6 vk Rosuvastatinin käyttöä takana.
Tänä aikana on alkanut varsinainen vessaralli. Virstalla on käytävä vähintään 10 kerta vuorokaudessa. Yön aikana 4-5 kertaa.
Paastosokeri on ollut kerran 7,0, kerran , 7,5 ja muulloin kerran alle 7.
Nyt Rosuvastatinin käytön aikana aivan selkeät diabeteksen oireet. Tihentynyt virtsaamistarve, yöllinen jano...
Eikä auta, vaikka hiilarit tiputtaa minimiin.
Lääkäriltä lupaa kysymättä Rosuvastatin menee nyt tauolle.
Ei lienet tarkoituksenmukaista, että kolesterolin laskemiseen käytetty lääke laukaisee diabeteksen ja useamman diabeteksen oheissairauden.
Saakeli sentään, mitä myrkkyjä lääkärit määräävät.
Mielestäni lääkäreiden tulisi itse koekäyttää kaikkia niitä lääkkeitä, joita he potilailleen määräävät.
Jostakin luin, että statiinien käyttö lisää diabetesriskiä kymmenillä prosenteilla.
Mielummin kuolen sydänkohtaukseen, kuin diabeteksestä mahdollisesti aiheutuviin oheissairauksiin.
Rosuvastain laukaisee diabeteksen?
5
753
Vastaukset
- sipori
Todellakin määräävät,mulla oli järkyt verenpainelukemat kun menin pohjattoman väsymyksen takia lekuriin..2 tyypin diapetes oli varmaan tuloillaan jo silloin..määrättiin emnecobcor 10mg ja diovan compia pieni annos, näitä kahta lääkettä ei pitäisi määrätä ollenkaan jos pieni riski diabetekseen(luin myöhemmin lääkäri sivuilta) ,puhkee viimeistään näistä koska nostavat verensokeria ja toi beetasalpaaja huono verenpaineenalentaja...menin huonoksi tuosta beetasalpaajasta ja alkoi tulla hirvet määrät lisälyöntejä ja virtsahätä koko ajan ja isoja määriä.lääkäri käski otta beetasalpaaja lisää lyönteihin kun nimenomaan tuo lääke veti pulssin niin alas et alkoo rytmihäirit..että sellaisia ammattiauttajia vantaan tkssa.mä en alkanut ottaa satiineja ollenkaan vaikka määräs..hirvee kierre..ensin verenpaine ja kolstroli alas lääkkeillä jotka sit laukasee diapeteksen jota taas alennetaan lääkkeillä..
- MyrkynMäivät
Tapauskertomus jatkuu:
Rosuvastatin jäi siis pois (jätin).
Vessassa käynnit tippuneet neljässä vuorokaudessa alle puoleen.
On muuten juhlaa, kun voi käydä esim. kaupungilla kävelemässä ilman huolta siitä, että missä sattuukaan olemaan lähin vessa. Ja kun yöllä voi nukkua edes muutaman tunnin yhteinäisen unen aiemman reilun tunnin sijaan.
Minun valintani on se, että statiineihein en enää koske.
Mielummin sydänkohtaus, kuin diabeteksesta aiheutuvat oireilut.- Lääkäriin_vaan
Statiineitakin on erityyppisiä. Voisit valittaa lääkärille niin kokeiltaisiin jotain toista merkkiä että olisiko samat sivuvaikutukset. Jos mikään statiinivaihtoehto ei käy, löytyy muitakin kolesterolin alentajia, mutta hinnat ovat paljon suurempia.
- dfgthj
Alhaiset kolesterolit pitkää elämää tärkeämpi? Monet tutkimukset kertovat notta tulokset eivät olleet odotusten mukaisia vaikka paha kole laski niin sydänkuolleisuus lisääntyi. Tuolla ompi tilastoo Tyyliin hyvät pahat ja rumat.
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/kovatrasvat-ja-kolesteroli-ystavamme.html- Luotettavuus_nolla
Eiköhän tieteelliset tutkimukset ole varmempia kuin tuollaset mutu-jutut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733