Hallitseeko ATM-miehet vielä tätä palstaa?

tyuuuuutuffgf

En ole vuosina 2015-2017 juuri enää lukenut sinkut palstaa.

22

367

Äänestä

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä palsta on kilttien ja kunnollisten miesten l. alemman tason miesten tuhatvuotinen valtakunta.

• Aki.Palstamäki

Ainakin Super-atm höykyttää valtakuntaa parasta aikaa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Kyllä me hallitaan.

• Aki.Palstamäki

Ätmit eivät hallitse edes omaa katkeruuttaan.

• 765765756856

Kukaan ei teidän elämästänne / mielipiteistänne ole kiinnostunut. Vaikea siinä sitten "hallita" muuta kuin omaa säälittävää runkkurinkiä.

• kaisanoasaa
        765765756856 kirjoitti:

Kukaan ei teidän elämästänne / mielipiteistänne ole kiinnostunut. Vaikea siinä sitten "hallita" muuta kuin omaa säälittävää runkkurinkiä.

Mitä etteikö meidän mielipiteet kiinnosta ihmisiä? Älä puhu paskaa.

• 765877658
        kaisanoasaa kirjoitti:

Mitä etteikö meidän mielipiteet kiinnosta ihmisiä? Älä puhu paskaa.

Säkin oot tyhmä ku saapas.. Ei kiinnosta, ei mitään annettavaa.

Onneks Pertsa tuli taas palstalle!!!!

• kaisanoasaa
        765877658 kirjoitti:

Säkin oot tyhmä ku saapas.. Ei kiinnosta, ei mitään annettavaa.

Onneks Pertsa tuli taas palstalle!!!!

Naiset on juuri tuollaisia. Heti tyhmäksi nimittelemässä.

• Naisasialooser11
        765765756856 kirjoitti:

Kyllä on ja minä tiedän, että sinä tiedät sen. Sekä tällä palstalla, että myös livenä. Tällä palstalla minun ja muiden AT-miesten avaukset saavat eniten vastauksia ja herättävä suurimmat tunteet, lähinnä vanhojen ja joskus vanhaksi tulevien naisten raivoa ja vastaanänkyttämistä.

Myös livenä nainen oli kuulemma itkeskellyt koko illan kun"luuli"että vihaan häntä. Hän otti naisvihani vähän turhan henkilökohtaisesti.

• Kyselijä-

Kaikki tällä palstalla olevat on säälittäviä runkkareita. Vai pystyttekö todistamaan että elämänne olisi muka mielenkiintoista, sosiaalista ja että teillä muka on kavereita tai naisia koskaan ollut.

• Ei meidän tarvitse todistella mitään, koska hallitsemme palstaa suvereenisti ja päätämme, kuka täällä saa keskustella ja kuka ei!

• HC-ätmel kirjoitti:

Ei meidän tarvitse todistella mitään, koska hallitsemme palstaa suvereenisti ja päätämme, kuka täällä saa keskustella ja kuka ei!

Niin sä taidatkin itse olla just näitä naisettomuudesta kärsiviä ätmiluuseereita. Sä kun et päätä yhtään mitään siitä, että kuka täällä saa keskustella ja kuka ei.

Aika luuseri kyllä oot, kun oikein itse myönnät olevasi joku ätmiluuseri.

• Naisasialooser11

Sinulle ei tarvitse todistaa mitään.

• Täällä tosiaan hauskasti menee niin että itsensä yt-miehiksi kuvailevat valkoritarit ovat selvästi alakynnessä kun at-miehet kyykyttää niitä mennen tullen.

• Ai sä myönnät myös olevasi joku ätmiluuseri vai?

• m-i-e-z

Lasketaanko tähän kuvitelmat kyykyttämisestä? Haarniska kiiltää valkoisuuttaan, tippaakaan ei ole joutunut taipumaan että joutuisi kyykistelemään. Jotkut yrittää nolosti riman ali, eivätkä edes huomaa kun rima on otettu pois. =) Heikommilla yt- ja/tai at-miehillä se menee pahasti tunteisiin. Noita luokituksia on huono mennä tekemään, koska ne useimmiten on tunnepohjaisia mielipiteitä, eikä niitä ole harkittu määrittyjen kriteerien mukaisesti. Usein saatta olla, jos jollakin on erilainen näkemys, on hän joko kurppa tai valkoritari.

• onsekumma6
        m-i-e-z kirjoitti:

Lasketaanko tähän kuvitelmat kyykyttämisestä? Haarniska kiiltää valkoisuuttaan, tippaakaan ei ole joutunut taipumaan että joutuisi kyykistelemään. Jotkut yrittää nolosti riman ali, eivätkä edes huomaa kun rima on otettu pois. =) Heikommilla yt- ja/tai at-miehillä se menee pahasti tunteisiin. Noita luokituksia on huono mennä tekemään, koska ne useimmiten on tunnepohjaisia mielipiteitä, eikä niitä ole harkittu määrittyjen kriteerien mukaisesti. Usein saatta olla, jos jollakin on erilainen näkemys, on hän joko kurppa tai valkoritari.

Se onkin kumma! Mitään ei voi sanoa olematta jonkun atmin mielestä feministikurppa.

• m-i-e-z kirjoitti:

Ei kun lasketaan vain todelliset kyykyttämiset, ihan niin kuin tässä että heitetään täky johon valkoritari innoissaan tarttuu ja sitten vain kelataan tomppeli rannalle :D Jotenkin odotinkin juuri sinun vastaavan että siinä mielessä toimi ihan odotetusti tuo kommenttini, darkkis oli pelkkä bonus mutta siihen vähän olen pettynyt ettei palstanmäki tuohon mitään ole ehtinyt aivopieraisemaan.

• m-i-e-z
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun lasketaan vain todelliset kyykyttämiset, ihan niin kuin tässä että heitetään täky johon valkoritari innoissaan tarttuu ja sitten vain kelataan tomppeli rannalle :D Jotenkin odotinkin juuri sinun vastaavan että siinä mielessä toimi ihan odotetusti tuo kommenttini, darkkis oli pelkkä bonus mutta siihen vähän olen pettynyt ettei palstanmäki tuohon mitään ole ehtinyt aivopieraisemaan.

Näin odotuksesi kristallipallostani, niin en viitsinyt tuottaa pettymystä. =)
        Ei tuo täky tainut kovin hyvin toimia, vaikka darkkiksella intoa olikin. Darkkis pelaa 2-suuntaista peliä molemmissa joukkueissa. Darkkis ei välttämättä ole koomikko, hän on komiikkateollisuus.

Palstanmäki taitaa pelata vain helpot erikoistilanteet? Hänkin tosin taitaa olla 2-suuntainen pelaaja.

Pakkohan sen kommentin on toimia, täytyyhän sitä näin feministikurppana, naisena, valkoritarina ja mitä muita mairittelevia edustustitteleitä omistinkaan, niin osallistua ns. joukkueen edustustilanteisiin.

• fla.vio

Juu, hallitsee. Muilla on parempaakin tekemistä kuin 24/7 palstailu. :)

• Muistakaa

KYLLÄ HALLITSEE !!

• Pillujen--asiantuntija

Palstaa hallitsevat kunnolliset miehet jotka eivät ole seksiä koskaan saaneet. Hallinta on mielipuolista ja naiset jyrätään heti kun niitä näkyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      971
    2. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      677
    3. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      88
      657
    4. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      628
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      625
    6. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      621
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      67
      614
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      8
      599
    9. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      82
      548
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      535
    11. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      40
      526
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      523
    14. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      15
      515
    15. Tulisitko huomenna mun luo?

🤗
      Ikävä
      56
      507
    16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      134
      488
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      482
    18. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      27
      427
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      46
      423
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      28
      411
    Aihe