Eikö äiti kotona opettanut

eijatkoon

että valehteleminen on väärin? Jos ihminen heti jauhaa peetä kun tavataan niin aika vaikea olla kuvittelematta ettei ihminen tekisi sitä myös jatkossakin. Ruma totuuskin parempi kuin valhe.

2

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fwefklsdfkdfskldfsfsd

      Opetti toki, mutta muut naiset opettivat toistuvilla torjunnoilaan että totuudellakaan ei ole mitään arvoa - paitsi naiselle niin että hän voi kääntää sen miehen tappioksi. Pahoittelen jos valheeni ovat olleet läpinäkyviä ja huonolaatuisia, yritän parantaa esitystäni jatkuvasti ja jonain päivänä nousen tasolle jolla valheeni käyvät totuudesta riittävän pitkän aikaa.

      Sinä olet yksinkertaisesti harjoituskappale tässä prosessissa; onneksi emme ole mitään velkaa toisillemme. Olen yksinkertaisesti opettelemassa valehtelemaan niin hyvin että voin leijuttaa jotakuta riittävän pitkän hetken - pahoittelen että se joku et ollut juuri sinä. En ole vielä valmis.

    • naispuhe_suomi_sanakirja

      Fwefklsdfkdfskldfsfsd: Kiitos mainiosta kirjoituksesta !

      Asia on juuri näin!

      Valehteleminen on rumaa, mutta:

      1. Naiset torjuvat rehelliset miehet

      2. Naiset itse valehtelevat, minkä ehtivät. Suomalaisnaisen suusta ei rehellistä sanaa tule.

      Paljastettakoon muuten samalla suominaisten pari yleisintä valhetta (muut jatkakoot):

      Naisen Valhe1: "En ole juuri nyt valmis uuteen parisuhteeseen." - tarkoittaa oikeasti "Olen omasta mielestäni niin paljon sinua tasokkaampi, ettei parisuhde kanssasi kiinnosta nyt eikä koskaan myöhemminkään - jos kohdalle tulee mielestäni tasokas mies, parisuhdevastaisuus unohtuu sillä sekunnilla".

      Naisen Valhe2: "En halua yhdyntää". Totuus: Jos tyydytät naisen orgasmiin muulla tavalla (ilman yhdyntää), niin naiselle jää sinne sisäpuolelle "tyhjä olo". Tätä tietoa voit niin halutessasi hyödyntää (jos panettaa), MUTTA kannattaa videokuvata tapahtuma - tallenne voi osoittautua erittäin hyödylliseksi, jos joudut vilpillisessä mielessä tehdyn raiskaussyytteen uhriksi. Varmistu toki, että suostumus käy videolta ilmi siten, ettei asiasta jää epäselvyyttä jos asia menee oikeuteen raiskaussyytteenä. Ehkäpä hyvän videotallenteen ansiosta voit kääntää tilanteen toisinpäin ja nostaa syytteen perättömästä ilmiannosta "syyllisyydestäsi" raiskaukseen.

      Naisen Valhe3: "Olen sinkku" - Totuus: "Minulla on poikaystävä, mutta se riivatun poikaystävä panee mua, muttei anna orgasmia. Siksi olen halukas, jos a) osaat asiasi ja b) et pommita minua puheluilla / tekstiviesteillä jälkeenpäin. En siis aio jättää poikaystävääni, koska vaikka se on huono sängyssä, saan suhteesta taloudellista etua". (tyttökavereilleen nainen väittää rakastavansa poikaystäväänsä, mutta totta se ei ole. Suhde jatkuu taloudellisen hyödyn takia. Jos suhteesta syntyy vauva, se saattaa jatkaa suhteen kestoa, koska näin taloudellista hyötyä saa pidempään; Itselleni on epäselvää, mitä tapahtuu, jos poikaystävä saa tietää, että nainen on harrastanut seksiä muidenkin kanssa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe