Älä himoa muita, kun miesystäväsi vartio taustalla!!
Se että hän käy ylle, saattaa miesystävisi joskus saadat turpaansa!
Ei ihme, jos susta saa h*-kuvan!
Nainen... Sulle tiedoksi.
10
488
Vastaukset
- Lazzare11a
Sommerpeter
- tännevälillä
Kyllä mun miesystävä ei tiedä susta ja se on kiivas luonne enkä himoa täällä muita saa kait täällä muutkin puhua ku sä mutta mähän sanoin sulle että koko family tietää että kirjoittelen
Nimimerkki "tännevälillä" kirjoitti:
------Kyllä mun miesystävä ei tiedä susta.
VASTAAN:
Opettele kirjoittamaan suomenkieltä, hyvä nimimerkki "tännevälillä".
Olisit kirjoittanut: On totta, ettei miesystäväni tiedä sinusta.
Kirjoitustyylisi muistuttaa erehdyttäväsi ALOITTAJAN kirjoitustyyliä.
Käytkö dialogia itsesi kanssa?- koulussa
Kuule mä kirjoitan tahallisesti näin koska se on mun kapinaa tämmöisiä palstoja vastaan äidinkieli oli 9
- vaihdasukkia
Mistäs sinä tiedät kuka ketäkin himoaa, tai ikinä aikoisi sellaiselle asialle mitään oikeasti tehdä? Ajatukset eivät kenestäkään tee henkilöä, joka ottaa palveluksistaan maksun. Sehän lienee hoosi oikea määritelmä.
Tämä vain muistutuksena miehille, jotka kuvittelevat saavansa jotain vähän silmäänsä vilkuttamalla. Jos sinä ap saat joltakulta turpaasi, kannattaa varmaan miettiä, onko siinä tullut itse jotenkin myötävaikutettua kyseiseen asiaintilaan, jos sillä kiikaroimallasi naisella onkin miesystävä. ALOITTAJA eli nimimerkki "mustatsukat" kirjoitti:
------Älä himoa muita, kun miesystäväsi vartio taustalla!!
Nimimerkki "tännevälillä" vastasi:
------Kyllä mun miesystävä ei tiedä susta.
Oletko sama henkilö nimimerkeillä "mustatsukat" ja
"tännevälillä"? Ainakin kumpikin kirjoittaa YHTÄ HUONOA
SUOMENKIELTÄ. Oletko humalassa?Ooh kenelle kummalle tämä on. Varotuksena.
- eioletullutparempaa
Mulla ei ole miesystävää, on vai nopeaan jätetty luuseri josta totesin jo alkuun ettei siitä ole miesystäväksi, eikä edes ystäväksi. On vain exä, jonka kanssa lapset ja hän edelleen paras.
- pörröpäätäodotan
Olen kyllä viihtynyt ja selvinnyt aina aika hyvin vanhempien rouvien kanssa, vaikka olen joskus ajatellut villiä pörröhiuksista miestä hiljaisesti salaisesti. Kuinkahan joudun odottelemaan näin.
- Kyloonhuomannutheidät
Tiedät etten halua muita, sua rakastan. Joku muu täällä kirjoittaa ja yrittää sotkea pasmoja. Mitä on puhuttu ja tiedän niin en kerro eteenpäin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573