Mä oon mies mustasukkainen maailman

harkitseeeliminointia

kaikille hyvännäkösille naisille ja hyville muijille. Jos niitä ei ois, joutuisit veivaa vaan mun persettä kiltisti.

22

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiivistemehua

nii-i

• Sinun miehesi on sitten aika pinnallinen tapaus, jos hän on kiinnostunut
      vain naisten ulkonäösta eivätkä ÄLY ja luonne merkitse mitään,
      no ikä opettaa.

• NumeRoita

On se ikä mikä tahasa..kokemus opettaa vielä enemmän. En halua akateemista työtöntä. Ikä on vain

• harkitseeeliminointia

Taisi olla kaksi vaihtoehtoa komentissani. Aika syvissä vesissä se mies uiskentelee. Suorastaan pimeissä. Saatat ola kyllä oikeassa, ettei luonteella ole miehelle väliä. Luulis meren pohjassa kelpaavan yks sun toisen luonteinen nainen... Niin ulkonäölläkään ei ole väliä. Ainakin sillä miehellä on rohkeutta riiata hyvännäkösiäkin eikä vain tuomita ulkonäön perusteella kuten tässä hippiyhteiskunnassa leväperseisillä naisilla yleensä on tapana. "It's all a about the nature of human", kunhan ihmiset ei korosta ulkonäköään, tavoittele voittoa, ole kiinnostuneet pinnallisista asioista... Aina on joku sanomassa miten ei tule olla, ja aina on joku tuomitsemassa jollakin aatteella toisten ihmisten tekemisiä. Vittumaista konservatismia eikä mitään muuta. Ihmiset ajautuu aina ääripäihin. Mulle riittää, että pillussa ja päässä tuntuu.

• Kukahantääon

Taas hyvä!, Jess.
        Pillussa a päässä... Sehän se...:)

• NumeRoita kirjoitti:

On se ikä mikä tahasa..kokemus opettaa vielä enemmän. En halua akateemista työtöntä. Ikä on vain

En ole työtön työnhakija ,
        kuten profiilissanikin lukee.

On ole myöskään työkyvytön.
        En vain saa juuri nyt tehtyä niitä KIRJALLISIA HOMMIA , jotka PITÄISI
        tehdä.

En myöskään OLE TARJOAMASSA SEURAANI
        SINULLE- sinä tuntematon henkilö,
        joka kirjoittelet REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ
        NIMIMERKILLÄ!

Ei sinun minua TUNTEMATON NAINEN tai MIES
        tarvitse sen kummemmin "haluta"!

• Kukahantääon kirjoitti:

Taas hyvä!, Jess.

Taitaapa vaan nimimerkki "harkitseeeliminointia" olla mies. Naisia halventavasta
        kirjoitustyylistään päätellen!

Tuskin kukaan nainen kirjoittaisi : "Mulle riittää, että pillussa ja päässä tuntuu. "

• Kukahantääon kirjoitti:

Taas hyvä!, Jess.

Kirjoitatko myös nimimerkillä "harkitseeeliminointia"?
        Eli kehuitko itse itseäsi?

• Ei_jatkoon-
        harkitseeeliminointia kirjoitti:

Taisi olla kaksi vaihtoehtoa komentissani. Aika syvissä vesissä se mies uiskentelee. Suorastaan pimeissä. Saatat ola kyllä oikeassa, ettei luonteella ole miehelle väliä. Luulis meren pohjassa kelpaavan yks sun toisen luonteinen nainen... Niin ulkonäölläkään ei ole väliä. Ainakin sillä miehellä on rohkeutta riiata hyvännäkösiäkin eikä vain tuomita ulkonäön perusteella kuten tässä hippiyhteiskunnassa leväperseisillä naisilla yleensä on tapana. "It's all a about the nature of human", kunhan ihmiset ei korosta ulkonäköään, tavoittele voittoa, ole kiinnostuneet pinnallisista asioista... Aina on joku sanomassa miten ei tule olla, ja aina on joku tuomitsemassa jollakin aatteella toisten ihmisten tekemisiä. Vittumaista konservatismia eikä mitään muuta. Ihmiset ajautuu aina ääripäihin. Mulle riittää, että pillussa ja päässä tuntuu.

Timo hae apua!
        On reppana ihan sekaisin vihansa kanssa.

• harkitseeeliminointia

Mä olen nainen. On taidettu ennenkin avautua mun kommenteista kun ovat nii miehisiä. Musta sä sekundaariepäMiakommentoija kuulostat lähinnä tekopyhältä psalta profiileines. Olet tosi tuomitseva, etkä ymmärrä ollenkaan erilaisia mielipiteitä. Mainitsen vielä, että vedät hätiköityjä propagandatrollipäätelmiä hyvin vähästä määrästä informaatiota, jota sulle on annettu. Olet kerrassaan iso, joka vyöryy ihmisen päälle täällä palstalla. Vituttaa kun mun naiseus kyseenalaistetaa. Mä en anna sulle mun naiseutta enää Mene stereotypioinesi muualle. Oot joku psykan kirjoihin liikaa perehtyny kirja-akateemikko, jolta puuttuu käytnnö tatsi. Tässä viimeinen naiseuteni sulle: lähden tatsaamaan pilluani, baibai

• NumeRoita kirjoitti:

Äläpäs näsäviisastele!

Totesit, että kokemus opettaa ikää enemmän.
        Kokemushan karttuu iän myötä.

Ja olen aina ollut siitä harvinainen henkilö,
        että olen viihtynyt itseäni huomattavasti vanhempienkin ihmisten keskusteluseurassa.

Sieltä, useammassa parisuhteessa olleilta vanhemmilta ihmisiltä, parjatuista kirjoista ja omista
        kokemuksista olen oppinut seuraavan:

MITÄ VANHEMMAKSI IHMINEN TULLEE ja MITÄ KAUEMMIN IHMINEN PARISUHTEISSA ELÄÄ,
        sitä vähemmän hänelle merkitsee kumppanin ulkonäkö ja muut ulkoiset seikat,
        ja sitä enemmän ÄLY ja LUONNE.

• harkitseeeliminointia kirjoitti:

Mä olen nainen. On taidettu ennenkin avautua mun kommenteista kun ovat nii miehisiä. Musta sä sekundaariepäMiakommentoija kuulostat lähinnä tekopyhältä psalta profiileines. Olet tosi tuomitseva, etkä ymmärrä ollenkaan erilaisia mielipiteitä. Mainitsen vielä, että vedät hätiköityjä propagandatrollipäätelmiä hyvin vähästä määrästä informaatiota, jota sulle on annettu. Olet kerrassaan iso, joka vyöryy ihmisen päälle täällä palstalla. Vituttaa kun mun naiseus kyseenalaistetaa. Mä en anna sulle mun naiseutta enää Mene stereotypioinesi muualle. Oot joku psykan kirjoihin liikaa perehtyny kirja-akateemikko, jolta puuttuu käytnnö tatsi. Tässä viimeinen naiseuteni sulle: lähden tatsaamaan pilluani, baibai

KIRJOITIT:

"Oot joku psykan kirjoihin liikaa perehtyny kirja-akateemikko, jolta puuttuu käytnnö tatsi.

VASTAAN:

Ei puutu käytännön "tatsi", useinkaan. Useimmiten arvaukseni osuvat ihmisten luonteen ja käytöksen suhteen oikeaan.

Esimerkiksi sinä vaikutat kommenttisi perusteella korkeintaan 28-vuotiaalta VIHAISELTA ja KAPINALLISELTA NUORELTA NAISELTA, joka luulee, että on coolia pyrkiä ehdoin tahdoin olemaan karski ja miesmäinen!

Ja oletko sinä, VIHAISENA ja KIUKKUISENA höyryävä nuori kapinallinen nainen
        tullut ajatelleeksi, että JOS VÄHÄN VAIVAUTUU LUKEMAAN KIRJOJA, ei kaikkea tarvitse
        oppia kantapään kautta.

En nosta hattua sinulle VIHAINEN ja kapinoiva nuori nainen, sillä TOISTEN NIMIMERKKIEN
        ARVOSTELU itse tunnistamattomana netissä pysytellen EI OSOITA SUURTAKAAN ROHKEUTTA!

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

KIRJOITIT:

"Oot joku psykan kirjoihin liikaa perehtyny kirja-akateemikko, jolta puuttuu käytnnö tatsi.

VASTAAN:

Ei puutu käytännön "tatsi", useinkaan. Useimmiten arvaukseni osuvat ihmisten luonteen ja käytöksen suhteen oikeaan.

Esimerkiksi sinä vaikutat kommenttisi perusteella korkeintaan 28-vuotiaalta VIHAISELTA ja KAPINALLISELTA NUORELTA NAISELTA, joka luulee, että on coolia pyrkiä ehdoin tahdoin olemaan karski ja miesmäinen!

Ja oletko sinä, VIHAISENA ja KIUKKUISENA höyryävä nuori kapinallinen nainen
        tullut ajatelleeksi, että JOS VÄHÄN VAIVAUTUU LUKEMAAN KIRJOJA, ei kaikkea tarvitse
        oppia kantapään kautta.

En nosta hattua sinulle VIHAINEN ja kapinoiva nuori nainen, sillä TOISTEN NIMIMERKKIEN
        ARVOSTELU itse tunnistamattomana netissä pysytellen EI OSOITA SUURTAKAAN ROHKEUTTA!

Eli höyryä, kiukkua ja lyö päätäsi vähemmän seinään ITSEPÄISYYKSISSÄSI,
        ja kuuntele enemmän vanhempien ihmisten neuvoja.

Kun luet enemmän asioita kirjoista, kantapääsi kuluvat vähemmän,
        kun ei kaikkea tarvitse oppia yrityksen ja erehdyksen kautta!

• harkitseeeliminointia

Ei tässä mitään yrityksiä ja erehdyksiä ole menossa. Saat rauhassa tulkita mut vihaiseksi ja kiukkuiseksi. Mistään sellaisestakaan ei ole kyse. En ole mikään nuori. Mulla on elämä jo takana. Hyvää päivänjatkoa Sähän se tulit mun keskusteluun riekkumaan ja arvostelemaan. Sulle niistä kirjoista on hyötyä kunhan opettelet ensin lukemaan.

• harkitseeeliminointia kirjoitti:

Ei tässä mitään yrityksiä ja erehdyksiä ole menossa. Saat rauhassa tulkita mut vihaiseksi ja kiukkuiseksi. Mistään sellaisestakaan ei ole kyse. En ole mikään nuori. Mulla on elämä jo takana. Hyvää päivänjatkoa Sähän se tulit mun keskusteluun riekkumaan ja arvostelemaan. Sulle niistä kirjoista on hyötyä kunhan opettelet ensin lukemaan.

"Mulla on elämä jo takana. "

----En usko. Ei kannata ajatella noin.
        Ajattele vaikka Pirkko Mannolaa ja Göran Stubbia!

• harkitseeeliminointia

Kyllä. Pirkko Mannolan ja muiden rinnalla tuntee elämänsä todella onnistuneeksi. Kiitän huomautuksestasi. P.S. Olet järkyttävä normittaja. Minäpä taas elelen ilman niitä normeja :) Hauskaa kevättä. Laitan aamutohvelit jalkaan, jonkun järkyttävän silkkiaamutakin päälle ja tupruttelen vaikka sikaria lukien hyvää kirjaa tukka vitun pystyssä. Sen minkä nuorena taitaa, ei vanhana jaksa enää inspaa.

• KäskyJakoaTältäNaiselta

Hah, taidan olla aika helposti miehiä ulos elämästäni potkiva sillä minun kanssani ei suhde kestäisi kyllä tuollaista menoa.

Mun kanssa tahti on se että: MULLE KANS!

Eli jos mies nussii muita perseitä niin nousen parrikaadeille ja vaadin samoja oikeuksia tai eroa.
      Minä haluan kans nussia muitakin kun omaa miestä sitten jos mieskin niin tekee! Eihän se peli vetele sitten yhtään että vaan toisella semmoiset oikeudet. Olen nuori ja suht. hyvännäköinen ja minulla on menekkiä tuolla joten mitäs vittua! Mulle kans!

• Hörskätec-oy

Timo ei sinun tarvitse vastata itse itsellesi.
        Hae apua reppana, vaikka tyttöystäväsi tai avovaimosi
        tukemana!

Hörskätec-oy kirjoitti:

Timo ei sinun tarvitse vastata itse itsellesi.
        Hae apua reppana, vaikka tyttöystäväsi tai avovaimosi
        tukemana!

Timppasesi on sinulle hiukkasen pakkomielle. Ootko pistänyt merkille että jokaisessa kirjoittamassasi lauseessa ilmaantuu nimi Timo?

Jos olet mies niin olen huolissani siitä oletkohan ihan hetero ja jos nainen olet tainnut hypätä tuon erokäsittelyn yli ja suoraan avioliittoon uuden kanssa. Se ei näytä olleen hyvä ratkaisu. Tuotko Timoa avioseksiinkin?

• KäskyJakoaTältäNaiselta kirjoitti:

Timppasesi on sinulle hiukkasen pakkomielle. Ootko pistänyt merkille että jokaisessa kirjoittamassasi lauseessa ilmaantuu nimi Timo?

Jos olet mies niin olen huolissani siitä oletkohan ihan hetero ja jos nainen olet tainnut hypätä tuon erokäsittelyn yli ja suoraan avioliittoon uuden kanssa. Se ei näytä olleen hyvä ratkaisu. Tuotko Timoa avioseksiinkin?

Kyllä minä olen sukupuoleltani nainen.
        Ja jos vaivautuisit lukemaan viestejäni
        kaikki noin 55 sivua, huomaisit,
        ettei niissä suurimmassa osassa mainita nimeä Timo.

Timo-niminen henkilö
        ei ole koskaan ollut EDES FYYSISESSÄ KONTAKTISSA minuun,
        saati että meillä olisi ollut peräti suhde.
        Timo ei siis ole ex-mieheni.

Ex-kihlattuni ja avomieheni nimi ei ala T-kirjaimella.
        Nykyisen mieheni, jonka kanssa elän yli 15-
        vuotisessa suhteessa, nimi ei ala T-kirjaimella.

Joten se siitä, että ERO Timon kanssa olisi aikanaan
        jäänyt käsittelemättä. Mitään EROA ei ole ollut,
        koskapa ei ole ollut suhdettakaan!

Oli miten oli mutta Timo toisto noin monesti kuin täällä toistat on varmasti sinun puolisosi mielestä jo "parisuhdeongelma"

Junnaat menneessä ja se tuskin tekee hyvää suhteelle. En tunne yhtäkään miestä joka jaksaisi kunnella tuhansia kertoja päivässä Timosta nonstoppina. . Miehet joiden kanssa itse olen suhteessa ollut ovat olleet sen tyyppisiä että suuhuni olisi tullut teippi ja minut olisi todennäköisesti joko

A) laitettu parvekkeelle paapattaa jostain toisesta miehestä
        B) Jätetty
        C) Ilmoitettu että "nyt nainen valitse joko minä tai se toinen. Jos minä niin turpa tukkoon siitä toistasta miehestä nyt. Sanaakaan ei enää tai minä lähden"

Minun existä yksikään ei olisi tuollaista paapatusta toisista miehistä vuositolkulla kuunnellut
        Toiv. osaat olla loukkaamatta sitä nykyistä miestäsi ja kotona osaat olla Timosta hiljaa. Muuten suhteesi kärsii.

• Yhdelläsilmäyksellä

Hemmetin hyvä! Kaikki näkökannat ! Oot sä vaan hyvä! Voi että! Ihanan ihana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      477
      1385
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1136
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      825
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      767
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      736
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      677
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62