Ihan surkea :(

Miten sitä sitten sinkkuna pystyn elää :(

Kuka vaihtaa renkaat mun autoon? Muutan uuteen asuntoon...niin kuka sitten poraa jollain iskuporakoneella reijät seinään? Ja muut tälläiset :( mä kun en osaa, eikä meidän kunnassa ole mitään varamiespalvelua :( eikä mulla ois varaa siitä edes maksaa :(

Kamala morkkis. Miten te muut sinkkunaiset selviätte näistä?

145

1759

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä voi kavereidenkaan miehiä pyytää, heti kaverinaiset varuillaan :/ enkä halua näyttääkään miten surkea oonkaan kun en ilman miestä pärjää :(

• EdesUnissa

Kysy paikallisia tuntemattomia miehiä avuksi, jos taulunkiinnittäjiä tarvitset. Vastoin yleistä käsitystä useimmat meistä miehistä tekevät suht. mielellään pikkuisia apu hommia ilman sen kummempaa tausta-ajatusta. Varatut ja vapaat, mutta varattujen vaimot joskus katsovat ettei miehen tulisi auttaa vierasta naista, ainakaan joka viikonloppu.
        Mutta huuhtele ensin tuo depressio alas. Asiat kerkeää tehdä myös viikon päästä.

• EdesUnissa kirjoitti:

Kysy paikallisia tuntemattomia miehiä avuksi, jos taulunkiinnittäjiä tarvitset. Vastoin yleistä käsitystä useimmat meistä miehistä tekevät suht. mielellään pikkuisia apu hommia ilman sen kummempaa tausta-ajatusta. Varatut ja vapaat, mutta varattujen vaimot joskus katsovat ettei miehen tulisi auttaa vierasta naista, ainakaan joka viikonloppu.
        Mutta huuhtele ensin tuo depressio alas. Asiat kerkeää tehdä myös viikon päästä.

Kiitti mukavasta kommentista :) mul on vain jotenkin kauhea vaihe elämässä menneillään ja kaikki kulminoitui nyt niihin hiton renkaisiin ja seinän poraamiseen.

• idioottiko.olet

Voi sua saatana. Etkö sä helvetin vesipäinen ämmä osannut olla kiltimpi ja kuuliaisempi sille entiselle äijällesi ettei olisi sua viskanna pihalle? Vai oletko vieläkin tyhmempi mitä luulen ja lähdit itse?

Oikeen itsenäisen naisen elämää viettämään luullen että kyyllä sitä joku saastaisen ruma hoocee ätmi vielä huolii vanhan haaskan?? Voin kuule kertoa ettei rumakaan mies sentään sokea ole! saatana.

Paina se kaaliisi ja kerrasta tämä saatana!!

• kjhgjkhgkhj

Ime vässykkä munaa siellä Rautjärvellä...

• Nyt riitti. Haista sinä... minä lopetin suhteen. Muutan ihan omasta kodista uuteen kotiin. Menee hermot ...tai joo ärsytä vaan. Ehkäpä juon itseäni humalaan kerrankin moneen vuoteen ja kaikki saavat kerrankin kuulla kaiken. Ei täällä, vaan muut eräät, ent mieheen ei tämä liity.

• Sisäksi, sinä imbesiili, et ehkä ymmärtänyt, että meinaan pysyä yksin en sen takia ettei mulla olis ympärillä "ottajia", niitä on ärsytykseen asti, vaan siksi etten sovi kellekään. Enkä halua ketään käyttää hyväkseni, vaan pärjään itse. Nämä vuodatukseni ovat vain uuden elämän aloittamisen tuska... Sinä taas tälläisenä pysyt yksin haluat tai et elämäsi loppuun.

• AkiPalstanmäki

Täyttä asiaa joka sana. Toivottavasti otat opiksi, N38.

• APaIstanmäki_
        AkiPalstanmäki kirjoitti:

Täyttä asiaa joka sana. Toivottavasti otat opiksi, N38.

Ikis-Trolli näköjään palstalla, mutta ätmiin sekaantuminen oli ajattelematonta.

Hommaat itsellesi vakipanosuhteen jonkun ytmin kanssa, annat alapääsi nauttia kunnolla.

• APaIstanmäki_ kirjoitti:

Ikis-Trolli näköjään palstalla, mutta ätmiin sekaantuminen oli ajattelematonta.

Hommaat itsellesi vakipanosuhteen jonkun ytmin kanssa, annat alapääsi nauttia kunnolla.

Pertti olet sairas. Eihän mun tarvitse trollailla kun sinä vainoharhailet kaikki trollien tuototkset minun piikkiin muutenkin. Ota ne lääkkeet. Kaveriltani kuulin että yksi sen tuttu oli mennyt sekaisin ihan tässä viikko-pari sitten (dokaamista, mokaamista, poliiseja ja sairaalakeikka). Sillä tyypillä kuulemma ihan todetusti kaksisuuntainen mielialahäiriö ja se itse oli tainnut sille kaverilleni kertoa että kevät on haastavaa aikaa niin kannattaa sunkin olla nyt tarkkana.

• Harmaaritari kirjoitti:

Pertti olet sairas. Eihän mun tarvitse trollailla kun sinä vainoharhailet kaikki trollien tuototkset minun piikkiin muutenkin. Ota ne lääkkeet. Kaveriltani kuulin että yksi sen tuttu oli mennyt sekaisin ihan tässä viikko-pari sitten (dokaamista, mokaamista, poliiseja ja sairaalakeikka). Sillä tyypillä kuulemma ihan todetusti kaksisuuntainen mielialahäiriö ja se itse oli tainnut sille kaverilleni kertoa että kevät on haastavaa aikaa niin kannattaa sunkin olla nyt tarkkana.

Eihän siinä ole mitään hävettävää että sun tekee mieli trollailla, sitä vartenhan sinä olet palstalla touhunnut jo vuosikymmenen.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Eihän siinä ole mitään hävettävää että sun tekee mieli trollailla, sitä vartenhan sinä olet palstalla touhunnut jo vuosikymmenen.

kuten sanoin ei mun tarvii trollailla, ihan tarpeeksi riittää sanottavaa omalla nimimerkillä, jonka kiitos sinun jouduin tässä taannoin vaihtamaan.

• jo.joutui.aika
        A.Palstamäki kirjoitti:

Ai sun tiedot ulottuu noinkin pitkälle. Mistäs sä tiedät kauanko harmaaritari on palstalla trollaillut, ellet sitten itsekin ole pyörinyt täällä vähintäänkin yhtä pitkään?

• jo.joutui.aika kirjoitti:

Ai sun tiedot ulottuu noinkin pitkälle. Mistäs sä tiedät kauanko harmaaritari on palstalla trollaillut, ellet sitten itsekin ole pyörinyt täällä vähintäänkin yhtä pitkään?

Vetäisin arvion hatusta ja katsoin miten kaveri reagoi. Ainakin vuosikymmen mennyt täällä.

• koira.koiran
        A.Palstamäki kirjoitti:

Vetäisin arvion hatusta ja katsoin miten kaveri reagoi. Ainakin vuosikymmen mennyt täällä.

Et mitenkään voi olla varma, ellet itsekin ole ollut.. palstalaisillahan on toki varmaan jokaisella omat epäilyksensä sun aikaisemmasta persoonastasi tai persoonista.

• koira.koiran kirjoitti:

Et mitenkään voi olla varma, ellet itsekin ole ollut.. palstalaisillahan on toki varmaan jokaisella omat epäilyksensä sun aikaisemmasta persoonastasi tai persoonista.

Olen ennenkin heittänyt Ikikselle että hän on ollut palstalla vuosikymmenen, eikä hän kiistä väitettäni. Tietää varmasti että joku korjaa jos lähtee valehtelemaan.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Olen ennenkin heittänyt Ikikselle että hän on ollut palstalla vuosikymmenen, eikä hän kiistä väitettäni. Tietää varmasti että joku korjaa jos lähtee valehtelemaan.

Ei kaikkiin typeryyksiin viitsi vastata, olen varmaan ainakin jotain puolenkymmentä vuotta ollut palstalla, en kuitenkaan kymmentä kun tulin yhden suhteen jälkeen tänne kirjoittelemaan eikä siitä niin kauan ole.

• Ei.tunne.sympatiaa
        ExN38 kirjoitti:

Sisäksi, sinä imbesiili, et ehkä ymmärtänyt, että meinaan pysyä yksin en sen takia ettei mulla olis ympärillä "ottajia", niitä on ärsytykseen asti, vaan siksi etten sovi kellekään. Enkä halua ketään käyttää hyväkseni, vaan pärjään itse. Nämä vuodatukseni ovat vain uuden elämän aloittamisen tuska... Sinä taas tälläisenä pysyt yksin haluat tai et elämäsi loppuun.

Voi hellanlettas sentään, on ottajia ihan haitaksi asti ja et haluu ketään käyttää hyväksi... Jos haluut olla itsenäinen sinkkunainen niin opettele vaihtaan autoon renkaat ja poraamaan reikä seinään, se ei todellakaan ole vaikeaa. Jos mies pystyy siihen, niin tottakai pystyy nainenkin. Tommosta ruikutusta ei kukaan jaksa kuunnella. Uuden elämän aloituksen tuska, voi vittu, mitä paskaa. Hörähdin ääneen tuossa kohtaa, että "en sovi kellekkään". Eli todellakin opettele tekemään ne hommat itse, äläkä ruikuta täällä.

• Ei.tunne.sympatiaa kirjoitti:

Voi hellanlettas sentään, on ottajia ihan haitaksi asti ja et haluu ketään käyttää hyväksi... Jos haluut olla itsenäinen sinkkunainen niin opettele vaihtaan autoon renkaat ja poraamaan reikä seinään, se ei todellakaan ole vaikeaa. Jos mies pystyy siihen, niin tottakai pystyy nainenkin. Tommosta ruikutusta ei kukaan jaksa kuunnella. Uuden elämän aloituksen tuska, voi vittu, mitä paskaa. Hörähdin ääneen tuossa kohtaa, että "en sovi kellekkään". Eli todellakin opettele tekemään ne hommat itse, äläkä ruikuta täällä.

Voin ruikuttaa ihan missä haluan. En onneks tarvii sulta kysyä. Et tiedä minusta ja elämästäni mitään. Mun saaappaissa et ehkä selviäisi ollenkaan.

Mä opettelen kyllä vaikka ja mitä. Sä vuorostasi voit opetella olemaan arvostelematta ja tuomitsematta ihmisiä joita et tunne.

• Kuio
        ExN38 kirjoitti:

Voin ruikuttaa ihan missä haluan. En onneks tarvii sulta kysyä. Et tiedä minusta ja elämästäni mitään. Mun saaappaissa et ehkä selviäisi ollenkaan.

Mä opettelen kyllä vaikka ja mitä. Sä vuorostasi voit opetella olemaan arvostelematta ja tuomitsematta ihmisiä joita et tunne.

Oikeasti, ryhdistäydy nainen. Saahan täällä valittaa niin paljon kun haluaa, mutta olet kieltämättä tässä viikonlopun aikana kärsinyt pienoisen inflaation ja sun jutut alkaa jo nolottaa.

• Naisasialooser11
        ExN38 kirjoitti:

Sisäksi, sinä imbesiili, et ehkä ymmärtänyt, että meinaan pysyä yksin en sen takia ettei mulla olis ympärillä "ottajia", niitä on ärsytykseen asti, vaan siksi etten sovi kellekään. Enkä halua ketään käyttää hyväkseni, vaan pärjään itse. Nämä vuodatukseni ovat vain uuden elämän aloittamisen tuska... Sinä taas tälläisenä pysyt yksin haluat tai et elämäsi loppuun.

Ei sinulla vanhalla homepillulla mitään ottajia ole. Hyvä jos kelpaat enää puliukon kännipanoksi.

• Kuio kirjoitti:

Oikeasti, ryhdistäydy nainen. Saahan täällä valittaa niin paljon kun haluaa, mutta olet kieltämättä tässä viikonlopun aikana kärsinyt pienoisen inflaation ja sun jutut alkaa jo nolottaa.

Mua ei yhtään kiinnosta nolottaa mun jutut vaiko ei. Pidä hauskaa. Tarvitsin vertaistukea, kysyin naisilta, en ruikuttanut mistään, lähinnä kauhistelin itsekseni ja piti saada purkaa johonkin. Täällä ne, jotka eivät tykkää eivät lue. ei tarvitse ketään läheisiä kuormittaa omilla "typerillä"jutuillani. onneksi täälläkin on mukavia tyyppejä sekä miehiä, että naisia ja sain itselleni hyödyllisiä neuvoja. Kaiken muun pa...n lisäksi...

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei sinulla vanhalla homepillulla mitään ottajia ole. Hyvä jos kelpaat enää puliukon kännipanoksi.

No se on sun kuvitelma minusta. Jos tykkäät usko vaan. Jotainhan sinäkin täältä palstalta haet... sairasta tyydytystä muiden haukkumisesta... no ei ole multa pois. Mulle on aivan samaa eli ole hyvä, saat jatkossakin virtuaalityydyttää tarpeitasi haukkumalla mua :) enempää en sulle vasta.

• Pihtarikurppa

Lupaa pyllyä jollekin kätevälle ätmille, ja hän on lopun elämänsä renkinäsi.

• APaIstanmäki

Pillusta ätmipoika ei niin välitä, mutta persrei'ästä ne innostuu.

• No saat, tuletko? Ota hemmetissä tunkki ja iskuporakone mukaan 😠

• Laita ilmoitus Deittipuolelle ;) Mä tarvitsin vuos sitten muuttoapuja ja kirjoitin muutamille sinkkunaisille. No joo, muutamat ei vastannu, mutta yks vastas. Tuumas, että ei hän näin erikoisilla treffeillä oo koskaan ollu :D :D

• Sinkkumies---

Voi että naiset on tyhmiä. Eivät osaa porata eivätkä vaihtaa renkaita. Ehkä maailman helpoimpia hommia mutta naiset ei osaa.

• Toivottavasti kukaan ei oikeasti luule tätä palstahahmoa naiseksi.

• Ei-hyvin-mene

Sitä minäkin ajattelin. Kaikki saatanan kliseet täyttyy tämän "naisen" kirjoituksissa.

Voi elämä..

• Joo, olen joulupukki tai kuka vaan haluat mun olla. Onko tämä yleistä suomalaisilla, vai onko tämä vain sinkkumiesten reaktiot?

Joo, olen tyhmä, en osaa vaihtaa renkaita. En ole nähnyt koskaan tunkkia. Mutta osaan paljon muuta, mitä moni teistä ei. En kuitenkaan hauku muita tyhmiksi jos eivät ne osaa jotain :(

• Kguji
        ExN38 kirjoitti:

Joo, olen joulupukki tai kuka vaan haluat mun olla. Onko tämä yleistä suomalaisilla, vai onko tämä vain sinkkumiesten reaktiot?

Joo, olen tyhmä, en osaa vaihtaa renkaita. En ole nähnyt koskaan tunkkia. Mutta osaan paljon muuta, mitä moni teistä ei. En kuitenkaan hauku muita tyhmiksi jos eivät ne osaa jotain :(

Tyhmä tai mikä tahansa, mutta nainenhan sinä et ole. Kuinka pitkään ajattelit vetää vielä tätä roolia?

• Kguji kirjoitti:

Tyhmä tai mikä tahansa, mutta nainenhan sinä et ole. Kuinka pitkään ajattelit vetää vielä tätä roolia?

No tiedätkö, pistit epäilemään... kävin tarkistamassa, ei ole kikkeliä. Sinä taas olet vainoharhainen.

• Ei.sympatiaaa
        ExN38 kirjoitti:

Joo, olen joulupukki tai kuka vaan haluat mun olla. Onko tämä yleistä suomalaisilla, vai onko tämä vain sinkkumiesten reaktiot?

Miesten siivelläkö olet tähän asti elämäsi elänyt, kun nyt vastat elämän perusjutuista ottaa selvää?

• Ei.sympatiaaa kirjoitti:

Miesten siivelläkö olet tähän asti elämäsi elänyt, kun nyt vastat elämän perusjutuista ottaa selvää?

En mä sun sympatiaa tarvitsekaan. Elin suhteissa, joissa hoidettiin omia juttuja ja nuo ei ollut mun juttuja.

• 112233445

Aika monet hommat nainen pystyy itsekin tekemään. Mutta kai sinullakin on ystäviä, sukulaisia, joilta apua voit pyytää, mihin et itse kykene.

• No ei ole sukulaisia. Tai on, mutta kaukana. Tuttujakaan en kehtaa kysyä, jos yleinen reakrio on tämä.

• Eiolevaikeaa
        ExN38 kirjoitti:

No ei ole sukulaisia. Tai on, mutta kaukana. Tuttujakaan en kehtaa kysyä, jos yleinen reakrio on tämä.

On normaalia naisen kysyä apua poraamiseen, koska ei ole vehjettä.

• Nnnnaaiinenn

Älä naurata. Opettele itse vaihtamaan auton renkaat. Osta pikkupora ja opettele käyttämään sitä. Jos haluat pysyä uusavuttomana niin jatka samaa rataa. :D
      Toivon että tämä oli provo.

• Ei ole provo. Olin 15 vuotiaasta asti suhteessa aina, alle 7 kk sinkkuelämää koko aikuisiän aikana. Eikö tämä ole ihan luonnollista etten osaa jotain, mitä mun ei koskaan tarvinut opetella.

• Voi.miestä

Taas uusi minä-ketju joka käsittelee aihetta N38.

• Sulkeudu äläkä lue. Mä olen luonteeltani sellainen, että tarvitsen jakaa minua painavia asioita jonkun kanssa. Kavereita en kuormita. Tämä on anonyymipalsya, jossa jokainen voi ilmaistaa itseään, kysyä ja kertoa mitä ikinä haluaa. Tällä on myös oikeus olla vastaamatta ja mahdollisuus olla lukematta. Joten sulkeudu ole hyvä.

• Nnnnaaiinenn

Itsekin ymmärsin vasta jokunen aika sitten että jos miehet on yksinkertaisia niin vielä yksinkertasempia on "miesten työt". Ei ole mitään helpompaa kuin tehdä "miesten hommia". Nykyisin kieltäydyn KAIKESTA avusta mitä miehet mielellään tarjoavat koska ymmärrän nykyisin että miesten hommat ne vasta simppeleitä onkin. Vaatii vähän rohkeutta vain opetella uusia asioita.

• Kyllä minäkin varmasti opin. Tämä vain on jotenkin outoa, muttei mahdotonta :)

• Nnnnaaiinenn
        ExN38 kirjoitti:

Kyllä minäkin varmasti opin. Tämä vain on jotenkin outoa, muttei mahdotonta :)

Juu kovasti rohkeutta vaatii mutta jos osaat laskea 1 2 kykenet "miesten hommista" koska ne jos mitkä ovat sääntöihin perustuvia ja loogisia. Koitapa toimia terapeuttina naiselle niin huomaat että Se ei ole yksinkertaista. Puhumattakaan luovasta kokkailusta, leipomisesta ja lastenhoidosta.

• iske.iki.oma.mies

hanki iki oma mies niin aika helppoa pyydät sinkkumiestä luoksesi kahville niin siitä se sitten lähtee ja seuraava mietinnän kohde onkin muutto yhteiseen kotiin ja kihlat ja sit mietitäänkin häitä jo

• Mä en halua. That's the point. Mutta tänään vain iski epätoivo kaiken elämäni myllerrysten keskellä tästä vajavaisuudestanikin. En mihinkään suhteeseen nut joidenkin renkaiden vuoksi ryhdy. Mut kyl pisti arvostamaan, et kyllä miehistäkin on hyötyä :)

• mieli.muuttuu
        ExN38 kirjoitti:

Mä en halua. That's the point. Mutta tänään vain iski epätoivo kaiken elämäni myllerrysten keskellä tästä vajavaisuudestanikin. En mihinkään suhteeseen nut joidenkin renkaiden vuoksi ryhdy. Mut kyl pisti arvostamaan, et kyllä miehistäkin on hyötyä :)

joopa joo niin et ole vielä tavannut sitä oikeaa mutta kun tapaat niin haluat ja omit sen miehen niin mieli muuttuu kun suukon siltä saat

• mieli.muuttuu kirjoitti:

joopa joo niin et ole vielä tavannut sitä oikeaa mutta kun tapaat niin haluat ja omit sen miehen niin mieli muuttuu kun suukon siltä saat

Voi olla. Mutta en usko. Olen hankala ja tyhmäkin näköjään. Lisäksi vaikutan vissiin mieheltä, ainakin tän palstan epäilijöiden mielestä. Tai jos olenkin nainen olen jo vanha, jos täkäläisiä poikia kuuntelee, kurppa, käytetty ja mitä kaikea. Jos miehet ovat pohjimiltaan tuollaisia... ja anonyyminähän se todellinen luonne paljastuukin, niin pysyn yksin.

• se.pusu.muuttaa.kaiken
        ExN38 kirjoitti:

Voi olla. Mutta en usko. Olen hankala ja tyhmäkin näköjään. Lisäksi vaikutan vissiin mieheltä, ainakin tän palstan epäilijöiden mielestä. Tai jos olenkin nainen olen jo vanha, jos täkäläisiä poikia kuuntelee, kurppa, käytetty ja mitä kaikea. Jos miehet ovat pohjimiltaan tuollaisia... ja anonyyminähän se todellinen luonne paljastuukin, niin pysyn yksin.

mikä vanha 38v on niin 38v on naiselle täydellinen ikä ja kun tapaat sen herra oikean niin tuskimpa sen jälkeen hankala ja vaikea olet ja jos et ennen usko niin uskot viimeistään kun se pussaa sinua

• se.pusu.muuttaa.kaiken kirjoitti:

mikä vanha 38v on niin 38v on naiselle täydellinen ikä ja kun tapaat sen herra oikean niin tuskimpa sen jälkeen hankala ja vaikea olet ja jos et ennen usko niin uskot viimeistään kun se pussaa sinua

olet hassu :) sait hyvälle mielelle :) kiitti :)

• suukko.rakkauden
        ExN38 kirjoitti:

olet hassu :) sait hyvälle mielelle :) kiitti :)

niin se herra oikea tekee sinut onnelliseksi ja saa sinut iloiseksi ja sydämmenne kummallakin huomaa tää on aitoa rakkautta

• suukko.rakkauden kirjoitti:

niin se herra oikea tekee sinut onnelliseksi ja saa sinut iloiseksi ja sydämmenne kummallakin huomaa tää on aitoa rakkautta

Onko sitä? Rakkautta? Olemassakaan... vai onko se vain lasten satujen tuotosta... jotenkin koin, että ne jotka rakkaudestaan mulle vannoi käytännössä hakivat ratkaisuja lapsuudensa traumoihin tai hyväksi käyttivät :)

• on.sitä
        ExN38 kirjoitti:

Onko sitä? Rakkautta? Olemassakaan... vai onko se vain lasten satujen tuotosta... jotenkin koin, että ne jotka rakkaudestaan mulle vannoi käytännössä hakivat ratkaisuja lapsuudensa traumoihin tai hyväksi käyttivät :)

kyllä on mutta et ole tavannut sitä herra oikeaa vielä ja ei se herra oikea hyväksi käytä vaan rakastaa sinua niin se ei halua sinulle pahaa vaan hyvää ja että olisit onnellinen

• on.sitä kirjoitti:

kyllä on mutta et ole tavannut sitä herra oikeaa vielä ja ei se herra oikea hyväksi käytä vaan rakastaa sinua niin se ei halua sinulle pahaa vaan hyvää ja että olisit onnellinen

Vaikken usko yuohon, silti kiitti :) saat paremmalle mielelle kun höpötät näitä :) mukavaa, että on myös mukavia ja kilttejä ihmisiä täällä :)

• suukosta.se.lähti
        ExN38 kirjoitti:

Vaikken usko yuohon, silti kiitti :) saat paremmalle mielelle kun höpötät näitä :) mukavaa, että on myös mukavia ja kilttejä ihmisiä täällä :)

ei ole turhaa höpinää niin sitten uskot kun istut herra oikean kainalossa onnellisena ja rakastuneena ja se rutistaa sinut kainaloaan vasten koska rakastaa sinua ja ilman sanojakin tiedät tää on aitoa rakkautta ja välitetään oikeasti toisistamme ja joudut palaamaan tänne tähän aloitukseen ja sanoa totta puhuit ja uskot rakkauteen sanoo silloin naimisissa oleva exn38 rakastuneena ja onnellisena ja puhallatte yhteen hiileen

• suukosta.se.lähti kirjoitti:

ei ole turhaa höpinää niin sitten uskot kun istut herra oikean kainalossa onnellisena ja rakastuneena ja se rutistaa sinut kainaloaan vasten koska rakastaa sinua ja ilman sanojakin tiedät tää on aitoa rakkautta ja välitetään oikeasti toisistamme ja joudut palaamaan tänne tähän aloitukseen ja sanoa totta puhuit ja uskot rakkauteen sanoo silloin naimisissa oleva exn38 rakastuneena ja onnellisena ja puhallatte yhteen hiileen

Olet ihana ❤😊

• Tuohan kuulostaa ihan kamupojan tarpeelta. Varmaan helposti semmoisia löydät sun tuttavapiiristä ja voithan täältä palstalatakin kysellä. Kamupoika tuommoisiiin pikkujuttuihin on hyvä sun hommata, se auttaa aina mielellään kun tulee jotain pientä laitettavaa eikä pyydä ikinä palkkaa. Itsesi vapautat vastuusta sillä että teet heti alussa selväksi että "ollaan vaan kavereita", annat sitten vaan kamupojan haaveilla omiaan etkä ikinä palkitse millään muulla kuin ystävällisillä sanoilla kuten esim. "kyllä sinäkin jonkun vielä löydät" jne. Muistat vaan sen että kamupoikaan ei ikinä, missään tilanteessa sekaannuta.

• En halua käyttää ketään hyväkseni. Mulla oli yksi sellainen kamumies. Mut se olikin ihastunut ja aloin saamaan sydänkuvioviestejä kun hän sai tietää et erosin. Mun kanssa ei jotenkin miehet pysy kamuina :(

• Tämä ilmeisesti vastaus tuohon minun kommenttiin. Tjoo, ongelma on tosiaan se kamumiehen kiintyminen mutta jos ajattelet asiaa niin että kamupojat ovat oma lajinsa, vähän niin kuin työmuurahaiset muurahaispesässä, joka on luotu palvelemaan apua tarvitsevia naisia niin ei tunnu niin pahalta ja aina kun pyydät kamupojalta palvelusta se itseasiassa antaa kamupojan elämälle tarkoituksen ja toivoa, toivoa siitä että kun ahkerasti auttelee niin ehkä jonain päivänä...., käytä vaan siekailematta hyväksesi kamumiehiä, niin ne muutkin naiset tekee.

Tämä ilmeisesti vastaus tuohon minun kommenttiin. Tjoo, ongelma on tosiaan se kamumiehen kiintyminen mutta jos ajattelet asiaa niin että kamupojat ovat oma lajinsa, vähän niin kuin työmuurahaiset muurahaispesässä, joka on luotu palvelemaan apua tarvitsevia naisia niin ei tunnu niin pahalta ja aina kun pyydät kamupojalta palvelusta se itseasiassa antaa kamupojan elämälle tarkoituksen ja toivoa, toivoa siitä että kun ahkerasti auttelee niin ehkä jonain päivänä...., käytä vaan siekailematta hyväksesi kamumiehiä, niin ne muutkin naiset tekee.

En mä ole kuten "muut naiset". Siinä mun hankaluus onkin... elän arvojeni mukaisesti, enkä halua ketään käyttää hyväksi. Sillä en halua satuttaa ketään, mutta teen sen jatkuvasti tahattomasti. Siks pysynkin yksin. Onneksi on netti ja youtube :) oppii vaikka mitä :) huomenna kokeilemaan :) paitsi en tiedä mistä saan iskuporakoneen xD

• ExN38 kirjoitti:

En mä ole kuten "muut naiset". Siinä mun hankaluus onkin... elän arvojeni mukaisesti, enkä halua ketään käyttää hyväksi. Sillä en halua satuttaa ketään, mutta teen sen jatkuvasti tahattomasti. Siks pysynkin yksin. Onneksi on netti ja youtube :) oppii vaikka mitä :) huomenna kokeilemaan :) paitsi en tiedä mistä saan iskuporakoneen xD

Ehkä sun ois viisainta leipoo aamulla pullaa ja sit vaan laittaa faceen "Apua, kuka tulis vaihtaan mun renkaat ja poraamaan reiän seinään? pullakahvipalkkio", luulen että sillä ongelmat hoituis helpoimmin.

• Kklloiii
        ExN38 kirjoitti:

Sori nyt, mutta hohhhoijaa.. Onneksi sentään löytyy yksi hyvä nainen tästä kavalasta maailmasta, joka ei käytä muita hyväkseen. Mitä tulee iskuporakoneen löytämiseen niin kvg, kuten alempana jo todettiin.

• ExN38 kirjoitti:

Rautakaupoista löytyy. Nimiä mainitsematta etten mainosta jotain ketjua. :)

• zönggö kirjoitti:

Rautakaupoista löytyy. Nimiä mainitsematta etten mainosta jotain ketjua. :)

Lisään vielä tähän zöngön kommenttiin että ruokakaupoista löytyy hyvän mielen leivontatarvikkeet, nekin nimiä mainitsematta etten mainostaisi jotain ketjua mutta kyllähän sä tiedät :)

Lisään vielä tähän zöngön kommenttiin että ruokakaupoista löytyy hyvän mielen leivontatarvikkeet, nekin nimiä mainitsematta etten mainostaisi jotain ketjua mutta kyllähän sä tiedät :)

Heh, tämä oli hyvä ja mainio lisäys. Kaksi kärpästä samalla iskulla. :D

Siis jos ei halua itse opetella noita juttuja, loppuviimeks sittenkään. Onhan se kivempi kun joku muu tekee noi "voi mennä sähläämiseksikin" hommat. ;)

• Kklloiii kirjoitti:

Sori nyt, mutta hohhhoijaa.. Onneksi sentään löytyy yksi hyvä nainen tästä kavalasta maailmasta, joka ei käytä muita hyväkseen. Mitä tulee iskuporakoneen löytämiseen niin kvg, kuten alempana jo todettiin.

No en mä nyt ainoa ole. Siksi muut naiset suluissa :)

• Kkkkklliiiii

Kaikkea voi opetella. Autonrenkaita vaihtavat miehetkin ovat kyseisen taidon joskus opetelleet ja vaihtaneet renkaan ensimmäisen kerran. Kyllä minä sentään osaan tehdä kodin pieniä perusremppajuttuja, porata reiän seinään, maalata, kasata yksinkertaisia mööpeleitä ohjeiden mukaan, tapetoida ja tehdä vähän laatoitushommiakin, vaikka olenkin vain tyhmä pikku nainen. Autonrenkaita en osaa vaihtaa, mutta ei ei niitä vaihda itse monet miehetkään. Sen voi teettää huoltoliikkeessä.. jos on valmis maksamaan. Kannattaa kulkea julkisilla jos auto on ongelmallinen rahareikä.

• Nnnnaaiinenn

Ite oon aina kutsunut itseäni tyhmäksi blondiksi ja yksinkertainen kun olen niin haen googlesta ohjeet KAIKKEEN uuteen mitä en valmiiksi jo osaa. Jollei joku suomeksi löydy niin englanniksi vähintään "kädestä pitäen ohjeistus" löytyy.

• Totta :)

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset ei osaa mitään. Tarvitsevat jännämiestä kaikkeen

• Jos sulla on autossasi hanksikaslokerossa huoltokirjaa, käyttökirjaa jotain missä autosta löytyy tekinisiä tietoja ja huolto-ohjeita? Sieltä saattaa löytyä renkaanvaihtoon myös opastus. :)

Muistelen joskus nähneeni jossain auton käyttökirjassa. Mutta semmosen varmaan löytää netistäkin vaihe vaiheelta ohjeena(?). Ei ole mitenkään vaikeaa tuo renkaiden vaihto, vaikka alkuun siltä voi ajatuksen tasolla tuntuakin. Katsot vaan ettet tunkkia laita pehmeimpään kohtaan autoa ja maaperää. Ettei mene pellit myttyyn tai pellistä läpi, kun se auton paino siinä tunkin päällä siltä kulmalta on. Tai muljahda tunkki alta pois. Tasaille tukevalla alustalla siis. Ite laitan vielä renkaan vanteineen auton alle, kun tunkkaan autoa maasta irti. Että jos se kuitenkin jostain syystä pettäis se tunkki. Tunkkejakin löytyy erilaisia. Huonoja, parempia ja hyviä. Hallitunkki on mielestäni paras. :)

Siellä helmassa ( auton alla ) on yleensä semmoinen tukevampi kohta, jonne tunkin saa laitettua. Kädelläkin tuntee ja näkee. Painauma etupyörien takapuolella ja takapyörien etupuolella.

Mut joo ohjeen pitäs löytyä, niin virallisesta ohrjeesta pääset paremmin perille.

Porakoneen jos hommaat, siinäkin saattaa tulla käyttöohje mukana. Mut ei sekään ole vaikeeta, ainoa asia missä oikeastaan voi mennä pieleen on, että poraat seinänvälissä kulkeviin johtoihin tai putkiin reikää. :D

Liian syvälle. Liian järeällä terällä...porakoneiden terissäkin on eroja eri materiaaleille. Mut normi lastulevyseinään nyt saa melkeinpä käsinkin painettua ruuvinpään sen verran seinään, että pääsee ruuvaamaan käsivoimalla ruuvin paikalleen. Tietty joku kipsilevykin sitten taas murtuu herkästi, mitä nyt taitaa enimmäkseen nykyisissä huusholleissa seinät olla. Proppu olis hyvä olla ja semmonen sopiva käyttöönsä tarkoitettu proppu. Kiviseinälle omansa.:)

Pieni kevyt taulu menee ihan pienellä naulallakin. Yläviistoon pieni naula poks ja siihen killumaan. Sitten on on tietty ne taulukoukut, joita saakin joka seinälle omanlaisiaan. Meet rautakauppaan ja kerrot mimmonen seinä materiaali, minkä painoista tavaraa aiot ripustaa seinälle ja millä, niin ne kertoo mitä tarvit. Valikoimaa on nykyään melkoisesti.

Ja jos sählää jotain, sähläämisestä oppii EI NÄIN! :))

• iskee.miehen

eikö helpommalla pääse kun iskee iki oman miehen ja sit yhdessä touhuavat mitä touhuavat

• Renkaan vaihto on siksi hyvä osata, jos ajossa rengas tarvii vaihtaa. Eikä ole auttajia jonossa. :)

Opettelin aikoinaan 18-vuotiaana kukkamekko päällä kesähelteellä, kun autosta tyhjeni rengas. Oli se ehkä huvittava näky ohikulkijoille. Työn jälkeen mekko ja kädet oli likaiset (mustat), mutta pääsin perille vaihdetulla renkaalla. :)

• iskee.miehen kirjoitti:

eikö helpommalla pääse kun iskee iki oman miehen ja sit yhdessä touhuavat mitä touhuavat

No jaa. Helpompaa ja helpompaa. Kuis sen nyt ottaa. :)

Monta kertaa on ollu helpompaa tehä itse, kun varttua että joku muu tekee tai ettiä mies sen takia. Ja ite ainakin tykkään tehä jotain asioita itsekin, vaikka mieskin löytyy tekemään. Mikään ei oo vaikeeta, kun sen ensin oppii. :)

• Kiitos sinulle ❤

• ExN38 kirjoitti:

Kiitos sinulle ❤

Ole hyvä. Olen varma, että osaat. :)

• halaako.terä
        zönggö kirjoitti:

No jaa. Helpompaa ja helpompaa. Kuis sen nyt ottaa. :)

Monta kertaa on ollu helpompaa tehä itse, kun varttua että joku muu tekee tai ettiä mies sen takia. Ja ite ainakin tykkään tehä jotain asioita itsekin, vaikka mieskin löytyy tekemään. Mikään ei oo vaikeeta, kun sen ensin oppii. :)

antaako porakone suukkoja tai tunkki rakkautta aitoa mutta mies antaa ja eikö esim ole kiva mennä rautakauppaan rakkaan kanssa porakone ostoksille jos jo ei ole porakonetta ja saada suukkoja ja matkalla muutakin kivaa voi tehdä ja samoin tulomatkalla ja kotona yhdessä remontti reiskat saneeraa

• halaako.terä kirjoitti:

antaako porakone suukkoja tai tunkki rakkautta aitoa mutta mies antaa ja eikö esim ole kiva mennä rautakauppaan rakkaan kanssa porakone ostoksille jos jo ei ole porakonetta ja saada suukkoja ja matkalla muutakin kivaa voi tehdä ja samoin tulomatkalla ja kotona yhdessä remontti reiskat saneeraa

Mulla on akkuporakone. Mikä on iskuporakone en tiennyt. Luulin sen nimen perusteella joksikin vaikeaksi kapineeksi.

• ExN38 kirjoitti:

Mulla on akkuporakone. Mikä on iskuporakone en tiennyt. Luulin sen nimen perusteella joksikin vaikeaksi kapineeksi.

Iskuporakone on vaan hiukan järeämpään poraamiseen. Siinä se terä hakkaa sitä porattavaa matskua ja silleen se poraaminen tehostuu. Jos nyt vaikka sitä kiveä poraat tai tiiltä. Tarviit sen iskutoiminnon.

Mut iskuporastakin saa kyllä iskutoiminnon pois. Kun poraat vaikkapa puuta taikka metallia, vaikka peltiä. Akkukoneissakin on iskuporakoneita. Ne lepsummat on lähinnä ruuvinvääntimiä ja huonekalujen kasaamisessa hyviä. Johonkin huokoisen tai pehmeään levyyn riittää monesti perus akkuporakin. Semmonen lepsumpikin. En osaa selittää, toivottavasti jotakin tolkkua tässä on. :)

Se perusakkupora varmaan riittää, jos ei tarvi iskutoimintoa...

• zönggö kirjoitti:

Iskuporakone on vaan hiukan järeämpään poraamiseen. Siinä se terä hakkaa sitä porattavaa matskua ja silleen se poraaminen tehostuu. Jos nyt vaikka sitä kiveä poraat tai tiiltä. Tarviit sen iskutoiminnon.

Mut iskuporastakin saa kyllä iskutoiminnon pois. Kun poraat vaikkapa puuta taikka metallia, vaikka peltiä. Akkukoneissakin on iskuporakoneita. Ne lepsummat on lähinnä ruuvinvääntimiä ja huonekalujen kasaamisessa hyviä. Johonkin huokoisen tai pehmeään levyyn riittää monesti perus akkuporakin. Semmonen lepsumpikin. En osaa selittää, toivottavasti jotakin tolkkua tässä on. :)

Se perusakkupora varmaan riittää, jos ei tarvi iskutoimintoa...

Kiitti :) juu täytyy ripustaa seinäkaappi betoniseinään :). Mä tähän asti kun porailin vain gyprokkia ja puuta niin kun tuttuni kertoi että voi eeeei, sä nyt tarviit iskuporakonetta, niin jotenkin keksin itselleni et se iskuporakone on joku kauheen monimutkainen juttu :)

• halaako.terä kirjoitti:

Ei työkalut suukkoja ja haleja anna, mutta ne on ihan hyviä olemassa, jos tykkää itse tehdä jotain missä niitä tarvitsee. :)

• Tarkennus
        ExN38 kirjoitti:

Kiitti :) juu täytyy ripustaa seinäkaappi betoniseinään :). Mä tähän asti kun porailin vain gyprokkia ja puuta niin kun tuttuni kertoi että voi eeeei, sä nyt tarviit iskuporakonetta, niin jotenkin keksin itselleni et se iskuporakone on joku kauheen monimutkainen juttu :)

Naulatulppia reikiin ja kunnon ruuvit.

• Kiitti :)

• crux

En minä ainakaan jaksa enää vaihtaa itse renkaita ja reikien poraaminen seiniin on ihan yliarvostettua puuhaa. Lyö vaikka taulukoukut vasaralla ellet mitään naulakkoa ole seinään ripustamassa. Reiätön seinä on muutenkin kaunein seinä.

• Esmes_

Cruxin kanssa samaa mieltä. Rengasliike vaihtaa renkaat ja taulukoukut saa kuka tahansa vasaralla seinään.

• 121212121212

Eikö se edellinen mies ollut saamaton vässykkä joka ei osannut mitään? Etkö kertonut joutuneesi opastamaan joka asiassa kädestä pitäen?

Kaiken järjen mukaan tilanne ei ole muuttunut miksikään.

Ja tokihan itsenäinen nainen nyt noin helpoista tehtävistä selviää. Sinunhan piti olla rikaskin, firman omistaja/tj ja kaikkea.

• kuio

Taisi eilen toisessa ketjussa mainita olevansa hoitsu, mutta muistan minäkin aiemmin olleen puhetta firmasta.

• Nnnnaaiinenn

Joo mäkin oon tippunu kärryiltä et oliko tää se nainen jolla alaisia kun nyt onkin köyhä.

• kuio kirjoitti:

Taisi eilen toisessa ketjussa mainita olevansa hoitsu, mutta muistan minäkin aiemmin olleen puhetta firmasta.

Oli firma. Ei ole enää :/siitä elämäni myllerrykset alkoivatkin :) ja seurauksia elän nyt.

• Jopas_jotakii
        ExN38 kirjoitti:

Oli firma. Ei ole enää :/siitä elämäni myllerrykset alkoivatkin :) ja seurauksia elän nyt.

20 alaista katos suit sait sukkelaan?

• Jopas_jotakii kirjoitti:

Itseasiassa 48

• gfdsfsgfdgdg
        Jopas_jotakii kirjoitti:

Älä.. Mitä mä sanoin.. :)
        (Eikö niitä ollut 50..) :)

Eräällä sukulaisella on "vaan" 20 työntekijää. Töissä 16h/vrk, vaimo (näyttää huippumallilta) hoitaa lapset. Mua on vaikea tässä asiassa kusettaa, kun olen nähnyt mitä tuo oikeasti on.

Rahaa kyllä tulee sit ovista ja ikkunoista -niitä vaan ei ole aikaa käyttää...

• Ic8vovov

Kannattaa muistaa että jos olet vuokralla, et saa porailla seiniin. Vähintäänkin lupaa pitää kysyä jos siitä haaveilet.

• hono.lulu

Käsittämätöntä settiä. Selvä trolli.

• kelvottomat

Jep, joku ätmi kokeilee siipiään tyttönä. Veikkaan, että kyseessä on ätmel, pertsa tai 1212121212.

• nbvcnbvnvcnbv
        kelvottomat kirjoitti:

Jep, joku ätmi kokeilee siipiään tyttönä. Veikkaan, että kyseessä on ätmel, pertsa tai 1212121212.

Tähti92.

Mukavasti on kyllä tullut huomiota..

• 445
        nbvcnbvnvcnbv kirjoitti:

Tähti92.

Onko kyseessä tieto vai veikkaus?

• nbvcnbvnvcnbv kirjoitti:

Tähti92.

Mä en ole mikään tähti. Ääh... on tääll jännää porukka, oon joko joku pertti, ikis, 121212 tai nyt jo joku tähti... vainoharhaista. Mutta ymmärrettävää. Suomalaiset ihmiset epäilevät monesti jos ihminen on avoin... oon tottunut tuohon jo :)

• kjhkljhkjhklhkjl
        445 kirjoitti:

Onko kyseessä tieto vai veikkaus?

Veikkaus. Ei saanut täällä mitään vastakaikua miehenä, vaikka kuinka toivotti kaikille hyvää pääsiäistä / joulua / juhannusta .

Kuvitteli jopa häät tytön kanssa, joka hymyili hänelle bussissa. Mielikuvitusta siis riittää..

• Tää ketju on liian pitkä jo :) eikä mulla ainakaan kysyttävää enempää :) joten lopetan tähän kirjoittelun nyt.

Kiitos zönggö, Harmaaritari, nnnainennn ja muutama muu, ilman samaa nimimerkkiä :) sain hyviä käytännöllisiä neuvoja teiltä :) ❤

• oksennustulee

Oksettava tähti92 homoilee taas. Vastenmielinen tyyppi! Karvanaama tyttöilijä. OKSENNUS

• Ööö... no joo on mul karvoja...naamassa ... kulmakarvat ja ripset. Mut en ole mikään tähti, usko jo. Tai usko mitä haluat 😂 jos se hrlpottaa pahaa oloasi 😂

• iPenis

Hahhahahaa! Vielä muutama viikko sitten akka leijui täällä ja postasi emo/black/deathmetal yms paska musiikkia aivan leijuen ja ylpeillen suhteellaan! Oli niinkuin teflonia kun HÄN tuntui löytyneen! Se on HÄN! HUUTONAURUA!

Kovin äkkiä tuntuu muuttuvan elämäntilanteet noilla akankuvatuksilla. On yritystä ja alaisia ja suhdetta ja yhtä äkkiä ei olekaan. Ja mielialat vaihtelee samaa tahtia youtube linkkien kanssa. NAURUA HUORALLE!

• Tekisi mieli vastata sinulle samalla lailla... mutten kusipäihin jaksa vaivautua aikaani tuhlata. Tiedät itse mikä oot. Anonyymichihuahua... hauhau nimettömänä ja livenä pissat alle...?

Hyviä nauruja sulle, älä tukehdu, mut muista: parhaiten naura se, joka viimeisenä sen tekee.

• iPenis

Vieläkö akankuvatuksen tekee mieli leijua että ihan tällainen perjantai ahahahahaha! Ja sitten joku idiootti emo/black/shit/trash metal paskalinkkki alle! Akka oli kuin teflonia ette ei mikään tartu kun HÄN oli löytynyt! ahahhahahahahahaahahah!

Nyt Hänestä on jäljellä enää kitkerä hiivatulehduksen haju vaginassa!

• iPenis kirjoitti:

Vieläkö akankuvatuksen tekee mieli leijua että ihan tällainen perjantai ahahahahaha! Ja sitten joku idiootti emo/black/shit/trash metal paskalinkkki alle! Akka oli kuin teflonia ette ei mikään tartu kun HÄN oli löytynyt! ahahhahahahahahaahahah!

Nyt Hänestä on jäljellä enää kitkerä hiivatulehduksen haju vaginassa!

Tässä sulle. Voi hyvin.

https://youtu.be/QvgeXByvTPE

• iPenis

Buahahaha! Miten joillakin voi olla noin käsittämättömän paska musiikkimaku/taipumus löytää paskaa musiikkia!

Veikkaanpa että on joku Carpe Diem tatska kanssa jossain laitettuna!

Jos olet p-suomessa voin sanoa tämän livenäkin sulle!

• iPenis kirjoitti:

Buahahaha! Miten joillakin voi olla noin käsittämättömän paska musiikkimaku/taipumus löytää paskaa musiikkia!

Veikkaanpa että on joku Carpe Diem tatska kanssa jossain laitettuna!

Jos olet p-suomessa voin sanoa tämän livenäkin sulle!

Olen Keski-Suomessa, ja tuskin uskaltaisit huoritella päin naamaa. Mut te chihut ootte just tollaisii. Pusss <3

• iPenis

Ja edelleenkään et osaa vaihtaa renkaita, etkä laittaa mitään seinään kiinni! Vuokra-asunnossa ei saa edes porata seiniä!

Aaaahhahahahahhahhaaaaaa!

• iPenis kirjoitti:

Ja edelleenkään et osaa vaihtaa renkaita, etkä laittaa mitään seinään kiinni! Vuokra-asunnossa ei saa edes porata seiniä!

Missä vuokra-asunnossa... ootko sä joku ,15 v läälläällllää ja hahhahhaaasi kanssa. Pitäiskö sun mennä nukkumaan jo?
        Ja juu en osaa tänään vielä, mut huomenna osaan jo.

• iPenis kirjoitti:

Voi raukka... nyt tajusin... sut on kiusattu koulussa ja hylätty... siksi tuollainen olet. Eihän tervemielinen ihminen kellekään tuntemattomalle tuollaisia viestiä laita. Olen pahoillani koetuksistasi. Koita kuitenkin kuoriutua chihuahuasta aikuiseksi ihmiseksi. voi hyvin. Puss ❤

• iPenis

Loppukaneettina vielä että ette paljon autoista tunne jos suosittelette hallitunkkia renkaanvaihtoon. Ainakin saatte hyvin sillä helmapellin kasaan, jos ette saa alle hyvin sopivaa tukea/pehmikettä!

Hallitunkki! Ahahahhaahah! Siksi autoissa on yleensä omat tunkit mukana!

• En ole vielä koskaan onnistunut hallitunkilla rikkomaan yhtäkään auton helmapeltiä. Auton omaa tunkkia olen käyttänyt, jos on ajossa tarvinut rengas vaihtaa. Ei ole tarvinut kuin kerran.

Miks ajattelet, että ihmiset olis tyhmiä eikä osaa ajatella mitä ne tekee?

• Tukivarsien kiinnityspisteestä kun nostaa hallitunkilla, luulis kestävän auton kun auton, jos se ylipäänsä ei ole jo kauttaaltaan lahonnut?

Totta on, että hallitunkilla voi rikkoa helman. Haitaritunkki kaiketi joka koslasta kuitenkin löytyy takakontista. Käyttää sitä, jos arvelee ettei muuten tuu kun peltitöitä. :)

Ootin, että antaisit enempi ohjeistusta, kun otit hyvän pointin huomioon.

• palsta.vahti

ExN38 on selkeästi Tähti92 aka Faith.Hope.Love (tai jotain yhtä älytöntä).

• Yksinäinen.mies

Naisille on olemassa sellainen aviomiespalvelu. Soitto vaan niin sellainen tulee poramaan reijät ja vaihtamaan renkaat. Voi varmaan myös hoidella naisen samalla.

• Sinkkuneiti------

Kyllä aina jollain kaveri miehellä on pora että saa lainaksi. Isompaan remppaan pitää palkata joku kätevä mies. Tunnenn hyviä remppamiehii , yks maalas mun koko asunnon. Kuitenkin jos palkkaa jonkun firman niin maksaa tuplasti sen mitä tuttu kaveri tekee.

• sinkkuneiti_o

Miehet on kätevii. Mullekin yks kamumies rakensi talon mun tontille. Sitten se osti mulle auton ja asuntovaununkin. Käytiin yhdessä ulkomailla, se maksoi kaiken. Nyt erosin siitä, kun se olikin ihan kauhee. Ai niin, ja antoi se miljoonan lainaksikin, mutta en aio maksaa takaisin. :)

• Eipä olekaan ihan surkeaa :) vähäks mä olen tohkeissani :)

1. Porasin iskuporakoneella yhen reijän "betoniseinään"' sitten piti määritellä hyllyn kiinityspaikat seinään ja kynä ei mahtunut tekemään merkin, niin minä aloitteleva miehetön nainen sain kuningasidean tehdä merkin suoraan ruuvilla. Noh, se ruuvi upposiki sinne seinään samantien kätevästi. Vähän kummastelin pehmeää betonia, mutta innoissani ruuvasin sitten kaikki ruuvit seinään poraamatti.

Myöhemmin, kun hehkutin asian tyttäreni poikaystävälle tulikin selväks että seinä oli tiiliseinä... ja kaikki piti tehä toisin... no siinäpä ne nyt roikkuvat kuitenkin, nää mun hyllyt XD

2. Ajoin kauheenkokoisella pakettiautolla. Muuttohommissa. Ostin sohvan, jota hain innoissani. Sohva ei sit mahtunut mistään ovesta sisään... lopulta meni. Ikkunan kautta XD tunnun äherrettiin ja tungettiin se sohva epätoivoisesti oviaukkoihin...

3. Olen aloitteleva moottoripyöräilija ja tästä pitäis tulla mun eka motskarikesä. Käynnistin pyörää, jotta voisin siirtää sen uuteen kotiin, niin se kävi ja sammui. Ja minä olen dummy noissa moottorivehkeissä. Tytär muisti et skootterissa oli jotkut tulpat. Ohjekirja tietysti hukassa. Mihin tarvitaan tulppia, mitään tietoa... vielä vähemmän missä ne on. Netti auttoi ja ME LÖYDETTIIN SE! Vitsit sitä voimariemua xD sen irrottamisessa sit myös menee tovi , ku ei ole oikeita työkaluja xD

Jos olisin mies, niin luultavasti:
      1. Olisin ottanut selvää mikä seinämateriaali on kyseessä ennen poramista ja tai kun poraisin varmasti oisin huomannut ettei oo betonia tuo xD
      2. Olisin mitannut sohvat ja kävelisin mitan eikä sohvan kanssa ovesta ovelle ja mittasin mistä mahtuu ja päätyisin ikkunaan säästäen aikaa, voimaa ja kirosanoja :)
      3. Mulla olisi ohjekirja

Mut kyl tässä oppii. Ja onhan tämä kauhean hauskaakin :)

• Onnittelut onnistumisista, tekemällähän sitä oppii homman kuin homman ja virheistä vastaisen varalle. Kato ny kuitenkin ennen kuin hirveän painavaa tavaraa hyllyihin lastaat että pysyvät sitten paikallaan kun kuulostaa siltä että aika pehmeää tiiltä ja jos ei prouuja käytetty niin ei hirveästi välttämättä kestä kistomista. Toi motskarihomma kuulostaa äkkiseltään siltä että vois olla vaan bensan saannissa ongelmaa eli onko tankissa bensaa? Jos on vain vähän (muutama litra) niin saattaa olla että on mennyt varatankille (normiasennossa hanan pitää olla ON mutta jos tankki pääsee melko tyhjäksi se pitää kääntää asentoon RES "varatankille" ja sitten palauttaa asentoon ON kun on tankannut. Siellä hanassa on varmaan kolmaskin asento PRI, siinä asennossa bensa virtaa aina ulos tankista vaikka ei olisikaan käynnissä niin se on vain väliaikaista käyttöä varten kun saattaa siinä asennossa valuttaa pytyn täyteen bensaa -> kastelee sitten tulpan ja sitten sitä tulppa-avainta tosiaan tarvitaan.

Onnittelut onnistumisista, tekemällähän sitä oppii homman kuin homman ja virheistä vastaisen varalle. Kato ny kuitenkin ennen kuin hirveän painavaa tavaraa hyllyihin lastaat että pysyvät sitten paikallaan kun kuulostaa siltä että aika pehmeää tiiltä ja jos ei prouuja käytetty niin ei hirveästi välttämättä kestä kistomista. Toi motskarihomma kuulostaa äkkiseltään siltä että vois olla vaan bensan saannissa ongelmaa eli onko tankissa bensaa? Jos on vain vähän (muutama litra) niin saattaa olla että on mennyt varatankille (normiasennossa hanan pitää olla ON mutta jos tankki pääsee melko tyhjäksi se pitää kääntää asentoon RES "varatankille" ja sitten palauttaa asentoon ON kun on tankannut. Siellä hanassa on varmaan kolmaskin asento PRI, siinä asennossa bensa virtaa aina ulos tankista vaikka ei olisikaan käynnissä niin se on vain väliaikaista käyttöä varten kun saattaa siinä asennossa valuttaa pytyn täyteen bensaa -> kastelee sitten tulpan ja sitten sitä tulppa-avainta tosiaan tarvitaan.

No niin oppiikin :)

Tankissa on bensaa, mutta se on syksystä. Se ei ees pyöritä se kone, ei sano mitään. Joku punainen valo syttyi, mutta siinä on digitaalinen näyttö ja valon vieressä öljy merkki, lämpömerkki ja vielä joku merkki... öljyä on.

Kaikkee sitä kyl joutuu tekee :D ku olin suhteessa ja lähes koko ikäni olin, niin olin vahvasti sitä mieltä etten minä mihkään moottorijuttuihin koske :D

• ExN38 kirjoitti:

Tankissa on bensaa, mutta se on syksystä. Se ei ees pyöritä se kone, ei sano mitään. Joku punainen valo syttyi, mutta siinä on digitaalinen näyttö ja valon vieressä öljy merkki, lämpömerkki ja vielä joku merkki... öljyä on.

Kaikkee sitä kyl joutuu tekee :D ku olin suhteessa ja lähes koko ikäni olin, niin olin vahvasti sitä mieltä etten minä mihkään moottorijuttuihin koske :D

Se bensakin saattaa olla jo huonoo, väittävät että menee pilalle puolessa vuodessa juurikin käynnistysomianaisuuksiltaan e-bensat niin voi osaltaan vaikuttaa sekin. Jos ei pyöritä starttia ollenkaan niin ei o varmaan akussa virtaa riittävästi, onko ollu paikallaan talven yli akku?

Se bensakin saattaa olla jo huonoo, väittävät että menee pilalle puolessa vuodessa juurikin käynnistysomianaisuuksiltaan e-bensat niin voi osaltaan vaikuttaa sekin. Jos ei pyöritä starttia ollenkaan niin ei o varmaan akussa virtaa riittävästi, onko ollu paikallaan talven yli akku?

Ainakin tulppa ei anna mitään sinistä kipinää ku tein ohjeiden mukaan :) täytyy koittaa vaihttaa t ulppaa. Se pyörä kävi n 30 min sit sammui eikä käynnistynyt...

• Kiltti-ja-kunnollinen

Oliko sulla proppuja myös siihen ruuviin. Ruuvia ei voi laittaa seinään ilman proppua

• Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

Oliko sulla proppuja myös siihen ruuviin. Ruuvia ei voi laittaa seinään ilman proppua

Niinpä xD jos oisin mies oisin älynyt sen xD nyt se roikkuu siinä yhden propullisen ruuvin ja yhden ei propullisen. Mureneeko se? Se on vähän sellainen seinäkaappi enemmän kuin hylly

• ExN38 kirjoitti:

Onks sulla siinä joku tappokatkaisija, joka estäis saamasta kipinää? :)

• zönggö kirjoitti:

Onks sulla siinä joku tappokatkaisija, joka estäis saamasta kipinää? :)

On räpelletty kaikkee... ainakin tulppaa pitää vaihtaa. Netissä löysin et jos se on ruskea, et on silloin huono xD se on ruskea XD jos ei auta, täytyy miettiä uusiks.

• ExN38 kirjoitti:

On räpelletty kaikkee... ainakin tulppaa pitää vaihtaa. Netissä löysin et jos se on ruskea, et on silloin huono xD se on ruskea XD jos ei auta, täytyy miettiä uusiks.

Eiköhän se vaiva paljastu, kun kaiken läpi käy. Tulpat kannattaa kaikista ajoneuvoista tosiaan aika ajoin vaihtaa. Tulpanjoh(to)dotkin. Manuaalikirjassa kaiketi on myös joku vikalista, jonka voi käydä läpi? Jos semmoinen löytyy.

Mulla kerran kävi auton kanssa niin, että lähti käyntii (EFI) ja sammui kun piti lähteä liikkeelle. Eikä enää millään käyntiin. Rele oli pimennyt. Mä olen aina (onneksi)voinut kääntyä isäukon puoleen, kun jokin rakkinen temppuilee. Sekään nyt ei ihan kaikkea tajua ja sähköpuolesta nyt varsinkaan. Mutta naapurista annettiin ohjeeksi tarkistaa kaikki sulakkeet ja releet. No se rele sitten oli konepellin alla, se mikä oli pimennyt, caput. Tullut tiensä päähän.

Hirvee homma kiertää koko auto läpikotaisin. Enkä päässyt töihinkään lähtemään, kun ei julkiset kulkenut sinnepäinkään edes melkeen oikeeseen aikaan.

Mut kyl se löytyy, kun aikansa ettii. Oisko noista keskustelupalstoista apua Suzukin ja moottoripyörien tekniikka? Mistä vois kysyä ehkä jelppiä?

Luulis, että siellä naista autetaan. Ja liikkuu rasvanäppejä, joilla ehkä samanlaisesta pyörästä kokemuksiakin. Vaikka tämänkin palstan pojat sua tuossa jo fiksusti jelppikin. :)

• Voin lohduttaa, ettei kaikki miehetkään osaa nk. miesten hommia. Jotk sellaisiksi yleensä koetaan. Miehillä nyt usein on jonkinlaista teknistä älyä ikään kuin luonnostaan, mutta on niitäkin joilla ei ole minkäänlaista. Että miehenä et ehkä tietäis yhtäänn enempää tai vähempää. :)

• Missä se hana on XD jonka pitää olla on merkissä :)

• En löytäny :( mul on suzuki sv 650 ei ainakaan mistä näkyvistä löytänyt

• ExN38 kirjoitti:

En löytäny :( mul on suzuki sv 650 ei ainakaan mistä näkyvistä löytänyt

Ei tuossa ole bensahanaa. Hyvä pyörä kyllä on, mulla tuollainen joskus ollut

• ExN38 kirjoitti:

En löytäny :( mul on suzuki sv 650 ei ainakaan mistä näkyvistä löytänyt

Jaa, voihan se sitten tosiaan olla ettei siin oo ollenkaan sitä käsihanikkaa, en itekään äkkiä kuvahaulla löytänyt. Eipähän autoissakaan oo niin ei sitten kaikissa pyörissäkään ehkä, sorry väärä informaatio. No tuommonen löyty hanikkaa googlatessa:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/4284159/suzuki

"Ja nyt kun mainitsit tuon SV650:n, se ainakin tuntuu olevan tarkka bensoistaan. Itse sain vaihtaa kerran ruiskuversioon bensat sekä tulpat (ja kekäleiden pilaantumisen suuri osasyy oli juuri tuo kehno bensa). Tutullani taas löytyy vanhempi kaasariSV, jota käytiin ihan vastikään herättelemässä talviunilta, ja siihenkin saatiin vaihtaa tuoreempaa bensaa, ennen kuin hörähti. Eipä tainnut olla tuota Nesteen ylivoimaista ihmelientä kummassakaan..!! "

Jaa, voihan se sitten tosiaan olla ettei siin oo ollenkaan sitä käsihanikkaa, en itekään äkkiä kuvahaulla löytänyt. Eipähän autoissakaan oo niin ei sitten kaikissa pyörissäkään ehkä, sorry väärä informaatio. No tuommonen löyty hanikkaa googlatessa:

"Ja nyt kun mainitsit tuon SV650:n, se ainakin tuntuu olevan tarkka bensoistaan. Itse sain vaihtaa kerran ruiskuversioon bensat sekä tulpat (ja kekäleiden pilaantumisen suuri osasyy oli juuri tuo kehno bensa). Tutullani taas löytyy vanhempi kaasariSV, jota käytiin ihan vastikään herättelemässä talviunilta, ja siihenkin saatiin vaihtaa tuoreempaa bensaa, ennen kuin hörähti. Eipä tainnut olla tuota Nesteen ylivoimaista ihmelientä kummassakaan..!! "

Höh.. täytyy yrittää vaihtaa bensaa :/ jospa se sit lähtis :)

Jos on bensapumppu, niin silloin ei käsittääkseni tarvi hanaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe