Iltalehti on asiallisesti kirjoitellut...

jdhehwh23

...miten uskovaisten joukoissa toimittaan.
Niihin totuuksiin ei suomi24:n valvoja pääse käsiksi poistaakseen faktoja!
Tänäänkin asiaa....
http://www.iltalehti.fi/

8

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä uskon nimissä tehdyt vääryydet olisi kaikki pitänyt nostaa esiin jo vuosia sitten.

• fjrhj3h3h

Totta! Mutta suomessa on niin suuri valta rikollisuudella, ettei siitä saa kerto totuutta vaikka näyttö on. Suomi24:kin valvonta toimii pääasiassa kirkon ehdoilla, suomen valtion kirkko ilmeisesti on sen verran rikollisena tärkeä suomi24_lle että valvojat saa sananvapauden riistää rehellisiltä, mutta rikollisuutta edustavat saavat paasata rikollisuudensa oppeja Jumalan ja Jeesuksen Nimeen "minä olen herra sinun jumalasi" palvelijoina!

katekismuslaiset ovat Jumalaa pilkkaavia paavilaisia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

Jeesusta pilkkaava paavalilais-luterilaisuuden vale:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

leuhkii rippi ja salarippi rituaaleilla suojeltuja rikollisia suojaavalla opillaan
        VAIKKA SUOMEN LAKI KIELTÄÄ RIKOLLISTEN SUOJELEMISET...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        RIPPI JA SALARIPPI RITUAALINAKIN RIKOLLISTEN SUOJELEMINEN ON RIKOS:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta. "

Ilmeisesti eduskunnassa ja hallistuksessa on enemmistö joka suojelee rikollisia kierosti päätöksillään. Esimekiksi rippi on rikollisuuden omanvanhurskaus oppi jolla rikollisuus jakaa rikollisilleen rikoksia antaaksi ilman että esim. padofiili rikolliset ilmoitettaisiin poliisille kuten "teuta" kirjoitti...

Valtion ja sen kirkon herralla mahtaa olla sarvet ja kippurahäntä!

• fjrhj3h3h kirjoitti:

Totta! Mutta suomessa on niin suuri valta rikollisuudella, ettei siitä saa kerto totuutta vaikka näyttö on. Suomi24:kin valvonta toimii pääasiassa kirkon ehdoilla, suomen valtion kirkko ilmeisesti on sen verran rikollisena tärkeä suomi24_lle että valvojat saa sananvapauden riistää rehellisiltä, mutta rikollisuutta edustavat saavat paasata rikollisuudensa oppeja Jumalan ja Jeesuksen Nimeen "minä olen herra sinun jumalasi" palvelijoina!

katekismuslaiset ovat Jumalaa pilkkaavia paavilaisia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

Jeesusta pilkkaava paavalilais-luterilaisuuden vale:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

leuhkii rippi ja salarippi rituaaleilla suojeltuja rikollisia suojaavalla opillaan
        VAIKKA SUOMEN LAKI KIELTÄÄ RIKOLLISTEN SUOJELEMISET...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        RIPPI JA SALARIPPI RITUAALINAKIN RIKOLLISTEN SUOJELEMINEN ON RIKOS:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta. "

Ilmeisesti eduskunnassa ja hallistuksessa on enemmistö joka suojelee rikollisia kierosti päätöksillään. Esimekiksi rippi on rikollisuuden omanvanhurskaus oppi jolla rikollisuus jakaa rikollisilleen rikoksia antaaksi ilman että esim. padofiili rikolliset ilmoitettaisiin poliisille kuten "teuta" kirjoitti...

Valtion ja sen kirkon herralla mahtaa olla sarvet ja kippurahäntä!

Mikä se siis on se OIKEA ja REHELLINEN uskovien joukko?

• "Nämä uskon nimissä tehdyt vääryydet olisi kaikki pitänyt nostaa esiin jo vuosia sitten. "

Parempi myöhään kuin ei lainkaan.
        Kyllä sinuakin on asiasta jo varoiteltu vuosia, mutta nyt vasta uskot.

• Pe.ku kirjoitti:

"Nämä uskon nimissä tehdyt vääryydet olisi kaikki pitänyt nostaa esiin jo vuosia sitten. "

Parempi myöhään kuin ei lainkaan.
        Kyllä sinuakin on asiasta jo varoiteltu vuosia, mutta nyt vasta uskot.

Minä olen kyllä ihan aina nämä asiat ymmärtänyt. Jo vuosia olen paapattanut siitä, miten ihmisiä manipuloidaan uskon avulla.

Tarkoitin sitä, että näistä asioista olisi JULKISESTIKIN pitänyt puhua kovasti jo aiemmin.

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Minä olen kyllä ihan aina nämä asiat ymmärtänyt. Jo vuosia olen paapattanut siitä, miten ihmisiä manipuloidaan uskon avulla.

Tarkoitin sitä, että näistä asioista olisi JULKISESTIKIN pitänyt puhua kovasti jo aiemmin.

Anteeksi
        Erehdyin henkilöstä :)

• gvfcdxexe
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Mikä se siis on se OIKEA ja REHELLINEN uskovien joukko?

Yritä järkeille vastaus tästä:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

• Tiedoksi.kaikille

Valtamediassa leviää väärä tieto siitä, että Meller, Koivisto ja Jalovaara olisivat helluntailaisia. He muistaakseni jokainen on luterilainen. Näin olleen Helluntaikirkko on antanut seuraavan julkilausuman:

"Me Helluntaikirkossa toteamme seuraavasti:

13.4.2017 18.00
      KOMMENTTI: HENGELLINEN VÄKIVALTA EI SAA OLLA TABU
      Helsingin Sanomat esitteli keskiviikkona 12.4. kulttuurisivuilla Terho Miettisen ja Raija Pellin tietokirjan, Harhaanjohtajat (Docendo). Otsikon mukaan se ”käsittelee suomalaisia uskonlahkoja sisäpiiristä käsin”.

Artikkeliin sisältyy varsin vakava näkökulmavirhe. Dramaattinen teksti viittaa nykypäivän helluntailiikkeeseen, vaikka yksikään esimerkeissä mainituista henkilöistä ei ole helluntailainen eivätkä tapahtumat ole sattuneet helluntaiseurakunnissa. On selvää, että kirjan kirjoittajan helluntaitausta tuo värinsä tekstiin, mutta tietokirjasta kertovassa artikkelissa asioiden olettaisi pysyvän paremmin oikeissa kehyksissään. Tietokirja ”haluaa levittää tietoa siitä, mitä tapahtuu suljettujen ovien takana, kun helluntailaiset ja muut niin sanottujen vapaiden suuntien seurakunnat kokoontuvat.”

Helluntaiseurakunnissa ja vapaiden suuntien seurakunnissa ei ole suljettuja ovia, vaan pyrimme siihen, että toiminta on avointa ja yhteiskunnalle näkyvää. Vapaakristilliset kirkot ovat vakiintuneita suomalaisia kirkkoja, jotka toimivat avoimessa yhteistyössä toisten kirkkojen ja yhteiskunnan kanssa. Kirkot edellyttävät turvakoulutusta lapsi- ja nuorisotyön vastuunkantajilta, ja julkisiin turvaohjeisiin myös vapaaehtoisten on sitouduttava. Nykypäivän seurakuntatyö on kovin etäällä siitä kuvasta, minkä artikkeli esittää asiantuntijan näkemyksenä.

Artikkeli niputtaa lahkoiksi ja kulteiksi kaikki muut paitsi luterilaisen kirkon. Tämä edustaa heikkoa uskonnollisen elämän tuntemusta ja on virheellistä leimaamista. Kirkot ovat tehneet vuosikymmeniä työtä vastakkainasettelujen purkamiseksi. Tämän tietokirjan maailma lahkoineen ja kultteineen ei muistuta lainkaan sitä todellisuutta, jossa suomalaiset kirkot elävät.

Kirjassa kuvattujen tapahtumien kiistämisestä ei ole kyse. Kirkot tekevät itse työtä torjuakseen epätervettä toimintaa, jota niiden liepeillä tapahtuu. Kirjan esille nostama hengellinen väkivalta ei saa olla tabu, siitä täytyy puhua, ja siihen keskusteluun nykypäivän helluntailaisuus on valmis."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe