Olen jo pitkän aikaa ollut aivan valtavan kiinnostunut eräästä työkaveristani. Työpaikalla hakeudun usein tauoilla hänen seuraansa, ja kyllä meillä monet hyvät keskustelut ovat jo olleetkin ihan työpaikallakin, mielestäni. En tiedä kuinka vastavuoroista se sitten on ollut tämän toisen mielestä. Olemme molemmat yläkoulun opettajia.
Olen itse ehtinyt kokea jo monta suhdetta, ja avioeronkin. Mulla on jo useampi lapsikin, tällä toisella ei. Tämä toinen osapuoli on mua 8 vuotta nuorempi, enkä tiedä miksi hän oikeasti on sinkku, kun on oikeasti niin valtavan hyvännäköinen ja kiva. Hänen ihana hymynsä ja huumorintajunsa ainakin ovat juuri kohdillaan, ja aivan ihana äänensä=) Ilmeisesti vaan oikeassa elämässä on niin valtavan ujo. Hän kyllä on myöntänyt face-messengerissä mulle olevansa ujo =)
Mun kaikki tähänastiset parisuhteet ja treffit on sovittu netin tai mobiilisovellusten välityksellä, ja tällainen oikeassa live-elämässä tapahtunut ihastuminen on ennenkuulumatonta mulle. Oon kai itsekin siis ujo hieman..
Monta kertaa (kymmeniä, lähemmäs satoja) ollaan juteltu niitä näitä face-messengerissä, ja sovittukin jo, että joskus mennään töiden jälkeen ulos syömään. On vaan jäänyt toteuttamatta. Kai se on se molemminpuolinen ujous, tai en tiedä kuvittelenko liikaa, kun minä olen aina ollut se keskustelun aloittaja messengerissä . Ehkäpä työpaikalla on hänkin aloittanut keskusteluja..
Oon usein sopinut treffejä jo yhden illan juttelun jälkeen netissä, mutta jotenkin nyt meinaa rohkeus lopahtaa, kun on live-elämässä tavatusta ihmisestä kysymys. Kai pelkään tässä hylätyksi tulemista ja sitä, miten töissä sen jälkeen..
Miten saisin nyt itseäni niskasta kiinni kysyä häntä konkreettisesti jonkin konkreettisen ajankohdan kanssa treffeille..
Kiiinnostunut valtavan paljon työkaveristani
Pyrrhula
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722