"Toinen nainen"?

kuntiedätmitähaluat

Mielenkiinnosta etsin aiheeseen liittyviä keskusteluja ja jäin pohtimaan toisen naisen näkökulmaa.
Itsellä on ollut 5 vuotta kestävä sala- tai seksisuhde saman miehen kanssa. Aluksi tunteet kasvoivat vahvoiksi ja olisin halunnut edetä parisuhteeseen, mutta nykyään olen enemmän kuin tyytyväinen satunnaiseen tapailuun. En koe olevani toinen nainen, sillä olisin tähän ratkaisuun päätynyt (ainakin toivottavasti) muutenkin. Kyseinen mies kun ei ole paras ehdokas vakavaan suhteeseen, mutta kaikkeen muuhun sitten kyllä, esim. intohimoiseen seksiin, kuumaan seksiin, kylmät väreet aiheuttavaan seksiin, ostoksille, juttuseuraksi.
Taitaakin olla niin että se ensimmäinen nainen on tässä tapauksessa tyhmä nainen, ja toinen nainen ainoastaan nainen joka tietää mitä haluaa.
Muilla samankaltaista tilannetta?

114

2970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniintaas

Äläpä luule turhia. Kyllä vaimokin eli se mainitsemasi "se ensimmäinen nainen" tietää tasan tarkkaan mitä haluaa. Todennäköisesti sitä samaa kuumaa huumaa mieheltään, muuten olisi jo tuossa ajassa tehnyt jotkut muut ratkaisut. Nautihan vaan roolistasi, äläkä valittele turhia ja keksi, ettet olisi se toinen.

• Kuntiedätmitähaluat

Kotona ei miehen mukaan ole liekkiä. Se saattaakin selittää sessiot kellon ympäri aina kun siihen on mahdollisuus. Ja vaikka olisikin heillä kuumaa huumaa, eipä minua kiinnosta.
        En valita vaan pohdin mistä tämä toisen naisen leima tulee.. Eikö tosiaan naiset ala salasuhteeseen vain hakeakseen sitä itseään, kermaa kakun päältä? Vaan toivoo/odottaa sen sijaan päätyvänsä vakavaan suhteeseen?

• mänautinseksistä
        Kuntiedätmitähaluat kirjoitti:

Kotona ei miehen mukaan ole liekkiä. Se saattaakin selittää sessiot kellon ympäri aina kun siihen on mahdollisuus. Ja vaikka olisikin heillä kuumaa huumaa, eipä minua kiinnosta.
        En valita vaan pohdin mistä tämä toisen naisen leima tulee.. Eikö tosiaan naiset ala salasuhteeseen vain hakeakseen sitä itseään, kermaa kakun päältä? Vaan toivoo/odottaa sen sijaan päätyvänsä vakavaan suhteeseen?

Itse en ainakaan toivo pääseväni puolisoksi puolison paikalle. Seksiä ja mukavaa seuraa, se riittää minulle. Mä vaan ihmettelen, oletko tosiaan noin sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä mies kotioloistaan kertoo? Liekki muka kadonnut. Oletko miettinyt, miksi sitä liekkiä ei kotona löydy? Olisiko vika ihan itse miehessä?

• Kuntiedätmitähaluat
        mänautinseksistä kirjoitti:

Itse en ainakaan toivo pääseväni puolisoksi puolison paikalle. Seksiä ja mukavaa seuraa, se riittää minulle. Mä vaan ihmettelen, oletko tosiaan noin sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä mies kotioloistaan kertoo? Liekki muka kadonnut. Oletko miettinyt, miksi sitä liekkiä ei kotona löydy? Olisiko vika ihan itse miehessä?

Ollaan tunnettu useampi vuosi ja hänellä ei ole mitään syytä selittää paskaa, lun tietää että minulle on se ja sama. Sinisilmäinen en siis koe olevani.

• vaimojarakastajatar

Minulla on ollut myös usean vuoden kestäviä sivusuhteita, mutta en silti usko kaikkea, mitä miehet minulle kertovat. Olen saanut muutaman kiinni valheista heidän tietämättään. He puhuvat tasan tarkaan niin kuin kuvittelevat sinun haluavan kuulla, vaikka asiassa ei olisi totuuden häivääkään.

Itse olen sekä se ensimmäinen nainen että toinen nainen, joten tiedän molemmat puolet asiasta. Koskaan en ole havitellut sivusuhteissani ykkösnaiseksi, vaan miehen tarkoitus on ainoastaan tyydyttää minut sängyssä sekä antaa piristystä arkirutiinien keskelle. Haluan saada vain surinat pullasta. Samaa tarjoan kakkosmiehillekin.

• Kuntiedätmitähaluat

Onko suhteenne ollut kuinka läheinen näissä sivusuhteissa?
        Kys. mies on myös ystäväni. Luonteeltaan hän on suora ja puhuu asiat niin kuin ne ovat, samoin minä hänelle. Näin ollaan menty jo pitkään ja ollaan molemmat enemmän kuin tyytyväisiä.

• Envalittaisiyhtään

Miksi hän on huono vakituiseen suhteeseen?

Minulla ei ole ollut salasuhdetta 20 vuoteen. Itse ryhdyin siihen, koska rakastuin totaalisesti ja hän tuntui siltä oikealta ja maailman parhaimmalta ever. Meillä ei ollut edes seksiä, vaikka kovasti sitä toivoinkin, vain paljon haleja ja suukkokin. Itse olisin ollut valmis kuumaan seksisuhteeseen kyllä. Seksin puute kyllä harmitti kovasti, mutta rakastin häntä yli kaiken sillä hetkellä enkä olisi voinut harkitakaan ketään muuta. Hänellä taas kotona taisi olla mykkäkoulua ja kylmän kalseata. Edellinen rakastumiseni ei edes halannut minua takaisin, joten runsaan lämpimät ja sydämelliset halaukset tuntuivat todella luksukselta siihen verrattuna. Kyllä minä olisin halunnut ihan kunnon vakituisen suhteen, mutta toisaalta minulle olisi riittänyt pelkkä kuuman kiihkeä, fantastinen seksisuhdekin. Suhde kuitenkin hiipui ajallaan pois olosuhteiden pakosta, eikä hän halunnut minua tavata missään muualla kuin työpaikalla joten pidemmän päälle suhde kaatui omaan mahdottumuuteen eikä hän ollut valmis etenemään sen enempää suhteessa. Rakkautta oli ja paljon, mutta pikku hiljaa loppua kohden hiipui, hän kait ihastui uuteen, vaikkei siitä mitään vissiin tullut koskaan ja minä taas rakastuin palavasti uuteen ihmiseen...

Kyllä ottaisin pelkän seksisuhteenkin jos seksi ja se ihminen olisi niin kiihottavia, ihania ja lämpimiä, en valittaisi yhtään, en sitten yhtään. Olisin hyvin tyytyväinen ja onnellinen:)

• Kuntiedätmitähaluat

Koska tiedän että hän ei ole luotettava sellaiseen, myös erilaiset näkemykset tulevaisuudesta.
        Näin on hyvä ;)

• Kakkosenjonkatiedän

Nautit siis kakkosen roolista? Siitä vain kerta ryhdyt tuollaiseen. Mies siis nauttii patjansa jonka sinä tarjoat. No en arvosta kyllä tuollaisia naisia. Tuskin kukaan muukaan. Teillä elämän moraalit hukassa täysin. Sinä tietoinen patja ja mies pettää kunnes kiinni jää. Kyllä nämä patjat yleensä esille tulevat jotenkin. Oletko ajatellut mitä omat läheisesi tuumaavat tuosta patjan roolista? Jos mun tutuissa tuollainen patja tulisi esiin emme enää olisi tuttuja millään lailla. Toki myös kertoisin kyseiselle naiselle etten hyväksy " kylän patjoja" jatka upealla tielläsi kunnes kiinni jää tuo poloinen varattu mies. Katsos sen jälkeen kaikki naureskelee miehelle ainoastaan mutta voit kuvitella mitä sinusta sanotaan.

• Naisenniminen

Tuttavapiirini kakkosnaisilla on yhteinen piirre se, että he eivät ole koskaan edes ymmärtäneet sanaa moraali. Se ei näyttele heidän ajatusmaailmassa minkäänlaista osaa. Heillä ei ole myöskään omatuntoa, mutta sitä vastoin itsetunto on korostunut kierolla tavalla.
        "Minä ole PARAS, minä olen kuumin ja halutuin nainen, vain minä pystyn antamaan varatulle miehelle suurinta tyydytystä. Minua haluavat kaikki( ukkomiehet) seksiin! Maailmassa ei löydy ketään vertaistani...vain minä, minä, minä."

• äidittärienjalosulotar
        Naisenniminen kirjoitti:

Tuttavapiirini kakkosnaisilla on yhteinen piirre se, että he eivät ole koskaan edes ymmärtäneet sanaa moraali. Se ei näyttele heidän ajatusmaailmassa minkäänlaista osaa. Heillä ei ole myöskään omatuntoa, mutta sitä vastoin itsetunto on korostunut kierolla tavalla.
        "Minä ole PARAS, minä olen kuumin ja halutuin nainen, vain minä pystyn antamaan varatulle miehelle suurinta tyydytystä. Minua haluavat kaikki( ukkomiehet) seksiin! Maailmassa ei löydy ketään vertaistani...vain minä, minä, minä."

Nämä moraalittomat pelaavat jopa usealla ukkomiehellä samaan aikaan ja yleensä miehet ovat näiden ihanien kusettajattarien mielestä narsisteja. He itse sensijaan ovat nostaneet itsensä hyvyyden jalustalle, josta näitä auttajattaren tekosiaan levittävät ympäristöönsä.

• Kuntiedätmitähaluat

Mielenkiintoista. Juuri tätä "patja" nimitystäkin ihmettelen. Kyllä se mies siinä on patja myös ;)
        Eikö mies ole kuitenkin itse vastuussa omista tekemisistään? Minkä takia olen heti moraaliton, itserakas ja "patja" vain koska päätän ottaa seksin vastaan sitä tarjoavalta?

• Kakkosenjonkatiedän

Kyllä näkee tässä millainen katsomisen ja kanta elämässä on kun jälleen " kakkonen " haukkuu ykköstä tyhmänä olosta. Sekä se suurin typerys on teidän kuviossa? Vai ei sulle ole vaikutusta sillä saako mies kotona tai ei. Kuinka "avara katseinen olet! Hyvä kun mies saa nauttia kotonakin luvallasi? Lopeta sen ykkösen haukkuminen jos se ei tiedä edes niin miten se tyhmä voisi olla? Kummallinen mielipide ykkösestä tyhmänä haukkua? Kerro nyt mitä tuon ykkösen pitää tehdä ettei se nyt niin tyhmä olisi. Raukkamaisia on nämä salasuhteilijat ja todella naurettavaa sakkia. Ja tuon tyhmän nimityksen voisi antaa kenelle? Tässä yhtäkin paria seurattu jotka pettämisellä aloittivat nyt elävät sitten muka upeaa elämää eikä luottamusta ole kumpaakaan. Kumpikaan ei osallistu niin sanottuihin " naisten iltaan eikä tuo mies Miesten saunailta iltoihin. Niin miksi eivät? No onhan se vaikeaa luottaa toiseen kun pettämisellä aloitetaan. Vaikeaa se on tuo luottamus saada toiseen tuollaisen salasuhteen jälkeen? Niin makaa kuin petaa on hyvä sanonta ja näkee tuostakin parista selkeästi.

• Kuntiedätmitähaluat

Kun ei ymmärrä tämän miehen ajatuksenjuoksua ollenkaan. Tunnen hänet sen verran hyvin että en ikinä alkaisi suhteeseen hänen kanssaan.
        Puolestani mies voi nauttia ihan missä haluaa miten haluaa sillä EMME OLE parisuhteessa.

• Saatkaikenkunkerrot

Vain ajattelit tulla kertomaan kuinka tuo ykkönen on tyhmä? No eiköhän tästäkin näe läpi että sua ärsyttää kun mies saa kotonakin kun vakuuttelet ettei sulle merkitystä. Älä huoli saa se siltä tyhmältä ykköseltä vaikka kuin selittäisi sulle ettei saa. Ja jos se sulle todella edes mainitsee olevansa ilman niin silloin se itsensä paljastaa sulle. Olet näymmä niitä sinisilmäisiä kakkos naisia jotka niin ymmärtävät varattua miestä kun sillä ongelmia. Ja sinä seksillä hoitelet miehen kuntoon. Pitää se ymmärtää ja hoidella moinen ongelma. Ei se mitään jos sun maine menee eihän?

• Kuntiedätmitähaluat

Kun tätä juuri en ymmärrä! Reliteetit ihan tiedossa ja olen iloinen että mies saa ihan niin paljon vain kun haluaa. Miksi "toiset naiset" leimataan aina mustasukkaisiksi ja sinisilmäisiksi luusereiksi?? :'D
        Kyse on varmaan jotenkin siitä että nainen ei saisi olla seksuaalisuutensa kanssa sinut ja haluta vain seksiä...
        Maine ei mene, sillä tämä asia on meidän välinen asia. Eikä meillä ole yhteisiä tuttuja.

• vaimoeioletyhmä

Minkä takia miehen puoliso on sun mielestä tyhmä? Hän ei ilmeisesti tiedä miehen salasuhteesta mitään. Mies osaa kotona olla ns. normaalisti ettei epäilyt herää. Ja aivan varmasti hänellä on seksiäkin puolisonsa kanssa. Älä usko kaikkea mitä sulle kerrotaan. Mies joka ei ole ensimmäistä kertaa vieraissa osaa varmasti peittää jälkensä hyvin. Et liene kuitenkaan hänen ensimmäinen kakkosensa?

Mulla on ystävyys ja seksisuhde varattuun mieheen ollut vuosia. Hän on ihana ihminen (kun ei ota lukuun sitä että pettää puolisoaan). Parisuhteeseen en häntä halua, seksi ja mukava seura silloin tällöin riittää mulle. Tapaamme joitakin kertoja vuodessa, muutoin pidetään yhteyttä niin että tiedetään mitä toiselle kuuluu.
      Hänen puolisonsa ei varmasti ole tyhmä. Hänellä on myös seksiä puolisonsa kanssa. Ihan normaalia elämää viettävät. Puoliso on varmasti hyvä ja rakastettava ihminen, ei hän muutoin olisi vaimoksi päätynyt.

Minä en ole aviovaimoainesta. Tiedän sen itsekkin. Mua alkaa hyvin äkkiä ahdistamaan tiivis parisuhde, tuntuu että elän vankilassa. Edellisestä seurustelusuhteesta on jo aikaa ja tuntuu etten sellaista edes kaipaa. Seksiähän nainen saa ihan milloin vaan joten sekin puoli on kunnossa. Itsepäisen ihmisen itsenäistä elämää.

Jokainen taaplaa tyylillään mutta vaimoa älä hauku.

• Opettamallasuhteilua

Sinustako on oikein tuollainen suhde? Ja opetat sen vielä lapsillesi? Vaikka nyt et hauku toisia kuitenkin olet kierolla tavalla suhteilet. Minusta tuollaista ei saisi harrastaa milläälailla. Tiesi sen puoliso tai ei. Toivoton itse lapsellesi puolisoa jolla patja käytössä? Toivotko todella? Hyväksyykö oma tyttösi saman minkä sinä teet nyt suhteilemalla? Et varmaan toivo kenenkään joutuvan tuollaisen suhteeseen ethän?

• parasoppikotoa
        Opettamallasuhteilua kirjoitti:

Sinustako on oikein tuollainen suhde? Ja opetat sen vielä lapsillesi? Vaikka nyt et hauku toisia kuitenkin olet kierolla tavalla suhteilet. Minusta tuollaista ei saisi harrastaa milläälailla. Tiesi sen puoliso tai ei. Toivoton itse lapsellesi puolisoa jolla patja käytössä? Toivotko todella? Hyväksyykö oma tyttösi saman minkä sinä teet nyt suhteilemalla? Et varmaan toivo kenenkään joutuvan tuollaisen suhteeseen ethän?

Eiköhän oma tyttö jalostu samanlaiseksi, kun yleensä se mallioppiminen on tehokkainta, on aina ollut. Ehkä kannustavat jopa, kun ajattelevat , että muidenkin äidit tekevät samaa. Lapsuuden kodin malli, se vaan menee sinne syvälle alitajuntaan.

• Kakkosenjonkatiedänkin

Taidat olla ukkoni kakkonen? Kaveri olet kuulemma vain. Mutta taitaa totuus olla muuta? Sinä eronnut ja yh ja olet sen kaveri varatulle kutsut kahville tämän tästä. Jos nyt sattui sitten olemaan ja totuus onkin n tuo kerrot ja ukko kieltää niin muistutan meillä yhteisiä tuttuja! Ihan vihjeenä vaan että sut tuntee useampikin mun tuttu. Ja jos pidätte minua naurettavana noiden kaikkien edessä kerron totuuden kaikille. Enhän voi tietää mitä kaveruudestane tapahtuu. Ymmärräppä se että aviossa olevat käyvät ystävien tykönä yhdessä. Toki se kertonut sinusta jo kauan sitten. Mutta jostuo on totuus kuten kerrot. Vuosia ollut kaveri suhde ja seksiä sitä en hyväksy eikä yhteiset tutut.

• entykkääajatuksesta

Kyllä minua inhottaisi samalla mulkulla kuin vaimoaan. Sellainen läheisyy ihoiholla heillä ja sinä työnnät omaa vakoasi siihen väliin. Ihmiset ovat todellakin unohtaneet sen mikä on väärin muita kohtaan ja jonkinlaisen intiimikunnioituksen.

• Kuntiedätmitähaluat

No eihän se kalu siitä kulu! Olen ensimmäinen kakkonen tai en, nautin kyllä oikein kunnolla tilanteestani.

• vaimominäkin

Ihmettelen miksi toinen nainen alentuu tänne vaimoa haukkumaan tyhmäksi, eikös sellainen ole lapsellisuuden merkki ja suurta tyhmyyttä. Toinen nainen saa kerman kakun päältä ja vaimo saa koko kakun. Odottele taas käyntiä ja ole valmiina ukkomiehelle.

• tuttukuvio

Noh, Toinen nainen ei ole tyytyväinen tilanteeseen koska tulee tännekin mollaamaan petettyä. Tuollatavalla syntyvät kiusaavat ykköstyneet.

• Kuntiedätmitähaluat

Ehkä olisi pitänyt käyttää sanaa sinisilmäinen. Ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen niin kuin olen jo todennut. Odottelen käyntiä ja innolla ! :)

• Kakot

Ei tuossa ole muuta tyhmiä kuin mies ja kakkonen.

• Kolmiotraamaaseurataan

Uskomatonta paskaa kerrotte elävänne? Jos tuollainen elämä on teille arkipäiväistä niin huolehtikaa silloin että tuo kolmaskin tietää asiasta ja naimisistanne. Onko pakko laittaa tuo petetty toisten naurunalaisina olemiseen? Onko todella pakko yhden seksin takia? Minusta täysin hävettävää toimintaa. Älkää opettako lapsille tuollaista.

• mielenkiintoistataas

Hyvä aloitus. Mutta mitä tekee puolisot, jotka elää pettäjän rinnalla? Haukkuu toiset naiset maan alle. Miksi näin? Ketjussahan tulee muutaman vastauksen perusteella selväksi, ettei ne kakkoset sitä teidän ihanaa ukkoanne omaksi halua. Eikö tieto muka helpota oloa yhtään? Ei ne teitä jätä. Olkaa vaan ihan rauhassa. Ette joudu elämään yksin ettekä ottamaan vastuuta omasta elämästänne itse. Kakkoset vaihtuu, vaimot pysyy. Eikö se ole pääasia?

• lukijatar

Meitä on täällä palstalla paljon joita ei ole petetty eikä jätetty, mutta meillä on vain korkeampi moraali ja oikeudentaju. Siksi emme hyväksy pettämistä emmekä arvosta näitä seksin perässä roikkuvia ja ulkopuolisten elämää pilaavia yhteiskunnan lieveilmiöitä!!

• enääenluota
        lukijatar kirjoitti:

Meitä on täällä palstalla paljon joita ei ole petetty eikä jätetty, mutta meillä on vain korkeampi moraali ja oikeudentaju. Siksi emme hyväksy pettämistä emmekä arvosta näitä seksin perässä roikkuvia ja ulkopuolisten elämää pilaavia yhteiskunnan lieveilmiöitä!!

Pettäjässäkö ei sun mielestä ole mitään vikaa? Hänkö rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa puolisoaan, se toinen on vain se paha? Tuo on juuri se asia, mitä itse en ymmärrä. Pettäjä pääsee yleensä kuin koira veräjästä kun petetty keskittyy vihaamaan ja panettelemaan sitä toista, joka muka rikkoi jonkun perheen onnellisen elämän. Sen tekee vain se pettäjä itse. Hän on syypää syystä jonka vain hän itse tietää.
        Jotkut pettäjät on niin taitavia, että onnistuvat salaamaan siviilisäätynsä uudelta ihmiseltä hyvinkin kauan. Se mua vihastuttaa myös. Itse jouduin todella taitavan pettäjän kynsiin luullen seurustelevani vapaan ihmisen kanssa. Totuus tietysti aikanaan paljastui ja minä olinkin se paha joka viekoitteli hyvän miehen väärille poluille. Kova kokemus ja opetti vain sen, että älä luota yhteenkään ihmiseen varauksetta. Vieläkään en tajua enkä anna anteeksi sitä, että minä olin syyllinen miehen pettämiseen. Miksi? En todellakaan tiennyt miehen siviilisäätyä. Vaikeaa varmasti uskoa, mutta lähtökohtaisestihan sitä luottaa, että jokainen on sitä mitä sanoo. Enää en luota.

• Salaajailmitulee
        enääenluota kirjoitti:

Pettäjässäkö ei sun mielestä ole mitään vikaa? Hänkö rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa puolisoaan, se toinen on vain se paha? Tuo on juuri se asia, mitä itse en ymmärrä. Pettäjä pääsee yleensä kuin koira veräjästä kun petetty keskittyy vihaamaan ja panettelemaan sitä toista, joka muka rikkoi jonkun perheen onnellisen elämän. Sen tekee vain se pettäjä itse. Hän on syypää syystä jonka vain hän itse tietää.
        Jotkut pettäjät on niin taitavia, että onnistuvat salaamaan siviilisäätynsä uudelta ihmiseltä hyvinkin kauan. Se mua vihastuttaa myös. Itse jouduin todella taitavan pettäjän kynsiin luullen seurustelevani vapaan ihmisen kanssa. Totuus tietysti aikanaan paljastui ja minä olinkin se paha joka viekoitteli hyvän miehen väärille poluille. Kova kokemus ja opetti vain sen, että älä luota yhteenkään ihmiseen varauksetta. Vieläkään en tajua enkä anna anteeksi sitä, että minä olin syyllinen miehen pettämiseen. Miksi? En todellakaan tiennyt miehen siviilisäätyä. Vaikeaa varmasti uskoa, mutta lähtökohtaisestihan sitä luottaa, että jokainen on sitä mitä sanoo. Enää en luota.

Et tiennyt sen olevan varatun? No miten se ilmi tuli että on varattu? Ottiko puoliso yhteyttä? Eihän sitä voi yksistään syyttää toista salasuhteesta eihän? Jos et kerta tiennyt sen olevan varatun niin sinun omatunto on puhdas eikö sen puoliso voi syyttää siitä ettet tiennyt. Nykyään on vaan niin paljon kakkosia jotka tietäen antavat varatulle. Vaikeaa on todistaa tiesikö toinen miten asiat olivat. Itsesinä tiedät sen eikä pitäisi ottaa loukkauksena jos puoliso sinua syyttää. Kerrot vain mitä et tiedä et voi toimia eikö niin? Tarvitseeko sitä vakuutella edes sen enempää jos kerta et tiennyt. Monta huijattua on ja se mitä tekevät kun asia ilmi tulee on jokaisen oma homma. Kannattaa kuitenkin kertoa milloin kulki luonasi kerta pystyi salamaan puolisonsa. Ymmärtää se puolisokin niitä ajoista päätellen milloin tapasitte. Onko todella osannut salata asiat ja miten.

• mitensetapahtuu
        Salaajailmitulee kirjoitti:

Et tiennyt sen olevan varatun? No miten se ilmi tuli että on varattu? Ottiko puoliso yhteyttä? Eihän sitä voi yksistään syyttää toista salasuhteesta eihän? Jos et kerta tiennyt sen olevan varatun niin sinun omatunto on puhdas eikö sen puoliso voi syyttää siitä ettet tiennyt. Nykyään on vaan niin paljon kakkosia jotka tietäen antavat varatulle. Vaikeaa on todistaa tiesikö toinen miten asiat olivat. Itsesinä tiedät sen eikä pitäisi ottaa loukkauksena jos puoliso sinua syyttää. Kerrot vain mitä et tiedä et voi toimia eikö niin? Tarvitseeko sitä vakuutella edes sen enempää jos kerta et tiennyt. Monta huijattua on ja se mitä tekevät kun asia ilmi tulee on jokaisen oma homma. Kannattaa kuitenkin kertoa milloin kulki luonasi kerta pystyi salamaan puolisonsa. Ymmärtää se puolisokin niitä ajoista päätellen milloin tapasitte. Onko todella osannut salata asiat ja miten.

Tähän minäkin kuulisin mielelläni vastauksen, ehkä niitä on täällä useitakin, kun asiantuntijoita riittää. Miten se tuli ilmi, että on varattu ja miten toimi kakkonen sen jälkeen? Vaikea on ymmärtää, että kakkonen olisi niin lapanen, tumput suorana seisoskelija, ettei yhtään olisi tilannetta avittanut.

• enääenluota
        mitensetapahtuu kirjoitti:

Tähän minäkin kuulisin mielelläni vastauksen, ehkä niitä on täällä useitakin, kun asiantuntijoita riittää. Miten se tuli ilmi, että on varattu ja miten toimi kakkonen sen jälkeen? Vaikea on ymmärtää, että kakkonen olisi niin lapanen, tumput suorana seisoskelija, ettei yhtään olisi tilannetta avittanut.

Vaimo otti yhteyttä. Suhde loppui siihen.

• kakkosenuhri
        mitensetapahtuu kirjoitti:

Kakkonen tiesi tasan tarkkaan kenen kanssa suhteili, koska käräytti petturin vaimolleen ja haukkui miehen narsitiksi ja vaimon tyhmäksi koska eivät älynneet erota. Näitä kakkosia on maailma pullollaan ja jotka miehen kuitenkin saatuaan jatkavat ex vaimon haukkumista.

• enääenluota kirjoitti:

Kerron vain tämän, että ei varatun miehen kanssa oleminen ole vaikeaa ja sen suhteen salassapitokin onnistuu varsin helposti. Kun vetää rajan siihen, että ei liiku hänen kanssaan yhdessä niillä julkisilla paikoilla, joilla molemmilla on tapana liikkua. Silloin kukaan varatun miehen tunteva ei näe häntä vaikka minun seurassani, eikä miehen silloin tarvitse keksiä "hyvää selitystä" sille. Ja jos nähdään sattumalta niin ei moikkailla.
        Tapaamiset on helppoa järjestää vaikka minun luona, sillä tuskin miehen kotiin kannattaa mennä, missä mahdollisuudet suhteen paljastumiseen ovat todella suuret. Ja jos halutaan olla enemmän yhdessä, niin mies voi junailla itselleen sen verran vapaata, että hän pääsee vaikka laivaristeilylle, jolle minäkin voin sitten tulla. Ainahan niitä keinoja löytyy.
        Muutenkin, tosi harvoin alan kenenkään varatun kanssa pidempään suhteeseen, he ovat minulle enemmänkin yksi kiva mies lisää hauskanpitoon. Ja turha on tulla sanomaan, että minun pitäisi käräyttää varattu mies. Luuleeko joku, että se varattu mies alkaisi kertomaan vaimonsa nimeä ja puhelinnumeroa, jos sitä utelisin? Mutta en kyllä kysy sitä koskaan. Se on miehen oma päätös siinä, haluaako hän kertoa siitä syrjähypystä puolisolleen vaiko ei. Minulle sillä tiedolla ei ole merkitystä, koska minä olen sinkku.

• Eieihaluaedeskuulla

Lopettaisit typeryydet. Ei sulle kukaan halua edes vastata, kun olet niin nuori. Menee kaunis nuori elämä pilalle idiootti-pettäjien kanssa vehdatessa. Ei se ole mitenkään arvostettavaa, vaikka kohua herättää. Ihmisistä tuntuu luonnostaan pahalle, kun näkevät jotain petettävän, mutta raadollista että sen vastapainona on sosiaaliporno joka tuo tyydytystä omalla sairaalla tavallaan. Sen keskiössä ovat mieleltään heikot, rikkonaiset ja tasapainottomat. Mielellään julkisuudess myös kuuluisat, jotta siihen voisi moni ottaa osaa. Eivät he ajattele kauneuttasi, vaan tekoa ja mitä siitä seuraa. Halutaan nähdä, miten huonosti kukin voi tai miten huonosti käy. Pelkkää sirkushuvia.

• Eieihaluaedeskuulla kirjoitti:

Lopettaisit typeryydet. Ei sulle kukaan halua edes vastata, kun olet niin nuori. Menee kaunis nuori elämä pilalle idiootti-pettäjien kanssa vehdatessa. Ei se ole mitenkään arvostettavaa, vaikka kohua herättää. Ihmisistä tuntuu luonnostaan pahalle, kun näkevät jotain petettävän, mutta raadollista että sen vastapainona on sosiaaliporno joka tuo tyydytystä omalla sairaalla tavallaan. Sen keskiössä ovat mieleltään heikot, rikkonaiset ja tasapainottomat. Mielellään julkisuudess myös kuuluisat, jotta siihen voisi moni ottaa osaa. Eivät he ajattele kauneuttasi, vaan tekoa ja mitä siitä seuraa. Halutaan nähdä, miten huonosti kukin voi tai miten huonosti käy. Pelkkää sirkushuvia.

Ai, tämänkin sitten sain oppia, että pettäminen on sidottu keski-ikään. Eikö nuorempana voi olla uskoton?
        En kai minä nyt koko elämääni ole tuhlaamassa näiden vanhempien varattujen miesten kanssa olemiseen. Varmaan jossain vaiheessa alkaa ikäiseni kundit kiinnostaa, kunhan meille kertyy hieman lisää ikää.
        Enemminkin näitä vanhempia miehiä tulee aina tyrkylle ja kun nyt satun pitämään omaa ikääni vanhemmista miehistä. Varsinkin kun itseni ikäiset kundit on vielä niin poitsuja ja kypsymättömiä, niin se vain käy niin. Oma vastuu kai niillä varatuilla miehilläkin pitäisi olla, mutta kun he huomaavat minun viihtyvän heidän kanssaan ja olevan kiinnostunut, niin kai he sitten vain näkevät minusssa helpomman saaliin kuin vaikka itsensä ikäisissä naisissa.
        Eikä minulle käy huonosti, sillä pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni, syön terveellisesti ja opiskelen ammattiin. Ja siinä sivussa sitten pidän hauskaa vaihtelevassa seurassa ja kyllä siihen käy hieman vanhempikin mies. Voittaa usein ainakin omat sormet ja sauvat. Ei se minun vikani ole, että monesti mies on ollut varattu. Ja toisaalta myös aika turvallinen ja osaava.

• hyihyihyihyi
        Godam kirjoitti:

Ai, tämänkin sitten sain oppia, että pettäminen on sidottu keski-ikään. Eikö nuorempana voi olla uskoton?
        En kai minä nyt koko elämääni ole tuhlaamassa näiden vanhempien varattujen miesten kanssa olemiseen. Varmaan jossain vaiheessa alkaa ikäiseni kundit kiinnostaa, kunhan meille kertyy hieman lisää ikää.
        Enemminkin näitä vanhempia miehiä tulee aina tyrkylle ja kun nyt satun pitämään omaa ikääni vanhemmista miehistä. Varsinkin kun itseni ikäiset kundit on vielä niin poitsuja ja kypsymättömiä, niin se vain käy niin. Oma vastuu kai niillä varatuilla miehilläkin pitäisi olla, mutta kun he huomaavat minun viihtyvän heidän kanssaan ja olevan kiinnostunut, niin kai he sitten vain näkevät minusssa helpomman saaliin kuin vaikka itsensä ikäisissä naisissa.
        Eikä minulle käy huonosti, sillä pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni, syön terveellisesti ja opiskelen ammattiin. Ja siinä sivussa sitten pidän hauskaa vaihtelevassa seurassa ja kyllä siihen käy hieman vanhempikin mies. Voittaa usein ainakin omat sormet ja sauvat. Ei se minun vikani ole, että monesti mies on ollut varattu. Ja toisaalta myös aika turvallinen ja osaava.

hyi, hyi, hyi, hyi Tuolla maineella ei kukaan nuorempi sinua halua lastensa äidiksi.

• hyihyihyihyi kirjoitti:

hyi, hyi, hyi, hyi Tuolla maineella ei kukaan nuorempi sinua halua lastensa äidiksi.

Hah. Aivan varmasti haluaa. Ja kuka heille nyt juoruaisi siitä, että minä olen sattunut elämäni aikana olemaan sängyssä joidenkin varattujen miesten kanssa. Tuskin kukaan, eivät ne varatut miehet ainakaan.

• hyihyihyihyi
        Godam kirjoitti:

Hah. Aivan varmasti haluaa. Ja kuka heille nyt juoruaisi siitä, että minä olen sattunut elämäni aikana olemaan sängyssä joidenkin varattujen miesten kanssa. Tuskin kukaan, eivät ne varatut miehet ainakaan.

Se näkyy sinusta

• vaimoolen
        hyihyihyihyi kirjoitti:

Se näkyy sinusta

Godam, omatunnoton heitukka, näkyy profiilikuvastakin. Enpä toivo tuollaista vaimoa yhdellekään miehelle. Vaimona heittäisin ukon kartanolle jos tietäisin panneen tuollasta.

• vaimoolen kirjoitti:

Godam, omatunnoton heitukka, näkyy profiilikuvastakin. Enpä toivo tuollaista vaimoa yhdellekään miehelle. Vaimona heittäisin ukon kartanolle jos tietäisin panneen tuollasta.

Onneksi ne aviomieskandini eivät kuuntele sinun toiveitasi.
        Luuletko, että jos miehesi olisi päässyt maistamaan minun piparia, niin hän kertoisi heilastelleen minun kanssani? En usko, sillä varmaankin hän tajuaa omat etunsa olla tekemättä sitä. Mielummin vaikka nauttii seurastani sen aikaa kun sitä kestää ja sitten jatkaa taas elämää sun kanssa.

• Pleijer1

Että ihan päässyt maistamaan pipariasi 😂 mistä näitä eukkoja sikiää!? Muija ei ole kovin kummosen näkönen, puhumattakaan luonteesta! ja "piparinsakin" on samanlainen mällikaivo ku kaikilla muillakin lut*illa. Tusinatavaraa. Silti jaksaa kuvitella itestään liikoja. Ei jatkoon!

M30

• Join-free
        Pleijer1 kirjoitti:

Että ihan päässyt maistamaan pipariasi 😂 mistä näitä eukkoja sikiää!? Muija ei ole kovin kummosen näkönen, puhumattakaan luonteesta! ja "piparinsakin" on samanlainen mällikaivo ku kaikilla muillakin lut*illa. Tusinatavaraa. Silti jaksaa kuvitella itestään liikoja. Ei jatkoon!

M30

Sinullahan niistä lutkista onkin pleijerinä eniten kokemusta. Mutta muuten sinusta ei ole naiselle mitään hyötyä kuin kullinantajana. Ei siis missään tapauksessa ainakaan parisuhteeseen. Ei jatkoon!

• Salasuhdeilmituli
        Godam kirjoitti:

Kerronpa sullekin eli juuri tuollainen " kakkonen kotonaan varatulle anteli. Eikä tosiaan kumpikaan kertonut " huvittelustaan kun molemmat tietoisesti nautti. Se joka kertoi kuvien kera kylillä ilkkuen voitko kuvitella miltä tuntui petetystä? Niin eihän sinun tarvi sitä häpeää kantaa kun et kertonut kellekään eikä tuo petturi kertonut. Ainoastaan tuon petetyn ja petturin on nyt kannettava se häpeä ja tieto samoin tuntea ne katseet" selässään joka kerta kun vastaa tulee tuttuja. Sinä siis jatkat pää ylpeänä kylillä liikkuen? Toivo hemmetti ettei tuo juoru mene sun tulevan kumppanin korviin joka perhettä mielii kanssasi? Kunpa nämä salapanijat miettisivät edes senkin ettei se salassa pysy vaikka " kuinka kavereita kotonasi olisitte. Ja vain kahvittelisitte.

• mänäennäin
        Salasuhdeilmituli kirjoitti:

Kerronpa sullekin eli juuri tuollainen " kakkonen kotonaan varatulle anteli. Eikä tosiaan kumpikaan kertonut " huvittelustaan kun molemmat tietoisesti nautti. Se joka kertoi kuvien kera kylillä ilkkuen voitko kuvitella miltä tuntui petetystä? Niin eihän sinun tarvi sitä häpeää kantaa kun et kertonut kellekään eikä tuo petturi kertonut. Ainoastaan tuon petetyn ja petturin on nyt kannettava se häpeä ja tieto samoin tuntea ne katseet" selässään joka kerta kun vastaa tulee tuttuja. Sinä siis jatkat pää ylpeänä kylillä liikkuen? Toivo hemmetti ettei tuo juoru mene sun tulevan kumppanin korviin joka perhettä mielii kanssasi? Kunpa nämä salapanijat miettisivät edes senkin ettei se salassa pysy vaikka " kuinka kavereita kotonasi olisitte. Ja vain kahvittelisitte.

Mitä häpeämistä petetyllä on? Pettäjä siinä häpeää saa kantaa, ei kukaan muu. Pienet on piirit jos kaikkien yksityiselämä on toisten tiedossa. Onneksi usein nuo juorut on vaan luuloa. Ihmiset tekee ihan itse järjettömiä johtopäätöksiä näkemästään ja kertovat niitä eteenpäin totena. Kuinkahan moni viaton kahvittelu onkin juoruilunhaluisten ja pahansuopien ihmisten mielestä pettämistä? Heidän, jotka suorastaan nauttii toisten mahdollisesta epäonnesta. Surullista jos on noin pienet piirit ja elämässä ei ole muuta kuin toisten asioiden ronkkiminen ja miettiminen.

Kun kaksi ihmistä rakastuu, ei ole mitään merkitystä sillä, millainen ihmisen menneisyys on kun eihän tuo nyt rikollista ole varattujen kanssa vehdata. Ihan turhaa miettiä, meneekö joku juttu jonkun korviin. Mennyt on mennyttä ja se menneisyys ei toiselle kuulu lainkaan. Kukaan fiksu ihminen ei kerro kumppanilleen monenko kanssa on seksiä tullut harrastettua.

• Kuntiedätmitähaluatt

Vihdoinkin edes jonkinmoista keskustelunpoikasta. Aloituksen viestiin, juurikin näin, ihmettelen miksi pitää aina epäillä että toinen nainen olisi jotenkin tyytymätön. Taitaa vain katkerat ykköset haluta ajatella kakkosta jotenkin heikommassa asemassa olevana? Jännä.

• vaimominäkin

Suurin osa vaimoista jättää miehensä heti kun saa selville, että hän pettää. Näin tekisin minäkin.Sen verran ihmisellä pitää olla omanarvontuntoa. Ei se vieraissa juokseminen ole mitään rakkautta, vaikka mies sitä vakuutteliskin.

• Omistaajaeiomista

Nooh, kyllä mies voi vaimoaan syvästi ja aidosti rakastaa, vaikka haluaa joskus pelkkää seksiä vaihtelun vuoksi jonkun toisen kanssa.

Se on tietynlaista omistamisen halua; että jos minä en sulle riitä hautaan asti, saat taatusti kenkää. Omanarvontunnon kanssa omistamisen halulla ei kyllä minusta ole mitään tekemistä. Sehän on nimenomaan itsekäs vaade, että et edes saa haluta muita. Naisethan on joskus herranjumala mustasukkaisia jopa miehen pornon katselusta, sekin haluttaisi estää.

Aivan kuin seksuaalisuuden oikeasti voisi lukita vuosikymmeniksi yhteen ainoaan ihmiseen.
        Käytännössä on selvää, että kun toistakymmentä vuotta saman ihmisen kanssa sekstaa, ei se kovin kummoiselta aina tunnu eikä mielenkiintoa herätä.

Eikä vieraissa monikaan mies tai nainenkaan "juokse". Ihminen tapaa monasti ihan sattumalta jonkun ja vetovoimaa molemmin puolin ja seksiin päädytään.

Itse olen eronnut ja sinkku, mä en kaipaa muita suhteita kun oma suhde on hyvä. Mutta en myöskään koe enää niin, että miehen pitäisi olla mulle 100% uskollinen koko loppuikänsä. Sellaiset odotukset ovat minusta naiiveja. Ja mulla on ihan normaali itsetunto ja omanarvontunto, ehkä jopa keskimääräistä parempi.

• hgygh
        Omistaajaeiomista kirjoitti:

Nooh, kyllä mies voi vaimoaan syvästi ja aidosti rakastaa, vaikka haluaa joskus pelkkää seksiä vaihtelun vuoksi jonkun toisen kanssa.

Se on tietynlaista omistamisen halua; että jos minä en sulle riitä hautaan asti, saat taatusti kenkää. Omanarvontunnon kanssa omistamisen halulla ei kyllä minusta ole mitään tekemistä. Sehän on nimenomaan itsekäs vaade, että et edes saa haluta muita. Naisethan on joskus herranjumala mustasukkaisia jopa miehen pornon katselusta, sekin haluttaisi estää.

Aivan kuin seksuaalisuuden oikeasti voisi lukita vuosikymmeniksi yhteen ainoaan ihmiseen.
        Käytännössä on selvää, että kun toistakymmentä vuotta saman ihmisen kanssa sekstaa, ei se kovin kummoiselta aina tunnu eikä mielenkiintoa herätä.

Eikä vieraissa monikaan mies tai nainenkaan "juokse". Ihminen tapaa monasti ihan sattumalta jonkun ja vetovoimaa molemmin puolin ja seksiin päädytään.

Itse olen eronnut ja sinkku, mä en kaipaa muita suhteita kun oma suhde on hyvä. Mutta en myöskään koe enää niin, että miehen pitäisi olla mulle 100% uskollinen koko loppuikänsä. Sellaiset odotukset ovat minusta naiiveja. Ja mulla on ihan normaali itsetunto ja omanarvontunto, ehkä jopa keskimääräistä parempi.

Niin itse olen eronnut ja sinkku:) sanoit

• Omistaajaeiomista

Aivan. Pointtisi oli?

• mojkji

Vieraissa juoksemista on myös se, että salassa tapailee ystävänaista. Ihastuksen kanssa viettää paljon aikaa ja kotona on muissa maailmoissa. Pano ei ole ainoa pettämisen muoto. Kun salaat jotakin valehtelet puolisollesi. Ei semmosta halua katsella.

• Envalittaisiyhtään

Päinvastoin kun monet luulevat pettämistä jonkun ihmisen kohdalla ei saada "kuriin" ja perhettä ei voida "pelastaa" sillä tavoin, että joku ulkopuolinen menee rikkomaan tarkoituksella salasuhteen.

Pettäjä pettää hyvin todennäköisesti uudelleen. Naimisissa oleva retkahtaa hyvin todennäköisesti uudelleen johonkin uuteen naiseen/mieheen ja sinkku tai toinen varattu retkahtaa hyvin todennäköisesti uudelleen johonkin toiseen varattuun.

Pettäjä useimmissa tapauksissa on aina pettäjä ja naimisissa oleviin retkahtavat sinkut retkahtavat hyvin todennäköisesti yhä uudelleen naimisissa oleviin, mutta johonkin toiseen, uuteen ihmiseen.

Omassakin tapauksessa (jos luet ylempää) naimisissa oleva jatkoi pettämistä, mutta jonkun toisen kanssa kuin minun ja minä taas rakastuin uuteen ihmiseen, joka oli myös naimisissa oleva.

Joten jos haluat leikkiä jumalaa ja "pelastaa perheen", "säästää sinkkuja pettymykseltä" tai muuta vastaavaa et todennäköisesti onnistu siinä tai jos onnistut niin nämä henkilöt jatkavat pettämistä, mutta uusien henkilöiden kanssa.

On myös ihmisiä, jotka eivät jätä sitä aviomiestään/avionaistaan, vaikka kuinka rakastuisivat yhä uudelleen ja uudelleen vieraisiin ihmisiin, koska esim. raha (yhteiset autot, yhteiset kodit ja mökit, yhteiset yritykset jne), kulissit (heterokulissit homoilla esim.) yms.

Eli et voi olla jumala, hallita, kontrolloida ja päättää ihmisten kohtaloita. Itseasiassa tuo on sairas piirre ihmisessä, sairaan ihmisen luonteenlaatua. Omistamista, kontrollointia, hallitsemista siis vallan käyttöä. Saat henkisen tyydytyksesi vallan tunteesta. Kannattaa myös pohdiskella oletko pohjimmiltasi itse kateellinen toisten ihmisten onnesta ja puuttuuko itseltäsi rakkautta elämästäsi, koska haluat rikkoa muiden onnen.

• Envalittaisiyhtään

Lisätäkseni vielä tähän, että on aika naiivia olettaa, että ihminen, joka on ollut vaikkapa 20-40 vuotta naimisissa yhden ja saman ihmisen kanssa, tuosta noin vaan eroaisi hupsista keikkaa tosi kevyesti ja hetken mielijohteesta. Kyllä sinä aikana on kerätty yhteinen omaisuus, lapset, kenties lapsenlapsetkin, yhteistä elämää ja menneisyyttä jne. Vaakakupissa painaa monet asiat, toisinaan hyvin käytännölliset asiat.

• fgyhvg
        Envalittaisiyhtään kirjoitti:

Lisätäkseni vielä tähän, että on aika naiivia olettaa, että ihminen, joka on ollut vaikkapa 20-40 vuotta naimisissa yhden ja saman ihmisen kanssa, tuosta noin vaan eroaisi hupsista keikkaa tosi kevyesti ja hetken mielijohteesta. Kyllä sinä aikana on kerätty yhteinen omaisuus, lapset, kenties lapsenlapsetkin, yhteistä elämää ja menneisyyttä jne. Vaakakupissa painaa monet asiat, toisinaan hyvin käytännölliset asiat.

Olen petetty vaimo, haluan itsekin onnen, en halua olla pettäjän kanssa, ymmärrätkö. En halua olla kolmaspyörä mieheni ja toisen naisen suhteessa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan, kaikki vaimot ei halua jäädä paskasuhteeseen, se on valhetta aina vaan. Nämä toiset naiset saavat tehdä mitä huvittaa petturin kanssa, mutta suokaa toki onni meille petetyille naisillekin ja kertoaa suhteestanne.

• miksipitäisijos
        fgyhvg kirjoitti:

Olen petetty vaimo, haluan itsekin onnen, en halua olla pettäjän kanssa, ymmärrätkö. En halua olla kolmaspyörä mieheni ja toisen naisen suhteessa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan, kaikki vaimot ei halua jäädä paskasuhteeseen, se on valhetta aina vaan. Nämä toiset naiset saavat tehdä mitä huvittaa petturin kanssa, mutta suokaa toki onni meille petetyille naisillekin ja kertoaa suhteestanne.

Mitä järkeä on kertoa, jos kyseessä on pelkkä seksisuhde? Ihan turhaan mielesi vaan pahoittaisit. Ei järvi soutamalla kulu eikä vehkeet käytössä.

• hjgfgt
        miksipitäisijos kirjoitti:

Mitä järkeä on kertoa, jos kyseessä on pelkkä seksisuhde? Ihan turhaan mielesi vaan pahoittaisit. Ei järvi soutamalla kulu eikä vehkeet käytössä.

Ottaisin eron, piste.

• salaaonnellinen
        fgyhvg kirjoitti:

Ehkäpä olin petettynä sitten liian realisti, kun jäin suhteeseen, en eronnut. Syyt siihen, etten uskonut tuohon, löydät paremman, oli se, että olin kulkenut silmät auki jo ennen kriisiä. Nähnyt liikaa markkina-arvon testaamista, välinpitämättömyyttä, pahoinvointia sen vuoksi, kun sitä uutta armasta ei sitten löytynytkään. Se hehkutettu sinkkuelämä ei lopulta niin ihanaa ollutkaan. Eiköhän totuus ole se, että kun alle viiskymppisenä eroaa, niin tarjolla on vastaavaa eronnutta, mahdollisesti vielä monesti eronnutta ja karannutta, ja vain hetken hurmaa hakevaa tarjolla, ne ns. paremmat kuin ex ovat kadonneet savuna ilmaan. Toisaalta vaakakupissa painoi myös paljon se, että onnen voi petettynäkin löytää vain itsestään kuin myös se, että pettäminen voi sille petäjällekin olla kasvunpaikka, teiniydestä voi kasvaa myöhemmälläkin iällä ulos. En jäänyt paskasuhteeseen, koska suhde muuttui, sillä uskottomuus oli peruuttamattomasti muuttanut jotain meissä molemmissa ja oli turhaa kuvitelmaa, että suhde palautuisi aikaan ennen uskottomuutta. Mukavaa, että on saanut saman ulkonaisesti tutun puolison kanssa kokea uudestaan hullaantumisen, seikkailun tutustumalla hieman muuttuneeseen hurmuriin ilman erokriisiä, tappelua lapsista ja rahasta, sukulaisten vihasta ja ties mistä sotkusta. Ehkä vähän salaa onnellinen oikeasta ratkaisusta, kun ei tarvitse kaikkea rakentaa alusta, vaan voi jatkaa yhteistä matkaa.

• sdfrdr

Miksi vaimo pahoittais mielensä, jos ja kun pääsis petturista eroon. Se on niin, että useimmalla vaimolla rakkaus loppuu siihen paikkaan. Soudelkaa vaan.

• Eiolehelppotie

Ketään muuta ei voi haukkua, kuin niitä jotka pettävät. Ei se ole kakkosen vika jos on itse vapaa!!!! Parisuhteessa oleva pettää! On mies tai nainen. Ja voihan se olla rakkauttakin? Sääliä ykköstä kohtaan, joka on elämäntapa vuosien jälkeen.....

• waimomä

Kuka ääliö haluaa olla jonkun elämäntapa, täh. Täällä puhutaan aivan hulluja, pettäjä aiheuttaa välirikon niin eiköhän se ole ero. Sääliköön itseään ja teistysti sitä toista naista.

• Pettäjänsyy
        waimomä kirjoitti:

Kuka ääliö haluaa olla jonkun elämäntapa, täh. Täällä puhutaan aivan hulluja, pettäjä aiheuttaa välirikon niin eiköhän se ole ero. Sääliköön itseään ja teistysti sitä toista naista.

Pettäminen ei ole hänen vika, jonka kanssa pettäjä pettää ts. ei ole kakkosen vika vaan pettäjän vika, ei kenenkään muun.

Toiset petetyt eroaa heti, toiset hetken päästä, toiset eivät koskaan siis jos petetty tietää tulleen petetyksi.

Tiedän paljon ihmisiä, jotka eivät ole eronneet, vaikka ovat tietoisia, että heitä petetään. Itse en pystyisi tähän, varmasti ottaisim eron. Ehkä heille on muut asiat tärkeämpiä kuin tunteet eli jatkuvuus, tottumus, kaverillisuus, muut yhdistävät asiat, raha tms.

Petetty ottaa kuitenkin itse vastuun lähteekö suhteesta vai eikö lähde jos on kuitenkin tietoinen, että on tullut petetyksi. Sitten voi enää vain itseä syyttää kun ei lähtenyt. Parempi se myöhäänkin kun ei milloinkaan.

• thxkhbovcjkv

Petturikumppani on todellakin syyllinen siihen omalla osuudellaan. Kaikki vihaavat ja inhoavat teitä kun paljastutte. Pitäisi sen jo riittää järjen ääneksi. Kukaan ei poista teidän syntiänne, jolla loukkaatte vakavalla tavalla petettyä. Sinä mahdollistit pettämisen ja kannat siitä vastuusi. Ehkä se ei tunnu juuri nyt, mut moni huomaa katuvansa ja häpeävänsä osuuttaan.

• Omakolehmäojassa
        thxkhbovcjkv kirjoitti:

Petturikumppani on todellakin syyllinen siihen omalla osuudellaan. Kaikki vihaavat ja inhoavat teitä kun paljastutte. Pitäisi sen jo riittää järjen ääneksi. Kukaan ei poista teidän syntiänne, jolla loukkaatte vakavalla tavalla petettyä. Sinä mahdollistit pettämisen ja kannat siitä vastuusi. Ehkä se ei tunnu juuri nyt, mut moni huomaa katuvansa ja häpeävänsä osuuttaan.

Sori vaan, mutta jos petturikumppani A ei petä varatun henkilön X kanssa, niin X pettää sitten todennäköisesti henkilön B kanssa.

Aivan turha lähteä syyllistämään petturikumppania tai petturikumppaneita. Vastuu on aina varatulla eikä sillä petturikumppanilla. Syy on pettäjän ei petturikumppanin. Jos olet tällaisen pettäjän vaimo/mies ja syyllistät vain sitä petturikumppania etkä omaa vaimoa/miestä, olet kyllä sokea. Tässä tapauksessa syy taita olla sekä omassa vaimossa/miehessä että petetyssä itsessään. Petetyssä sikäli, että ei myönnä/näe/hyväksy oman vaimon/miehen vikoja eikä tajua itse lähteä suhteesta vaan syyllistää kaikkia muita.

Oletko kenties kateellinen kun haluat langettaa kaikki syyt petturikumppanille? Sietäisi hävetä tuollaista kateutta! Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa?

Tilanteita on monia. Entä jos henkilö A on varattu ja B varattu, yhdessä he pettävät C:tä tai entä jos A on varattu, B on varattu ja yhdessä pettävät C:tä, joka itse pettää A:ta? Tai entä jos A pettää yhdessä B:n kanssa C:tä ja sekä A:ta, B:tä ja C:tä petetään kukin tahoillaan? Tai entä jos B ei tiedä A:n olevan varattu? Tai entä jos varattu A haluaisi pettää C:tä sinkun B:n kanssa, mutta B ei halua olla A:n kanssa?

• thxkhbovcjkv

Ihan turhaa länkytystä, kun petturikumppani on syyllinen omalta osaltaan. Toisten parisuhteisiin ei tule sotkeutua. Petokseen osallistuminen aiheuttaa avioeroja ja tekee lapsista avioerolapsia jotka kärsivät siitä loppuelämänsä monin eri tavoin. Siinä on kyseessä monien ihmisten kohtalo, joka on täysin perseestä. Sitä ei korjaa anteeksipyyntösi, eikä väittelysi syyttömyydestä.

• Seliseliseli--
        thxkhbovcjkv kirjoitti:

Ihan turhaa länkytystä, kun petturikumppani on syyllinen omalta osaltaan. Toisten parisuhteisiin ei tule sotkeutua. Petokseen osallistuminen aiheuttaa avioeroja ja tekee lapsista avioerolapsia jotka kärsivät siitä loppuelämänsä monin eri tavoin. Siinä on kyseessä monien ihmisten kohtalo, joka on täysin perseestä. Sitä ei korjaa anteeksipyyntösi, eikä väittelysi syyttömyydestä.

Yhtä tyhjää länkytystä, toisten parisuhteisiin ja romansseihin sekaantuminen, se vasta moraalitonta on! Ei ole väliä onko suhde kahden varatun välillä vai varatun ja sinkun välillä, siihen sekaantuminen ja sen tuhoaminen tai yritys tuhota toisten, vieraiden ihmisten ihmissuhteita on hyvin moraalitonta ja väärin!

Yrität puolustella veemäistä käytöstäsi sillä, että suhde on yhden varatun ja sinkun välillä.

Todellisuudessa yrität leikkiä jumalaa, ohjailla toisten ihmisten suhteita, yrität kiusata ja kenties kostaa (jotain olematonta?) tai kenties olet niin vitun kateellinen muille ihmisille, että heillä on rakkautta elämässä ja sinulla ei.

Kannattaisi keskittyä ihan vaan omaan elämään ja lopettaa vieraiden ihmisten elämiin sekaantuminen. Kateellinen, vallanhaluinen ihminen se vasta sairas on, ei semmoista ihmistä kukaan halua! Ja tiedoksi vaan, tunteet eivät mihinkään häviä, vaikka kuinka yrittäisit sabotoida kateellisena ihmissuhteita.

• Kuntiedätmitähaluat
        Omakolehmäojassa kirjoitti:

Sori vaan, mutta jos petturikumppani A ei petä varatun henkilön X kanssa, niin X pettää sitten todennäköisesti henkilön B kanssa.

Aivan turha lähteä syyllistämään petturikumppania tai petturikumppaneita. Vastuu on aina varatulla eikä sillä petturikumppanilla. Syy on pettäjän ei petturikumppanin. Jos olet tällaisen pettäjän vaimo/mies ja syyllistät vain sitä petturikumppania etkä omaa vaimoa/miestä, olet kyllä sokea. Tässä tapauksessa syy taita olla sekä omassa vaimossa/miehessä että petetyssä itsessään. Petetyssä sikäli, että ei myönnä/näe/hyväksy oman vaimon/miehen vikoja eikä tajua itse lähteä suhteesta vaan syyllistää kaikkia muita.

Oletko kenties kateellinen kun haluat langettaa kaikki syyt petturikumppanille? Sietäisi hävetä tuollaista kateutta! Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa?

Tilanteita on monia. Entä jos henkilö A on varattu ja B varattu, yhdessä he pettävät C:tä tai entä jos A on varattu, B on varattu ja yhdessä pettävät C:tä, joka itse pettää A:ta? Tai entä jos A pettää yhdessä B:n kanssa C:tä ja sekä A:ta, B:tä ja C:tä petetään kukin tahoillaan? Tai entä jos B ei tiedä A:n olevan varattu? Tai entä jos varattu A haluaisi pettää C:tä sinkun B:n kanssa, mutta B ei halua olla A:n kanssa?

No nyt tuli asiaa!
        Minähän en siis petä ketään varatun miehen kanssa, koska en ole lupautunut mihinkään petetyn kanssa.
        Pettäjä itse tekee päätöksen olla kanssani. Minä taas teen päätöksen olla hänen kanssaan, mutta ei minun tarvitse huomioida pettäjän lupauksia ykköselleen, koska minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.
        Kai sitä on sitten helpompi syyttää toista naista, kuin omaa rakasta miestään? :D

• hgygf

Toisen naisen asema on odottaa, että mies tulee luoksesi. Rakastuttuasi mieheen odotat, että hän eroaa. Vaimon tehtävä on odottaa, että mies kertoo suhteestaan, jotta vaimo voisi erota. MIES toimii ja tekee sen minne pippeli vie. Ei siinä mitään pohtimista ole.

• eikestäikuisestipip

pippeliä kaduttaa jos eroaa ja joutuu puolittamaan omaisuuden, siksi pippeli toimii salassa, ja toinen nainen on vaan kohottaja välillä, mutta lopulta pippeli kaatuu, silloin kaatuu muukin..

• pitoavähän

Vain huono pippeli hyytyy kakkosille, kestoa kymmeniä vuosia

• Kuntiedätmitähaluat

Hauska :D Siksi pitääkin valkata se hyvä

• kuulluttuonkin

Tiedättekö, että kakkosen kanssa se pippeli toimii viagralla, mutta vaimon kanssa ei viagraa tarvitse. Miksiköhän näin?

• Kerrojotainuutta

Kakkosilla riittää selityksiä, ei siinä mitään. Tätä ei olekkaan kuultu ihan tällaisena versiona vielä.

• Kuntiedätmitähaluat

En selitä mitään, vaan uteliaisuudesta kysyn ja yritän saada keskustelua aikaiseksi. Mitä sinun mielestä pitäisi selittää?

• ihankolapanen

Selityksen makua, sanoi pettäjä kakkoselleen...

• kakkonenkaataa

pippeli voi kyllästyä kakkoseen ja kun saapuu taas reissultaan kotiin, voikin oma puoliso olla se iloinen kohottaja :))

• 1452

Onpa surullista lukea kun naiset haukkuvat toisiaan, aivan järkyttävää. Kuinka moni nainen ihan oikeasti tuntee oikean huoran.

Itse rakastuin joskus ihan oikeasti naimisissa olevaan mieheen. Mies paljastui törky porsaaksi. Pettävä mies on sika ihan oikeasti. Miksi ihmeessä tapella moisesta otuksesta ja sen varjolla haukkua muita naisia jotka erehtyvät samaan mieheen kuin se vaimokin.

Suosittelen kaikille naisille elokuvaa Nainen junassa. Elokuvasta saa hienosti käsityksen siitä minkälaisen miehen kanssa te olette tekemissä silloin kun puhutaan pettävistä miehistä. Itse oksentelin ja katsoin . kun homma näytti niin tutulta. Tarina on oikeasti hyvä. Loppu ratkaisukin oli loistava.

• iloinenantajaaa

Tätä keskustelua kun lukee, niin ei enää yhtään kaduta, että on tullut mentyä varattujen kanssa sänkyyn. Petetyt ei millään suostu ymmärtämään, että pettäjä on se pahantekijä. Hän teidän kanssa on parisuhteessa, ei se vieras. Niin kauan kuin noin ajattelette ja inhoatte sitä vierasta, ei hyvä heilu. Ihan omasta halustaan ne teidän armaat puolisonne vierasta panee. Ei heitä siihen kukaan pakota eikä aja.
        Paitsi jos noin äkeitä olette todellisessa maailmassa kuin tällä palstalla, en ihmettele, jos puolisoa alkaa vieras kiinnostamaan. Jos on paha elää sen pettäjän rinnalla, mikä estää ottamasta eroa? Ei se mikään häpeä ole eikä eroon tarvitse syytä kellekään selitellä. Saattaisi jopa helpottaa monen ahdistusta.

• rtgxjjbllbkö

No huh huh. Kannat kaunaa ja vihaa petettyjä kohtaan, koska olet saanut kokea heidä vihansa.

Pitää tähän todeta, että olet vastuussa omista tunteista, mutta myös teoistasi. Ja sairaana ihmisenä pyrit tunteisiisi vastaamaan yhä sairammilla teilla. No huh huh!

• nainenelämässä

Kiitos vinkistä. Ei sitä läheisestä ihmisestä halua sellaista uskoa. Kun totuus paljastuu ja petturi pakoilee vastuutaan ja lymyää kakkosen kotona tavoittamattomissa asioiden selvittämistä, niin sitä joutuu ihan yksin miettimään millaisen ihmisen kanssa on elänyt montakymmentä vuotta. Pinnan alla on jotakin hyvin sairasta ollut piilossa. Jos ei olisi jäänyt kiinni, niin tuskin olisi tunnustanut. Mutta kakkoseen hän on tehnyt reilun, rehellisen ja ralastuneen vaikutuksen.

• 1452

Minulla on oikeasti korkea moraali. Se mies oli moraaliton en minä. ko. mies oli aivan käsittämätön erehdys minulta.

• Moukkaolet

Samaa sanoo se mies sinusta, käsittämätön erehdys.

Korkeanmoraalinihminen ei mene edes välillisesti tuhoamaan muiden elämää. Olet itsekeskeinen sika siinä missä se mieskin.

• 1452

Kuinka niin itsekeskeinen. Mies halusi olla minun kanssani, vaimo halusi olla miehensä kanssa ja minä halusin olla miehen kanssa. Kuka meistä on itsekeskeinen?

Eikö se ole vaimo joka välittämättä miehensä tunteista toista kohtaan haluaa olla miehensä kanssa? Onko se vain vaimo jonka tunteista, loukatuista sellaisista, pitää välittää? Vaimohan tässä on se joka sanoo että minä, minä. Tämä on se miten minä sen näen.

Pitkässä avioliitossa se tunteet kannattaa vesittää. Arvosta miehesi toista suhdetta ja hänen tunteitaan, niin omakin avioliittosi voi pelastua.

Minä sen suhteen sitäpaitsi lopetin. Monet naiset lopettavat suhteita siksi että eivät halua rikkoa toisen avioliittoa. Vaimot eivät vain arvosta sitä kovin korkealle. Vikaa toki oli myös miehessä, hän oli alle oman tasoni moraaliltaan yms.

• voiooppss
        1452 kirjoitti:

Kuinka niin itsekeskeinen. Mies halusi olla minun kanssani, vaimo halusi olla miehensä kanssa ja minä halusin olla miehen kanssa. Kuka meistä on itsekeskeinen?

Eikö se ole vaimo joka välittämättä miehensä tunteista toista kohtaan haluaa olla miehensä kanssa? Onko se vain vaimo jonka tunteista, loukatuista sellaisista, pitää välittää? Vaimohan tässä on se joka sanoo että minä, minä. Tämä on se miten minä sen näen.

Pitkässä avioliitossa se tunteet kannattaa vesittää. Arvosta miehesi toista suhdetta ja hänen tunteitaan, niin omakin avioliittosi voi pelastua.

Minä sen suhteen sitäpaitsi lopetin. Monet naiset lopettavat suhteita siksi että eivät halua rikkoa toisen avioliittoa. Vaimot eivät vain arvosta sitä kovin korkealle. Vikaa toki oli myös miehessä, hän oli alle oman tasoni moraaliltaan yms.

Wau, että oli oikein alle sinun tasosi moraaliltaan yms. En tiedä, aika moraalitonta on kyllä tietoisesti vehdata toisten suhteissa, olkoonkin niin, että ylin paskakikkare on se pettäjä. Väitän, että kun kaksi tuollaista saa toisensa, niin siinä ovat moraaliltaan kuin vakka ja kansi.

• Kuntiedätmitähaluat

Niin rakastuminen varattuun varmasti muutta tilannetta hankalaan suuntaan...

• sitäsaamitätilaaaina

Ei ole helppoa kakkosellakaan kun pettäjän saa lopulta, vaimo usein jättää miehen kun selvii pettäminen.
      Ihmeen myötätuntoinen on nyt minua kohtaan sukujuhlissa, vaikka taisteli miehen saadakseen.
      Olisko joutunu kokemaan samaa kuin minä aikoinaan.

• LyyliTyylis

Voi hevosenharja mitä täällä kirjoitetaan. Aina tätä samaa. Syytetään vapaita naisia siitä että oma mies on heikkona heihin. Suhteessa VAPAASEEN. Syy on yksistään sen pettäjän ei se kuulu sinkulle joka ei edes tiedä aina toisen perhestatusta.

• pääpoispiilosta

Suurin osa pettäjän rinnalla elävistä naisista kuvittelee, että ne vieraat ihan tieten tahtoen heidän miehiään vokottelee. Jos näin on, mikä mies se semmoinen on, joka ei osaa sanoa vieraalle että ei kiitos, olen varattu?
        Totuutta on mahdotonta myöntää. Miehet itse tekee aloitteen ja monet valehtelevat olevansa vapaita. Mistä v...tusta tietää kenenkään siviilisäätyä kun ensimmäisen kerran ihmisen tapaa? Lähtökohtaisestihan luottaa siihen, että toinen on sitä mitä kertoo olevansa.
        Se satuttaa, kun puoliso pettää. Mutta asia ei selkene ellei ota sitä päätänsä piilosta ja myönnä, että mulla on pettäjä äijä/nainen. Ketään ei väkisin viedä. Pettäjät pettää omasta halustaan. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää, että syy on pettäjässä, ei vieraassa?
        Mä olin yksissä pettävän miehen kanssa parikymmentä vuotta. Mulla ei ollut aavistustakaan, mitä mies reissuillaan puuhaa. En älynnyt edes epäillä kunnes mieheen kovasti pettynyt vieras nainen otti minuun yhteyttä. Vähän vitutti, mutta asiat alkoi selvitä. Mulle ei kertaakaan tullut edes mieleen, etteikö mies ihan oma-aloitteisesti olisi vieraissa juossut. En syyttänyt enkä syytä edelleenkään niitä vieraita naisia joita lienee ollut paljon. Miksi mä olisin vihannut ja syyttänyt tuntematonta ihmistä? Kertokaas muut petetyt, mistä tuo järjetön raivo vieraita kohtaan sikiää? Mulla ei ymmärrystä riitä sen tajuamiseen. Minut petti mun eks-mies, ei kukaan muu.

• Pitäisijotietää

Itsehän tuo ilmoittaa olevansa toinen nainen. Mikä on siis vielä epäselvää ja mihin tuo nainen on siis syyllinen? Kai se nyt tuossa ajassa saanut tietoonsa olevansa kakkosnainen. Eihän toki ole kenellekään tilivelvollinen mitä vapaana naisena touhuaa. Eli tässäkin pitäisi syyttää pelkästään pettäjää ja sen tyhmää puolisoa? On teillä ihmeellinen elämän moraali nykyään. Huh toivon ettei minun aikuiset lapset käyttäydy noin. En ole kyllä koskaan eikä puolisokaan antanut esimerkkiä moisesta käyttäytymisestä. Väärin se on vaikka miten asiaa katsottaisiin. Tuokin vapaa nainen ei varmaan toivo oman tyttärensä saamaan tuollaista mainetta eihän?

• Kuntiedätmitähaluat
        Pitäisijotietää kirjoitti:

Itsehän tuo ilmoittaa olevansa toinen nainen. Mikä on siis vielä epäselvää ja mihin tuo nainen on siis syyllinen? Kai se nyt tuossa ajassa saanut tietoonsa olevansa kakkosnainen. Eihän toki ole kenellekään tilivelvollinen mitä vapaana naisena touhuaa. Eli tässäkin pitäisi syyttää pelkästään pettäjää ja sen tyhmää puolisoa? On teillä ihmeellinen elämän moraali nykyään. Huh toivon ettei minun aikuiset lapset käyttäydy noin. En ole kyllä koskaan eikä puolisokaan antanut esimerkkiä moisesta käyttäytymisestä. Väärin se on vaikka miten asiaa katsottaisiin. Tuokin vapaa nainen ei varmaan toivo oman tyttärensä saamaan tuollaista mainetta eihän?

Juu olen ja ihan omasta tahdosta. Enkä ole velvollinen kenellekään. Syyllinen en siis ole mihinkään.

• onnenonkijaoli

Kyllä pitäisi tietää jos vuosia tapaillut varattua, vai eikö halunnut tietää kun kyseessä varakas mies?

• sellaisiaselittäjiä

Niin, harvoin niin kiihkeästi ollaan kiinnostuneita baarissa istuvista työttömistä, että taisit osua oikeaan.

• Fiksutpääsepidemmälle
        sellaisiaselittäjiä kirjoitti:

Niin, harvoin niin kiihkeästi ollaan kiinnostuneita baarissa istuvista työttömistä, että taisit osua oikeaan.

Baarissa istuva työtön ei välttämättä ole huora, vai mitä? Jos olisi niin kaikki Suomen työttömät, jotka edes kerran käyvät baarissa ovat automaattisesti huoria, niin naiset kuin miehetkin

Katsos kun säästeliäästi muuten elää niin raha riittää myös baarissa käyntiin, myös työttömänä. Se on sitä kun osaa rahaa käyttää viisaasti!

Opiskelisit sinäkin enemmän niin palkkasi olisi korkeampi. Poliisin, etsivän ja vartijan palkka kun on aika pieni! Jäisi rahaa ihan oikeaan huoraan eikä tarvitsisi kinuta pillua niiltä ei-huorilta! Ei tarvitsisi jäädä linjoille vittuilemaan kun palkkasi on parempi!

• Kuntiedätmitähaluat

Oltiin molemmat opiskelijoita kun tavattiin, nykyään molemmat ammateissa. Kaikki kulut aina puoliksi. Kys. miehessä kiinnostaa ulkonäkö, panotaidot ja ystävyys.

• Nojoops

Ei toinen nainen ole tuossa tapauksessa kuin täydellisen sokea miehen valheille. Mies pitää naista pelkkänä seksiobjektina. Aina kun varattu mies käy vain panemassa kakkosta he ovat halvempaa kastia. Itseään kunnioittavan ihmisen silmissä ko. on vain halpa. Jolle huoraaminen on kunniakasta on pahasti petetty jo itsensäkin taholta. Hyvällä miehellä on muuta arvoa kuin olla himojen viemä. Siihen kykenee hiiretkin. Provoksi aloitus lienee tarkoitettukin.

• Kuntiedätmitähaluat

Tätä juuri tarkoitan, mistä helvetistä tuo leima tulee? :D En tarkoittanut aloitusta provoksi, vaan niin kuin kerroin, olen ihan aidosti utelias asian suhteen.
        En huoraa vaan harrastan seksiä vapaaehtoisesti. Ja kyllä, meillä voi myös olla leikkejä joissa olen ainoastaan seksiobjekti. Ai että. Nam.

• 651287

Näin juuri on että nainen voi hyvinkin olla sokea sille että mies käyttää naista vain seksi objektina. Nainen rakastaa mies panee. Mitä mieltä olet miehen teosta? Millä nimellä nimittäisit häntä? Raakaa touhua.

• jkluo

Jos minulle tulisi tietoon, että ukkoni käy muualla, hän saisi mennä lopullisesti. Sillä on kuitenkin hintalappu.
      En varmasti pystyisi häntä edes koskettamaan, sillä niin likaista tuollainen touhu on.

En voi ymmärtää, että toinen nainen voi olla noin katala, että haluaa sotkea lopullisesti toisen perheen tilanteen.
      Vain harva aviovaimo tai avovaimo pystyy yhteiselämään tuollaisen tiedon saatuaan ja jokainen myös toivoo saavansa tiedon, ilman että sen tietää koko ympäristö aikaisemmin, sillä tiedon salaaminen on ihan samalla tavalla petos.
      Kukaan ei ketään väkisin pidä puolisonaan ja yksi asia on, että seksisuhteita muualla ei sallita ainuttakaan muualla.

Mies saakoon vapautensa ja se on sitten siinä, saako sen kakkosen vai ei.
      Parempi olisi kun jäisi todella yksin ja saisi maistaa "oman ilkeän toimintansa". Lisäksi mies maksakoon perheensä rikkomisesta hinnan, jonka kuulusi olla niin suuri, että uusia suhteita ei sillä elätetä ja nautita mistään muusta kuin siitä seksistä. Ehkä silloin selvenee, että ne aivotkin kannattasi ottaa käyttöön ja ajoissa.

Näitä puutteessa eläviä kun taitaa olla norkumassa kaikkialla, pitäisi osata sanoa ei ja antaa omalle perheelleen arvoa . Tosin kyllä mies on raukka jos pitää sitä pippeliään tarjota joka suunnalla .

• ilimanaikunen

Isäni toinen nainen.Tarina alkoi jo 38v sitten.Äitini eli vielä tuolloin,saimme varmuuden että isällä todellakin oli toinen........jonka kerroinkin hänelle siis isälleni.Ei tietenkäään hän myöntänyt,kukapa olisi.Äiti oli surullinen-tottakai.Juttelin äidin kanssa asiasta ja kehoitin eroamaan.Eivät kuitenkaan eronneet,liekö edes keskustelleet asiasta.Pikkuhiljaa äitini alkoi riutumaan,jäi sairauksien vuoksi eläkkeelle n.52v.Alkoholi tuli mukaan kuvioihin.Paljon yksin kotona oleili-isä "reissuhommissa".No eihän kenenkään elimistö kestä jatkuvaa viinalla läträämistä ja vielä tupakka maistui myös.Ensimmäinen sydäninfrakti joka pitkittyi sairaalapakteerin vuoksi 5viikkoon.Ajattelin että nyt isä herää ajattelemaan asiaa äidin kannalta.Äiti selvisi siitä ja eli vielä n.pari vuotta kunnes tuli viimeinen lähtö.Äiti oli vain 58v.Kaksi kuukautta äidin hautajaisista isä toi tämän "kakkosnaisen"kotiimme.Vain pikkuveljeni asui enää kotona.Hän soitti minulle että on tullut Jouluvieras.....ihmettelin et kuka.Se toinen nainen sanoi hän ja purskahti itkuun.Asuin silloin n.600 km päässä joten sanoin että pakkaa kassi ja mene veljen luokse.Törkeää käytöstä niin isältä kuin naiseltakin.Kyllä -80 luvulla oli vielä sellanen hiljainen "laki"et "leskenvuode"on pidettävä matalaa profiilia.Niin elämä kulki omaa rataansa-jollain tasolla hyväksyin hänet mutta en unohtanut miten äidille kävi.....Nyt isä on jo vanha mies ja asui puoli vuotta sitten vielä kotona ja tämä nainen oli hänen omaishoitajansa-vuoden jaksoi.......Jatkuvasti haukkui minua että kun en auta hoidossa.Olin 1-2 krt viikossa isän luona et hän pääsee omiin menoihin.Se ei tuntunut riittävän.Jatkuvaa syyllistämistä,vittuilua,puhumattomuutta,ovien paiskomista yms.Voi helevata-munko ois pitänyt auttaa häntä....??????Tässä vaiheessa muistot tulivat ja nousivat pintaan.Voi äiti pieni.........Nyt isä on hoitokodissa jossa on hyvä hoito ja huolenpito.Empä ole sen naisen luonaan vieraillut kun kerran sen jälkeen kun isä muutti hoivakotiin.EI OO ASIAA.Isän luona kyllä käyn n.kerran/kaks viikossas joka on mielestäni ihan sopiva.Vieläkö saatais se nainen ulos meidän jakamattomasta kuolinpesän talosta....asia on vireillä.

• etghhguhhcgj

Kamalan surullinen tarina. Jotenkin niin karua, että nämä kakkoset pitävät oikeutetuna olemiselleen yksistään miehen hyväksyntää, vaikka heillä on suunnattoman ruma vaikutus perheen kaikkiin hylättyihin. Se on niin totta, ettei toisen ihmisen parisuhteen väliin tule mennä, koska samalla rikkoo jotain ihmiselle vielä pyhempää.

• uyituytiyu

Totta. Useinkaan ei nähdä uskottomuuden koko vaikutusta kaikkiin lähimmäisiin tai nähdään, mutta ei haluta nähdä. On selvää, että petettyyn sattuu ja kovaa, mutta niin myös heidän mahdollisiin lapsiinsa. Erityinen isku lapsen kehittymisessä se on esimurrosikäisenä, kun lapsen oma moraalikäsitys on saavuttamassa lakipisteensä. Silloin oman vanhemman pettäminen sattuu yhtä kovaa, kun kuva omasta hyvästä vanhemmasta murtuu ja murenee. Pahin tuska voi purkautua kaveripiirissä, jolloin sitä ei niin hyvin huomata. Ikävintä, mitä olen kuullut pettäjän pojan sanovan on se, kun hän sanoo kyyneleet silmissä, että minulla ei ole enää isää. Mikä mielenmyllerrys, kun ns. elävältä mielessään hautaa isänsä. Tuska on käsinkosketeltavaa.

Vastaavasti myös sen kakkosen lapset joutuvat kokemaan jotakin sellaista, mitä oikeasti ei kuulu kokea. Lapset ovat lojaaleja omalle vanhemmalleen, joten melko ristiriitaiseen tilnateeseen heidät on asetettu, kun joutuu näkemään vanhempansa kolmannen pyörän roolissa. Sekin vaikuttaa, vaikka joku voi kuvitella, että kun salassa tapahtuu, niin lapset eivät saa tietää. Melkoista haihattelua, kun usein lapset ovat ensimmäisenä jyvällä vanhempiensa touhuista kavereidensa kautta halusivat tai eivät. Ei ole oikein sekään, että lapsi joutuu häpeämään vanhempansa käyttäytymistä.

Pettäminen koskee valitettavasti laajempaa lähipiiriä, varsinkin silloin kun on lapsia. Lihan himossa sitä voi vaikka hylätä omat lapsensa ja se jos mikä vaikuttaa vuorovaikutukseen jatkossa.

• ilimanaikunen

kauniisti olet kirjoittanut asiasta,kiitos siitä.Aivan totta että asia koskee hyvin monia ihmisiä perhe-ja ystäväpiirissä.

• Kuntiedätmitähaluat

Niin, tässä on kolme ihmistä tehnyt valintansa. Petetty päättänyt jäädä. Pettäjä päättänyt olla toisen kanssa. Toinen nainen päättänyt olla välittämättä lapsista kys. tilanteessa. Surullista :(

• uyituytiyu
        Kuntiedätmitähaluat kirjoitti:

Niin, tässä on kolme ihmistä tehnyt valintansa. Petetty päättänyt jäädä. Pettäjä päättänyt olla toisen kanssa. Toinen nainen päättänyt olla välittämättä lapsista kys. tilanteessa. Surullista :(

Kommentoin vielä hieman eli kuvattu tilanne ei vielä ollut mitenkään valinta siitä, että petetty olisi päättänyt jäädä. Omatunto voi joskus kieltää sen ajatuksen, että omilla teoilla satuttaa täysin ventovieraita ihmisiä, ei niin tietenkään haluaisi, mutta todellisuudessa niin tapahtuu - väistämättä. Tuo kuvaus pahoinvoinnista molemmissa, niin pettäjän kuin kolmannen kotioloissa on tapahtunut valitettavasti jo silloin, kun petetty ei ole siitä mitään vielä tiennyt. Käryn käytyä tilanteessa, jolloin ei vielä kukaan ole valinnut jäävänsä tai lähtevänsä, ei voi kyllä syyttää petettyä mistään jäämisestä - jokseenkin täysin kylmää ja tunteetonta ristiinnaulita petetty. Petetty on kuitenkin usein ollut hän, joka on tietämättä kähminnästä selkänsä takana hoitanut perheen kiireistä arkea, jolloin on jokseenkin selvää, ettei ole sellaisia mahdollisuuksia keskittyä sulostuttamaan makuukammarielämää kivoilla seksileikeillä, kun on arjesta vain väsyneenä kaatunut sänkyyn. Ja se ei aina ole oma valinta, vaikka seuraavassa komentissa joku tuleekin valistamaan, että olisitte vaan ottaneet omaa aikaa irti arjesta.
        Päistikkaa tehdyt päätökset pitkässä parisuhteessa sattuneen pettämisen johdosta ovat päistikkaa tehtyjä, ehkä jopa niin sekavassa mielentilassa, että niitä katuu myöhemmin. Tosiasia on, että petetyn kannattaa löytää sellainen sisäinen rauha, että pystyy tekemään edellisen kirjoittajan valinnan jäädä vai lähteä. On keskenkasvuista kuvitella, että petetty on tehnyt tuon päätöksen heti tunnin sisällä, kun käry on käynyt, varsinkin tilanteessa, jossa on huollettavia lapsia mukana. Lapsettomana tuon päätöksenkin voi varmaan tehdä sekunnin murto-osassa, mutta ei perheellisenä.
        Että aika vaikea kokonaistilanteen vuoksi on käsittää ajatusta, että petetty on nyt noin valinnut, että lapset kärsii. Monissa tapauksissa kuitekin petetty on perheessä hän, joka ajattelee asioita lapset edellä.

• kodinrikkojaseoli

Ensin rikkoo toisten kodin, tää toinen nainen, ja sit pitäs vielä palvella, miksi ei hoitanu miestä kun niin kovasti halus sitä, tässä nähdään miten miestä voi viedä kuin pässiä narussa.

• ilimanaikunen

Niinpä....valheelle rakennettu suhde-ja tod.isää on viety ku pässiä narussa koko ajan-sääliksi käy.Omapahan on elämänsä.

• eimennytläpi

Tämä aloitus oli sarjassamme satuja ja tarinoita.

Jollain mielikuvitus on taas saanut siivet.

Ei jatkoon 0 / 5.

• ilimanaikunen

Tuo "tarina"on täyttä totta.......Kauaskantoiset on todellakin vaikutukset.Me lapset olemme 60 molemmin puolin ja edelleen tunnemme olevamme niin loukattuja niin isämme kuin "kakkosen"taholta.

• Kuntiedätmitähaluat

Meinaatko edellistä tarinaa vai tekemääni aloitusta? Jos viimeistä, niin voit vaan kuvitella miltä tuntuu olla tässä suhteessa kun ei meinaa todeksi uskoa intohimon määrää. Jestas sentään.

• Jestas_sentäs

Intohimosi määrälläkö oikeutat pettämisesi ja maksatat sen kivun mitä tuon perheen toiset jäsenet tuntee kun heitä lyöt. Sairas ihminen kehuskelee täällä intohimonsa määrällä, eikä tajua että hän lyö noita ihmisiä!
      Ajattelematta seurauksia hän raiskaa toisten ihmisten elämää. Vain sairas ihminen nauttii toisille aiheuttamasta kivusta. Vain sairas ihminen hekumoi itsekkäästi toisten kustannuksella ottamatta mistään vastuuta. Heitä sanotaan psykopaateiksi.
      Kuinka sairas voikaan seksiaddiktoitunut olla välittämättä mistään muusta!
      Sinä päivänä kun itse kärsit ja olet tuskainen tulet sen tietämään. Sinä päivänä älä kerjää itsesäälissäsi hyväksyntää äläkä rakkautta vaan ymmärrä että paha saa aina palkkansa!
      Jokainen saa aina takaisin sen mitä he kylvää toisten elämään!

• Kuntiedätmitähaluat

Ohhoh.. aikamoista tekstiä. En kyllä vaan pysty näkemään sellaista tilannetta jossa intohimoni (kyllä, vaikka olen nainen, olen seksuaalinen ja minulla on mieltymyksiä) löisi ketään tai mitään "perhettä". Se että kosken miehen kalua ei tällaista aiheuta. Taasen tämä mies saattaa teoillaan aiheuttaa jotain naiselleen, mikä taas ei ole minun asiani. Tämä suhde on ainakin tähän asti aiheuttanut pelkkää nautintoa. En usko että ykkönen tulee koskaan edes tietämään tästä, ellei mies itse niin halua.
        Ehkä pitäisi vielä painottaa, että tämä tilanne ei ole se mikä tuo haluja, vaan tietenkin tuo kyseinen mies. On se vaan niin hemmetin hyvä.

• Niinäitikuintytär

Monesti pettämisellä on kauas kantoisua vaikutuksia. Eihän nuo kakkoset jotka kuvittelevat olevansa salassa mieti mitä seurauksia saattaa seksin iloista tulla. Tiedän miehen joka piti kakkosta luullen ettei tule ilmi. Tuli ja nolosti. Myös lapset kärsivät pahinta asiassa oli ettei tuon kakkosen omatkaan lapset jääneet tiedotta. Eikö järkeä ole aikuisilla ihmisillä? Mitä opettaa lapsilleen miten kunnioitetaan toisia? Mitäpä tuosta kunhan seksiä saa muulla ei niin väliä. Ainakin sen oppivat nuo lapset. Olkoot nyt ylpeitä kun ilmi tuli ja nolosti. Minua hävettäisi jos omat lapseni joutuisivat kuulemaan äidistään noin. Hyi inhottaa ja etovaa se on. Olisi tuo petturi eronnut ensin eikä jatkanut sokeana idioottina. No varmaan nuo lapset kunnioittaa vanhempiaan mitä upeimmin. Nyt aikaa kulunut ja kasvoivat aikuisiksi ei kuvio parane niilläkään. Sen tytär nyt " seukkaa trendikkäästi varatun kanssa.

• Huoriariittää

No tässä mun mielipide kakkosista. Eli sotii kaikkia oppeja vastaan mitä minulle on opetettu ettei noin voi toimia. Pidän siis huorana täysin ihmistä joka näitä harrastaa. Mitä jos naisit sinkkuja ja nauti seksistä. Silloin et ole huora. Tämän myös opetan lapsilleni. Piste joten älä nyt aloita itkua vaan vastaan sinun kysymykseen.

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      6008
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      156
      3069
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      431
      3037
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2344
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      49
      2229
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      13
      1937
    7. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      71
      1818
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1563
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1132
    Aihe