mielenkiintoisuuttasi sitten täällä palstalla?

Ei se ole koko tai. Vaikka olenkin mielenkiintoinen palstalla, ei se sitä tarkoita että mielenkiintoisuus olisi täällä piilossa "livemaailmalta".

• 7u889798
        121212121212 kirjoitti:

Kyllä sinä pidät minua erittäin älykkäänä, keskustelutaitoisena, omaperäisenä ja myös hauskana silloin kun haluan sitä olla.

"Susta ei tule mielenkiintoista, jos sulla ei ole potentiaalia siihen. Ja voin myös kertoa sulle sen, että mun kavereitani ei kiinnosta miehessä sellainen älykkyys kuin mua. Heille riittää, että mies on "kunnianhimoinen" ja "tavoitteellinen". -Tiedät varmaan, mitä tarkoitan."

"Kyllä sinä pidät minua erittäin älykkäänä, keskustelutaitoisena, omaperäisenä ja myös hauskana silloin kun haluan sitä olla."

121212, et ole erityisen keskustelutaitoinen. Jankkaat samaa, asia ei etene, kuten nainen34v. jo sanoi. Se on monen muunkin palstamiehen ongelma. Hauska tai älykäs teistä ei ole yksikään.

Hienoa mies. Itsetuntoa sulla löytyy. Ja tämä on kehu.

Erittäin älykästä kuvaa en silti ole saanut, mutta puolustukseksesi sitä harvemmin kirjoituksista saakaan. Näitä on aikaa miettiä kauemmin, toisin kuin tuotettua puhetta.

Minulla on useita eri kaveripiirejä, ymmärrät varmaan senkin. Siksi käytit potentiaalia. Kaikkea harvoin saa samassa paketissa.

• Nainen34v kirjoitti:

Hienoa mies. Itsetuntoa sulla löytyy. Ja tämä on kehu.

Erittäin älykästä kuvaa en silti ole saanut, mutta puolustukseksesi sitä harvemmin kirjoituksista saakaan. Näitä on aikaa miettiä kauemmin, toisin kuin tuotettua puhetta.

Minulla on useita eri kaveripiirejä, ymmärrät varmaan senkin. Siksi käytit potentiaalia. Kaikkea harvoin saa samassa paketissa.

"Hienoa mies. Itsetuntoa sulla löytyy. Ja tämä on kehu."

Löytyykö itseltäsi itsetuntoa? Jos löytyy, niin teet itse aloitteita (juuri oikealla tavalla mikä miellyttää miehiä), etkä odota passiivisena miesten aloitteentekoa. Jos et niin tee, olet passiivinen luuserinainen ja täysin turha ihminen muutenkin.

• super-atm kirjoitti:

"Hienoa mies. Itsetuntoa sulla löytyy. Ja tämä on kehu."

Löytyykö itseltäsi itsetuntoa? Jos löytyy, niin teet itse aloitteita (juuri oikealla tavalla mikä miellyttää miehiä), etkä odota passiivisena miesten aloitteentekoa. Jos et niin tee, olet passiivinen luuserinainen ja täysin turha ihminen muutenkin.

Kyllä mulla löytyy itsetuntoa ihan sopivasti. Ja kuule, antaisin siitä mielelläni sulle osan jos pystyisin.

Jos me tavattaisiin esimerkiksi kassalla molemmat asiakkaina, niin minä olen se, joka puhuisi sulle ensimmäisenä.

• Nainen34v kirjoitti:

Kyllä mulla löytyy itsetuntoa ihan sopivasti. Ja kuule, antaisin siitä mielelläni sulle osan jos pystyisin.

Jos me tavattaisiin esimerkiksi kassalla molemmat asiakkaina, niin minä olen se, joka puhuisi sulle ensimmäisenä.

Älä puhu paskaa. Helppohan sinun on väittää olevasi vaikka mitä.

Todellisuudessa et uskalla puhua yhdellekään tuntemattomalle miehelle etkä edes tervehtiä.

• super-atm kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Helppohan sinun on väittää olevasi vaikka mitä.

Todellisuudessa et uskalla puhua yhdellekään tuntemattomalle miehelle etkä edes tervehtiä.

Mikä sua vaivaa? Koita nyt tulla sieltä kiukusta pois. Älä vedä noin kauheita kierroksia.

• Nainen34v kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Koita nyt tulla sieltä kiukusta pois. Älä vedä noin kauheita kierroksia.

Ei minua mikään vaivaa.

Miksi et kestä totuutta? Onko ikävää kun kaikki ei mielistele?

• super-atm kirjoitti:

Ei minua mikään vaivaa.

Miksi et kestä totuutta? Onko ikävää kun kaikki ei mielistele?

En mä halua että mua mielistellään.

Sovitaan että asia sitten on niin, en mä jaksa vääntää.

• Nainen34v kirjoitti:

En mä halua että mua mielistellään.

Sovitaan että asia sitten on niin, en mä jaksa vääntää.

Ei me sovita yhtään mitään. Et kestä totuutta vaan olet yli-ikäiseksi ehtinyt pissis.

• super-atm kirjoitti:

Ei me sovita yhtään mitään. Et kestä totuutta vaan olet yli-ikäiseksi ehtinyt pissis.

Tämä käy mulle.

• kommunikaatiokunniaan
        Nainen34v kirjoitti:

No ei, hyi. Kyllä sen verran pitää olla tunneälyä tai kokemusta, että tietää milloin on ok suudella. Nainen osaa myös haistella miehen aikomukset ja on helppo ottaa askel taakse tai alkaa puhumaan, jos tilanne vaikuttaa epämieluisalta.

Tämä on se pointti, että osaa lukea toista ja tilannetta. Ei mikään "suutelee jos halua", koska molempien pitää haluta sitä.

Mitä sitten ihan seksiin itseensä tulee, niin mä lähden siitä, että asiasta keskustellaan suorapuheisesti ennen hommia. Että molemmat tietää mistä toinen lähtökohtaisesti tykkää ja mistä ei, jotta on helpompi mennä oikeaan suuntaan. Tämä toki edellyttää sitä, että kaikki mukaan tulevat on niin sinut seksuaalisuutensa kanssa, että voi myös puhua siitä.

• paljonparempi

on sellainen: "nyt mä aion suudella sua" :)

• Mieluiten on hiljaa ja vaan suutelee.

• Ja :)

• Nainen34v kirjoitti:

Mieluiten on hiljaa ja vaan suutelee.

Niin ja sitten asiat vaan tapahtuu ja taas nousi suominaisen käyttöaste. Te 2000-luvun naiset ette taida oikein ymmärtää että suutelukaan teidän kanssa ei ole kovin maailmoja kaatavaa kun olette käyttäneet itsenne pilalle, vähän kuin ilmaisiksi ämpäreiksi joita kyllä jonotetaan mutta kukaan ei ole valmis maksamaan kovin paljoa teidän vuoksi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin ja sitten asiat vaan tapahtuu ja taas nousi suominaisen käyttöaste. Te 2000-luvun naiset ette taida oikein ymmärtää että suutelukaan teidän kanssa ei ole kovin maailmoja kaatavaa kun olette käyttäneet itsenne pilalle, vähän kuin ilmaisiksi ämpäreiksi joita kyllä jonotetaan mutta kukaan ei ole valmis maksamaan kovin paljoa teidän vuoksi.

No niin. Itse olen eronnut viime kesän jälkeen ja minua ei ole suudellut kuin yksi tyyppi enkä edes ole halunnut tulla muiden suutelemaksi. Se ei vaan mene noin ainakaan minun kohdallani.

• Nainen34v kirjoitti:

No niin. Itse olen eronnut viime kesän jälkeen ja minua ei ole suudellut kuin yksi tyyppi enkä edes ole halunnut tulla muiden suutelemaksi. Se ei vaan mene noin ainakaan minun kohdallani.

Ei se varmaan ihan kaikkien kohdalla mene mutta suurimmalla osalla menee niin että jos antaa suudella liki satavarmasti on valmis seksiinkiin.

Niin tuosta tyypistä, onko se se jännämies josta tänne kirjoittelit? pääsitkö siitä eroon mikä olisi viisasta vai joko "seurustelette", siis oletko varapanona?

Ei se varmaan ihan kaikkien kohdalla mene mutta suurimmalla osalla menee niin että jos antaa suudella liki satavarmasti on valmis seksiinkiin.

Niin tuosta tyypistä, onko se se jännämies josta tänne kirjoittelit? pääsitkö siitä eroon mikä olisi viisasta vai joko "seurustelette", siis oletko varapanona?

Eli siis tilanne on niin, että päätin ottaa pesäeroa tai siis mennä kaverizonelle, koska oma elämänlaatu laski hänen takiaan. Tämä mies sai mulle muutaman kerran aika ikävän fiiliksen purkamalla omaa huonoa oloaan muhun esimerkiksi vain kritisoimalla mun pirteää käytöstä. Päätin etten tarvitse sellaista. Nyt miestä selkeästi harmittaa ja hän on pyytänyt moneen kertaan anteeksi toimintaansa. Hänen menetyksensä. Ja siis emme harrastaneet seksiä missään vaiheessa.

• Nainen34v kirjoitti:

Eli siis tilanne on niin, että päätin ottaa pesäeroa tai siis mennä kaverizonelle, koska oma elämänlaatu laski hänen takiaan. Tämä mies sai mulle muutaman kerran aika ikävän fiiliksen purkamalla omaa huonoa oloaan muhun esimerkiksi vain kritisoimalla mun pirteää käytöstä. Päätin etten tarvitse sellaista. Nyt miestä selkeästi harmittaa ja hän on pyytänyt moneen kertaan anteeksi toimintaansa. Hänen menetyksensä. Ja siis emme harrastaneet seksiä missään vaiheessa.

Oikein toimittu, ilmeisestikin olet ihan hyvä nainen vaikka odotatkin miehen aina tekevän aloitteen, kirjoitit tuolla "Itse en halua miestä, joka ei pystynyt ehdottamaan minulle tapaamista tms.", no mistäpä se mies arvaa ehdottaa? Ei se välttämättä ole itsevarmuudesta kiinni vaan siitä ettei tahdo ahdistella jos on herrasmies. Itse en ainakaan ehdottele jos en satavarmasti tiedä sitä haluttavan eli naisen pitää sanoa esim. "Lähtisin kyllä treffeille jos pyytäisit", sitten saattaisin pyytääkin mutten muuten varmaankaan.

Oikein toimittu, ilmeisestikin olet ihan hyvä nainen vaikka odotatkin miehen aina tekevän aloitteen, kirjoitit tuolla "Itse en halua miestä, joka ei pystynyt ehdottamaan minulle tapaamista tms.", no mistäpä se mies arvaa ehdottaa? Ei se välttämättä ole itsevarmuudesta kiinni vaan siitä ettei tahdo ahdistella jos on herrasmies. Itse en ainakaan ehdottele jos en satavarmasti tiedä sitä haluttavan eli naisen pitää sanoa esim. "Lähtisin kyllä treffeille jos pyytäisit", sitten saattaisin pyytääkin mutten muuten varmaankaan.

Olen hyvä nainen, joskin hieman haasteellinen.

Kyllä herrasmies voi pyytää! :) Mielestäni miehen pitää ottaa se, minkä hän haluaa. Samoin naisen. Toteutustavat ovat vain erit.

• Nainen34v kirjoitti:

Olen hyvä nainen, joskin hieman haasteellinen.

Kyllä herrasmies voi pyytää! :) Mielestäni miehen pitää ottaa se, minkä hän haluaa. Samoin naisen. Toteutustavat ovat vain erit.

Ihan mielenkiinnosta mitkäs nuo naisen toteutus tavat sitten ovat, "ottaa sen minkä haluaa"?

• 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta mitkäs nuo naisen toteutus tavat sitten ovat, "ottaa sen minkä haluaa"?

Se tarkoittaa odottelua että mies tekee aloitteen, viettelee, johtaa naisen kämpille ja pistää asiat "vain tapahtumaan".

Mies otti mitä halusi ottamalla mitä halusi.

Nainen otti mitä halusi suostumalla otettavaksi.

Kato naisen ottaminen ja naisen aloite on eri asioita. Me miehet kuvitellaan putkiaivoillamme että esim. auton ajaminen on sitä kun ajaa autoa, mutta jos nainen istuu kyydissä niin se voi yhtä lailla olla auton ajamista.

Selvensikö yhtään?

• pete_pjn kirjoitti:

Aamullahan laitoin tuon linkin yhdestä miehestä "joka tietää mitä haluaa", oli jostain syystä hävinnyt koko ketju niin joku ei varmaan tykännyt totuudesta taaskaan:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005161592.html?ref=rss

Tuommoimen "mies joka tietää mitä haluaa" ottaa kyllä omansa keinolla millä hyvänsä, hyvällä tai pahalla ja sitten kun sen saa pitää vaikka väkisin. Ei ihme että turvakodeista on pulaa kun naiset hakee aina tuon tyyppisiä miehiä.

• pete_pjn kirjoitti:

Tässä nyt todella karkeaa tekstiä, älkää ottako tästä nokkiinne. Yritän selittää pikaisesti. Ja tämä ei ole mitään pelailua.

Tämä on ns. "en tarvitse sinua" ja "rakastan elämääni juuri näin" -käytöstä. Itsevarmaa, helposti lähestyttävää, hyväntuulista ja nauravaista käytöstä. Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne.

Se on sellaista käytöstä, että miehelle tulee olo, että tuon naisen juuri haluan, vaikka nainen on tehnyt päätöksen, että tulet haluamaan juuri minut.

Tämä käytös ei ole ripustautumista, itsensä tyrkyttämistä, eikä mustasukkaisuutta.

Olihan taas mahdottoman epäselvää, eikö?

• Nainen34v kirjoitti:

Tässä nyt todella karkeaa tekstiä, älkää ottako tästä nokkiinne. Yritän selittää pikaisesti. Ja tämä ei ole mitään pelailua.

Tämä on ns. "en tarvitse sinua" ja "rakastan elämääni juuri näin" -käytöstä. Itsevarmaa, helposti lähestyttävää, hyväntuulista ja nauravaista käytöstä. Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne.

Se on sellaista käytöstä, että miehelle tulee olo, että tuon naisen juuri haluan, vaikka nainen on tehnyt päätöksen, että tulet haluamaan juuri minut.

Tämä käytös ei ole ripustautumista, itsensä tyrkyttämistä, eikä mustasukkaisuutta.

"Tämä on ns. "en tarvitse sinua" ja "rakastan elämääni juuri näin" -käytöstä. Itsevarmaa, helposti lähestyttävää, hyväntuulista ja nauravaista käytöstä. Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne.

Se on sellaista käytöstä, että miehelle tulee olo, että tuon naisen juuri haluan, vaikka nainen on tehnyt päätöksen, että tulet haluamaan juuri minut."

Ai jaa, mulle ainakin tulisi olo etteipä tuo taida minua tarvita yberhauskaan elämäänsä ja antaisin olla, siinähän sitten skippailisi muita.

• Nainen34v kirjoitti:

:) Tuollaisessa tapauksessa, vaikka olisnkin kiinnostunut naisesta, toteaisin että ei ole miun kaipaamani nainen. En jaksa tuollaista "pelleilyä".

Mutta kukin omalla tapaa.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Veditkö Cosmosta vai Demistä copypastella?

Jotain rajaa noihin kliseisiin nyt, uskottavuus kärsii jos kaikki on 100% stereotypiaa.

Aamullahan laitoin tuon linkin yhdestä miehestä "joka tietää mitä haluaa", oli jostain syystä hävinnyt koko ketju niin joku ei varmaan tykännyt totuudesta taaskaan:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005161592.html?ref=rss

Tuommoimen "mies joka tietää mitä haluaa" ottaa kyllä omansa keinolla millä hyvänsä, hyvällä tai pahalla ja sitten kun sen saa pitää vaikka väkisin. Ei ihme että turvakodeista on pulaa kun naiset hakee aina tuon tyyppisiä miehiä.

En ole tällä palstalla hetkeen vieraillut. Linkki meni ohi, mutta lukaisin siitä nyt pääkohdat ja tuohan on ällöttävää toimintaa!

Jotain rajaa noihin kliseisiin nyt, uskottavuus kärsii jos kaikki on 100% stereotypiaa.

Yhtälailla kun sä sun pelimiesoppaista :D

Demi ja Cosmo ei kuulu mua kiinnostaviin lehtiin. Nämä on näitä.

Erityisen hauskaa tuossa on se että eikö tuollaiseen "Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne. " pelailuun suostuminen tee miehestä alistuvan aisurin jollaista nainen ei sitten haluakaan kun se ei sitten olekaan enää se itsevarma ottajamies jollaisen nainen haluaa?

Erityisen hauskaa tuossa on se että eikö tuollaiseen "Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne. " pelailuun suostuminen tee miehestä alistuvan aisurin jollaista nainen ei sitten haluakaan kun se ei sitten olekaan enää se itsevarma ottajamies jollaisen nainen haluaa?

Ehkä nämä miehet ovat niitä, joilla on sitten tarjontaa paljon ja ovat tottuneet saamaa naisen kuin naisen. Miten erotut joukosta?

Siten, että sua ei saa kuka vaan tosta vaan.

Niin ja oletan, että miehellä on itsellään vahva oma elämä, eikä ole heti ostamassa mulle kuuta taivaalta.

En halua, että mä olen pelkkä ulkonäkö vaan jotain ihan muuta lisäksi. Se ei käy ilmi nopealla vilkaisulla, vaan mun opetteluun tarvitaan aikaa.

• pete_pjn kirjoitti:

:) Tuollaisessa tapauksessa, vaikka olisnkin kiinnostunut naisesta, toteaisin että ei ole miun kaipaamani nainen. En jaksa tuollaista "pelleilyä".

Mutta kukin omalla tapaa.

Ei se ole noin karrikoitua oikeassa elämässä kuin tuossa viestissäni. Se menee tietenkin myös miehen käytöksen mukaan. Jos mies on täysillä messissä, tuollainen käytös on turhaa.

• Nainen34v kirjoitti:

Ehkä nämä miehet ovat niitä, joilla on sitten tarjontaa paljon ja ovat tottuneet saamaa naisen kuin naisen. Miten erotut joukosta?

Siten, että sua ei saa kuka vaan tosta vaan.

"Ehkä nämä miehet ovat niitä, joilla on sitten tarjontaa paljon ja ovat tottuneet saamaa naisen kuin naisen. Miten erotut joukosta? "

Tietysti siten etten alistu katselemaan tuollaista peliä "Voin ehdottaa tapaamista, skippailla tai peruuttaa näkemisiä jos on muuta jne. " mikä ehkä toimii tavallisempiin miehiin.

• Nainen34v kirjoitti:

Niin ja oletan, että miehellä on itsellään vahva oma elämä, eikä ole heti ostamassa mulle kuuta taivaalta.

En halua, että mä olen pelkkä ulkonäkö vaan jotain ihan muuta lisäksi. Se ei käy ilmi nopealla vilkaisulla, vaan mun opetteluun tarvitaan aikaa.

"En halua, että mä olen pelkkä ulkonäkö vaan jotain ihan muuta lisäksi. Se ei käy ilmi nopealla vilkaisulla, vaan mun opetteluun tarvitaan aikaa. "

Kukapa haluaisi mutta tuo opetteluun ajan ottaminen, luulen ettei yleensä ihmisillä riitä siihen kärsivällisyys ja toisekseen jos on kaksi jäärää jotka kumpikin pelailee pelejään saattaa käydä niin että juttu lopahtaa ennen kuin ehtii alkaakaan.

• Nainen34v kirjoitti:

Ei se ole noin karrikoitua oikeassa elämässä kuin tuossa viestissäni. Se menee tietenkin myös miehen käytöksen mukaan. Jos mies on täysillä messissä, tuollainen käytös on turhaa.

No juu... Ymmärrän että molemmilla on ainakin alku metreillä se oma elämä ja myöskin suhteen aikana. Ja sitäkin pittää pitää yllä.
        Mutta tuollainen "testailu", että pysyykö toinen siinä vierellä vaikka tuleekin sovittujen tapaamisten peruutuksia ja välillä "kylmää" välillä "kuumaa" ilmentävät ja viestittävät siitä, että toinen ei ole luotettava ja "turvallinen" jonka kanssa pystyy rakentamaan tulevaisuutta.

Mitä tulee tuohon aloitus postauksessa esitettyyn asiaan, niin kyllä sitä ainakin miun kohdallani ne tilanteet joissa suuteluun/pussailuun on päädytty ovat olleet sellaisia, joissa nainen on omalla kehonkielellä vienyt tilannetta suutelua kohti. Vaikka mielisinkin ollut se joka aloittaisin suutelun. Ei siinä sen suurempia sanoja ja lupia tartteta. Toisaalta myös nainenkin on ollut se joka on aloittanut suutelun.

TÄhdellistä omalla kohdallani on ollut se että naisen käytöksestä saa sen mielikuvan että suutelu on ok tai jopa toivottavaa. Eli naisen on myös otettava osaa käyttäytymällä ja toimimalla siten että osaan lukea hänen aikeitaan, mikäli tuohon suuntaan haluaa asioiden menevän.

"En halua, että mä olen pelkkä ulkonäkö vaan jotain ihan muuta lisäksi. Se ei käy ilmi nopealla vilkaisulla, vaan mun opetteluun tarvitaan aikaa. "

Kukapa haluaisi mutta tuo opetteluun ajan ottaminen, luulen ettei yleensä ihmisillä riitä siihen kärsivällisyys ja toisekseen jos on kaksi jäärää jotka kumpikin pelailee pelejään saattaa käydä niin että juttu lopahtaa ennen kuin ehtii alkaakaan.

Jos se lopahtaa, niin sitten siinä ei ollut tarpeeksi jotain. Jos ihminen on riittävän kiinnostava, sä et vaan pääse siitä ohi.

Se ei riitä, että yhteen "vaan päädytään".

• 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

No juu... Ymmärrän että molemmilla on ainakin alku metreillä se oma elämä ja myöskin suhteen aikana. Ja sitäkin pittää pitää yllä.
        Mutta tuollainen "testailu", että pysyykö toinen siinä vierellä vaikka tuleekin sovittujen tapaamisten peruutuksia ja välillä "kylmää" välillä "kuumaa" ilmentävät ja viestittävät siitä, että toinen ei ole luotettava ja "turvallinen" jonka kanssa pystyy rakentamaan tulevaisuutta.

Mitä tulee tuohon aloitus postauksessa esitettyyn asiaan, niin kyllä sitä ainakin miun kohdallani ne tilanteet joissa suuteluun/pussailuun on päädytty ovat olleet sellaisia, joissa nainen on omalla kehonkielellä vienyt tilannetta suutelua kohti. Vaikka mielisinkin ollut se joka aloittaisin suutelun. Ei siinä sen suurempia sanoja ja lupia tartteta. Toisaalta myös nainenkin on ollut se joka on aloittanut suutelun.

TÄhdellistä omalla kohdallani on ollut se että naisen käytöksestä saa sen mielikuvan että suutelu on ok tai jopa toivottavaa. Eli naisen on myös otettava osaa käyttäytymällä ja toimimalla siten että osaan lukea hänen aikeitaan, mikäli tuohon suuntaan haluaa asioiden menevän.

Tuo on järkevä ajattelutapa.

N34V pelaa citysinkkujen prinsessasarjassa; siihen kuuluvat naiset keskittyvät ulkonäkönsä optimointiin ja parinvalinnassa tulee pakkomielteeksi varmistaa että onhan mies varmasti komein, itsevarmin, mielenkiintoisin ja sytyttävin minkä voi maan päältä saada. Siksi testailu.

Siksi suhde ei koskaan kestä, aina iskee epäilys että onkohan tämä nyt _varmasti_ parasta mitä voisin löytää.

• Nainen34v kirjoitti:

Jos se lopahtaa, niin sitten siinä ei ollut tarpeeksi jotain. Jos ihminen on riittävän kiinnostava, sä et vaan pääse siitä ohi.

Se ei riitä, että yhteen "vaan päädytään".

"Jos se lopahtaa, niin sitten siinä ei ollut tarpeeksi jotain. Jos ihminen on riittävän kiinnostava, sä et vaan pääse siitä ohi."

Kysymys on oikeastaan siitä että sinulle(kin) siinä ei koskaan ole riittävästi sitä "jotain", ne alun suuret tunteet jotka pitää sua käynnissä laimenee aikanaan ja sitten lähdet etsimään niitä jokun muun kanssa, eikös niin? Sinänsä se on vähän surullista kun sinä voisit olla hyvä nainen jollekin mutta kukaan mies ei ole niin kone että jaksaisi pitää sun mielenkiinnon yllä loppuikänsä.

"Se ei riitä, että yhteen "vaan päädytään". "

Tuosta kyllä ollaan ihan samaa mieltä.

N34V pelaa citysinkkujen prinsessasarjassa; siihen kuuluvat naiset keskittyvät ulkonäkönsä optimointiin ja parinvalinnassa tulee pakkomielteeksi varmistaa että onhan mies varmasti komein, itsevarmin, mielenkiintoisin ja sytyttävin minkä voi maan päältä saada. Siksi testailu.

Siksi suhde ei koskaan kestä, aina iskee epäilys että onkohan tämä nyt _varmasti_ parasta mitä voisin löytää.

No mutta. Onneksi sä oot ratkaissut mun koodini. The case is closed.

• fdfdsfdsfdsfsdf
        121212121212 kirjoitti:

Tämä!

"Jos se lopahtaa, niin sitten siinä ei ollut tarpeeksi jotain. Jos ihminen on riittävän kiinnostava, sä et vaan pääse siitä ohi."

Kysymys on oikeastaan siitä että sinulle(kin) siinä ei koskaan ole riittävästi sitä "jotain", ne alun suuret tunteet jotka pitää sua käynnissä laimenee aikanaan ja sitten lähdet etsimään niitä jokun muun kanssa, eikös niin? Sinänsä se on vähän surullista kun sinä voisit olla hyvä nainen jollekin mutta kukaan mies ei ole niin kone että jaksaisi pitää sun mielenkiinnon yllä loppuikänsä.

Mie taas olen enemmänkin tuota maata. Tosin pittääpi sitä kuitenkin olla molemminpuolisia tuntemuksia.

• pete_pjn kirjoitti:

Mie taas olen enemmänkin tuota maata. Tosin pittääpi sitä kuitenkin olla molemminpuolisia tuntemuksia.

Lisäuksenä se mentaliteetti molemmilta, että "pistetään tämä toimimaan".

Olen aina tullut vastaan vaatimuksissani, jotka liittyvät miehen omaamiin keskustelutaitoihin, koska sellaisia miehiä ei oikeastaan juuri ole, joiden kanssa kehkeytyy riittävän mielenkiintoisia keskusteluja. Suhteet kariutuvat, kun jotain puuttuu. En ole ikinä elämässäni ollut tyytyjän roolissa, koska sellaisessa elämässä ei ole mitään järkeä. Teen sitä mitä haluan jne.

Muistan keskustelleeni joskus kauan sitten älyttömän mielenkiintoisen keskustelun eräässä yökerhossa erään fysiikan opiskelijan kanssa. Hän ei ensisilmäyksellä ulkoisilta ominaisuuksiltaan taasen yltänyt mielenkiintoisen tasolle mutta keskustelu jäi mieleeni. Tämä kaverisuhteelle päätynyt mies on kolmas mielenkiintoinen. Toisen ehdokkaan kanssa seurustelin, mutta hän oli aivan liian synkkä ihminen minulle.

Nyt olen päättänyt, että en ota enää ketään, en ketään, jos ei miehessä ole kaikki kohdallaan.

• pete_pjn kirjoitti:

Varmaankin on muuten niin että kahden "yhteen päätyneen" suhde kestää paremmin aikaa kuin tunteiden vuoristorataa alussa eläneet. Niillä jotka päätyi yhteen ja huomasivat että elämä on ihan mukavaa näinkin varmaan se suunnilleen samanlaisena jatkuu jos kumpikin tekee töitä sen sen eteen mutta ne joilla alku tarjosi jotain ihan uskomatonta väistämättä pettyvät jossain vaiheessa kun arki aikanaan tasoittaa elämän kulkua.

• Nainen34v kirjoitti:

Olen aina tullut vastaan vaatimuksissani, jotka liittyvät miehen omaamiin keskustelutaitoihin, koska sellaisia miehiä ei oikeastaan juuri ole, joiden kanssa kehkeytyy riittävän mielenkiintoisia keskusteluja. Suhteet kariutuvat, kun jotain puuttuu. En ole ikinä elämässäni ollut tyytyjän roolissa, koska sellaisessa elämässä ei ole mitään järkeä. Teen sitä mitä haluan jne.

Muistan keskustelleeni joskus kauan sitten älyttömän mielenkiintoisen keskustelun eräässä yökerhossa erään fysiikan opiskelijan kanssa. Hän ei ensisilmäyksellä ulkoisilta ominaisuuksiltaan taasen yltänyt mielenkiintoisen tasolle mutta keskustelu jäi mieleeni. Tämä kaverisuhteelle päätynyt mies on kolmas mielenkiintoinen. Toisen ehdokkaan kanssa seurustelin, mutta hän oli aivan liian synkkä ihminen minulle.

Nyt olen päättänyt, että en ota enää ketään, en ketään, jos ei miehessä ole kaikki kohdallaan.

:) Onnea ja menestystä, mutta ei kannata yllättyä jos löydät itsesi yksin vanhainkodista.

Varmaankin on muuten niin että kahden "yhteen päätyneen" suhde kestää paremmin aikaa kuin tunteiden vuoristorataa alussa eläneet. Niillä jotka päätyi yhteen ja huomasivat että elämä on ihan mukavaa näinkin varmaan se suunnilleen samanlaisena jatkuu jos kumpikin tekee töitä sen sen eteen mutta ne joilla alku tarjosi jotain ihan uskomatonta väistämättä pettyvät jossain vaiheessa kun arki aikanaan tasoittaa elämän kulkua.

Tai sitten jäädään yhteen, kun ei uskalleta olla yksin. Mun ei ole pakko olla kenenkään kanssa.

• pete_pjn kirjoitti:

Jos toinen on kaikin puolin mieletön ja huikea, silloin se laitetaan toiminaan myös huonoina aikoina.

• Nainen34v kirjoitti:

Nuo keskustelutaidot on varmaan monessa suhteessa ongelma kun kaikkien juttuvarastothan loppuu jossain vaiheessa, pitää siis olla sen verran luovuutta että kykenee löytämään aina uutta mielenkiintoista keskusteltavaa. Toinen ei myöskään sitten ehkä saisi olla liian samanlainen ajattelutavaltaan vaan pitäisi olla hieman erimielisyyttäkin jotta voi käydä mielenkiintoisiä väittelyjä eri asioiden tiimoilta.

Tuo on ihan hyvä päätös. Toivottavasti löytyy semmoinen eikä se ainakaan niin helposti mene sitten ohitse jos/kun et ole vääriin sotkeutumalla varattuna sillä hetkellä kun sen kohtaat.

Nyt pitänee lähtä petiin, ihan hyvä ketjuhan tästä tuli vaikka itse flunnaisena alkuun olin vähän ehkä liiankin ärhäkkänä. Hyviä öitä!

• Nainen34v kirjoitti:

Tai sitten jäädään yhteen, kun ei uskalleta olla yksin. Mun ei ole pakko olla kenenkään kanssa.

"Tai sitten jäädään yhteen, kun ei uskalleta olla yksin. Mun ei ole pakko olla kenenkään kanssa. "

Tähän vielä sen verran että joo, monet varmaan noin mutta itse pitänyt yksin oloa aina paljon helpompana, niihin muihin ihmisiin kun sisältyy väistämättä paljon vastuuta ja erilaista hässäkkää muutenkin niiden myötä tulee elämään.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

"Nyt olen päättänyt, että en ota enää ketään, en ketään, jos ei miehessä ole kaikki kohdallaan."

Niinpä niin, sitä on rakkaus.

• sika.limppuun kirjoitti:

"Nyt olen päättänyt, että en ota enää ketään, en ketään, jos ei miehessä ole kaikki kohdallaan."

Niinpä niin, sitä on rakkaus.

Ehkä mun rakkaus ei syty yhdestä tai kahdesta ominaisuudesta. Haluan mulle sopivan paketin. En tee pakolla rakkautta sinne, missä sitä ei ole.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Pidän siitä kuinka aina osoitat kaiken kirjottamani todeksi.

Juuri tästä on kyse siinä koodissa, "kaiken" pitää olla kohdillaan. Siksi mahdollisuudet päätyä kestävään suhteeseen ovat heikot ja heikkenevät jokaisen yrityksen myötä kun on enemmän vertailupohjaa exien muodossa.

Todellisuudessahan "kaiken pitää olla kohdallaan"-mies on illuusio, aivan kuten vastaava nainenkin. Jokaisesta löytyy se puute; A on keskustelutaitoinen mutta vain 8/10, B on 10/10 muttei osaa keskustella.

Viimeistään homma kaatuu siihen tunteeseen, hormonimyrsky kun kestää maksimissaan muutaman vuoden. Kun se päättyy, tunteet ovat heikompia kuin aikasempien kanssa suhteen alkuvaiheessa. Ja niinpä, homma vain jotenkin lopahtaa.

Ne jotka pysyvät onnellisina yhdessä, eivät ajattele sinne päinkään tuolla tavalla. Tasokaan ei ole pysyvä asia, 34-vuotias nainen pelaa ulkonäön suhteen jatkoajalla.

"Tai sitten jäädään yhteen, kun ei uskalleta olla yksin. Mun ei ole pakko olla kenenkään kanssa. "

Tähän vielä sen verran että joo, monet varmaan noin mutta itse pitänyt yksin oloa aina paljon helpompana, niihin muihin ihmisiin kun sisältyy väistämättä paljon vastuuta ja erilaista hässäkkää muutenkin niiden myötä tulee elämään.

Onhan tuokin yksi mahdollinen vaihtoehto miten asiat voivat männä.

Tästä miulle vaan tulee mieleen tuo yhdessä videossa ollut kommentti, että nykyään erotaan "hyvästä parisuhteesta siksi, että voisin olla onnellisempi", eikä vain siksi "että olen parusuhteessa onneton". "Koska ansaitsen olla onnellinen ja parasta."

https://youtu.be/P2AUat93a8Q?t=8m26s aina kohtaan 9m12s

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Ehkä mun rakkaus ei syty yhdestä tai kahdesta ominaisuudesta. Haluan mulle sopivan paketin. En tee pakolla rakkautta sinne, missä sitä ei ole.

Te citysinkut kuulostatte aina kuin olisitte autoa ostamassa.

Ei ihminen ole mikään pakettitarjous tai kytkykauppa.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Ehkä rakkaus ei syty yhdestä tai kahdesta ominaisuudesta, mutta joskus se yllättää.

Joku vain menee sinun sieluusi ja tuntuu hyvältä.

• Nainen34v kirjoitti:

Tuohon rakkauteen on mielenkiintoinen sitaatti tuossa aiemmin linkkaamassani videossa.

"Kuten Marcel Proust sanoi, mielikuvituksemme on vastuussa rakkaudesta, ei se toinen henkilö."

• pete_pjn kirjoitti:

Tuohon rakkauteen on mielenkiintoinen sitaatti tuossa aiemmin linkkaamassani videossa.

"Kuten Marcel Proust sanoi, mielikuvituksemme on vastuussa rakkaudesta, ei se toinen henkilö."

Siis tätä sivuaa se, että me jokainen itse ollaan vastuussa omasta onnellisuudesta, eikä kukaan muu.

• 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

Hyvä sitaatti.

Psykologian maailmassa eräs vallitseva käsitys on että tavatessamme uuden ihmisen 60% on kiinni omasta mielialasta ja 40% siitä toisesta ihmisestä. Ja luonnollisesti siihen 40% vaikuttaa sen toisen ihmisen mieliala.

Asia erikseen on kuukausien ja vuosien aikana omassa päässä kehitetyt odotukset jne. Ne rajaavat kehen on mahdollista rakastua paljon enemmän kuin toisen sopivuus luonteen tai MCH-geenien osalta.

Se, ettei tunteita pysty hallitsemaan täydellisesti ja suoraan on johtanut harhaluuloon että ne ovat täysin hallitsemattomia, tyhjästä syntyviä tai toisen ihmisen luomia. Näin ei ole.

Ääritapauksessa päässä kehitellään ajatus että Sen Oikean pitäisi olla kaikkien exien parhaat ominaisuudet yhdessä paketissa. Ja sellaista miestä, edes teoriassa, ei ole olemassa.

Te citysinkut kuulostatte aina kuin olisitte autoa ostamassa.

Ei ihminen ole mikään pakettitarjous tai kytkykauppa.

Älä nyt provosoidu siellä yhdestä sanasta. :)

Ja ps. keksi joku tuoreempi synonyymi jo-kuluneelle-citysinkku -ilmauksellesi. Jookos. Voin auttaa toki, jos et keksi mitään.

• Nainen34v kirjoitti:

Siis tätä sivuaa se, että me jokainen itse ollaan vastuussa omasta onnellisuudesta, eikä kukaan muu.

Mutta vaikka olisimmekin vastuussa omasta onnesta, niin yhdessä koettu, jaettu ja saavutettu onni on monin verroin "miellyttävämpää".

Ja vaikka et itse niinkään nauttisi jostain, niin se että näet/koet/edesautat toisen lähimmäisen saavuttamaan jotain joka tekee hänet onnelliseksi, tuottaa myös siulle mielihyvää ja onnellisuutta.

Näin yhdessä voitte olla onnellisempia kuin yksinään olisitte.

Hyvä sitaatti.

Psykologian maailmassa eräs vallitseva käsitys on että tavatessamme uuden ihmisen 60% on kiinni omasta mielialasta ja 40% siitä toisesta ihmisestä. Ja luonnollisesti siihen 40% vaikuttaa sen toisen ihmisen mieliala.

Asia erikseen on kuukausien ja vuosien aikana omassa päässä kehitetyt odotukset jne. Ne rajaavat kehen on mahdollista rakastua paljon enemmän kuin toisen sopivuus luonteen tai MCH-geenien osalta.

Se, ettei tunteita pysty hallitsemaan täydellisesti ja suoraan on johtanut harhaluuloon että ne ovat täysin hallitsemattomia, tyhjästä syntyviä tai toisen ihmisen luomia. Näin ei ole.

Ääritapauksessa päässä kehitellään ajatus että Sen Oikean pitäisi olla kaikkien exien parhaat ominaisuudet yhdessä paketissa. Ja sellaista miestä, edes teoriassa, ei ole olemassa.

Kerrankin fiksua tekstiä ja jotain uutta mulle.

Mutta. Tässä sulle mutta. Teoriassa nimenomaan on mahdollista, että sellainen ihminen on olemassa. Todennäköisyys sille, että törmään häneen tai että tämä henkilö eläisi edes samaa aikaan, on taasen eri asia. Mutta mahdollista se on.

• Nainen34v kirjoitti:

Mutta. Tässä sulle mutta. Teoriassa nimenomaan on mahdollista, että sellainen ihminen on olemassa. Todennäköisyys sille, että törmään häneen tai että tämä henkilö eläisi edes samaa aikaan, on taasen eri asia. Mutta mahdollista se on.

:D Onhan sitä teoriassa mahdollista myös kävellä seinän läpi. Todennäköisyys sille vain on aivan pirun häviävän pieni.

• pete_pjn kirjoitti:

Mutta vaikka olisimmekin vastuussa omasta onnesta, niin yhdessä koettu, jaettu ja saavutettu onni on monin verroin "miellyttävämpää".

Ja vaikka et itse niinkään nauttisi jostain, niin se että näet/koet/edesautat toisen lähimmäisen saavuttamaan jotain joka tekee hänet onnelliseksi, tuottaa myös siulle mielihyvää ja onnellisuutta.

Näin yhdessä voitte olla onnellisempia kuin yksinään olisitte.

Tarviiko sen silti olla elämän kumppani, jonka kanssa näitä jakaa, jos sellaista ei ole löytynyt? Mulla on ihana perhe, kaverit, ystävät jne.

Ehkä rakkaus ei syty yhdestä tai kahdesta ominaisuudesta, mutta joskus se yllättää.

Joku vain menee sinun sieluusi ja tuntuu hyvältä.

Näin se juuri on! Hyvin kuvattu.

• Nainen34v kirjoitti:

Tarviiko sen silti olla elämän kumppani, jonka kanssa näitä jakaa, jos sellaista ei ole löytynyt? Mulla on ihana perhe, kaverit, ystävät jne.

Eipä sen tarvitse olla.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Teoriassa, kyllä. Käytännössä, ei.

Eikä tuollakaan olisi merkitystä. Tuo asenne johtaa siihen ettei täydellinen ihminenkään tuntuisi täydelliseltä, ainakaan kovin pitkään. Täydellisyyttä etsivä löytää virheen vaikka siitä täydellisyydestä ja alkaa kaipaamaan epätäydellisyyttä.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Itse asiassa, vedän äskeisen kirjoituksen takaisin.

Sitä täydellistä kaikkien exien yhdistelmää ei ole olemassa, edes teoriassa. Monet ominaisuudet ovat toisensa poissulkevia. PUA-teoriassa usein käytetään Value vs Comfort-mallia jossa miehen "arvo" on ristiriidassa parisuhteessa tarvittavien ominaisuuksien kanssa. Tasokkaimmalla miehellä ei olisi aikaa naiselle, jännittävin mies ei olisi luotettava, jne. Sitten on eri persoonallisuustyypit joissa ei ole muiden persoonallisuustyyppien huippuominaisuuksia.

• sika.limppuun
        121212121212 kirjoitti:

Itse asiassa, vedän äskeisen kirjoituksen takaisin.

Sitä täydellistä kaikkien exien yhdistelmää ei ole olemassa, edes teoriassa. Monet ominaisuudet ovat toisensa poissulkevia. PUA-teoriassa usein käytetään Value vs Comfort-mallia jossa miehen "arvo" on ristiriidassa parisuhteessa tarvittavien ominaisuuksien kanssa. Tasokkaimmalla miehellä ei olisi aikaa naiselle, jännittävin mies ei olisi luotettava, jne. Sitten on eri persoonallisuustyypit joissa ei ole muiden persoonallisuustyyppien huippuominaisuuksia.

Nyt alkaa kuulostamaan enemmän sun jutuilta, edellinen kommenttisi tuntui ihmeelliseltä lässytykseltä.

• pete_pjn kirjoitti:

Onhan tuokin yksi mahdollinen vaihtoehto miten asiat voivat männä.

Tästä miulle vaan tulee mieleen tuo yhdessä videossa ollut kommentti, että nykyään erotaan "hyvästä parisuhteesta siksi, että voisin olla onnellisempi", eikä vain siksi "että olen parusuhteessa onneton". "Koska ansaitsen olla onnellinen ja parasta."

https://youtu.be/P2AUat93a8Q?t=8m26s aina kohtaan 9m12s

"nykyään erotaan "hyvästä parisuhteesta siksi, että voisin olla onnellisempi", eikä vain siksi "että olen parusuhteessa onneton". "Koska ansaitsen olla onnellinen ja parasta.""

Tuossa lienee kiteytyy länsimaisen naisen ongelma. Kaikki on jo saavutettu tasa-arvon saralla ja elämä on suhteellisen helppoa ihan yleisestikin ottaen, "pahojen" miesten yhteiskunta on joustanut ihan kaikessa niin että perhe-elämän ja iran yhteensovittaminen on helppoa. Jää paljon vapaa-aikaa lukea kaikenlaista naishömppää netistä & naistenlehdistä niin ihan tavisnainenkin alkaa mietimään kuinka onneton hän onkaan liitossaan, kaikilla niillä juttujen vauhdikkailla sinkkunaisilla on tietenkin kaikki paremmin, elämä on jännittävää tunteiden ilotulitusta, matkustelua, miehiä ja vaikka mitä elämyksiä. Hänkin ansaitsee sen kaiken koska onhan hänkin parasta, lehdessäkin sanottiin että karmeasta ylipainostaan huolimatta hän on arvokas juuri sellaisena kuin on ja elämä tulee elää oma hyvinvointi edellä, jos eroaa ei miehistäkään tule olemaan pulaa, onhan naisten markkinat!

Jossain "maalaisemaisemmissa" kulttuureissa vielä menee niin että perheen hyvinvointi, oma aviomies ja lapset ovat naiselle se kannustin joiden vuoksi hän jaksaa ponnistella päivästä toiseen, ei siinä ehdi miettimään oman onnellisuuden tasoja kun pitää hankkia ruokaa lasten suuhun. En sano että tuokaan olisi se paras malli, paras lienee ollut Suomessa joitakin kymmeniä vuosia sitten kun oli vielä perinteiset perhearvot ja naiset eivät olleet vielä ihan sekaisin niin että heillekin perhe & lapset merkitsivät eniten. 2000_luvun nainenhan on ulkoistanut lasten hoidon ja kasvatuksen yhteiskunnalle niin että siinäkään ei riitä haasteita enää siinämäärin kuin ennen, jää liikaa aikaa ajatella itsekkäästi.

Teoriassa, kyllä. Käytännössä, ei.

Eikä tuollakaan olisi merkitystä. Tuo asenne johtaa siihen ettei täydellinen ihminenkään tuntuisi täydelliseltä, ainakaan kovin pitkään. Täydellisyyttä etsivä löytää virheen vaikka siitä täydellisyydestä ja alkaa kaipaamaan epätäydellisyyttä.

Taas teet omia päätelmiä, joilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

En etsi täydellistä ihmistä, todellakaan. Enkä edes etsi ketään, koska minulla on kaikki oikein hyvin yksinkin.

• egrghr
        Nainen34v kirjoitti:

Entäs sitten kun vanhempasi ovat kuolleet. Mahdolliset sisaruksesi ovat naimaisissa ja keskittyvät omaan elämäänsä vanhanpiian viihdyttämisen sijaan. Älkääkä viitsikö jauhaa kavereista niitä tulee ja menee. Katsos kun kaverit ovat kavereita niin kauan kuin kokevat hyötyvänsä susta jotenkin enkä nyt tarkoita rahallisesti. Luuletko että rakas kaverisi ei vie sulta nenän edestä hyvää työpaikkaa jos saa valita:D Lopulta koittaa yksinäinen vanhuus.

• egrghr kirjoitti:

Entäs sitten kun vanhempasi ovat kuolleet. Mahdolliset sisaruksesi ovat naimaisissa ja keskittyvät omaan elämäänsä vanhanpiian viihdyttämisen sijaan. Älkääkä viitsikö jauhaa kavereista niitä tulee ja menee. Katsos kun kaverit ovat kavereita niin kauan kuin kokevat hyötyvänsä susta jotenkin enkä nyt tarkoita rahallisesti. Luuletko että rakas kaverisi ei vie sulta nenän edestä hyvää työpaikkaa jos saa valita:D Lopulta koittaa yksinäinen vanhuus.

Aika itsekästä olla jonkun kanssa vain siitä syystä ettei itse joutuisi olemaan yksin.

Eiköhän sitä vanhanakin ystäviä löydy, jos niitä kaipaa.

• Että.näin
        pete_pjn kirjoitti:

"Mutta tuollainen "testailu", että pysyykö toinen siinä vierellä vaikka tuleekin sovittujen tapaamisten peruutuksia ja välillä "kylmää" välillä "kuumaa" ilmentävät ja viestittävät siitä, että toinen ei ole luotettava ja "turvallinen" jonka kanssa pystyy rakentamaan tulevaisuutta."

Oletko koskaan kuullut soidinmenoista? Kaikki pitkät suhteeni ovat alkaneet niin että mies on ottanut etäisyyttä/tullut luo/ottanut etäisyyttä/tullut luo...se antaa mahdollisuuden miettiä kaipaako toista. Jos kaipaa niin sillon tietää että se on se oikea. Hyvin harva tykkää tyrkkynaisista tai tyrkkymiehistä koska ne antavat kuvitelman että heidän on vaikea saada seuraa. Ja kuka nyt ei-pidettyä henkilöä haluaisi? Meille joilla ei ole vaikeuksia saada seuraa, suhteen alku on jännää ja ihanaa. Jos se on tarpeeksi jännää ja ihanaa niin siitä seuraa avioliitto. Mutta miehestä joka on tapaamisen jälkeen 24/7 saatavilla, ei seuraa kuin takiainen josta pitää pyrkiä eroon.

• Että.näin kirjoitti:

"Mutta tuollainen "testailu", että pysyykö toinen siinä vierellä vaikka tuleekin sovittujen tapaamisten peruutuksia ja välillä "kylmää" välillä "kuumaa" ilmentävät ja viestittävät siitä, että toinen ei ole luotettava ja "turvallinen" jonka kanssa pystyy rakentamaan tulevaisuutta."

Oletko koskaan kuullut soidinmenoista? Kaikki pitkät suhteeni ovat alkaneet niin että mies on ottanut etäisyyttä/tullut luo/ottanut etäisyyttä/tullut luo...se antaa mahdollisuuden miettiä kaipaako toista. Jos kaipaa niin sillon tietää että se on se oikea. Hyvin harva tykkää tyrkkynaisista tai tyrkkymiehistä koska ne antavat kuvitelman että heidän on vaikea saada seuraa. Ja kuka nyt ei-pidettyä henkilöä haluaisi? Meille joilla ei ole vaikeuksia saada seuraa, suhteen alku on jännää ja ihanaa. Jos se on tarpeeksi jännää ja ihanaa niin siitä seuraa avioliitto. Mutta miehestä joka on tapaamisen jälkeen 24/7 saatavilla, ei seuraa kuin takiainen josta pitää pyrkiä eroon.

Ymmärrän hyvin tuon että jos ollaan jonkin aikaa erillään tehden omiamme, niin annamme molemmat itsellemme aikaa nähdä tuleeko kaipauksen ja kiintymyksen tunteita.
        Mutta se mitä tuossa kritisoin oli tietoisesti pitää etäisyyttä. Tyyliin emme ole nähnyt kolmeen viikkoon, kun molemmilla on ollut työ kiireitä tai muita kiireitä. Ja kun mahdollisuus olisi tavata, niin miepä pistän että "stop tykkänään! Eipä nyt tavatakkaan, kun minun pitää saada kokea syntyykö niitä tunteita."

Mie ko olen kesällä sen 1-3 viikkoa töissä laivalla putkeen, niin eipä paljoa innosta nähdä toista jos tämä keksiikin, että en mie nyt vielä tällä viikolla.

Ja toisekseen ihte en tuosta alun "jännityksestä" piittaa pätkääkään, kun tuo tännitys tuo voimakkaammin pintaan Touretten sundrooman tiksini. Ja muutenkin tuo epätietoisuus ja jakaileminen ei ole se mitä mie haen.

• A---u---38
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt täytyy sanoa tuosta, että en kyllä jaksaisi sekuntiakaan tuollaista peliä. Naisen pitää antaa rehellistä signaalia jotta mies voi toimia. T. Älykäs, pitkä, toimeentuleva ja urheilullinen mies.

Teinipojat varmaan jaksaa moista piiritystä.

• kysyjähooceeätmi

Ätminä luultavasti jahkailisin enkä sytyttäisi naista päättäväisellä testosteronitason osoittamisella.

Mutta kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen, yksi nainen tekikin kun olimme treffeillä.

Nainen kysyi...ilman katsekontaktia ja punastellen..."hei...voidaanko suudella"? :D

Nainen oli minua paljon kokeneempi (oma kokemus...sitä ei ole) ja pari vuotta vanhempikin

• Saanko_Luvan_

Saanko minä nyt työntää kullini peppureikääsi...?

• Näinen.34v

Älä kysele :D

• Ihan vitsillä ruvetaan hieromaan makkaraa piirakan päällä ja sitten ihan vitsillä kysässään että saiskos työntää sisään.

• asdasdf

Haista helvetti, tekis mieli vetäistä piikkinuijalla sua otsaan. Ps. Saako senkin tehä luvatta?

• Naiset tykkäävät siitä, että niitä raiskataan.

• sika.limppuun

Naisilta ei kysellä lupaa suudella suoralla kysymyksellä, mutta asiaa tulee kartoittaa muilla keinoin.

On tärkeätä huomioida kuinka nainen reagoi miehen viipyileviin katseisiin, hymyyn, kosketukseen, pieneen imarteluun jne jne.

Miehen tulee olla aktiivinen ja seurata nouseeko naisella "lämmöt". Mikäli naisen käytöksestä voi lukea hänen nauttivan miehen huomiosta, niin on syytä katsella sopiva paikka, hetki ja tapa jolla lähestyminen tehdään.

Epävarma mies voi ottaa vaikka naisen käden omaan käteensä, mikäli naisesta voi lukea että se tuntuu hyvältä, niin silloin on lupa suudella.

• Hyvä kommentti!

• TapojaMonenlaisia

Laivalla tanssiessa kysyin naiselta: Saanko suudella poskellesi? Sain luvan. Puolituntia sen jälkeen oltiin hytissä alasti...

• Miksi nainen ei voisi tehdä samaa minkä kerroit että miehen täytyy tehdä?

• sika.limppuun
        TapojaMonenlaisia kirjoitti:

Laivalla tanssiessa kysyin naiselta: Saanko suudella poskellesi? Sain luvan. Puolituntia sen jälkeen oltiin hytissä alasti...

Olisiko mahdollista että sinulla oli jo tiedossa kuinka charmisi puree aveciisi?

Ehkä kyse oli enää vain strategiasta jolla lähestyt naista jonka tiesit pitävän sinusta?

• TapojaMonenlaisia kirjoitti:

Luulen että tämä tyyli ei keskimäärin nuorempaan naisväestöön iske...

• sika.limppuun
        super-atm kirjoitti:

Miksi nainen ei voisi tehdä samaa minkä kerroit että miehen täytyy tehdä?

Niitä naisia jotka jahtaavat miehiä, on niin vähän, että olisi julmaa väittää sulle että miehen ei tarvitse olla aloitteellinen löytääkseen kumppanin.

Naiset ovat hyvin määrätietoisia, mutta vain harvojen miesten kohdalla.

Niitä naisia jotka jahtaavat miehiä, on niin vähän, että olisi julmaa väittää sulle että miehen ei tarvitse olla aloitteellinen löytääkseen kumppanin.

Naiset ovat pelkureita ja paskahousuja, eivätkä uskalla tehdä itse mitään ja ottaa vastuuta asioista.

Tietysti naiset hypergamisina voivat kovassa kännissä uskaltautua tekemään aloitteen jollekin komealle miehelle.

• sika.limppuun
        super-atm kirjoitti:

Naiset ovat pelkureita ja paskahousuja, eivätkä uskalla tehdä itse mitään ja ottaa vastuuta asioista.

Tietysti naiset hypergamisina voivat kovassa kännissä uskaltautua tekemään aloitteen jollekin komealle miehelle.

Naisten motiivit voivat olla mitä tahansa, mutta niin naiset toimivat.

Naisten motiivit voivat olla mitä tahansa, mutta niin naiset toimivat.

En ole muuta väittänytkään.

Totean miten naiset toimivat tai ennemminkin odottavat passiivisina että miehet tekevät kaiken. Sen perusteella naiset ovat paskahousuja ja vastuuttomia pelkureita.

Totta tämä. Ollaanko sun kohdalla oltu määrätietoisia?

• sika.limppuun
        super-atm kirjoitti:

En ole muuta väittänytkään.

Totean miten naiset toimivat tai ennemminkin odottavat passiivisina että miehet tekevät kaiken. Sen perusteella naiset ovat paskahousuja ja vastuuttomia pelkureita.

Tarkoitatko sitä että myöskin miehet jotka ovat passiivisia, olisivat paskahousuja ja vastuuttomia pelkureita?

• Nainen34v kirjoitti:

Todistit siis naisten hypergamian.

Tarkoitatko sitä että myöskin miehet jotka ovat passiivisia, olisivat paskahousuja ja vastuuttomia pelkureita?

Kyllä ovat. Mutta nyt puhutaan harvoista miehistä. Naisista lähes jokainen on pelkuri.

Tämän kirjoitustavan voisi kuvitella tunnistavansa.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Valehtelisin jos väittäisin etten ole saanut osakseni naisten huomiota.

Huomio imartelee, ja ymmärrän sen tähden hyvin miksi naiset haluavat miesten joutuvan tekemään aloitteet.

Valehtelisin jos väittäisin etten ole saanut osakseni naisten huomiota.

Huomio imartelee, ja ymmärrän sen tähden hyvin miksi naiset haluavat miesten joutuvan tekemään aloitteet.

Kai tuossakin on osatotuus.

Itselläni ehkä tähän liittynee toive siitä, että mies osaisi olla myös dominoivampi osapuoli tarvittaessa.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Aika hassua, myös tapaani puhua sanotaan persoonalliseksi.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Kai tuossakin on osatotuus.

Itselläni ehkä tähän liittynee toive siitä, että mies osaisi olla myös dominoivampi osapuoli tarvittaessa.

Se on häkellyttävää kuinka itsestään erittäin itsevarman kuvan antavat naiset voivat kaivata mieheltä kahdenkeskisessä kanssakäymisessä alkukantaista dominanssia.

Se on häkellyttävää kuinka itsestään erittäin itsevarman kuvan antavat naiset voivat kaivata mieheltä kahdenkeskisessä kanssakäymisessä alkukantaista dominanssia.

Onko nämä jotenkin sitten toisensa poissulkevia ominaisuuksia?

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Onko nämä jotenkin sitten toisensa poissulkevia ominaisuuksia?

En arvostellut kommenttiasi vaan puhuin käytännön kokemuksesta, moni vahvana pidetty nainen tarvitsee sitä että kahden kesken touhutessa mies on dominoivampi.

En arvostellut kommenttiasi vaan puhuin käytännön kokemuksesta, moni vahvana pidetty nainen tarvitsee sitä että kahden kesken touhutessa mies on dominoivampi.

En tarkoittanut sitä niin että olisin ottanut itseeni. Mielenkiinnosta kysyin. Ja niin kai se saattaa olla.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

En tarkoittanut sitä niin että olisin ottanut itseeni. Mielenkiinnosta kysyin. Ja niin kai se saattaa olla.

Naisella lienee alitajuinen tarve saada tuntea olevansa turvassa miehen seurassa, se voisi selittää sitä että miehekkyyttä arvostetaan.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Olet tainnut joskus sanoa että tunnistat minut helposti, ehkä se on totta.

• TapojaMonenlaisia
        sika.limppuun kirjoitti:

Olisiko mahdollista että sinulla oli jo tiedossa kuinka charmisi puree aveciisi?

Ehkä kyse oli enää vain strategiasta jolla lähestyt naista jonka tiesit pitävän sinusta?

Ei ollut tiedossa. Pintapuoleisesti tanssilattialla juteltiin ja katseltiin toisiamme. Hitaiden jälkeen kysyin suutelumahdollisuudesta. Siitä lähti rullaan..

• TapojaMonenlaisia
        Nainen34v kirjoitti:

Luulen että tämä tyyli ei keskimäärin nuorempaan naisväestöön iske...

Nainen oli alle 50. Minä yli 50.

• TapojaMonenlaisia kirjoitti:

Nainen oli alle 50. Minä yli 50.

Näin arvelinkin. Ikähaarukalla 23-34 tehdyssä omassa suppeassa tutkimuksessa ainutkaan nainen ei lämmennyt tälle tavalle tai suoraansanoen kaikki kammoksuivat (100%) tätä.
        n~ 8

Olet tainnut joskus sanoa että tunnistat minut helposti, ehkä se on totta.

Nyt jäin kyllä miettimään tässä, että menikö pieleen...

• TapojaMonenlaisia
        Nainen34v kirjoitti:

Näin arvelinkin. Ikähaarukalla 23-34 tehdyssä omassa suppeassa tutkimuksessa ainutkaan nainen ei lämmennyt tälle tavalle tai suoraansanoen kaikki kammoksuivat (100%) tätä.
        n~ 8

Täytyy laittaa mieleen kun nuorta naista lähestyy ;) Lisää suppeata tutkimusta. Kahdelta n.50v naiselta kuullut, toivovat mieheltä aloitteellisuutta, ehdotuksia. Johtuu siitä että ovat työelämässä vastuullisissa tehtävissä. Tekevät päätöksiä yms. Nauttivat kun mies uskaltaa ja ottaa vastuun, nainen saa kerrankin relata. Päätelmä: Olisiko naisten arkielämä muuttunut raskaammaksi, nopeatempoisemmaksi? Miehen aloitteellisuus antaa vastapainoa kiireiseen ja haastavaan arkeen.

• sika.limppuun
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt jäin kyllä miettimään tässä, että menikö pieleen...

Olisi kait pitänyt myöntää asia suoraan, mutta joku muukin olisi voinut älytä mistä on kyse. Pakko sanoa tähän että tein tässä vähän takaperin itsekin avauksen joka aiheutti keskustelua ja mulle tuli yhden kommentoijan kohdalla fiilis siitä että kyse on tutusta tytöstä...kuvittelinkohan vain?

Hyvä avaus sulta, taas kerran. Jos kirjoittelet palstalle jatkossa, niin kukaties käyn väliin kommentoimassa mun suosikkitytölle.

Olisi kait pitänyt myöntää asia suoraan, mutta joku muukin olisi voinut älytä mistä on kyse. Pakko sanoa tähän että tein tässä vähän takaperin itsekin avauksen joka aiheutti keskustelua ja mulle tuli yhden kommentoijan kohdalla fiilis siitä että kyse on tutusta tytöstä...kuvittelinkohan vain?

Hyvä avaus sulta, taas kerran. Jos kirjoittelet palstalle jatkossa, niin kukaties käyn väliin kommentoimassa mun suosikkitytölle.

Tsekkaappa sp.

• Nainen34v kirjoitti:

Tsekkaappa sp.

Mennään tällä, vanhan poistin jo tovi sitten.

Mennään tällä, vanhan poistin jo tovi sitten.

Kyllä se mulla ainakin näytti että toimii...

• Nainen34v kirjoitti:

Kyllä se mulla ainakin näytti että toimii...

Kokeilin itsekin, lähettäminen osoitteeseen onnistuu.

Ongelma on se, että olen sulkenut profiilin enkä pääse spostiin enää. En tiedä olisiko mun pitänyt sulkea spostitili ennen kuin poistin profiilin..

Kokeilin itsekin, lähettäminen osoitteeseen onnistuu.

Ongelma on se, että olen sulkenut profiilin enkä pääse spostiin enää. En tiedä olisiko mun pitänyt sulkea spostitili ennen kuin poistin profiilin..

Okei, en osaa sanoa. Vastaan kyllä sulle, laita spostia.

• 121212121212

Täytyy laittaa mieleen kun nuorta naista lähestyy ;) Lisää suppeata tutkimusta. Kahdelta n.50v naiselta kuullut, toivovat mieheltä aloitteellisuutta, ehdotuksia. Johtuu siitä että ovat työelämässä vastuullisissa tehtävissä. Tekevät päätöksiä yms. Nauttivat kun mies uskaltaa ja ottaa vastuun, nainen saa kerrankin relata. Päätelmä: Olisiko naisten arkielämä muuttunut raskaammaksi, nopeatempoisemmaksi? Miehen aloitteellisuus antaa vastapainoa kiireiseen ja haastavaan arkeen.

Ja mitäpä luulet että noiden naisten vastakohta haluaa? Sellainen koti-ihminen joka ei ole vastuullisessa asemassa eikä tee isoja päätöksiä.

Tismalleen sen saman miehen.

Kutsun tätä samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeksi. Kaikki naiset haluavat tismalleen saman miehen, se millainen nainen itse on muuttaa vain sitä kuinka asia perustellaan.

• TapojaMonenlaisia
        121212121212 kirjoitti:

Ja mitäpä luulet että noiden naisten vastakohta haluaa? Sellainen koti-ihminen joka ei ole vastuullisessa asemassa eikä tee isoja päätöksiä.

Tismalleen sen saman miehen.

Kutsun tätä samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeksi. Kaikki naiset haluavat tismalleen saman miehen, se millainen nainen itse on muuttaa vain sitä kuinka asia perustellaan.

En usko että voi noin yleistää. Nämä kaksi ihmistä oli muuttaneet miesihannetta selkeästi. Aika paljon heidän kanssaan asiasta puhunut. Jos luonteessa ei ole voimakas vallanhalu ja nainen pärjää työssä (monet naiset päteviä ja tunnollisia). Sitä kautta saat lisää vastuuta ja valtaa. Seurauksena mitta tulee täyteen ja vastapainona voimakas halu antaa suhteessa miehen viedä. Aiemmin ennen valtaa ja vastuuta olleet erilaisia mitä itsekin ihmettelivät. Ovatko marginaaliryhmää, voi olla. Yksilöitä miehet ja naiset.

• 121212121212

En usko että voi noin yleistää. Nämä kaksi ihmistä oli muuttaneet miesihannetta selkeästi. Aika paljon heidän kanssaan asiasta puhunut. Jos luonteessa ei ole voimakas vallanhalu ja nainen pärjää työssä (monet naiset päteviä ja tunnollisia). Sitä kautta saat lisää vastuuta ja valtaa. Seurauksena mitta tulee täyteen ja vastapainona voimakas halu antaa suhteessa miehen viedä. Aiemmin ennen valtaa ja vastuuta olleet erilaisia mitä itsekin ihmettelivät. Ovatko marginaaliryhmää, voi olla. Yksilöitä miehet ja naiset.

Eli myönnät minun olevan oikeassa.

Koska entisajan naisella oli vähän vastuuta ja valtaa, ihanne oli mies joka vie.
        Koska nykyajan naisella on paljon vastuuta ja valtaa, ihanne on mies joka vie.

Ihanne on aina menestyvä mies joka vie, oli nainen millainen tahansa.

Koska entisajan naisella oli vähän vastuuta ja valtaa, ihanne oli mies joka vie.

Miehen ihanne on aina nuori, kaunis ja hyväkroppainen nainen, oli nainen millainen tahansa. Mitä sitten? Tosi elämä on jotain aivan muuta.

Sanotko seuraavaksi, että maa kiertää aurinkoa? Sekään tieto ei sun elämän valintoihin vaikuta mitenkään.

Mikset pääse seuraavalle sivulle näissä jutuissa?

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Miehen ihanne on aina nuori, kaunis ja hyväkroppainen nainen, oli nainen millainen tahansa. Mitä sitten? Tosi elämä on jotain aivan muuta.

Sanotko seuraavaksi, että maa kiertää aurinkoa? Sekään tieto ei sun elämän valintoihin vaikuta mitenkään.

Mikset pääse seuraavalle sivulle näissä jutuissa?

Seuraavalle sivulle päästään sen jälkeen kun ollaan yhdessä myönnetty tosiasiat. Sanoisin että miehet pääsääntöisesti myöntävät ne. Naiset...eivät.

Annan sinulle pisteet siitä että myönnät keskivertonaista auliimmin tosiasiat. Joskin, sekin tapahtui vasta sen jälkeen kun osoitin ne sinulle. Muistanemme ajan jolloin vielä yritit selitellä miesmakusi poikkeavan stereotypioista.

Mutta miettikäämme seuraavaa sivua.

Kun olemme myöntäneet mikä naisia miellyttää (status sen kaikissa muodoissa, menestys, pituus, hartiat, leuka, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimoisuus, dominanssi, pelimiestaidot)...mitä seuraavalla sivulla voisi olla?

Voisiko siellä olla juttua siitä kuinka tullaan naisten suosimaksi mieheksi? Esim. hankkimalla rahaa ja statusta, opettelemalla pelimiestaitoja, jne.

Minulla on hämärä muistikuva että olisin kirjoittanut näistä aiheista, mutta naiset valittavat että pitäisi pysytellä siellä satukirjan ykkössivulla jolla kerrotaan kemioista, asioiden vain tapahtumisista, vain omana itseään olemisesta ja vain Sen Oikean odottelusta.

• TapojaMonenlaisia
        121212121212 kirjoitti:

Ei sinne päinkään.Puhutaan eri taajuuksilla. Antaa olla. Tyhjän jauhamista.

Seuraavalle sivulle päästään sen jälkeen kun ollaan yhdessä myönnetty tosiasiat. Sanoisin että miehet pääsääntöisesti myöntävät ne. Naiset...eivät.

Annan sinulle pisteet siitä että myönnät keskivertonaista auliimmin tosiasiat. Joskin, sekin tapahtui vasta sen jälkeen kun osoitin ne sinulle. Muistanemme ajan jolloin vielä yritit selitellä miesmakusi poikkeavan stereotypioista.

Mutta miettikäämme seuraavaa sivua.

Kun olemme myöntäneet mikä naisia miellyttää (status sen kaikissa muodoissa, menestys, pituus, hartiat, leuka, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimoisuus, dominanssi, pelimiestaidot)...mitä seuraavalla sivulla voisi olla?

Voisiko siellä olla juttua siitä kuinka tullaan naisten suosimaksi mieheksi? Esim. hankkimalla rahaa ja statusta, opettelemalla pelimiestaitoja, jne.

Minulla on hämärä muistikuva että olisin kirjoittanut näistä aiheista, mutta naiset valittavat että pitäisi pysytellä siellä satukirjan ykkössivulla jolla kerrotaan kemioista, asioiden vain tapahtumisista, vain omana itseään olemisesta ja vain Sen Oikean odottelusta.

Voin myöntää, että en ollut ajatellut näitä makuasioita näin mustavalkoisesti. Osoitit mulle sen mustavalklisuuden ja siitä olen samaa mieltä.

Kun puhutaan ihanteesta, puhutaan muusta kuin tosielämän ihastuksesta. Ihanteet ovat haavekuvia ja epätodellisia unia. Ihastukset ovat Sannoja ja Tomeja lähimarkettien kassoilta, kouluista, työpaikoilta ja harrastuksista. Ihastukset ovat oikeita ihmisiä virheineen ja vajavaisuuksineen, puutteineen. Sellaisia me oikeesti halutaan, eikä niitä kiiltokuvia. Ne saavat pysyä unina.

Kyllä mä olen alkanut miettimään, kuinka paljon enemmän miesten pitää tehdä asioiden eteen. Sanotaan, että miehissä kuitenkin on tämä metsästäjägeeni, tarve valloittaa? Ja naisissa geeni tulla valloitetuiksi? Onko meillä kuitenkin luonteessa avuja näille, luontaisia taipumuksia siis toimia tiettyyn suuntaan? Enkä yritä nyt selitellä vaan pohtia asiaa yleisesti.

Kivasti muuten kirjoitit tuon ylläolevan. Kyllä säkin osaat, kun et yritä pelkästään provosoida ja tulet vähän pois sieltä mukavuusalueelta.

Seuraavalla sivulla keskustellaan asioista yhdessä pohtien, eikä syyttäen ja syyllistäen. Katsomalla samaan suuntaan vierekköin, ei vastakkain, sillä ongelmahan on kuitenkin yhteinen.

• Jos puhun edes naiselle niin se on suunnilleen kuoleman tuomio. Kerran kehuin baarissa erään naisen ulkonäköä niin kyllä tuli murhaava katse takaisin.
      Jos meinaa pusutella niin sitten tulee varmasti nyrkistä tai nainen käyttää jotain improvisoitua asetta.

• En usko. Mulla on ainakin ihan mielettömän kiva varmaan 165cm pitkä mies. On vielä söpön näköinenkin. Nyt se itsetunto kuntoon siellä!

• Nainen34v kirjoitti:

En usko. Mulla on ainakin ihan mielettömän kiva varmaan 165cm pitkä mies. On vielä söpön näköinenkin. Nyt se itsetunto kuntoon siellä!

En kyllä ymmärrä että mitä sä hyödyt tuollaisesta paskan puhumisesta. Luuletko että kukaan uskoo tuollaista?

• cfgnbdfghdfhdf
        164cmMies kirjoitti:

En kyllä ymmärrä että mitä sä hyödyt tuollaisesta paskan puhumisesta. Luuletko että kukaan uskoo tuollaista?

Hymyilevä Nainen oli kavalin kedon käärmeistä, sanoo jo Mooseksen evankeelijumin ensimmäisen luvun kymemnennen jakeen kahdeksannentoista pykälän sadas momentti

• 164cmMies kirjoitti:

Oot säkin sekaisin. En mä arvostele ihmisiä pituuden perusteella.

• TapojaMonenlaisia

Puhu useammin, tärppää se. Tuossa aiemmin mainitsin omasta kokemuksestan. Olen alle 170cm mies. Ei voi olla muutamasta sentistä kiinni.

• palstalukija

164 senttisellä miehellä homma on ihan muusta kuin senteistä kiinni. Hampaat mätänee suuhun oikein luvan kanssa (näin olet jossain ketjussa maininnut) Arvaappa huviksesi hengityksesi haju? Alkokin maistuu kiitettävästi, ynnä olematon sosiaalinen elämä.

• palstalukija kirjoitti:

164 senttisellä miehellä homma on ihan muusta kuin senteistä kiinni. Hampaat mätänee suuhun oikein luvan kanssa (näin olet jossain ketjussa maininnut) Arvaappa huviksesi hengityksesi haju? Alkokin maistuu kiitettävästi, ynnä olematon sosiaalinen elämä.

Olet näemmä lukenut tarkkaan juttujani. Muuten oikein mutta hengitykseni ei haise pahalta sähköharjan ja laadukkaan hammastahnan ansiosta.
        Muistat varmaan taksteistäni myös sen että en voi tehdä tilanteeni parantamiseksi yhtään mitään, eikä se johdu pituudestani tai munan koosta.

• SoliterniuM1977___

Tämä parisuhdekulttuuri onkin minun elämäni pariutumistoiveen kuolema. En tule koskaan tekemään aloitetta. Minuun on koulukiusaamisen ja muun pilkkaamisen vuoksi iskostunut syvälle ytimeeni saakka vankka reaktio kaikenlaisia pilkan kohteeksi/nolaantumis-/esiintymis- jne tilanteita kohtaan. En koskaan aio riskeerata joutuvani tuollaisiin tilanteisiin. En. Joten vaikka olisinkin rakastunut johonkin naiseen ja se nainen olisi kiva ja tuntuisi pitävän minusta, mutta en olisi varma..siltikään en tekisi aloitetta. Naisen pitää itse tehdä se aloite, jos hän on minusta kiinnostunut. Jos tämä ei tapahdu, koska "miehessä pitää olla munaa tehdä aloite", niin hyvä on. Elän elämäni yksin. Sillä minä EN riskeeraa noloon tilanteeseen joutumista. Enkä koskaan tule tekemään aloitetta. Piste iänkaikkisesti. Amen.

• Nyt mies irrottaudut siitä menneisyydestä ja käännät sen vahvuudeksi. Elämä on nyt eikä jossain kulahtaneilla historian sivuilla.

Voit joko vaipua itsesääliin ja keksiä tekosyitä vetoamalla johonkin menneisyyden hetkeen tai sitten alkaa elää elämää tässä nykyhetkessä. Valinta on sun.

Jos tuntuu epämukavalta tehdä jotain, älä syytä siitä jotain vanhaa tapahtumaa vaan nouset sen yläpuolelle ja jatkat matkaa. Kohtaa pelkosi ja voita se.

Älä keksi tekosyitä sille, miksi et tee jotain. Muutos lähtee susta. Sun vaan pitää päättää että nyt tää muuttuu. Muuten mikään ei tule muuttumaan ja elämä menee ohi. Sitäkö sä haluat?

Meitä on täällä kahdenlaisia ihmisiä. Kaikki kohtaa vastoinkäymisiä. Toiset jää rypemään niihin ja ne toiset nostaa katseen ja jatkaa matkaa vahvempina. Se on vaan asenteesta kiinni.

• AvioATMies
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt mies irrottaudut siitä menneisyydestä ja käännät sen vahvuudeksi. Elämä on nyt eikä jossain kulahtaneilla historian sivuilla.

Voit joko vaipua itsesääliin ja keksiä tekosyitä vetoamalla johonkin menneisyyden hetkeen tai sitten alkaa elää elämää tässä nykyhetkessä. Valinta on sun.

Jos tuntuu epämukavalta tehdä jotain, älä syytä siitä jotain vanhaa tapahtumaa vaan nouset sen yläpuolelle ja jatkat matkaa. Kohtaa pelkosi ja voita se.

Älä keksi tekosyitä sille, miksi et tee jotain. Muutos lähtee susta. Sun vaan pitää päättää että nyt tää muuttuu. Muuten mikään ei tule muuttumaan ja elämä menee ohi. Sitäkö sä haluat?

Meitä on täällä kahdenlaisia ihmisiä. Kaikki kohtaa vastoinkäymisiä. Toiset jää rypemään niihin ja ne toiset nostaa katseen ja jatkaa matkaa vahvempina. Se on vaan asenteesta kiinni.

Kehtaisitko antaa tuollaisen vastauksen esimerkiksi raiskauksen kokeneelle naiselle?

• SoliterniuM1977___
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt mies irrottaudut siitä menneisyydestä ja käännät sen vahvuudeksi. Elämä on nyt eikä jossain kulahtaneilla historian sivuilla.

Kiitoksia äärimmäisen tylystä, kylmästä ja empatiakyvyttömästä tsemppauksesta.

Olen valintani jo kuules tehnyt. Mielummin yksin kämpillä omassa rauhassa elämänmittaisessa yksinäisyydessä, kuin tuolla ulkona etsimässä naista ja altistumassa tilanteisiin jotka ahdistavat. Ei kiitos. Yksin on hyvä olla. Toki sitä parisuhdetta/seksiä/läheisyyttä jne kaipaa, mutta ei voi mitään. Elämä on minut tähän pistänyt enkä tästä ylös halua nousta. Ainoa tapa on, että joku nainen tulee oven taakse ja tekee aloitteen. Ainoa tapa. Piste.

Yksinäinen elämä on kuitenkin suhteellisen turvallista ja rauhallista. Sekä on oma vapaus tehdä mitä ikinä haluaa. Ei se kaipuuta poista, mutta sen kanssa oppii elämään. Ja onhan minulla mielikuvitus. Aina voi unelmoida, vaikka koskaan unelmat eivät toteudukkaan.

Näin menee elämäni. Yksin aina ja se on hyvä ja sopii minulle ok. Aina ja iankaikkisesti..amen.

• SoliterniuM1977___ kirjoitti:

Kiitoksia äärimmäisen tylystä, kylmästä ja empatiakyvyttömästä tsemppauksesta.

Olen valintani jo kuules tehnyt. Mielummin yksin kämpillä omassa rauhassa elämänmittaisessa yksinäisyydessä, kuin tuolla ulkona etsimässä naista ja altistumassa tilanteisiin jotka ahdistavat. Ei kiitos. Yksin on hyvä olla. Toki sitä parisuhdetta/seksiä/läheisyyttä jne kaipaa, mutta ei voi mitään. Elämä on minut tähän pistänyt enkä tästä ylös halua nousta. Ainoa tapa on, että joku nainen tulee oven taakse ja tekee aloitteen. Ainoa tapa. Piste.

Yksinäinen elämä on kuitenkin suhteellisen turvallista ja rauhallista. Sekä on oma vapaus tehdä mitä ikinä haluaa. Ei se kaipuuta poista, mutta sen kanssa oppii elämään. Ja onhan minulla mielikuvitus. Aina voi unelmoida, vaikka koskaan unelmat eivät toteudukkaan.

Näin menee elämäni. Yksin aina ja se on hyvä ja sopii minulle ok. Aina ja iankaikkisesti..amen.

En ole empatiakyvytön. En vaan voi sietää että vedotaan johonkin ikävään tapahtumaan menneisyydessä. Se on tekosyy. En siedä itsesääliä. Ihmiset keksivät tekosyitä vaikka missä asioissa, ettei vaan tarvitse mennä epämukavuusalueelle.

"En laihduta, koska minulla on huonot geenit."
        "En tee aloitteita, koska koulukiusaaminen"
        Jne.

• SoliterniuM1977___
        Nainen34v kirjoitti:

En ole empatiakyvytön. En vaan voi sietää että vedotaan johonkin ikävään tapahtumaan menneisyydessä. Se on tekosyy. En siedä itsesääliä. Ihmiset keksivät tekosyitä vaikka missä asioissa, ettei vaan tarvitse mennä epämukavuusalueelle.

Jne.

Se, ettei siedä itsesääliä on osoitus jostain tunnekylmyydestä ja tylyydestä. Itsesääli on hyväkin asia, samoin sääli. Joka on toista mieltä, on tunnekylmä ja tyly ja melkeinpä empatiakyvytön. Minä olen tavallista herkempi mies ja siksi varmaan nössö tylyjen ja kylmien naisten mielestä. Mitäpä siitä. Itsesääli ja sääli on hyviä asioita. Ainakin joku osoittaa sääliä ja empatiaa (eli minä itse itseäni kohtaan). Näin se katsos menee.

Tämä maailma vaan kohtelee kaikkia ihmisiä siten, että pikkuhiljaa rakkaus ja empatiakyky ja sääli ja oikeastaan armo toista ihmistä kohtaan kuolee. Ajatellaan vaan, että onpas nössö valittaja ja nauretaan paskasesti päälle. Siihen tämä maailma meidät vie. Ei voi mitään.

Itse kapinoin tuota kehitystä vastaan. Sääli, armo, empatiakyky kuuluu kaikille ja itsesääli ei ole sairaus tai paha asia koskaan.

• Nainen34v kirjoitti:

Jne.

Onko tuo se tekosyy minkä takia et itse tee miehille aloitteita? Kehtaat kuitenkin sanoa joitakin miehiä munattomiksi vaikka itse et uskalla tehdä yhtään mitään.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Onko tuo se tekosyy minkä takia et itse tee miehille aloitteita? Kehtaat kuitenkin sanoa joitakin miehiä munattomiksi vaikka itse et uskalla tehdä yhtään mitään.

Nainen34v on täysin oikeassa, on hyvä että joku oikea nainen sanoo teille asian suoraan.

• Aki.Palstamäki kirjoitti:

Nainen34v on täysin oikeassa, on hyvä että joku oikea nainen sanoo teille asian suoraan.

Ja valkoritarin kieli nuolee naisten ruskeita pyllyjä *lipilipilipilipi* Luulitko saavasi kommentillasi suuretkin pisteet?

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Ja valkoritarin kieli nuolee naisten ruskeita pyllyjä *lipilipilipilipi* Luulitko saavasi kommentillasi suuretkin pisteet?

Ei tässä mistään valkoritaroinnista ole kyse, asiat nyt vain ovat ätmejä vastaan.

Nainen34v on oikea nainen antamaan teille kritiikkiä, kiittäisitte palautteesta ja ottaisitte opiksenne.

Ei tässä mistään valkoritaroinnista ole kyse, asiat nyt vain ovat ätmejä vastaan.

Nainen34v on oikea nainen antamaan teille kritiikkiä, kiittäisitte palautteesta ja ottaisitte opiksenne.

Ja missä argumenttisi ovat, perustelut? Niitä ei ole.

Olet matalaotsainen ja yksinkertainen mies joka ei osaa keskustella eikä yhtään mitään muutakaan.

Ja mitä oikein intoilet siitä kun joku tuntematon nainen keksii antaa "kritiikkiä". Kehittäkööt itseään paremmaksi.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Ja missä argumenttisi ovat, perustelut? Niitä ei ole.

Olet matalaotsainen ja yksinkertainen mies joka ei osaa keskustella eikä yhtään mitään muutakaan.

Ja mitä oikein intoilet siitä kun joku tuntematon nainen keksii antaa "kritiikkiä". Kehittäkööt itseään paremmaksi.

Argumenttini; missä on ätmien unelmien naiset?

Niinpä niin, sinä ja muut veditte tumppuun silloin kun ne kuumat misut nauttivat elämästä hyvässä herraseurassa.

Argumenttini; missä on ätmien unelmien naiset?

Niinpä niin, sinä ja muut veditte tumppuun silloin kun ne kuumat misut nauttivat elämästä hyvässä herraseurassa.

Olet yhtä tyhmä kun palstan Ratikkapaska.

Tehtäväsi on olla vain naisten perseitä nuoleva valkoritari. "Argumettisi" ovat: asia nyt on vain näin. Ja päälle vittuilut yksin jääneitä miehiä kohtaan.

Olet säälittävä paska, eikä tämä maailma tarvitse sinua.

• super-atm kirjoitti:

En ole käyttänyt ilmaisua "munaton" vaan ilmaisua että pitää olla munaa. Vastakohta tälle ei ole munaton vaan tavallinen.

• Nainen34v kirjoitti:

En ole käyttänyt ilmaisua "munaton" vaan ilmaisua että pitää olla munaa. Vastakohta tälle ei ole munaton vaan tavallinen.

Päläpälä. Nimittelet ala-arvoisesti miehiä, jotka eivät käyttäyty juuri niin kuin itse vaadit. Itse puolestasi vaadit miehiltä tietynlaista käytöstä, koska olet itse pelkuri etkä uskalla tehdä mitään. Jos miehet eivät käyttäydy typerän arvostelusi mukaisesti, niin syyttelet munattomaksi.

Olet todella tyhmä nainen.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Olet yhtä tyhmä kun palstan Ratikkapaska.

Tehtäväsi on olla vain naisten perseitä nuoleva valkoritari. "Argumettisi" ovat: asia nyt on vain näin. Ja päälle vittuilut yksin jääneitä miehiä kohtaan.

Olet säälittävä paska, eikä tämä maailma tarvitse sinua.

Nonono, rauhoituppas vähän ätmi.

Mulla on ollut kiva elämä, sulla lienee ollut aika kurjaa.

• Nainen34v kirjoitti:

Miun ymmärryksen mukaan "pitää olla munaa" on vähän sama kuin "pitää olla rohkeutta". Eli vastakohta ei ole tavallinen.

Nonono, rauhoituppas vähän ätmi.

Mulla on ollut kiva elämä, sulla lienee ollut aika kurjaa.

Sinulla ei ole elämää.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Sinulla ei ole elämää.

Eipä ole tarvinnut nettipalstoilla haukkua katkerana naisia kuten te ätmit teette.

Eipä ole tarvinnut nettipalstoilla haukkua katkerana naisia kuten te ätmit teette.

Sinä olet ätmi siinä kun muutkin. Älä yritä nostaa itseäsi muiden yläpuolelle. Olet säälittävä.

• pete_pjn kirjoitti:

Miun ymmärryksen mukaan "pitää olla munaa" on vähän sama kuin "pitää olla rohkeutta". Eli vastakohta ei ole tavallinen.

Jos nyt saa kärjistää, niin on miehiä joilla on munaa ja sitten on nämä loput, eli tavalliset miehet, heitä sen enempää alakatekorisoimatta.

Tästä vastakkainasettelu.

Mulla on itselläni luonnetta ja se on edellytys myös miehelle, jonka haluan vierelleni. "Luonne" ei ole yhtä kuin riidanhaastamista, vänkäämistä eikä haukkumista. Se on omien mielipiteiden pitämistä paikassaan, lujana pysymistä sekä ehdottomasti kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta. On helppoa paukuttaa aina henkseleitä ja julistaa omaa oikeaa kantaansa, mutta kun tulee hetki, joilloin pitää nöyryä ja myöntää virheensä, henkseleiden paukuttelijat vain katoavat tai vaihtavat sulavasti puheenaihetta.

Mulla on aivan ihania miesystäviä, arvostan heitä suuresti ystävinä, elämänkumppanilta odotan toisenlaisia ominaisuuksia. En siis koskaan hauku täällä ketään, ei ainakaan ole näin tarkoitus.

• super-atm kirjoitti:

Päläpälä. Nimittelet ala-arvoisesti miehiä, jotka eivät käyttäyty juuri niin kuin itse vaadit. Itse puolestasi vaadit miehiltä tietynlaista käytöstä, koska olet itse pelkuri etkä uskalla tehdä mitään. Jos miehet eivät käyttäydy typerän arvostelusi mukaisesti, niin syyttelet munattomaksi.

Olet todella tyhmä nainen.

Miten minä hakuin? Siteeraa toki suoraan tekstiäni, äläkä keksi omia virkkeitä.

• Nainen34v kirjoitti:

Miten minä hakuin? Siteeraa toki suoraan tekstiäni, äläkä keksi omia virkkeitä.

Älä esitä vielä tyhmempää ja tietämättömämpää kuin olet.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Sinä olet ätmi siinä kun muutkin. Älä yritä nostaa itseäsi muiden yläpuolelle. Olet säälittävä.

Hehhehhee, otapa siivommin ätmi.

Mulla ei ole syytä haukkua katkerana naisia.

• Nainen34v kirjoitti:

Jos nyt saa kärjistää, niin on miehiä joilla on munaa ja sitten on nämä loput, eli tavalliset miehet, heitä sen enempää alakatekorisoimatta.

Tästä vastakkainasettelu.

Mulla on itselläni luonnetta ja se on edellytys myös miehelle, jonka haluan vierelleni. "Luonne" ei ole yhtä kuin riidanhaastamista, vänkäämistä eikä haukkumista. Se on omien mielipiteiden pitämistä paikassaan, lujana pysymistä sekä ehdottomasti kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta. On helppoa paukuttaa aina henkseleitä ja julistaa omaa oikeaa kantaansa, mutta kun tulee hetki, joilloin pitää nöyryä ja myöntää virheensä, henkseleiden paukuttelijat vain katoavat tai vaihtavat sulavasti puheenaihetta.

Mulla on aivan ihania miesystäviä, arvostan heitä suuresti ystävinä, elämänkumppanilta odotan toisenlaisia ominaisuuksia. En siis koskaan hauku täällä ketään, ei ainakaan ole näin tarkoitus.

"Jos nyt saa kärjistää, niin on miehiä joilla on munaa ja sitten on nämä loput, eli tavalliset miehet, heitä sen enempää alakatekorisoimatta. "

No juu.. Tämä tuli miulle mieleen, mutta jätin sen kirjoittamatta tuohon edelliseen viestiin.

" Se on omien mielipiteiden pitämistä paikassaan, lujana pysymistä sekä ehdottomasti kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta."

Kuis sitten suu laitetaan, kun molemmat ovat vankkumattomasti omaa mieltään? Ja katsovat, että toisen esittämät perustelut eivät ole riittäviä kumoamaan omaa mielipidettään?

:D Jos rupeaisi oikein pirulliseksi ja vänkäämään, niin alla olveista saisi oikein mukavasti kieriteltyä ajatuksia toiseksi.

"[...]kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta."

"Mulla on aivan ihania miesystäviä, arvostan heitä suuresti ystävinä, elämänkumppanilta odotan toisenlaisia ominaisuuksia."

Eli elämänkumppanilta kun haluat aivan toisenlaisia ominaisuuksia, kuin nuo kavereiden kykyä myöntää olevansa väärässä. :) Eli juuri niitä "henkseleitten paukuttajia".

Hehhehhee, otapa siivommin ätmi.

Mulla ei ole syytä haukkua katkerana naisia.

Sinulla ei ole juuri mitään muutakaan syytä elää. Kehut itseäsi ilman mitään syytä.

• super-atm kirjoitti:

Älä esitä vielä tyhmempää ja tietämättömämpää kuin olet.

Tyhmäksi olet jo haukkunut, joten vastaappa nyt vaan kysymykseeni, kun esitit syytöksen. Vai tähänkö tyssäsi sinun keksustelutaitosi?

Minulla on malttia kyllä odottaa, kun etsit kohdan ihan rauhassa. Saanet etsiä sitä kyllä aika kauan.

• nainen35v_
        super-atm kirjoitti:

Sinulla ei ole juuri mitään muutakaan syytä elää. Kehut itseäsi ilman mitään syytä.

Äläs nyt ;) Aki vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta mieheltä. Voittaa palstan ätmit 100-0.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Elämässähän on kyse siitä kokeeko elämänsä mielekkääksi vai tarviiko haukkua muita omasta saamattomuudestaan.

Minun ei tarvi haukkua naisia, sinulla on tarvetta siihen.

• Nainen34v kirjoitti:

Tyhmäksi olet jo haukkunut, joten vastaappa nyt vaan kysymykseeni, kun esitit syytöksen. Vai tähänkö tyssäsi sinun keksustelutaitosi?

Minulla on malttia kyllä odottaa, kun etsit kohdan ihan rauhassa. Saanet etsiä sitä kyllä aika kauan.

Olen monta kertaa selostanut asian, mutta olet niin yksinkertainen ettet ymmärrä yhtään mitään.

Keksit mitä miehen täytyy olla. Ja jos ei ole, niin on munaton.

Olet säälittävä paska.

Elämässähän on kyse siitä kokeeko elämänsä mielekkääksi vai tarviiko haukkua muita omasta saamattomuudestaan.

Minun ei tarvi haukkua naisia, sinulla on tarvetta siihen.

Ei jumalauta kun olet yksinkertainen. Et tietenkään hauku naisia, vaan nuolet niiden perseitä. Kehut vaikka ei olisi aihettakaan.

Toisia miehiä sen sijaan haukut koko ajan. Ja sen teet sen takia että yrität nostaa itsesi muita paremmaksi. Ja epäonnistut täydellisesti.

• muistutus.sinulle
        super-atm kirjoitti:

Olen monta kertaa selostanut asian, mutta olet niin yksinkertainen ettet ymmärrä yhtään mitään.

Olet säälittävä paska.

Nainen34v. puhuu vain omasta puolestaan. Naisia on joka lähtöön. Turha noista on vetää kierroksia.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Ei jumalauta kun olet yksinkertainen. Et tietenkään hauku naisia, vaan nuolet niiden perseitä. Kehut vaikka ei olisi aihettakaan.

Toisia miehiä sen sijaan haukut koko ajan. Ja sen teet sen takia että yrität nostaa itsesi muita paremmaksi. Ja epäonnistut täydellisesti.

Naiset on parasta elämässä, kehun niitä ihan mielelläni.

Miehiä en hauku yleisellä tasolla, mutta runkkiätmit ärsyttää. Kunnon miehet rakastaa naisia.

• pete_pjn kirjoitti:

"Jos nyt saa kärjistää, niin on miehiä joilla on munaa ja sitten on nämä loput, eli tavalliset miehet, heitä sen enempää alakatekorisoimatta. "

No juu.. Tämä tuli miulle mieleen, mutta jätin sen kirjoittamatta tuohon edelliseen viestiin.

" Se on omien mielipiteiden pitämistä paikassaan, lujana pysymistä sekä ehdottomasti kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta."

Kuis sitten suu laitetaan, kun molemmat ovat vankkumattomasti omaa mieltään? Ja katsovat, että toisen esittämät perustelut eivät ole riittäviä kumoamaan omaa mielipidettään?

:D Jos rupeaisi oikein pirulliseksi ja vänkäämään, niin alla olveista saisi oikein mukavasti kieriteltyä ajatuksia toiseksi.

"[...]kykyä myöntää myös olevansa väärässä. Tämä viimeisin ominaisuus on se, millä multa saa arvostusta."

"Mulla on aivan ihania miesystäviä, arvostan heitä suuresti ystävinä, elämänkumppanilta odotan toisenlaisia ominaisuuksia."

Eli elämänkumppanilta kun haluat aivan toisenlaisia ominaisuuksia, kuin nuo kavereiden kykyä myöntää olevansa väärässä. :) Eli juuri niitä "henkseleitten paukuttajia".

Pete Pete Pete.. en missään kohtaa eritellyt, mitä ominaisuuksia ystävämiehissäni arvostan. Miksi sinäkin hyökkäilet? Ei siinä mitään, saa toki haastaa. En ota itseeni.

Ystävämieheni eivät ole esim. "kuumia" millään tavalla. Siinä esimerkkinä yksi "toisenlainen" ominaisuus.

En tiedä onko mulla vuosikausiin mennyt keskustelu siihen pisteeseen, että vängätään molemmat vaan omaa kantaa. Ehkä en siinä tilanteessa enää itse viitsi vääntää? Se on hyödytöntä. En kekis tällaisga tilannetta. Parhaita keskusteluja on, kun itse tajuaa, että omissa ajatuksissakin on tarkistamisen varaa. Tai sellaiset keskustelut, kun huomaa että toinen on mielettömän mahtava tyyppi, jonka kanssa saa aikaan sen, että tiukan ja molemmille tärkeän keskustelun lomassa molemmat pystyy kuitenkin ottamaan pari askelta taaksepäin ja tarkastelemaan asiaa objektiivisesti ja yhdessä. Ei vastakkain. Vaan yhdessä.

Tämä viesti meni sekavaksi, mutten osaa asiaa nyt paremmin tässä hetkessä avata.

Miehiä en hauku yleisellä tasolla, mutta runkkiätmit ärsyttää. Kunnon miehet rakastaa naisia.

Miksi olet sitten sinkkupalstalla naisettomana kun kerran omasta mielestäsi olet niin täydellinen?

Taidat olla pelkkä luuseri. Luulet itsestäsi liikoja.

• Aki.Palstamäki
        nainen35v_ kirjoitti:

Äläs nyt ;) Aki vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta mieheltä. Voittaa palstan ätmit 100-0.

Kiitoksia kovasti, kyllähän tervepäiset miehet ja naiset toisiaan arvostavat.

Pitää aina muistaa että nämä palstan ätmimielipiteet eivät ole reaalimaailmaa, tämä keskustelu on marginaali-ilmiö.

• super-atm kirjoitti:

Olet säälittävä paska.

Edelleenkään en ole haukkunut ketään miestä munattomaksi. Älä takerru siihen yhteen sanaan nyt liiaksi.

Haluatko että avaan asiaa sinulle vielä erikseen, kun nyt on tullut aavistuksen verran sellainen olo, että ei tainnut tämä aihe miehelle ihan aueta. Kerro toki, jos jokin jäi sinua erityisesti mietityttämään.

• Nainen34v kirjoitti:

Edelleenkään en ole haukkunut ketään miestä munattomaksi. Älä takerru siihen yhteen sanaan nyt liiaksi.

Haluatko että avaan asiaa sinulle vielä erikseen, kun nyt on tullut aavistuksen verran sellainen olo, että ei tainnut tämä aihe miehelle ihan aueta. Kerro toki, jos jokin jäi sinua erityisesti mietityttämään.

"Edelleenkään en ole haukkunut ketään miestä munattomaksi."

Kyllä olet. Älä väitä vastaan kun olet jo mokannut. Turhaa selittelyä.

• Nainen34v kirjoitti:

Pete Pete Pete.. en missään kohtaa eritellyt, mitä ominaisuuksia ystävämiehissäni arvostan. Miksi sinäkin hyökkäilet? Ei siinä mitään, saa toki haastaa. En ota itseeni.

Ystävämieheni eivät ole esim. "kuumia" millään tavalla. Siinä esimerkkinä yksi "toisenlainen" ominaisuus.

En tiedä onko mulla vuosikausiin mennyt keskustelu siihen pisteeseen, että vängätään molemmat vaan omaa kantaa. Ehkä en siinä tilanteessa enää itse viitsi vääntää? Se on hyödytöntä. En kekis tällaisga tilannetta. Parhaita keskusteluja on, kun itse tajuaa, että omissa ajatuksissakin on tarkistamisen varaa. Tai sellaiset keskustelut, kun huomaa että toinen on mielettömän mahtava tyyppi, jonka kanssa saa aikaan sen, että tiukan ja molemmille tärkeän keskustelun lomassa molemmat pystyy kuitenkin ottamaan pari askelta taaksepäin ja tarkastelemaan asiaa objektiivisesti ja yhdessä. Ei vastakkain. Vaan yhdessä.

Tämä viesti meni sekavaksi, mutten osaa asiaa nyt paremmin tässä hetkessä avata.

"Pete Pete Pete.. en missään kohtaa eritellyt, mitä ominaisuuksia ystävämiehissäni arvostan. Miksi sinäkin hyökkäilet? Ei siinä mitään, saa toki haastaa. En ota itseeni"

Tuo oli kieliposkella laitettu piikki, kun tuollaisen yhtäläisyyden huomasin siun tekstissä. Hymiöistä ja tekstin muodosta olin toivonut siun tunnistavan, että en tuota mieltä ole, vaan halusin vain osoittaa että tuollaisen mielleyhtymän voi saada kirjoittamastasi tekstistä.

Niin, eli molemmille tärkeästä asiasta keskustellessa ja väitellessä omat ja toisen väittämät hioutuvat paremmaksi ja saattaa tulla esiin puolia aiheesta, joita ei välttämättä kumpikaan ole ajatellut, kun ei mahdollisesti ole otettu jotain näkökantaa huomioon kummankaan ajattelussa.

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Miksi olet sitten sinkkupalstalla naisettomana kun kerran omasta mielestäsi olet niin täydellinen?

Taidat olla pelkkä luuseri. Luulet itsestäsi liikoja.

Naisettomuus ei ole mulle tällä hetkellä ongelma, eikä minulla ole syytä haukkua naisia.

Jos hyvä nainen tulee eteen, niin naisviha ei estä asioiden etenemistä oikeaan suuntaan.

Naisettomuus ei ole mulle tällä hetkellä ongelma, eikä minulla ole syytä haukkua naisia.

Jos hyvä nainen tulee eteen, niin naisviha ei estä asioiden etenemistä oikeaan suuntaan.

Naisettomuus on sinulle ongelma, etkä saa naista vaikka kehuisit naisia ja nuolisit niiden perseitä kuinka paljon tahansa.

• super-atm kirjoitti:

"Edelleenkään en ole haukkunut ketään miestä munattomaksi."

Kyllä olet. Älä väitä vastaan kun olet jo mokannut. Turhaa selittelyä.

Anteeksi, mutta sinun kanssa TÄMÄ keskustelu on varmaan KUIN lapselle puhuisi.

-"Älä ota sitä tikkaria Super-atm. On kiellettyä ottaa tikkaria kaupasta ilman maksamista. Meillä ei ole rahaa mukana"
        -"Otanpas"
        -"Ymmärsitkö mitä sinulle sanoin super-atm -kulta?"
        -"Otanpas"
        -"Käydäänkö nostamassa rahaa, ja tullaan ostamaan sinulle tikkari yhdessä Super-atm? Saat ihan itse valita ja maksaakin sen."
        -"En saa ikinä tikkaria"
        -"Voi viimeksikin sait, muistatko Super-atm? Käydään nopeasti nostamassa rahaa, jookos"
        -"Taaskaan en saa tikkaria!!!!!"

Tässäkään en hauku sinua lapseksi vaan yritän osoittaa, että keskustelu ei etene.

• pete_pjn kirjoitti:

"Pete Pete Pete.. en missään kohtaa eritellyt, mitä ominaisuuksia ystävämiehissäni arvostan. Miksi sinäkin hyökkäilet? Ei siinä mitään, saa toki haastaa. En ota itseeni"

Tuo oli kieliposkella laitettu piikki, kun tuollaisen yhtäläisyyden huomasin siun tekstissä. Hymiöistä ja tekstin muodosta olin toivonut siun tunnistavan, että en tuota mieltä ole, vaan halusin vain osoittaa että tuollaisen mielleyhtymän voi saada kirjoittamastasi tekstistä.

Niin, eli molemmille tärkeästä asiasta keskustellessa ja väitellessä omat ja toisen väittämät hioutuvat paremmaksi ja saattaa tulla esiin puolia aiheesta, joita ei välttämättä kumpikaan ole ajatellut, kun ei mahdollisesti ole otettu jotain näkökantaa huomioon kummankaan ajattelussa.

Juurikin näin kuin viimeisessä kappaleessa kirjoitit!

Ja anteeksi, kun en ymmärtänyt piikkiä. Otin san varmaan liian tosissaan. Pahoittelut siitä.l

• Aki.Palstamäki
        super-atm kirjoitti:

Naisettomuus on sinulle ongelma, etkä saa naista vaikka kehuisit naisia ja nuolisit niiden perseitä kuinka paljon tahansa.

Voi sua pikkuista ätmiä, naisettomuutesi on sekoittanut pääsi.

• Nainen34v kirjoitti:

Juurikin näin kuin viimeisessä kappaleessa kirjoitit!

Ja anteeksi, kun en ymmärtänyt piikkiä. Otin san varmaan liian tosissaan. Pahoittelut siitä.l

Eipä mittään. Välillä sitä lukiessa ja vastaillessa suattaa ajatukset ja tuntee lähtä liitoon. Ihtellä ainakin välillä on tuota taipumusta. :) Sillon pittää muutaman kierros käppäillä kämppää ympäri ja lukasta teksti uudelleen.

• pete_pjn kirjoitti:

Eipä mittään. Välillä sitä lukiessa ja vastaillessa suattaa ajatukset ja tuntee lähtä liitoon. Ihtellä ainakin välillä on tuota taipumusta. :) Sillon pittää muutaman kierros käppäillä kämppää ympäri ja lukasta teksti uudelleen.

Maltti ei ole mun hyveitäni :) Kyllä täällä aika spontaanisti kirjoitetaan samantien ajatukset näytölle. :D Mutta kiitti vinkistä! Ps. Juoksisin kämpän ympäri!

• gfdfgdgdg
        Aki.Palstamäki kirjoitti:

Kiitoksia kovasti, kyllähän tervepäiset miehet ja naiset toisiaan arvostavat.

Pitää aina muistaa että nämä palstan ätmimielipiteet eivät ole reaalimaailmaa, tämä keskustelu on marginaali-ilmiö.

Tykkään myös sun jutuista! Toivottavasti viihdyt palstalla enemmänkin..

• Aki.Palstamäki
        gfdfgdgdg kirjoitti:

Tykkään myös sun jutuista! Toivottavasti viihdyt palstalla enemmänkin..

Kiva kuulla että olet pitänyt jutuistani, täällähän on väliin viihdyttäviä ketjuja.

Kirjoittelen tänne tulevaisuudessakin, mutta isompaa roolia en tavoittele. Haluan itsekin nauttia kirjoittelusta enkä kaipaa mihinkään nurkkakahinoihin älykääpiöiden kanssa.

• jugiiuhoiuhuh

Myös miehet ovat elämän suola ja sokeri. <3 Ei ole mitään tarvetta yleisellä tasolla haukkua tai olla katkera.

(Ihan samaa mieltä palstan vittumaisista paskiaisista. Hyvä että ovat jääneet yksin, eikä siihen mitään muutosta koskaan tule!)

• huijaus.yritys
        Nainen34v kirjoitti:

-"Älä ota sitä tikkaria Super-atm. On kiellettyä ottaa tikkaria kaupasta ilman maksamista. Meillä ei ole rahaa mukana"
        -"Otanpas"
        -"Otanpas"
        -"Käydäänkö nostamassa rahaa, ja tullaan ostamaan sinulle tikkari yhdessä Super-atm? Saat ihan itse valita ja maksaakin sen."
        -"En saa ikinä tikkaria"
        -"Voi viimeksikin sait, muistatko Super-atm? Käydään nopeasti nostamassa rahaa, jookos"

Tässäkään en hauku sinua lapseksi vaan yritän osoittaa, että keskustelu ei etene.

Olisit voinut maksaa suoraan pankkikortilla.

• Nainen34v kirjoitti:

-"Otanpas"
        -"Otanpas"
        -"En saa ikinä tikkaria"

"Anteeksi, mutta sinun kanssa TÄMÄ keskustelu on varmaan KUIN lapselle puhuisi."

Totta. Sinä olet kakaran asteelle jäänyt itseäsi aikuiseksi naiseksi luuleva hölmö.

Voi sua pikkuista ätmiä, naisettomuutesi on sekoittanut pääsi.

Voi sinua tyhmää idioottia kun aivottomuutesi on tehnyt sinusta tyhmän.

• kysymyss6

Mikä oikea nainen? Onko muut palstan naiset vähemmän oikeita?

• super-atm kirjoitti:

Aki on hyvä ja asiallinen kirjoittaja, toisin kun sä ja muut ätmit. Joten kyllä hänellä on ihan oikeuskin asettaa itsensä sun kaltaisten naistenvihaajien yläpuolelle.

• kiimainenatm

Saako treffeille tulla muna pystyssä? Odotan että naisessa on sen verraan rohkeutta että antaa pillua heti ensi treffeillä.

• sadcasdvsd

Tekispä hyvää tappaa äiti

• AvioATMies

Jos tuosta tulee turn off, niin eipä ole nainen tavoittelemisen arvoinen.

• Oikea asenne sinulla!

• AvioATMies
        Nainen34v kirjoitti:

Oikea asenne sinulla!

Mietinpä vaan, että onkohän nämä 23 - 30 v kaverisi kymmenen vuotta myöhemin sitten ihmettelemässä sitä, että minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet, kun ovat saaneet tarpeekseen miehistä joissa on "riittävästi munaa" ja käytöksellään onnistuneet karkoittamaan kaikki mukavammat liki alitajuisesti.

• AvioATMies kirjoitti:

Mietinpä vaan, että onkohän nämä 23 - 30 v kaverisi kymmenen vuotta myöhemin sitten ihmettelemässä sitä, että minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet, kun ovat saaneet tarpeekseen miehistä joissa on "riittävästi munaa" ja käytöksellään onnistuneet karkoittamaan kaikki mukavammat liki alitajuisesti.

Oma arvioni on että parisuhteen arvo laskee tulevaisuudessa entisestään. Ei ole mitään järkeä olla vaan jonkun ihan hyvän kanssa. Mehän kaikki olemme niitä.

Itselleni ei ole tullut minkäänlaista harmitusta menneistä parisuhteistani. Ne ovat kasvattaneet minua ihmisenä todella paljon. En myöskään ihmettele tällä hetkellä, minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet. Kyllähän niitä on pilvin pimein!

• m45single
        Nainen34v kirjoitti:

Oma arvioni on että parisuhteen arvo laskee tulevaisuudessa entisestään. Ei ole mitään järkeä olla vaan jonkun ihan hyvän kanssa. Mehän kaikki olemme niitä.

Itselleni ei ole tullut minkäänlaista harmitusta menneistä parisuhteistani. Ne ovat kasvattaneet minua ihmisenä todella paljon. En myöskään ihmettele tällä hetkellä, minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet. Kyllähän niitä on pilvin pimein!

"Oma arvioni on että parisuhteen arvo laskee tulevaisuudessa entisestään."

Tämä on ajatus tässä ajassa nousussa. Ihmisen alkukantaiset vaistot murtavat uskontojen aivopesun!

Jotenkin kristinuskon opettama avioliitto ja vaatimus yksiavioisuudesta "kunnes kuolema teidät erottaa" vaikuttaa voimakkaasti ihmisiin.

Kaikki tieteellinen näyttö kuitenkin kertoo, että ihminen ei ole yksiavioinen.

Ohje: "tartu hetkeen". Elä elämääsi onnea tavoitellen ja vastoinkäymisistä vahvemmaksi kasvaneena uutena itsenäsi. Tämä on oikealta tuntuva ihmiskäsitys itselleni.

En kuulu kirkkoon - vapaassa maailmassa kysyttäisiin: uskotko jumalaan...

• m45single kirjoitti:

Tämä on ajatus tässä ajassa nousussa. Ihmisen alkukantaiset vaistot murtavat uskontojen aivopesun!

Jotenkin kristinuskon opettama avioliitto ja vaatimus yksiavioisuudesta "kunnes kuolema teidät erottaa" vaikuttaa voimakkaasti ihmisiin.

Ohje: "tartu hetkeen". Elä elämääsi onnea tavoitellen ja vastoinkäymisistä vahvemmaksi kasvaneena uutena itsenäsi. Tämä on oikealta tuntuva ihmiskäsitys itselleni.

Olen myös pohtinut tätä yksiavioisuutta paljon. Jotenkaan "normaali" parisuhdemalli ei houkuttele minua tällä hetkellä. Haluan jotain muuta.

Uskonnot ovat omilla konsepteillaan täyttä aivopesua. Jokainen uskokoon mihin haluaa, kukaan tuskin on oikeassa. Ihmisen älykkyys ei riitä käsittämään maailmankaikkeutta.

Kirkosta eroamista olen miettinyt itse ainakin 10 vuotta. En vain ole saanut sitä aikaiseksi. Aihe ei ole kai ollut vain riittävän tärkeä, potentiaalienergiaa ei ole ollut riittävästi lomakkeen täyttämiseen.

Ja ninenomaan, hetkistä pitää osata nauttia ja arvostaa niitä, kadottamatta silti itseään.

• Nainen34v kirjoitti:

Olen myös pohtinut tätä yksiavioisuutta paljon. Jotenkaan "normaali" parisuhdemalli ei houkuttele minua tällä hetkellä. Haluan jotain muuta.

Uskonnot ovat omilla konsepteillaan täyttä aivopesua. Jokainen uskokoon mihin haluaa, kukaan tuskin on oikeassa. Ihmisen älykkyys ei riitä käsittämään maailmankaikkeutta.

Kirkosta eroamista olen miettinyt itse ainakin 10 vuotta. En vain ole saanut sitä aikaiseksi. Aihe ei ole kai ollut vain riittävän tärkeä, potentiaalienergiaa ei ole ollut riittävästi lomakkeen täyttämiseen.

Ja ninenomaan, hetkistä pitää osata nauttia ja arvostaa niitä, kadottamatta silti itseään.

Eli "minä, minä minä"-ajattelua alusta loppuun. Aika surullista.

• Tätämieltä
        pete_pjn kirjoitti:

Noh, itselleenhän tätä elämää eletään, eikä kenellekään muulle.

• pete_pjn kirjoitti:

Pete. En mä elä elämääni muille vaan itselleni. Jos se on minä -ajattelua, niin sitten se on niin. Ainakin olen onnellinen.

Miksi pitäisi tehdä niin kuin muut jos ei halua? En ymmärrä ajatusta, että pitää olla parisuhteessa vain siksi että muutkin tekevät niin. Ihmiset ovat erilaisia, kaikki eivät halua samoja asioita. Tämä olisi hyvä ymmärtää ja olla tuomitsematta.

• Nainen34v kirjoitti:

Pete. En mä elä elämääni muille vaan itselleni. Jos se on minä -ajattelua, niin sitten se on niin. Ainakin olen onnellinen.

Miksi pitäisi tehdä niin kuin muut jos ei halua? En ymmärrä ajatusta, että pitää olla parisuhteessa vain siksi että muutkin tekevät niin. Ihmiset ovat erilaisia, kaikki eivät halua samoja asioita. Tämä olisi hyvä ymmärtää ja olla tuomitsematta.

En väitäkkään etteikö jokaisella olisi oikeus elää sellaista elämää kuin haluaa, mutta tuo mentaliteetti että "elän elämää itseäni varten ja itselleni" ei toimi mikäli on toiveissa saada lapsia.

Tuo kommenttini ei ehken niinkään ollut tarkoitettu osumaan sihen millaista parisuhdemallia elämässään toteuttaa, vaan ylipäätään kaikkea toimintaa, kuten "jos tämä ei hyödytä minua ja aja omia asioitani eteenpäin, niin se hylätään".

• pete_pjn kirjoitti:

En väitäkkään etteikö jokaisella olisi oikeus elää sellaista elämää kuin haluaa, mutta tuo mentaliteetti että "elän elämää itseäni varten ja itselleni" ei toimi mikäli on toiveissa saada lapsia.

Tuo kommenttini ei ehken niinkään ollut tarkoitettu osumaan sihen millaista parisuhdemallia elämässään toteuttaa, vaan ylipäätään kaikkea toimintaa, kuten "jos tämä ei hyödytä minua ja aja omia asioitani eteenpäin, niin se hylätään".

"jos tämä ei hyödytä minua ja aja omia asioitani eteenpäin, niin se hylätään".

No mutta tämänhän ei liity mitenkään enää minuun. Olen kuitenkin kiltti ja muut huomioonottava. Pitkäaikaiset ystäväni sanovat minulle aina, että olen liian kiltti. Teet kokonaisvaltaisia johtopäätöksiä yhden ominaisuuden tai periaatteen perusteella. Olen puhunut vain ja ainostaan parisuhteesta. En halua olla kenen tahansa kanssa vain siitä syystä kun joku Kimmo jossain sanoo että pitää pariutua.

• 121212121212
        m45single kirjoitti:

Tuohon neuvoon uskoo kaksi ihmisryhmää.

Enemmistö naisista (ympäriinsä paneskelijat).

Vähemmistö miehistä (pelimiehet).

Tajusin jossain vaiheessa että kahden tuntemani yli sadan kaadon pelimiehen tapa ajatella tätä asiaa on tismalleen sama kuin naisten. Eletään hetkessä, asioita vain tapahtuu, ja koska tahansa julistetaan itsensä uudeksi menneen ollessa mennyttä (ml. pettämiset jne). Periaate on - ironista kyllä - tuttu kirkon anekirjoista.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Psykologian luento nro 2.

Tiesitkö että tutkimusten perusteella rakkautta ylläpitää voimakkaammin se mitä sinä teet toisen ihmisen hyväksi kuin mitä hän tekee sinun hyväksesi?

Tämä on sukua edelliselle opetukselle siitä että tunne rakkaudesta syntyy omassa päässä, ei toisen tuottamana tai toisessa universumissa.

Ei siis ihme etteivät minäminä-ihmisten suhteet kestä. Minäminä-ihminen odottaa sen toisen - miehen, suorittajan - tuottavan jatkuvasti elämyksiä ja voimakkaita tunteita palkkiona hänen avuistaan (ulkonäkö). Lopulta, vaikka mies olisi kuinka hyvä, tunteet alkavat heiketä koska minäminä-ihminen ei ole valmis tekemään mitään suhteen vahvistamiseksi.

Tämä ajattelutapa näkyy. Minulla on rahaa (ulkonäköä), ostan sillä liput elokuvaan joka miehen tulee käsikirjoittaa, ohjata ja näytellä itsevarmasti kysymättä mikä katsojaa miellyttää. Mutta paraskin leffa muuttuu viimeistään parin tunnin jälkeen tylsäksi.

"Jotenkaan "normaali" parisuhdemalli ei houkuttele minua tällä hetkellä. Haluan jotain muuta."

En usko että kieroutunutta käsitystäsi kahden ihmisen välisestä kiintymyksestä on enää mahdollista korjata. Olet liian vanha siihen ja liian tottunut C-luokan Sex in the City- elämään.

• hihhhulihei
        121212121212 kirjoitti:

Tiesitkö että tutkimusten perusteella rakkautta ylläpitää voimakkaammin se mitä sinä teet toisen ihmisen hyväksi kuin mitä hän tekee sinun hyväksesi?

Tämä on sukua edelliselle opetukselle siitä että tunne rakkaudesta syntyy omassa päässä, ei toisen tuottamana tai toisessa universumissa.

Ei siis ihme etteivät minäminä-ihmisten suhteet kestä. Minäminä-ihminen odottaa sen toisen - miehen, suorittajan - tuottavan jatkuvasti elämyksiä ja voimakkaita tunteita palkkiona hänen avuistaan (ulkonäkö). Lopulta, vaikka mies olisi kuinka hyvä, tunteet alkavat heiketä koska minäminä-ihminen ei ole valmis tekemään mitään suhteen vahvistamiseksi.

Tämä ajattelutapa näkyy. Minulla on rahaa (ulkonäköä), ostan sillä liput elokuvaan joka miehen tulee käsikirjoittaa, ohjata ja näytellä itsevarmasti kysymättä mikä katsojaa miellyttää. Mutta paraskin leffa muuttuu viimeistään parin tunnin jälkeen tylsäksi.

"Jotenkaan "normaali" parisuhdemalli ei houkuttele minua tällä hetkellä. Haluan jotain muuta."

En usko että kieroutunutta käsitystäsi kahden ihmisen välisestä kiintymyksestä on enää mahdollista korjata. Olet liian vanha siihen ja liian tottunut C-luokan Sex in the City- elämään.

Se on kylläkin Sex and the City.

• 121212121212
        hihhhulihei kirjoitti:

Se on kylläkin Sex and the City.

Miten voit olla noin julma?

Tuokaa minulle paketti nenäliinoja :(

Nessuja, niitä superpehmeitä.

• mistä.on.kyse
        121212121212 kirjoitti:

Miten voit olla noin julma?

Tuokaa minulle paketti nenäliinoja :(

Nessuja, niitä superpehmeitä.

Alan olemaan huolissani sinusta, sun kommenteista kuultaa inhimillisyys läpi. Mihin joutui kyyninen pikkukakkonen?

Veikkaan että joku nainen on saanut sut kaipaamaan läheisyyttä.

• 121212121212
        mistä.on.kyse kirjoitti:

Alan olemaan huolissani sinusta, sun kommenteista kuultaa inhimillisyys läpi. Mihin joutui kyyninen pikkukakkonen?

Veikkaan että joku nainen on saanut sut kaipaamaan läheisyyttä.

Minähän olen herkkä ja romanttinen mies.

Palstalla joutuu välillä suojelemaan itseään kylmiltä ja kovilta naisilta.

• pidä.varasi
        121212121212 kirjoitti:

Minähän olen herkkä ja romanttinen mies.

Palstalla joutuu välillä suojelemaan itseään kylmiltä ja kovilta naisilta.

Pakko myöntää ettet sinä ole ihan palstan toivottomin tapaus, herkkyys ja romantiikan kaipuu voi olla sun dna:ssa.

Ehkä se on tämä kevät joka saa sinut herkistymään. Varoittaisin kuitenkin sinua heittäytymästä juttusille viehättävien naisten kanssa, olet tällä hetkellä riskiryhmässä.

Sä vaan teet niin ala-arvoisia päätelmiä, etkä pääse ulos omasta kuplastasi.

En odota kenenkään tekevän mua onnelliseksi. Senkin tuolla yllä jo mainitsin. Et tainnut sitäkään noteerata, kun se ei sopinut sun rakentamaan kuvaan tusinacitysinkusta.

Sun piikittely on tarpeetonta ja siitä huomaa, ettei sulla itselläsi ole kaikki ihan hyvin. Jatkan mielelläni mun C-luokan elääni täällä. Mihin luokkaan omasi kuuluu? ;)

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

En odota kenenkään tekevän mua onnelliseksi. Senkin tuolla yllä jo mainitsin. Et tainnut sitäkään noteerata, kun se ei sopinut sun rakentamaan kuvaan tusinacitysinkusta.

Sun piikittely on tarpeetonta ja siitä huomaa, ettei sulla itselläsi ole kaikki ihan hyvin. Jatkan mielelläni mun C-luokan elääni täällä. Mihin luokkaan omasi kuuluu? ;)

Sanoisin että luultavasti C-luokkaan.

Toki pitää huomata että olen 4 vuotta nuorempi ja mies, ja tavoitteisiini kuuluu perhe. Sen lisäksi tavoitteenani on hankkia rahaa ja statusta, ilman niitä en usko että nousu A-luokkaan onnistuu.

Tarkoittaa käytännössä sitä että siinä missä sinä olet saavuttanut citysinkkuilun huipun (myönsit aikaisemmin ettei ulkonäkösi enää tule parantumaan), minulta on omien tavoitteideni mukainen huippu saavuttamatta.

Itse olen aina ajatellut potentiaalia ja tulevaisuutta enemmän. On pakkokin, pienikokoinen mies ei synny naisten tapaan lottovoittajana. Vaaditaan erityisiä kykyjä jos haluaa saada kavereita ja suhteen.

• ole.huoleti
        121212121212 kirjoitti:

Sanoisin että luultavasti C-luokkaan.

Toki pitää huomata että olen 4 vuotta nuorempi ja mies, ja tavoitteisiini kuuluu perhe. Sen lisäksi tavoitteenani on hankkia rahaa ja statusta, ilman niitä en usko että nousu A-luokkaan onnistuu.

Tarkoittaa käytännössä sitä että siinä missä sinä olet saavuttanut citysinkkuilun huipun (myönsit aikaisemmin ettei ulkonäkösi enää tule parantumaan), minulta on omien tavoitteideni mukainen huippu saavuttamatta.

Itse olen aina ajatellut potentiaalia ja tulevaisuutta enemmän. On pakkokin, pienikokoinen mies ei synny naisten tapaan lottovoittajana. Vaaditaan erityisiä kykyjä jos haluaa saada kavereita ja suhteen.

Et sinäkään tarvi mitään satoja kuumia misuja, sulle riittää yksi oma köllykkä.

Jos osaat keskustella ja käytöksesi on salonkikelpoista, niin kyllä sulle joku elämänkumppani löytyy.

• jhgjhgkjhgkjh
        Nainen34v kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt tätä! Uskon myös, että sinkkuja on tulevaisuudessa entistä enemmän. Olen sua 10v vanhempi -jos pidät itsesesi pelikunnossa, sulla ei ole pariinkymmeneen vuoteen mitään hätää. Tietysti se tulee vastaan, että pian lähes kaikilla ikäisilläsi miehillä on lapsia. Lapseton nainen on tuossa välikädessä vaikeassa tilanteessa. Onneksi voin itse katsella jo niitä, joilla lapset ovat lentäneet pesästä. Hyviä miehiä kyllä löytyy.

• jhgjhgkjhgkjh kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt tätä! Uskon myös, että sinkkuja on tulevaisuudessa entistä enemmän. Olen sua 10v vanhempi -jos pidät itsesesi pelikunnossa, sulla ei ole pariinkymmeneen vuoteen mitään hätää. Tietysti se tulee vastaan, että pian lähes kaikilla ikäisilläsi miehillä on lapsia. Lapseton nainen on tuossa välikädessä vaikeassa tilanteessa. Onneksi voin itse katsella jo niitä, joilla lapset ovat lentäneet pesästä. Hyviä miehiä kyllä löytyy.

Kiitos kommentistasi, se oli mukavaa luettavaa. Täällä ei naiset liikaa kommentoi, joten mukava lukea "lajitovereidenkin" tekstiä. :)

En tiedä onko tämä yleinen vihaisuus muutamilta henkilöiltä täällä kaikottanut naiset tai ainakin hiljentäneet heidät. Toki monta monta kivaa tyyppiä täältä löytyy myös.

Mietin silti, onko kaveripiirini jotenkin erilainen kuin muiden ikäisteni, sillä minun kavereillani ei juurikaan lapsia ole. Yhdellä on ja hän on 40-vuotias. Lapsiakaan ei taideta hankkia entiseen malliin...

• uygtuyguiyguiyg
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, se oli mukavaa luettavaa. Täällä ei naiset liikaa kommentoi, joten mukava lukea "lajitovereidenkin" tekstiä. :)

En tiedä onko tämä yleinen vihaisuus muutamilta henkilöiltä täällä kaikottanut naiset tai ainakin hiljentäneet heidät. Toki monta monta kivaa tyyppiä täältä löytyy myös.

Mietin silti, onko kaveripiirini jotenkin erilainen kuin muiden ikäisteni, sillä minun kavereillani ei juurikaan lapsia ole. Yhdellä on ja hän on 40-vuotias. Lapsiakaan ei taideta hankkia entiseen malliin...

Huomasin tuon jossain vaiheessa, ettei "lapsellisten" naisten kanssa ollut enää paljoakaan yhteistä, niin tiet erkanivat vähitellen. Olin tosin välillä pitkässä parisuhteessa. Pätkätyöt ja huoli toimeentulosta ovat varmasti vaikuttaneet niin, ettei lasta niin vaan uskalleta hankkia. Joo, eipä tällä palstalla kauheasti taida naisia enää olla. Ei ainakaan sinkkuja.

• lkjkljhlkjhljhl
        Nainen34v kirjoitti:

Olet myös niin eri tilanteessa, koska olet esim. seurustellut 5v. Olet luultavasti kokenut jo sen, millaista on löytää "elämäsi mies" tms. vaikka se ei kestänytkään.

Täällä sulle jakaa elämänohjeita / tuomisetsevat käytöksesi / närkästyvät sellaiset miehet, jotka etsivät kolmekymppisenä ENSIMMÄISTÄ tyttöystävää!!!!!

Jotenkin surkuhupaisaa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naista ei koskaan pidä suudella ilman lupaa. Varsinkin jos ei tunne naista. Jännämiehet on asia erikseen, ne jopa nussii naisia ilman lupaa ja naiset mielellään antaa pillua myös jännämiehille.

• Yksi kavereistani sanoi, että kun mies oli pyytänyt joskus lupaa suudella, he eivät enää nähneet. Eivätkä siis myöskään suudelleet.

Jos minulta kysytään lupaa, lupa ei tule ja juttu loppunee siihen. Itse en ole tällaiseen tilanteeseen kyllä ikinä joutunut.

En myöskään halua suudella tuntemattoman miehen kanssa.

• vaintämä

Riippuu niin tilanteesta. Esim jos on romanttinen kiinnostus voimakkaana miestä kohtaan ja halu suudella kovana, voi olla tyrmäys, jos mies jotensakin tökerösti alkaa lupia pyytelemään. Toisaalta tökerönä suutelemaan ryhtyminenkin on perseestä. Jos on tutustumassa vasta ja toisen olemus, jutut ja kasvot miellyttää niin kyllä musta voi olla ihan ihanaakin jos toinen kysyy lupaa suudelmaan ja sitä sattuu silloinkin kun ei niin just siinä kohtaa ole romanttinen into päällä. Yleisesti musta on vähän kurja, kun suhteessa suuteluvaihe menee ohi tai ellei sitä joillain ole koskaan oikein ollutkaan. Mä suutelen sekä hellyydestä että intohimosta. Voisin sanoa, että rakastan suutelemista...

• Suuteleminen on aivan ihanaa oikean henkilön kanssa.

Mikään ei olisi kauheampaa kuin yhtäkkiä tulla suudelluksi tilanteessa, jossa sitä ei yhtään odota tai halua. Uskoisin itse pystyväni kyllä väistämään tällaiset tilanteet.

Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.

• haaveiliija
        Nainen34v kirjoitti:

Suuteleminen on aivan ihanaa oikean henkilön kanssa.

Mikään ei olisi kauheampaa kuin yhtäkkiä tulla suudelluksi tilanteessa, jossa sitä ei yhtään odota tai halua. Uskoisin itse pystyväni kyllä väistämään tällaiset tilanteet.

Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.

"Suuteleminen on aivan ihanaa oikean henkilön kanssa"

(Huoh...sinun kanssasi olisin varmaan taivaassa.) Ehdottomasti samaa mieltä...

• Pillujen--asiantuntija

Naiset voi tehdä mitä vaan mutta miehet ei voi tehdä mitä vaan kuten suudella naista ilman lupaa. Se on seksuaalista ahdistelua. Siinä rumempi mies saisi heti syytteen päälle kun yrittäisi suudella naista. Miehet ei varmaan nostaisi syytettä jos nainen suutelisi miestä ilman lupaa. Siinä on iso ero kuka suutelee ensin ja myös ulkonäkö vaikuttaa. Kyllä varmaan nainen olisi mielissään jos komea mies suutelisi mutta ihan eri asia jos miehen naama ei naista miellyttäisi. Siitä vasta haloo nousisi.

• Että.näin

Totta puhut! Vain neidit kyselee lupaa

• atm-poikuustallella

En ole koskaan pussanut naista

• mies8777

Joo eipä noilta naisilta mitää lupaa kannata kysellä. En kyllä todellakaan ole mikään naisten äärettömän sekalaisten signaalien asiantuntija.

Naamastahan ja asennoista sen kait näkee. Tosin noissa tilanteissa on uusien mimmien kanssa aina enemmän tai vähemmän kännissä ni se vie jännityksen pois eikä sitä niin mieti.

• uuuh7

Nainen34v taitaa olla palstan suosikkimimmi. Keskustelu on aloitettu eilen illalla ja nyt jo 200 kommenttia. Uuuh. Kaikki miehet tykkäävät.

• tosiasioidenkertoja

Kukapa ei pitäisi naisesta joka tunnustaa palstatotuudet tosiksi.

• Kuten "tosiasioidenkertoja" mainitsi N34 loistavasti osoittaa palstatotuuksia tosiksi ja sen lisäksi on vielä loistava keskustelija, vaikka tulee tylytystä pystyy kiihtymättä vastailemaan kaikille niin miksei sitten olisi "suosikkimimmi" näiden ketjujen kannalta ainakin.

• haaveiliija
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuten "tosiasioidenkertoja" mainitsi N34 loistavasti osoittaa palstatotuuksia tosiksi ja sen lisäksi on vielä loistava keskustelija, vaikka tulee tylytystä pystyy kiihtymättä vastailemaan kaikille niin miksei sitten olisi "suosikkimimmi" näiden ketjujen kannalta ainakin.

Samaa mieltä, N34 on palstan kuumin misu. Varmaan moni mies haluaisi suudella..

• fla.vio

Bullshit! Joka kerta olen saanut luvan kun olen kysynyt. Ja olen kysynyt olen kysynyt aika monta kertaa ja aika monelta naiselta... :)

• kukko.poika

Huoria ei lasketa vaan kunnon naiset kuten N34. Ota oppia niin ei tarvii dokata yksin yökausia.

• kukonlaulu
        kukko.poika kirjoitti:

Huoria ei lasketa vaan kunnon naiset kuten N34. Ota oppia niin ei tarvii dokata yksin yökausia.

Oletko tietoinen kyseisen neidin seksihistoriasta? Ei kuulu kunnollisiin naisiin palstan mukaan.

• kukko.poika
        kukonlaulu kirjoitti:

Oletko tietoinen kyseisen neidin seksihistoriasta? Ei kuulu kunnollisiin naisiin palstan mukaan.

En sanoisi neitsyeksi, mutta viehättävät naiset saavat tarjouksia herrasmiehiltä joiden kanssa kannattaa nauttia hyvästä seksistä.

Uskon että N34 olisi parisuhdemarkkinoilla edelleen kuumaa sarjaa.

• poika.kukko
        kukko.poika kirjoitti:

En sanoisi neitsyeksi, mutta viehättävät naiset saavat tarjouksia herrasmiehiltä joiden kanssa kannattaa nauttia hyvästä seksistä.

Siis käyttöasteella ei olekaan merkitystä? Vai onko niin, että kun on tarpeeksi kaunis ----> viis seksihistoriasta tai mistään muustakaan ;)

• kukko.poika
        poika.kukko kirjoitti:

Siis käyttöasteella ei olekaan merkitystä? Vai onko niin, että kun on tarpeeksi kaunis ----> viis seksihistoriasta tai mistään muustakaan ;)

Oikeastaan tärkeintä on lankeamisprosentti, elikä kuinka monen miehen elämää sulostuttaa suhteessa tarjontaan.

Jos antaa herkkuaan vain yhdelle miehelle aina sataa tarjokasta kohtaan, niin on lähes neitsyt. Jos taas lankeaa joka toiseen, niin on huono nainen.

N34 on tällä laskentakaavalla todennäköisesti liki neitsyt.

• kukko.poika kirjoitti:

Oikeastaan tärkeintä on lankeamisprosentti, elikä kuinka monen miehen elämää sulostuttaa suhteessa tarjontaan.

Jos antaa herkkuaan vain yhdelle miehelle aina sataa tarjokasta kohtaan, niin on lähes neitsyt. Jos taas lankeaa joka toiseen, niin on huono nainen.

N34 on tällä laskentakaavalla todennäköisesti liki neitsyt.

Hmm....

:D ELi tuolla laskutavalla viehättävä jamiesten mieleen oleva maksullinen nainen on myös "liki neitsyt", jos on vain on tarpeeksi paljon valikoinut asiakkaitaan?

• kukko.poika
        pete_pjn kirjoitti:

Hmm....

:D ELi tuolla laskutavalla viehättävä jamiesten mieleen oleva maksullinen nainen on myös "liki neitsyt", jos on vain on tarpeeksi paljon valikoinut asiakkaitaan?

Jos maksullinen nainen ryhtyisi työhön vain joka sadannen potentiaalisen asiakkaan kanssa, niin tulo olisi aika pieni.

En pidä kysymyksen asettelua realistisena.

• 121212121212
        kukko.poika kirjoitti:

Pertti...kamoon nyt :D

Samassa ketjussa kolmella...eiku sori kahdella, nimimerkillä.

• voi.saakeli
        121212121212 kirjoitti:

Sinuna laskisin uudestaan, Persalla voi olla kymmeniä nimimerkkejä.

• hyvä.mies.hyvät.jutut
        voi.saakeli kirjoitti:

Sinuna laskisin uudestaan, Persalla voi olla kymmeniä nimimerkkejä.

Minun mielestä Pertsa voi kirjoitella täällä, mutta eihän se enää oo täällä.

Missä lie, toivottavasti naisia piisaa.

• hyvä.mies.hyvät.jutut kirjoitti:

Minun mielestä Pertsa voi kirjoitella täällä, mutta eihän se enää oo täällä.

Missä lie, toivottavasti naisia piisaa.

Hoh-hoijaa...

• palstamies
        LinerT.2 kirjoitti:

Hoh-hoijaa...

Samaa mieltä, täällä on tylsää. Voisit laittaa piristykseksi meille miehille kuvaa sun ihanasta pepustasi.

Minä laskin nopeasti selaten neljä ;D

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Olen käsittänyt että Pertti ei enää kirjoittele palstalle? Väitteesi on ristiriidassa tuohon tietoon nähden.

Olen käsittänyt että Pertti ei enää kirjoittele palstalle? Väitteesi on ristiriidassa tuohon tietoon nähden.

Edelleenkin, sinä aliarvioit muita ja yliarvioit itsesi :)

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Edelleenkin, sinä aliarvioit muita ja yliarvioit itsesi :)

Mistä hän puhuu?

Esitin vain ulkopuolisena kysymyksen..

Mistä hän puhuu?

Esitin vain ulkopuolisena kysymyksen..

Sama kommentti kuin aikasemmin, ilman hymiötä. Ääliö.

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Sama kommentti kuin aikasemmin, ilman hymiötä. Ääliö.

Täällähän on vihamielistä sakkia...

Muutama ilmeisesti vakkarikirjoittaja heittää sinne tänne kommentoinnin väliin sivuhuomautuksen jostakin Pertistä, pertsasta, setä-Pertistä tai jonkun eri variaation tyypin kutsumanimistä. Why?

Onko se joltakin "sisäpiirin jengiltä" pois jos tämä pelätty "pertsa" joku päivä ilmaantuisi palstalle? Mikä olisi pahinta mitä palstalla voisi tapahtua?

Täällähän on vihamielistä sakkia...

Muutama ilmeisesti vakkarikirjoittaja heittää sinne tänne kommentoinnin väliin sivuhuomautuksen jostakin Pertistä, pertsasta, setä-Pertistä tai jonkun eri variaation tyypin kutsumanimistä. Why?

Onko se joltakin "sisäpiirin jengiltä" pois jos tämä pelätty "pertsa" joku päivä ilmaantuisi palstalle? Mikä olisi pahinta mitä palstalla voisi tapahtua?

Kyllä sun äänen tunnistaa.

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Kyllä sun äänen tunnistaa.

Onko palsta kielletty Pertsalta ja niiltä joilla on samanlainen ääni?

Oletan tämän olevan avoimen keskustelupalstan, säännöt eivät kiellä minua tai edes Pertsaa kirjoittelemasta tänne.

Onko palsta kielletty Pertsalta ja niiltä joilla on samanlainen ääni?

Oletan tämän olevan avoimen keskustelupalstan, säännöt eivät kiellä minua tai edes Pertsaa kirjoittelemasta tänne.

Aivan oikein, kaikki saa kirjoitella. Mutta Pertti hyvä, älä aliarvioi muita. Toi tyhmän esittäminen on just sitä.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Loit itse sen neljännen nikin jotta saisit huijattua voiton trollibongauskisassa :/

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Aivan oikein, kaikki saa kirjoitella. Mutta Pertti hyvä, älä aliarvioi muita. Toi tyhmän esittäminen on just sitä.

Mua on joku toinenkin inttänyt Pertti-sedäksi, ja sinulle saman kuin hänellekin; nimimerkkini on Aki.Palstamäki, mutta voit halutessasi kutsua minua Pertti-sedäksi. Oikea nimeni ei ole kumpikaan noista.

Loit itse sen neljännen nikin jotta saisit huijattua voiton trollibongauskisassa :/

Heh ;D

Luulen että niitä on enemmän kuin neljä... :)

Mua on joku toinenkin inttänyt Pertti-sedäksi, ja sinulle saman kuin hänellekin; nimimerkkini on Aki.Palstamäki, mutta voit halutessasi kutsua minua Pertti-sedäksi. Oikea nimeni ei ole kumpikaan noista.

Eikö sun oikea nimesi olekaan Aki tai Pertti? Voi ei, kyllä meitä nyt on viety ihan 6-0... Kyllä täällä pitää oikealla nimellään kirjoitella.

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Eikö sun oikea nimesi olekaan Aki tai Pertti? Voi ei, kyllä meitä nyt on viety ihan 6-0... Kyllä täällä pitää oikealla nimellään kirjoitella.

Niinpä niin, minä en näe mitään ongelmaa siinä millä nimimerkillä tänne kirjoitellaan.

Jokainen voi valita omansa, sinunkaan ei olisi pakko kirjoitella tänne ristimänimelläsi.

Niinpä niin, minä en näe mitään ongelmaa siinä millä nimimerkillä tänne kirjoitellaan.

Jokainen voi valita omansa, sinunkaan ei olisi pakko kirjoitella tänne ristimänimelläsi.

Persoona nimimerkkien takana on tunnistettavissa samaksi. Sulla se ongelma kuitenkin on, kun niin kovasti koitat puolustautua :) Ihan vinkkinä, ota vähän rennommin tää touhu.

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Persoona nimimerkkien takana on tunnistettavissa samaksi. Sulla se ongelma kuitenkin on, kun niin kovasti koitat puolustautua :) Ihan vinkkinä, ota vähän rennommin tää touhu.

Otetaan kaikki vähän rennommin tää juttu...ei syytellä eikä puolustella.

Osa palstalaisista on antanut kirjoittelustani jopa positiivista palautetta ja nimenomaan Akille, ja uskon että heistäkin osa ajattelee minun olevan Pertti-setä.

Sen verran voin itsestäni kertoa, että pieni lähipiirini kutsuu minua Rossoksi.

• eikö.mikään.riitä

Osa palstalaisista on antanut kirjoittelustani jopa positiivista palautetta ja nimenomaan Akille, ja uskon että heistäkin osa ajattelee minun olevan Pertti-setä.

Onko nyt odotettavissa että jatkossa kirjoittelet myös Rossona?

On sulla kyllä pokkaa, Pertti.

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

okei okei, olen sulle perttimikälie jos haluat.

Oliko teillä jotain sutinoita, ehkä seksiä? Mulle käy kaikki.

• jikiuyhiouhio

Itse olen vähän kahden vaiheilla.. Jos nyt on pakko valita, niin kyllä mäkin sua Pertsana pidän.

Ihan hyviä juttuja sulla on ollut, vaikka välillä menikin pahasti överiksi..

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

Pertti taisi olla suhun vähän heikkona (voi olla vähättelyä) ja kaipaat hänen lepertelyjä. Sussa on paljon tunnetta, mutta kyllä mustakin löytyy tunteellinen puoli.

Olepa hyvä, vähän ajatuksiani susta.

https://youtu.be/emJ4zdktzWA

Pertti taisi olla suhun vähän heikkona (voi olla vähättelyä) ja kaipaat hänen lepertelyjä. Sussa on paljon tunnetta, mutta kyllä mustakin löytyy tunteellinen puoli.

Olepa hyvä, vähän ajatuksiani susta.

https://youtu.be/emJ4zdktzWA

Edelleen tähänkin kohtaan sopii: aliarvioit muita ja yliarvioit itsesi. Taidat olla aika sokea omille kaavoillesi.

• satuin.huomaamaan
        LinerT.2 kirjoitti:

Edelleen tähänkin kohtaan sopii: aliarvioit muita ja yliarvioit itsesi. Taidat olla aika sokea omille kaavoillesi.

Mitä vi..ua, täällähän haisee Mennen...

• Aki.Palstamäki
        LinerT.2 kirjoitti:

No huhhuh, sähän nyt ärhäkkänä olet. Missä huumorintajusi?

• Aki.Palstamäki
        satuin.huomaamaan kirjoitti:

Mitä vi..ua, täällähän haisee Mennen...

Ehkä se on oma partavetesi? Ainakaan mobiililaitteesi kautta ei tule hajuja.

• Jäinpä tässä miettimään vielä tätä, ennen kun liukenen muihin puuhiin. Mietin oikein intensiivisesti, että jos tuollainen tilanne olisi edessä. Mies kysyisi saanko suudella. Ja muistin, että on joskus kysynytkin itseasiassa.

En muista, että se olisi mitenkään silloin pilannut fiiliksiä.

Emmä tiedä, mä en varmaan kauheasti kiinnitä tollasiin asioihin huomiota. Eikä varmaan haittais. Mä jotenkin ajattelen, että mies haluaa olla huomaavainen, kun kysyy. Ettei nainen pahastu ehkä liian nopeasta lähestymisestä ts. liian aikaisin suutelusta. :)

Minusta tuo voi olla jopa ihan fiksuakin kysyä, jos yhtään epäilee että nyt ei oliskaan hyvä hetki. Kysyvä ei tieltä eksy. Kehonkieltäkään ei aina ole ihan simppeliä lukea.

Kysymys kysymyksien joukossa siis. Oppiihan sitä jatkossa toisesta lukemaan sanattomia viestejä, koska lähestyä jne. Ei tuo nyt ole mikään vakava juttu kai?

• Tämä on totta, meitä on moneen junaan. Joku saattaa siihen syttyäkin.

Nopea pieni galluppini kavereideni parissa tuotti kuitenkin itseni mukaan lukien lähinnä puistatusta.

Kaveripiirini, jossa galluppini teetin, koostuu toki naisista, jotka tapailevat keskimääräistä jannua itsevarmempia miehiä.

• Aki.Palstamäki

Minä olen jo juniorista lähtien ottanut kumppanin käden omaan käteeni ennenkuin olen lähestynyt sylkineni kohdetta. Tässä vaiheessa nainen tietää mitä on tulossa, ja voi itse päättää jatkosta valitsemalla miten reagoi tuohon liikkeeseen.

Jos nainen puristaa miehen kättä ja kääntyy katsomaan miestä, niin silloin on lupa suudella. Vastaavasti jos nainen kavahtaa lähestymistä, niin mies tietää ettei nainen ole suosiollinen.

Minä olen jo juniorista lähtien ottanut kumppanin käden omaan käteeni ennenkuin olen lähestynyt sylkineni kohdetta. Tässä vaiheessa nainen tietää mitä on tulossa, ja voi itse päättää jatkosta valitsemalla miten reagoi tuohon liikkeeseen.

Jos nainen puristaa miehen kättä ja kääntyy katsomaan miestä, niin silloin on lupa suudella. Vastaavasti jos nainen kavahtaa lähestymistä, niin mies tietää ettei nainen ole suosiollinen.

Sinä olet sitten synnynnäinen hurmuri. Tiedät oikeat liikkeet. :)

Kaikki ei ole yhtä taitavia kehonkielillä viestittämään ja viestejä tulkitsemaan. Joten silloin on hyvä vaan reilusti puhua. Niin ei tule pilanneeksi väärien tulkintojen takia heti alkuunsa kaikkea. :)

• Nainen34v kirjoitti:

Tämä on totta, meitä on moneen junaan. Joku saattaa siihen syttyäkin.

Nopea pieni galluppini kavereideni parissa tuotti kuitenkin itseni mukaan lukien lähinnä puistatusta.

Kaveripiirini, jossa galluppini teetin, koostuu toki naisista, jotka tapailevat keskimääräistä jannua itsevarmempia miehiä.

En minäkään varsinaisesti syty sellaisesta, mutta pidän ihan korrektina ja kohteliaana varsinkin, kun ollaan vasta tutustumassa vieraan ihmisen kanssa. Oikeastaan mikään lähentely ei mua sytytä kenenkään kanssa alkuun. Ne tuntuu minusta lähinnä sellaisilta muodollisuuksilta, ikään kuin ne olisi pakko tehdä päästäkseen astetta pidemmälle. Viestiäkseen kiinnostuksesta, joka kuitenkin on vasta pintapuolista.

Mutta itse syttyminen tapahtuu vasta myöhemmin, jos mies ihmisenä jaksaa kiinnostaa. Ne lähentelytkin alkaa sitten jossain kohtaa tekemään vaikutusta, niin että avaa itsestään sen kanavan joka kiinnostuu lähemmästä kontaktista. Ihmiset ollaan tosiaan erilasia. Mulla on tavallaan aina lukko päällä, niin kauan kunnes alan ihastua syvemmin ihmiseen. Ja mun käsitykseni hänestä tuntuvat aidoilta eikä kuvitelmilta. :)

Vähän vaikea ihminen tällä saralla ehkä. Toisaalta olin joskus aikoinaan hiukan kadekin ihmisille, jotka kykenevät salama ihastumiseen ja valtaisiin tunteiden purkauksiin, intohimoiseen läheisyyteen, kuten elokuvissa. Ja pelkän käden hipaisun kautta jo tietävät suurista tunteista. Mä en ole koskaan pystynyt ihan absoluuttisesti samaan. :)

• zönggö kirjoitti:

En minäkään varsinaisesti syty sellaisesta, mutta pidän ihan korrektina ja kohteliaana varsinkin, kun ollaan vasta tutustumassa vieraan ihmisen kanssa. Oikeastaan mikään lähentely ei mua sytytä kenenkään kanssa alkuun. Ne tuntuu minusta lähinnä sellaisilta muodollisuuksilta, ikään kuin ne olisi pakko tehdä päästäkseen astetta pidemmälle. Viestiäkseen kiinnostuksesta, joka kuitenkin on vasta pintapuolista.

Mutta itse syttyminen tapahtuu vasta myöhemmin, jos mies ihmisenä jaksaa kiinnostaa. Ne lähentelytkin alkaa sitten jossain kohtaa tekemään vaikutusta, niin että avaa itsestään sen kanavan joka kiinnostuu lähemmästä kontaktista. Ihmiset ollaan tosiaan erilasia. Mulla on tavallaan aina lukko päällä, niin kauan kunnes alan ihastua syvemmin ihmiseen. Ja mun käsitykseni hänestä tuntuvat aidoilta eikä kuvitelmilta. :)

Vähän vaikea ihminen tällä saralla ehkä. Toisaalta olin joskus aikoinaan hiukan kadekin ihmisille, jotka kykenevät salama ihastumiseen ja valtaisiin tunteiden purkauksiin, intohimoiseen läheisyyteen, kuten elokuvissa. Ja pelkän käden hipaisun kautta jo tietävät suurista tunteista. Mä en ole koskaan pystynyt ihan absoluuttisesti samaan. :)

Piti sanoman, että hidas syttymään. Mutta sytyttyäni vaikea saada sammumaan. En tiedä onko sekään aina paras vaihtoehto. :)

Ehkä ei.

• eimullamuuta-

Omalta vaimolta tai tyttöystävältä ei lupaa tarvii kysyä. Jos nainen on kaveri tai puoli tuttu tai tuntematon niin kyllä sitä nyt pitää lupaa kysyä. Muistatteko jutun kun bussi kuski oli ehdottanut naiselle päiväpanoa bussissa. Siitä vasta haloo syntyi ja poliisikin tutki tapausta. Suomessa naiset on sen verran omituisia ettei nyt mitä tahansa saa ehdottaa tai tehdä ilman lupaa.

• Minusta vinkkiä voisi laajentaa hyvin niin pitkälle, että naiselta ei koskaan pidä kysyä lupaa yhtään mihinkään. Jos tuntuu, että pitäisi saada lupa, niin kannattaa jättää väliin joka tapauksessa.

• Ihan hyvä vinkki ja toimii varmasti osaan naisista. Mutta eihän tuo tietysti aivan yleispätevä ole, sillä on minulta kysytty ihan suoraan lupaa suudella ja sillä hetkellä se oli mielestäni hyvinkin sopivaa. Kysymystä hän ei esittänyt ujosti tai lipevästi, vaan kunnioittavasti ja ehkä jopa ihaillen. Tai sellainen tunne siitä tuli.

Toisaalta kun treffeillä mies kysyi, että saako hän ottaa minua kädestä kiinni, oli vaikutus ihan päinvastainen. Mutta syy ei ollut kysymyksessä, homma ei olisi toiminut muutenkaan ja kysymys vain sattui olemaan se konkreettinen esimerkki suhteen toimimattomuudesta, eli jo olemassa olevat yhteensopimattomuudet olivat todellinen syy tunnelman lässähdykseen. Veikkaan että jos suudelman pyytäminen on turn off, niin vikaa on kyllä muussakin.

• Tässäkin on hyvä pointti!

Omissa toiveissani kuitenkin on ilman poikkeusta (vaikka mies olisi kuinka kuuma ja muutenkin mielenkiintoinen) että en haluaisi hänen kysyvän lupaa.

• Kuulostaa vähän hömppäkliseeltä. En jaksa uskoa, että tuollaisella pikkuasialla on merkitystä RL. Onhan se sitäpaitsi kohteliasta kysyä sen sijaan että alkaa ominpäin pussaamaan.

• turunmiess

Kerrohan nyt se sun ÄO kun niin kovasti mainostat sitä joka ketjussa joko suoraan tai epäsuoraan.

• Ei se ÄO nyt kaikkea kerro, vaikka antaakin edellytyksiä moniin juttuihin. Toisaalta korkea sellainen voi myös olla rasite ja joissakin tilanteissa myös negatiivinen juttu. Jätetään tämä tähän.

• turunmiess
        Nainen34v kirjoitti:

Ei se ÄO nyt kaikkea kerro, vaikka antaakin edellytyksiä moniin juttuihin. Toisaalta korkea sellainen voi myös olla rasite ja joissakin tilanteissa myös negatiivinen juttu. Jätetään tämä tähän.

Miks sitten mainostat älykkyyttäsi? Kai ÄO:si on kuitenkin mitattu? Vai pidätkö sä vaan itse itseäs älykkäänä?

• turunmiess kirjoitti:

Miks sitten mainostat älykkyyttäsi? Kai ÄO:si on kuitenkin mitattu? Vai pidätkö sä vaan itse itseäs älykkäänä?

Hmmmm. Onko se mainostamista, jos vaadin mieheltä sitä? En ole ainakaan tiedostetusti mainostanut.

• turunmiess
        Nainen34v kirjoitti:

Hmmmm. Onko se mainostamista, jos vaadin mieheltä sitä? En ole ainakaan tiedostetusti mainostanut.

On. Lisäksi on muitakin ketjuja joissa olet vihjaillut olevasi älykäs, paljon suorempaankin. Mikä siis on älykkyysosamääräsi? Palat kuitenkin halusta kertoa, joten anna tulla.

• turunmiess kirjoitti:

On. Lisäksi on muitakin ketjuja joissa olet vihjaillut olevasi älykäs, paljon suorempaankin. Mikä siis on älykkyysosamääräsi? Palat kuitenkin halusta kertoa, joten anna tulla.

Nyt tartun tähän. Eihän vaatiminen monestikaan tarkoita, että itsellä olisi tarjottavana tätä ominaisuutta.

Joku laiha nainen haluaa lihaksikkaan miehen.
        Joku ylipainoinen sohvaperunamies hoikan naisen.
        Hyvännäköinen nainen rikkaan miehen.

No, tajusin kyllä pointtisi.

• Aki.Palstamäki
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt tartun tähän. Eihän vaatiminen monestikaan tarkoita, että itsellä olisi tarjottavana tätä ominaisuutta.

Joku laiha nainen haluaa lihaksikkaan miehen.
        Joku ylipainoinen sohvaperunamies hoikan naisen.
        Hyvännäköinen nainen rikkaan miehen.

No, tajusin kyllä pointtisi.

Mitä kirjoituksiasi olen lueskellut, niin sanoisin että olet fiksu tyttö. Akilta täydet pisteet ja ylikin.

Mitä kirjoituksiasi olen lueskellut, niin sanoisin että olet fiksu tyttö. Akilta täydet pisteet ja ylikin.

Kiitos Aki. Mitä minä oon sun kirjoituksiasi lueskellut, niin sanotaan näin, että paljon sultakin tulee fiksua juttua, jos sua kiinnostaa aihe tosissaan... :)

• Aki.Palstamäki
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos Aki. Mitä minä oon sun kirjoituksiasi lueskellut, niin sanotaan näin, että paljon sultakin tulee fiksua juttua, jos sua kiinnostaa aihe tosissaan... :)

Kiitos sinulle sanoistasi, yritän välillä parastani jos aihe ja lähestymiskulma kiinnostavat.

Näillä palstoilla ei kirjoiteta ehdottomia totuuksia, vaan mielipiteitä. Sellaisina ne pitäisi käsitellä vaikka väliin on vaikea hyväksyä kaikkea.

Tämä suuteluaihe on ollut hyvä, varsinkin kun sun profiilikuvassasi näkyy kivat huulet niin se saa ajatukset lentoon. Huomaa ketjun pituudesta etten ole ainoa joka on provosoitunut aiheesta.

• joutsenen-lento

Minua on pari kertaa suudeltu yllättäen ja puoliväkisin eli dominoivin ottein. Molemmat jutut päättyivät sitten siihen, vaikka molemminpuolista kiinnostusta oli sitä ennen ilmassa. Suudelma tuntui minusta raiskauksen esiasteelta. Jos samat tyypit olisivat kysyneet ensin lupaa ja sitten suudelleet, jutusta olisi voinut tulla jotain.

Joten en sanoisi yleispäteväksi ohjeeksi. Minulle suutelu on merkitsevää ja pidän suutelusta tosi paljon. Jos eka suudelma on jotenkin väkivaltainen tai hallitseva, itseltä menee fiilikset.

• No mutta tämähän on tärkeää saada myös vastakkaisia mielipiteitä tänne. Eli jokaiselle on tosiaan omansa.

• alistuva-mies

Aivan yb, aivan. kerroit tämän tarinan jo aikoinaan Miehen Logiikassa. Siksikö et pidä dominoivista miehistä, kuten aina hoet?

• TapojaMonenlaisia

ihana kuulla naiset, jatkan linjaani luvan kysymiseen :)
      Kohteliasta, tyyliä, sopivalla hetkellä.. Saanko suudella poskellesi.. ;)

• Tämä toimii varmasti kohderyhmällesi, joten miksipä sitä muuttamaan. :)

• toivossaelävä

Kiitos! Saa suudella ihan kysymättä. Suu ei sula suudellessa eikä käsi kättä annettaissa.
      Rakastan suudelmia kun vain joku tulis ja veis jalat alta. Olen kerran tavannut suutelijan jonka muistan ikuisesti. Tuskin toista yhtä hyvää löytyy.

• ihanomastakokemuksesta

Mielenkiintoinen ketju! Naisilla on joskus, kieltämättä, keskenään ristiriitaisia odotuksia siitä, miten he haluavat tulla kohdelluiksi ja otetuiksi huomioon. Nuo odotukset lähtevät omista kuvitelmista tyyliin "Miehen tulisi olla riittävän aloitteellinen, muttei kuitenkaan liian innokas tai päällekäyvä.." Muussa tapauksessa mies on "Munaton, vässy, introvertti, ei-kiinnostunut MINUSTA, päättämätön, keskenkasvuinen, jne"
      Keskivertomiehen psyykellä on kuitenkin aikamoisen vaikeaa ennustaa, miten miehen odotetaan osaavan toimia? Pitää ymmärtää, että kristallipalloa ei oikeassa elämässä ole. Sellaisia on vain saduissa. Oman kokemukseni mukaan edes naise keskenään eivät aina osaa täysin oikein lukea toistensa kehon kieltä, kulmien asentoa, olkapäiden kohottelua, niskojen nakkelua, hymyä, vinoa hymyä, tuhinaa, puhinaa ja sen sellaista.
      Odottamalla ja otaksumalla kumppanin ymmärtävän tällaista sanatonta viestintää, luodaan jatkossa varma tie suhteen epäonnistumiseen. Parisuhteessa ainoa tapa menestyä, on asioista keskusteleminen. Kaikesta, siis ihan kaikesta, tulee ja pitää keskustella ja kysyä. Muuten homma on tuomittu epäonnistumaan. Sanaton viestintä toimii vain elokuvissa. Koska elokuvat on käsikirjoitettuja. Elämässä ei ole käsikirjoitusta.

• ELLuuu89

Niin totta. Nuo kysyvät on just niitä jotka Lopen jää ilman naista. Yleensä. Tosin oli yks joka just nyt se oli muuten niin ihanaroiston näkönen et sai anteeksi

• ELLuuu89

Niin yks ollu joka kysy mut oli muuten ihana paha poika ja sai anteeksi

• Stiiinaa

En nyt usko et tuollainen mitään kaataa. Jos tykkään miehestä on sama kysyykö vaiko ei. Sehän on joka tapauksessa hänen ihana ominaisuus. Tulee selville luonnetta siinä samalla. Saa rakastumaan yhä enemmän. Kummin vain siis. Ole oma itsesi. Ei kirjoista tule lukea miten käyttäytyä.Jos joku juttu tuommoseen kaatuu niin eipä se sulle ollutkaan. Unohda surutta ja etsi kauneutta

• Stiiinaa

Ihmisien toisiin vertailu on musta kaameaa. On kamalaa et vaikka naimisiin mennessä on lista seurustelua takana. Tässä tulee vanhanaikaisen nuoren mielipide. Kukaan ei ehkä edes usko et mun laisia on. En seurustele heppoisesti. Tiedän kun se oikea tulee vastaan. Tiedän kun olen valmis naimisiin. Teen sen pian. Vasta tuosta alkaa toisen todellinen tunteminen. Meissä kaikissa nuo hyvät ja huonot puolet on. Voiko siis ihminen todella rakastaa sua jos arvostelee sun ominaisuuksia suutelijana yms..hyväksythän muutkin rakkaimpasi ja perheesi sellaisena kuin ovat

• Gulbuddingulbuddin

Mä en kysele ikinä mitään. Panen ihan kysymättä perseeseenkin, piti siitä, taikka ei.

• PTHYI

Oksettaa ajatuskin jonkun suun nuolemisesta. Ei voi tietää, kuinka montaa kalua siinäkin suussa on vuosien varrella liotettu.

• naismu

Jos kiinnostus loppuu tuohon kysymykseen, niin ei naista taida muutenkaan paljon kiinnostaa koko mies.

• eroarahasta.fi

Soteen uudistius: anteeks iantakaaa velkann ry e.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe