siis olen Katsonut samaa naista 4kk ja minua suoraan sanottuna kyllästyttää.. naisessa itsessään mitään vikaa mutta kun tahtoisin seksiä toisien naisten kanssa.. mitä teen??
mitä tehdä kun olen katsonut samaa akkaa 4kk.....
5
878
Vastaukset
- Jaska666
Jaakko sä oot ihan peto!!! Mulla meni tuon tajuamiseen melkein kuukausi....mut hyvä noinkin ;)
- sinkuksi
Ensin kerrot nuo mahtavat ajatuksesi naisellesi . Sitten kannattaa hankkiutua sinkuksi (joko nainen jättää sinut ihan suoraan tai itse jätät naisesi) ja pysyä sinkkuna loppuelämä.
- äläoleliianomistava
Eiköhän tuo lasketa vielä Sinkuksi. Ei 4kk riitä sitoutumiseen...sisäänajoaika minimissään 1V.
- Runkkari2017
Vedä käteen.
- Nainenonihminen
Jos Naista - Akaksi nimittelet. Olet itse epäkypsä törkimys, kelvoton nahjus mieheksi.
Kuka sinut huolisi, ei ainakaan kukaan, joka ei ole ovelaan ansaasi kävellyt.
Toivon nykyiselle naisellesi voimia ja kaikkea hyvää elämään.
Sinulle en mitään hyvää toivo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612911- 422347
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251699Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791060