Suomi24 Treffit ikä-/sukupuolijakauma

Tässä aamukahvia juodessa uteliaisuuttani päätin katsella, minkälainen käyttäjäjakauma treffien puolella on iän & sukupuolen mukaan. Hakukriteereinä oli ikä, sukupuoli ja onko kirjautunut viimeisen kahden viikon aikana. Jaan tulokset tässä teidän iloksenne.

Ikä Naiset Miehet
-19 111 168
20-24 472 990
25-29 827 1858
30-34 1039 2390
35-39 1116 2572
40-44 1113 2410
45-49 1203 2441
50-54 1198 2054
55-59 898 1430
60-64 562 801
65-69 348 448
70- 148 144

6

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gffdgfdgdg

      Kiitos tilastosta.
      Kun naisia on yli puolet vähemmän ja vielä nekin naiset on hyvin nirsoja niin ei ihme että tuolla sivustolla ei tapahdu mitään tutustumisia.

      • n40plusn

        Joopajoo, en ole nirso nainen. Oli kuvallinen profiili pari viikkoa ja sivuillani vieraili koko aikana n.30 miestä. Kahdelta tuli viesti, molemmat seksiseuraa hakemassa.


      • Outoseuranhakusivu

        Samaa mieltä, naisia jos on noin paljon vähemmän niin vaikeaksi menee.

        Tämän tilaston valossa toivoisin että ne aloitteelliset miehet panostaisivat keskusteluun, koska sen aikaa kun tuolla olin itse sain aika rankkoja avauksia. Joko suoraa seksiseuranhakua, maksusta tai ilman ja itseäni kymmeniä (kyllä, monikossa) vuosia vanhempien miesten pyyntöjä kotiin. Tai sitten joiltakin alkuun fiksulta vaikuttavien miesten yhtäkkistä avautumista edellisestä suhteesta, erosta, mielenterveysongelmista tai fetissihommista.
        Tässä syy siihen, etten usko itse tuolta sivustolta löytäväni miestä.


      • dfcgtfgff
        Outoseuranhakusivu kirjoitti:

        Samaa mieltä, naisia jos on noin paljon vähemmän niin vaikeaksi menee.

        Tämän tilaston valossa toivoisin että ne aloitteelliset miehet panostaisivat keskusteluun, koska sen aikaa kun tuolla olin itse sain aika rankkoja avauksia. Joko suoraa seksiseuranhakua, maksusta tai ilman ja itseäni kymmeniä (kyllä, monikossa) vuosia vanhempien miesten pyyntöjä kotiin. Tai sitten joiltakin alkuun fiksulta vaikuttavien miesten yhtäkkistä avautumista edellisestä suhteesta, erosta, mielenterveysongelmista tai fetissihommista.
        Tässä syy siihen, etten usko itse tuolta sivustolta löytäväni miestä.

        No eivät naiset keskustelussa loista, kun eivät tee edes huonoja aloitteita. Onko se keskustelua jos käsketään kertomaan itsestään tai että heti kysellään töistä.


    • Kiinnostavahavainto

      Huomaa ikäjakaumassa, että 70-vuotiaita naisia on hieman enemmän kuin miehiä vaikkakin suhteessa määrällisesti vähemmän kumpiakin kun vertaa nuorempiin ikäpolviin. Miehet kuolevat naisia aikaisemmin. Mun "ikäpolvessa" 35-39- vuotiaissa miehiä on yli puolet enemmän kuin naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe