postannut palstalle silloin kun olet ollut kännissä?
Hähä! :D
Vastaukset 9
Monga gång:)
En oo tainnu olla kännissä, muuten joo.
Olen joskus palstaillut muutaman viinilasillisen maistissa. Otan harvoin ja mulla on huono viinapää. Kännissä en pystyisi kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä ollenkaan.
Selvinpäinkin tämä on ihan riittävän haasteellista.- nou_nevö---
.
"Nou # NEVÖ # "
* hörps *
har!11
. Parin kolmen viinilasin verran maistissa, rekattuna. Koska en juo itseäni humalaan kotona, en myöskään palstaile humalassa. Kännykällä en edelleenkään osaa palstailla juuri ollenkaan. Mutta puskista muistan joskus harvoin heittäneeni jotain kännykällä, kodin ulkopuolella. Olen siis humalassa pari kolme kertaa vuodessa. Kesyksi on mennyt ja toleranssi sitä myöten heikko. Ei ehi ja jaksa.
Palstaa ei kestä kuin kännishä
- rimemböring_wanha_kaarti
.
"Rimemböring thö Wanaha Kaarti --- # AINA JUOVUKSISSA #"
har-har-har-har * hikk*
.
- Kauko_Kankkunen
Enpä ole koskaan kännissä.
- murtziwurtzi
olenko mää koskaan postannu palstalle sillon ku oon ollu selvinpäin..?
hips!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400