Kusipää mies?

petk3otk

Kyselisin tääkkä sellaista asiaa, että mitä tarkoitatte kun sanotte miehestä että näyttää kusipäältä? Baarissa monet nuoret naiset ovat leimanneet minut kusipääksi vaikka en ole edes puhunut heille mitään. Kuulemma olemukseltani vaikutan minä-minä tyypiltä, mutta mistä tämä viba syntyy jos en edes porukassa ole suutani avannut tai heille mitään sanonut? Jälkeenpäin ovat kuitenkin sanoneet todella hyväksi tyypiksi ja mukavaksi ihmiseksi jos ollaan enemmän juteltu ja paremmin tutustuttu. Eli siis mitä tämä näytät kusipäälle tarkoittaa? Ymmärtäisin kyllä jos puristelisin naisia baarissa perseistä, haukkuisin ja kukkoilisin muille miehelle sekä olisin muutenkin kuin koko paikan omistaja mutta yllätyksenä vaan istun kavereideni kanssa pöydässä tai pyörin heidän kanssaan tanssilattialla. Niin ja nämä kaikki naiset jotka mulle tälleen heittelevät ovat entuudestaan tuntemattomia olleet.

3

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsneitoqainen

      Kusipää mies = kuka tahansa mies, joka ilmestyy naisolennon ilmapiiriin sillä hetkellä kun neitokaista niin sanotusti vi***taa.

      Kyse ei siis todellisuuden tasolla ole siitä, että mies on kusipää, vaan siitä, että jollakin tietyllä hetkellä, kun neidolla on aivoradoilla synapsit oikullisessa asennossa, jos sillä hetkellä siinä sattuu kohdalle joku miesolento, tulee nainen nimittäneeksi tätä kusipääksi.

      Tosiasiassa kyse on siis siitä, että kusi on tuon sanan lausuvan naisen päässä, eikä miehen. Eli kusipääksi nimitellessään nainen paljastaa vain oman kusipäisyytensä.

      • eiolenoin

        Toi ei pidä paikkaansa, paitsi ehkä sitten sun kohdalla.


    • Kusipäitäootte

      Tossahan sulla on jo vastaus: "Kuulemma olemukseltani vaikutan minä-minä tyypiltä".

      Ensivaikutelma yleensä pitää paikkansa, se jos onnistutkin mielistelemään puheillasi, ei tee susta vähemmän kusipäätä. Luonne vaan näkyy päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe