Ei tainnut mennä kunnallisvaalit Radio Patmoksen väen mielestä hyvin kun ei sanaakaan ole aamuohjelmassa puhuttu kunnallisvaaleista kuin uutisista jotka tuottaa ja toimittaa alihankkija. Yleensähän ne poliittiset ajankohtaiset käsittelee heti tuoreeltaan. Onhan niillä toisaalta tässä vielä aikaa.
Itse kansallismielisenä kristittynä näen, että läheskään kaikki KD:ssa tai KD:n listoilla eivät ole hyviä suvakit on myös kristityille kansallismielisille uhkia. Hyviä ehdokkaita pääsi silti läpi esimerkiksi KD:n listoila kuin PS:n.
kunnallisvaalit
6
118
Vastaukset
Minusta kylläkin kristillisten kannatus prosentti nousi edellisestä kuntavaalista?
- pitkäänhellari
Aika paljon Patmos satsasi vaaleihin. Illalla koko Maan ja taivaan- välillä ohjelma oli kuin vaalivalvojaisista.
Ei ne sentään politiikkaa ala jatkuvasti jauhamaan.- Niin_mutta_kun
Niin mutta eiks se oo outoa, että ennen vaaleja joka yhteydessä puhuttiin kunnallisvaaleista. Äänestämisen tärkeydestä, eri teemoista jne. Nyt ei puhuta vaan ollaan kuin olis pahemminki turpiin tullut. Sama taktiikka kuin vihervasemmistolla jos kansallismieliset pärjääkin gallubbeja paremmin ei puhuta mitään tosin ne lisäksi yrittää vähätellä asiaa. Ehkä hiljaisuus parempi.
Itse en KD:ta kannata vaikka tiedän sielläkin on listoilla hyviä joista muutamat pääsi läpi. Ehkä enempi PS josta ketä äänestin pääsi kirkkaasti läpi.
- Korttitalosortuu
KD Helsinki 1 paikka. Leksa unohti ilmeisesti tällä kertaa laittaa kirjeen postiin. No, ei Reinikainenkaan ollut the chosen one, vaikka jumala niin ilmoittikin nöyrimmälle palvelijalleen.
- AwakeningSaalem
ArtoTTT kirjoitti:
Eikö olisi syytä huolestua jos "Sodomassa" KD menestyisi vaaleissa?
"Sodomassa"on kuulemma valtaisa "herätys" ja saalemilaiset uudestikastetut valtaavat viihdemailmaa apostolisin valtuuksin. Apostolinen seurakuntajohtaja antoi tukensa varastotyöntekijälle Reinhard Bonnkemaisesti, mutta voitelu ei riittänyt tai impartoitunut. Uusapostolinen korporeaalinen newagekristus lässähti Roba Cafen vaalivalvojaisissa kuin saalemnuoren usko matkalla Fuel-illasta kaljalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062446Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231790Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191436- 651311
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22970Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853