Olen mies, 42v, pituutta 176,5cm ja piti pudottaa verenpaineen vuoksi painoa n. 85kg:stä 75 kiloon ja nyt on jotenkin nolon laiha olo kuin tikku-ukolla, sormetkin tuntuu ohuemmilta. Verenpaine-arvot tietysti näyttää nyt nätiltä ja muut arvot olivat kunnossa jo alunperinkin.
Nuorena olin kyllä hoikka enkä nyt hirveä läski ole tässä välilläkään ollut mutta ehkäpä vanhanaikainen käsitykseni on että pitäähän miehellä olla vähän kokoakin.
Pahaa pelkään että en kovin kauaa jaksa tätä "nälkäkuuria" jolla paino ja verenpaineet pysyisi kurissa, mistähän repisi iloa tähän tikku-ukko oloon...
Laihana olo nolottaa
tikku-ukkona.taas
2
136
Vastaukset
- pekka.salilta.päivää
punttisalille hankkimaan lihaa luiden ympärille
- komuksensyväaltto
MUTTA VARO VAAN PUUSILMÄ-PUUSTISEN VHH MYRKYTYS-neuvoja....................Ukko nappaa sinunkaltaisia kuin nälkäinen made mutaa................ja alkaa piirittämään sinua kioskikirjallisuudellaan..ja muille tivolitempuillaan............ja jois et vastaa oikein haukkuu sinut räkänokaksi......... !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818