Mieli rolex kellosi jokapäiväisessä käytössä ja asusteiden mukaan tietenkin ?
Vastaukset 8
- SpringDriver
Valkotauluinen Explorer II. Päädyin kuitenkin toiseen, paremmin tehtyyn ja tarkempaan. Mutta jos olisi pakko olla Rolex. Onneksi ei tarvitse.
- eirolexille
En käyttäisi minkäänlaista Rolexia minkään vaatetuksen kanssa. Arkikellona toimii NATO-hihnalla varustettu Casio G-shock GA100MC-1A. Matkalle lähtiessä tai metsässä eräillessä voin halutessani vaihtaa Casion kellon Timex camper US Army green-malliin, joka on vaatimaton, mutta asiansa ajava peruskello.
- defacto
Cosmographer Daytona on itsellä ollut viimeaikaisia mielirolleja.
- defacto
Siis steel&yellow gold.
- eiparistojätettä
Tietysti monellahan on useita rolexeja arkeen (5)? entä viikonloppu ja pyhä rolexit. Tottakai kaikki automaatteja tietenkinHRRRR tuli jo kylmä kun ajattelinkin Qvarts rolexia
- Kellokalle
Itsellä ei ole Rolleja eritelty niinkään aeki- ja pyhäkelloiksi, vaan katson mikä sopii kunkin päivän asuun parhaiten, kellohan on myös asuste. Toki rollet jätän pois metsähommista yms. missä voivat vaurioitua, niissä tyydyn Omegaani.
- Sepppä
Air king
- Sepppä
Minulla on sekä explorer 1 ja explorer 2. Ensin mainittua on tullut pidettyä enemmän ja siitä tykkään enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 70787
- 69702
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497