Joo siis otsikko varmaan kertoo eli oon naimisissa ollut pian vuoden gambialaisen miehen kanssa. Toivon saavanii täältä järkeviä vastauksia haukkujat menköön muualle. Siis jos teillä on kokemusta tietoo kertokaa miten nää ihmiset ajattelee miettii kun siis mun mies vaan sanoo et kaikki joille se soittaa viestittää on tuttuja/kavereita jopa naiset. Ja nytkin on soitellut jollein naiselle ilmeisesti gambialainen niinkuin ne yleensä on. Ja siis silloin soitellut kun minä en ole lähellä. Pitää aina puhelimen mukanaan ja väittää et siksi kun kehitysvammainen poikani ottaa sen mikä totta sekin. Mut siis joo aina on räpläämässä puhelinta. Kovasti sanoo et ei ikinä petä ja et avioliitto on sille tärkeä juttu. Mut miks sut nää kaveri suhteet jopa naisiin huh huh ja jos mulla miespuolinen kaveri nii heti et kuka toi on jne. Et kertokaa aatoksii!!
Naimisissa gambialaisen kanssa!
9
891
Vastaukset
- Raaka-_-Watson
No niin sillälailla
- Joosiis
Järkevä vastaus tässä. Avioliitto voi olla tärkeä jos siitä on hyötyä kenties, mutta hän ei katso pettävänsä jos et saa tietää siitä. Todennäköisimmin pettää sen kuin kerkiää eikä halua seurustella enää edes sinun kanssasi. Ellei sinulla ole avioehtoa, hommaa sellainen. Itse potkisin tuon pihalle enkä hukkaisi vuosia aikaa homma ei onnistu kuitenkaan. Ihme jos muunlaisia kokemuksia löytyy.
- Ohhoijaaja
En tunne gambeja , mutta afrikkalaiset täällä yleensäkin hengailevat mieluummin keskenäån kuin suomalaisten tai oman perheen( jos suomalainen) kanssa ja päivä kuluu pääasiassa puhelimeen huutamiseen ja huitomiseen, parempi pysyä kaukana ettei saa osumaa. Telkkaria myös pidetään isolla volyymillä mielenkiintoisia ostoskanavia ja mainoksia katsellessa.
- voisinua
Toi ei kyllä pidä paikkansa. Ole suvaitsevainen ihminen. Ennakkoluulo on ihmisten pahin sairaus. Yritä parantua. Olen itse maahanmuuttajataustainen ja tiedän 100% mistä puhun. Aloittelija: älä lue tällaista turhaa.
- lasiöljy
Seurustelin jonkin aikaa gambinanaisen kanssa,mutta suhde päättyi erilaisen juomakulttuuri takia
- Kiljuatinttaa
Ei ollu palmuviinaa?
- sevainon
Voi olla, että hänellä on iso suku tai voi olla, että hänellä on toinen rakas. Yleensä afrikkalaisilla on iso suku. Suomessa ollaan " minä...minä" ja Afrikassa " me, me" Sukulaiset ovat hyvin tärkeitä. Puhutaan yleensä "siskosta ja veljestä" Rakastan afrikkalaista kulttuuria. Ihanan tulista rakkautta.
- Kyllästyttää
Mieheni on gambialainen. Hän puhuu päivittäin puhelimessa sukulaistensa kanssa, sekä miesten että naisten. Nyt on viime aikoina alkanut kuitenkin omituiseksi puhelimensa kanssa. Jos edes kosken siihen, esim. pestessäni keittiön pöytää, hän raivostuu. Puhelin ja tietokone ovat auki joka ilta ja minua ei ehdi edes kuunnella.
Ero on nyt edessä, ei voi mitään. Oli hauskojakin hetkiä. Lapsia emme onneksi hankkineet. Olemme jo lähes nelikymppisiä, joten hän etsinee itselleen nuoremman naisen ja minä olen ihan tyytyväinen itsekseni. - röpisköTaas
Afrikassa asuneena lähinnä naurattaa. Peiliin pitää katsoa jos tuollaista kysyy tässä vaiheessa :D Sääli jos lapsi kärsii, yleensä kärsii hölmöstä aikuisesta joka uskoo satuihin ja haluaa niihin lisää varmistusta. Eikö jo ville 5v tajua että onko ok jos sinä saat juoda limua mutta minä en niin se ei ole ok?! Ei aikuisia ihmisiä pitäisi enää opettaa lasten perusasioissa.........Miksi olet ja miten tärkeä? Oletko auttanut oleskelu/asumis yms lupa-asioissa tai laittanut nimesi mihinkäätäsiän paperiin tai hän sinun tietämättäsi. Moni ko kulmilta tullut näkee suomalaisen(ja ylipäätään pohjoismaalaisen naisen) täysin aivottomana kanana joka uskoo mitä tahansa rakastashöpinää ja laittaa nimet mistään tajuatta papereihin. Naiset on mielestään allekirjoittaneet vuokrasopimukset kaksiosta(ja ihanasta perheestä) ja "mies" on saanu nimen perustettavalla firmalle jolla tehdään vähintään vuosi huijauksia.
Elämä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1721980Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281630
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641499Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891470Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321084- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043