Että en sairauteni takia pysty välttämättä saamaan ollenkaan lapsia ja ulkonäköni voi myös kärsiä.... Uskon vahvasti, että nuo asiat olisivat sinulle sellaisia, että suhteemme ei kestäisi. Siksi en halua edes lähemmin tutustua sinuun.
Mitä mieltä olet siitä
27
484
Vastaukset
- enhylkää
Ihmistä jota todella rakastan.
Vastaisin hänelle.- mietinyleisesti
Entä jos hän olisi kerran hylännyt sinut? Antaisitko anteeksi, jos hän sitä pyytäisi? Mietin vain, kun itse kerran hylkäsin erään miehen.
- enhylkää
Riippuu tietenkin miten hylännyt ja minkä takia. Rakkauteen kuuluu anteeksi antokin.
- Plastiselle
enhylkää kirjoitti:
Riippuu tietenkin miten hylännyt ja minkä takia. Rakkauteen kuuluu anteeksi antokin.
Mutta siitä suhteesta tulisi puuttumaan liikaa häneltä.... Sen verran olen oppinut hänestä, että en halua sitoa kunpaakaan sellaiseen.
- enhylkää
Et voi päättää hänen puolestaan. Sinun on keskusteltava hänen kanssaan.
Itselleni ihmisen sisin on tärkein. Ja jos todella on rakastunut, on valmis tekemään uhrauksia toisen puolesta. Plastiselle kirjoitti:
Mutta siitä suhteesta tulisi puuttumaan liikaa häneltä.... Sen verran olen oppinut hänestä, että en halua sitoa kunpaakaan sellaiseen.
Oletko nyt aivan varma aloittaja, ettet kykene saamaan lapsia?
Entä olet aivan varma, että puolisosi haluaa lapsia?- Plastiselle
enhylkää kirjoitti:
Itselleni ihmisen sisin on tärkein. Ja jos todella on rakastunut, on valmis tekemään uhrauksia toisen puolesta.En lähde suhteeseen, mikä tuntuu uhraukselta.
- Käytöksesikertoo
Toista.
Plastiselle kirjoitti:
Älä höpsi! Otatte jonkun meikäläisen
kaltaisen ammattiporaajan messiin,
eiköhän ala tulosta ja mukuloita
syntyä!enhylkää kirjoitti:
Itselleni ihmisen sisin on tärkein. Ja jos todella on rakastunut, on valmis tekemään uhrauksia toisen puolesta.Tässähän ikään kuin
tarjoutuu meikäläiselle
mahdollisuus ihmiskokeeseen.
Porailen eri daamien peppuja,
ja seuraan, minkälaista tulosta syntyy.
Kauneimmat ja älykkäimmät äpärät
tunnustan omikseni. Muita en.- enhylkää
Plastiselle kirjoitti:
En lähde suhteeseen, mikä tuntuu uhraukselta.
Ajattelisin varmaan itse samoin.
Kuitenkin sinun kannattaisi keskustella hänen kanssaan asiasta. Älä päätä toisen puolesta. Plastiselle kirjoitti:
En lähde suhteeseen, mikä tuntuu uhraukselta.
Tottakai lähdet!
Meikäläinenkään ei koskaan oo
mehukkaista haarukoista kieltäytynyt.- Plastiselle
enhylkää kirjoitti:
Ajattelisin varmaan itse samoin.
Kuitenkin sinun kannattaisi keskustella hänen kanssaan asiasta. Älä päätä toisen puolesta.En halua keskustella. Toivon, että ymmärtäisi tilanteeni ja kunnioitaisi sitä.....
- enhylkää
Plastiselle kirjoitti:
En halua keskustella. Toivon, että ymmärtäisi tilanteeni ja kunnioitaisi sitä.....
Ei kukaan voi ymmärtää, jos ei puhu.
Itse en ainakaan pitäisi, jos joku jättäisi ilman selitystä.
Mutta jokainen tekee itse omat ratkaisunsa. Mieti rauhassa. - Plastiselle
enhylkää kirjoitti:
Ei kukaan voi ymmärtää, jos ei puhu.
Itse en ainakaan pitäisi, jos joku jättäisi ilman selitystä.
Mutta jokainen tekee itse omat ratkaisunsa. Mieti rauhassa.No eipä meillä ole mitään ollut. Ja olen miettinyt! Jos ei ymmärrä, niin olkoon sitten.
- yhukgul
Lapset tässä maailmassa ei sillä oikeastaan ole mitään merkitystä kun ei edes itse voi niitä kasvattaa vaan kusipäät päättävät opetusministeriössä mikä on lapsesi rooli tulevaisuudessa.
- lukemisentaito
hyvä kommenti, mietin tänää samaa mutten uskaltanut sanoa kun korostetaan koultuksen tärkeyttä
- Koultuksenpahyvinkin
Jäikö itseltäsi joku koulu käymättä?
Keskittykää te siellä kotiosastolla lastenne kasvattamiseen.
Ei menisi niin paljon aikaa opettamisessa hukkaan.
Ystävällisin terveisin, - edrtyukil
Päinvastoin kävin aivan helvetisti enemmän kouluja kuin vanhempani ja lopputulos on se että teen täsmälleen samaa työtä kuin nuo kusipäät aikoinaan mutta vain huonoimmilla eduilla ja työtäkin joutuu tekemään enemmän eli sen puolesta täytyy rehellisesti sanoa että minua on niinsanotusti kusetettu. Mielestäni on aika huono lähtökohta jatkon kannalta jos yhteiskunta ja omat vanhemmat kusettavat omaa lastaan.
Mikä se sellainen sairaus on,
että estää (ehkä) lasten saannin ja
vaikuttaa VIELÄ ulkonäköönkin?
En ole koskaan kuullutkaan!
Voimia sinulle ap.!Jos olet ALOITTAJA mies, ja kyseessä on jokin SYÖPÄ,
siittiöitä voidaan pakastaa ennen solumyrkkyhoidon aloitusta.
Tällöin raskaus PYRITÄÄN myöhemmin toteuttamaan keinohedelmöityksellä,
joka kuuluu ns. IVF-hoitoihin.
T: Ei-trolli- uteliasalma
Olet oikeassa haluan lapsia toivottavasti myös niitä joskus tulevaisuudessa saan kuka oletkin.Voimia sinulle sairautesi kanssa.
uteliasalma kirjoitti:
Olet oikeassa haluan lapsia toivottavasti myös niitä joskus tulevaisuudessa saan kuka oletkin.Voimia sinulle sairautesi kanssa.
Ei minulla mitään sairautta ole,
ainakaan sellaista,
joka estäisi lasten saannin.
Ei minulla ole SYÖPÄÄ.
Kärsin vain MASENNUKSESTA.
Mutta kyllähän masennuksenkin
kanssa voimia tarvitaan.
Oot nainen? Ootko katseen kestävä?
Meikäläinen voi nusauttaa sinut raskaaks
tai vaikka joku kaveri!- Ruususelta
Lapsien "teko " tarkoituksella tai vahikoina on surkein tapa sitoa toinen ihminen . On muuten lasta kohtaan epäitsekkäin teko , jonka tenava voi tuntea vielä aikuisena . Kerrompa tuon kokemuksenani !
Olen samaa mieltä.
Meillä ei sellaista keinoa
voida tulla käyttämään.
Olen VIELÄ HEDELMÄLLINEN,
mutta mieheni on tällä hetkellä
täysin steriili.
Mutta ei siitä sen enempää!
- huomattu.on
Olet kovin ulkonäkökeskeinen, ailahteleva sen suhteen. Lapset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4141206- 641106
- 61842
- 61795
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16702- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 60645