Sulta olen aina saanut rukkaset, kun olen yrittänyt tehdä tästä totta. Silti tästä ei ole tullut loppua.
Meillä on luultavasti enää puolet elämästämme jäljellä, jos sitäkään. Eikö nyt olisi jo aika olla yhdessä?
Oon hakannut päätä seinään
7
436
Vastaukset
"Saanut rukkaset?"
Toivottavasti kohde ei anna sinulle nyt rukkasia.
(Tunnisteitahan ei saa pyytää. Heti joku ilmoittaa, että "´se on väärin". Tunnistaa pitää ilman tietoja sukupuolesta ja asuinpaikasta. Olisit ap. edes laittanut edes, sinä hoikka bondi Vantaalta tai vaalea nainen Oulusta tai tumma mies Lapista tai...)- näetomaannapaasivain
Oletko ihan terve? Jos olet saanut rukkaset, se tarkoittaa että on aika miettiä ihan muita ihmisiä.
- ei-enää-rukkasia
Juuri noin on liian usein käynyt, uskaltaisitkohan vielä viimeisen kerran lähestyä? Rukkasten sijaan, antaisin ison halauksen.
Meneekö tällä palstalla jokin oikeinkin?
Kummallista. Sepä hyvä.
(Jotkut löysivät toisensa!)- eirohkeneenääää
Kyllä sun varmaan täytyy nyt ihan itse toimia jos jotakin hänestä vielä jotakin tahdot. Harva nainen uskaltaa enää monien pakkejen jälkeen tehdä mitään vaikka täällä lupaltaisiin miljoonia halauksia. Minen ainakaan uskalla (eiap)
eirohkeneenääää kirjoitti:
Kyllä sun varmaan täytyy nyt ihan itse toimia jos jotakin hänestä vielä jotakin tahdot. Harva nainen uskaltaa enää monien pakkejen jälkeen tehdä mitään vaikka täällä lupaltaisiin miljoonia halauksia. Minen ainakaan uskalla (eiap)
Minulle ei ole koskaan kukaan antanut rukkasia.
Naimisissakin olen ollut jo vuosikausia!
- Hevimuusikolle
Hei mä luulin että sä olet naimisissa ja sä olet eronnut. Sain tietää että olet ERONNUT. Voi helvetti TUU TÄNNE!!! Rakastellaan ensin kaks viikkoa putkeen tässä sängyssä ja sit mä sanon sen, ETTÄ rakastan sua!!!! Hyvä, helpottiko?? Mä haluan sua ja sun ihanaa käsitystä minusta. Ihananaa sä oot ihana!!! Rakas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685