Oletteko vielä menossa? Oletteko saaneet hiljentyä ja tunteneet Jumalan läsnäolon? Vain Jumalan rakkaus voi antaa täydellisen rauhan sydämeen. Toisen ihmisen rakkaus ei voi koskaan antaa täydellistä rauhaa sydämeen, ainoastaan Jumalan rakkaus :)
Kunhan totean. Hyvää yötä.
Siunausta teille kaikille.
Oletteko käyneet pääsiäisen aikaan kirkossa?
10
244
Vastaukset
- MitäpäTuohonMuuta
Tuo on muuten totta! Minun rauhani minä jätän teille on Jeesus sanonut.
- SiveellinenNunna
Tunsin Jumalan kyrvän sisälläni ja sain orgasmin heti.
Kyllä siinä on pastorilla hyvät oltavat
ku 10 kirkasta rippitytön silmää
kattelee palvoen!
Kateeksi käy!
- mnted
Nykyaikana ei Jumalan rauhaa kirkosta löydy vaan ainoastaan rahastuksen tyyssija.
Jos järjellä ajatellaan niin miksi jos me kaikki ollaan Jumalan lapsia niin miksi vain ja ainoastaan kirkosta voisi rauha löytyä kun välttämätti Sami afrikasta ei ole koskaan edes kuullut kirkosta ja hänkin silti on Jumalan luomus?Minusta kirkossa voi kyllä aistia ylimaallista rauhaa, jos vain onnistuu hiljentymään kunnolla.
Olen käynyt parissa sekä Viron että Kreikan ortodoksikirkossa, ja niissä on ollut todella hyvä, ja lämmin tunnelma. Aivan kuin jotkut hyvät voimat olisivat oikeasti läsnä kirkkorakennuksessa.
- onneksiniin
Olen ateisti niin minulle se rauha löytyy jostain muusta kuin mielikuvitusolennosta. Tai ihmisten pennosin ylläpidetystä instituutiosta nimeltä kirkko.
- Järkeäpäähäsi
Kirkko instituutiona on eri asia kuin henkisyys, siis käsitys että maailma ei ole sattumalta syntynyt eikä ihminen ole vain luuta ja nahkaa. Tajuatko edes tämän verran? Mikä koulutus sulla on? Tosin ei se koulutuskaan ja tietäminen auta jos järki seisoo.
- kiitoskunkysyit
En ole. Mun Jumala on muualla kuin kirkossa. Hiljennyn tuulen huminaa ja linnun laulua kuunnellessa.
- Omavalta
Sauna on minun kirkkoni.
- joshyvääpääsiäistä
aamulla oli aikomus käväistä,vaikka en niin harras ihminen olekaan.joskus ihmisellä on vain
tunne, että kaipaa korkeimman ohjausta,en tiedä kyllä, onko sellaista edes olemassa,mutta
ihminen on erehtyväinen.kyllähän kirkossa käynti rauhoittaa ja onhan ne kauniitakin.hautaus-
maistakin pidän,kesällä varsinkin, vietän usein siellä aikaani,lämpiminä kesä-iltoina siellä ei
ole liian kuumakaan.mutta sitä ohjausta ihminen joskus tarvitsee,yritystä on monesti.mutta
keinovalikoimassa vain rajallisesti resursseja.Voi käydä ilman ohjausta,kuin termospullolle,
joka osuu kaaduttaessa rappu askelmaan,kahvit repun pohjalla,ja pullo puolillaan lasin-
sirpaleita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4141206- 641106
- 61842
- 61795
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16702- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 60645