Minkälainen

nikkella

koti teillä on? Värimaailma, kalusteet, huoneet? Wc? Makuuhuone? Keittiö? Olohuone? Sauna? Eteinen?

Etsin omaa tyyliäni.

39

590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtenäinentyyli

      Nyt menee jo henkilökohtaiseksi :)

      Minusta sisustus menee talon mukaan. En pidä esimerkiksi vanhoista asunnoista, joista pannaan seinät nurin ja muutetaan loft-tyyliseksi isoksi tilaksi. 50-luvun taloon sopii samanhenkinen sisustus, 70-luvun talossa käyttäisin samanhenkistä kalustusta. Ei siis välttämättä retroa, vaan samanhenkistä: ei rokokoohuonekaluja 70-luvun taloon jne.

      Tuolla periaatteella olen sisustanut omat kotini. Jotkut rakkaat antiikkihuonekalut ovat kulkeneet koko ajan mukana. Tavaraa ei ole paljon, jotta on helppo siivota. Jokaisessa huoneessa on piste, johon katse kiinnittyy, esimerkiksi taulu tai patsas, kukkaryhmä, ruokapöytä ja valaisin jne.

      Täysvalkoisista kodeista en ole innostunut, mutta värejä voi olla vain pari, ettei mene sekavaksi. Pidän voimakkaista väreistä ja kukista, sekä huonekasveista että leikkokukista. Huonekasveja on vähän liikaa, yritän niitä lahjoitella pois välillä.

    • Mulla on selkeä tyyli. Täys kaaos.

      • 1212121212

        Siivoa kämppäsi.


      • 1212121212 kirjoitti:

        Siivoa kämppäsi.

        No enkä. Tää on oikein rento ja mukava, kunhan vaan katsoo mihin astuu ;)


      • 1212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        No enkä. Tää on oikein rento ja mukava, kunhan vaan katsoo mihin astuu ;)

        Lattiat ei ole tavaroiden säilyttämistä varten. Järjestät tarpeelliset kaappeihin ja lahjoitat tarpeettomat vaikka pelastusarmeijalle.


      • 1212121212 kirjoitti:

        Lattiat ei ole tavaroiden säilyttämistä varten. Järjestät tarpeelliset kaappeihin ja lahjoitat tarpeettomat vaikka pelastusarmeijalle.

        Sä olet liian rajoittunut.


      • 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Sä olet liian rajoittunut.

        Laitat maanantaihin mennessä kuvan kämpästäsi todisteeksi että olet siivonnut. Yhtään tavaraa ei saa näkyä lattialla.


    • Ihana_mutta_oma

      Meillä 1927 hirsistä rakennettu ja lautavuorattu punainen omakotitalo jaetulla pienellä tontilla. 2 h ja tupakeittiö. Paskahuusi on pihanperältä purettu ja nyt on 70 luvulla rakennettu mukavuuslaitos sisätiloissa. Pinkopahvit ovat seinissä ja kukkakuvioiset tapetit.

      • Kuulostaa ihan mun haaveelta:)


    • Sopivan tilava, kodikas ja vielä siistiä ja uutta. Aika niukka kalustus, kun pitää olla sitä liikkumatilaa. Vaaleata, mustaa, harmaata, peiliä, lasia ja kiveä. Yhtenäistä. Lapsilla värikkäämpää huoneissa.

      Pesutila on aika moderni, mutta toimivat ja viihtyisä. Kylpylätunnelma. :)

      Kuitenkin ihan tavallinen koti, jossa viihtyy.

    • tyytyväinenn

      Selkeä tyyli. Vaaleat värit. Kaksio 60 neliötä asukkaat koira ja minä.

    • Teknodonna

      Olen selvästi palstan fiftarihenkisin tyyppi, sillä asun fiftareilla rakennetussa kivitalossa Helsingin keskustassa ja kuuntelen progeteknoa vaaleanpunaisen jääkaapin päällä retrokämpässäni. Ympärilläni on karkkipurkkeja, retroradio ja Audrey Hepburnin vedos räikeänpunaisella pohjalla. Keittiö on asunnon sielu.

      Muua osa asuntoa ei niin kiinnosta minua. Se vain on... siellä.

      (naurua)

      • Teknodonna

      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Eli siis tämä oli kissani näkökulma asuntoon. Jotkut vain eivät osaa arvostaa kuin sellaisia asioita, jotka tuottavat niille jonkinlaista mielihyvää.

        (reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=2yymDU8tRM4

        Tuota voisi hieman fiksailla, sillä katti kävi valittamassa, että en ymmärrä kissoista tuon taivaallista.

        Katson tätä nyt omana itsenäni.

        Kun siirrän jonkin retromööpelin vaikka kymmenen senttiä vasemmalle, niin kissa käy tarkistamassa koko reviirinsä. Koko setin. Hän tekee tämän saman vaikka minuutin välein, jos vain itse jaksan siirrellä inspiroituneena möbeleitä vailla muuta järkeä, kuin että se olisi osa kissan käyttäytymistutkimusta.

        Kissat vain ovat sellaisia. Minkä vitun sille mahtaa?

        Psykoottista. Tai siis lähinnä neuroottista.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tuota voisi hieman fiksailla, sillä katti kävi valittamassa, että en ymmärrä kissoista tuon taivaallista.

        Katson tätä nyt omana itsenäni.

        Kun siirrän jonkin retromööpelin vaikka kymmenen senttiä vasemmalle, niin kissa käy tarkistamassa koko reviirinsä. Koko setin. Hän tekee tämän saman vaikka minuutin välein, jos vain itse jaksan siirrellä inspiroituneena möbeleitä vailla muuta järkeä, kuin että se olisi osa kissan käyttäytymistutkimusta.

        Kissat vain ovat sellaisia. Minkä vitun sille mahtaa?

        Psykoottista. Tai siis lähinnä neuroottista.

        (naurua)

        Psykologina voisin palata kissaan itseensä

        Kissa on laumaeläin, ja tulee erinomaisesti toimeen toisten kaltaistensa saalistajien kanssa. Kissat eivät juo, kuin latkivat koirat, vaan vetävät sessionsa kuivana. Tämä juontaa juurensa aavikolle, jossa mikään ei liiku keskipäivän helteessä, mutta ryömii esiin öisin. Silloin on liikuttava.

        Kissan neuroottisuus ympäristönsä suhteen taas johtuu siitä, että kissalla on valtava kapasiteetti käsittää se. Kun kissa katsoo maailmaa puolittain avattujen luomiensa takaa, niin se on ihan ok. Mutta jos kissan silmät ovat auki, niin joko jotain fataalia on tapahtumassa, tai tulee tapahtumaan. Jokin liikkui, tai on liikkunut. Vaisto on veitsenterävä.

        Tsekkaa.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Psykologina voisin palata kissaan itseensä

        Kissa on laumaeläin, ja tulee erinomaisesti toimeen toisten kaltaistensa saalistajien kanssa. Kissat eivät juo, kuin latkivat koirat, vaan vetävät sessionsa kuivana. Tämä juontaa juurensa aavikolle, jossa mikään ei liiku keskipäivän helteessä, mutta ryömii esiin öisin. Silloin on liikuttava.

        Kissan neuroottisuus ympäristönsä suhteen taas johtuu siitä, että kissalla on valtava kapasiteetti käsittää se. Kun kissa katsoo maailmaa puolittain avattujen luomiensa takaa, niin se on ihan ok. Mutta jos kissan silmät ovat auki, niin joko jotain fataalia on tapahtumassa, tai tulee tapahtumaan. Jokin liikkui, tai on liikkunut. Vaisto on veitsenterävä.

        Tsekkaa.

        (naurua)

        Tällaisella paskapalstalla jokainen teistä ymmärtää, miksi kissanpaska on kuivaa.

        Eli?

        (hirn)


    • Yksi hyvä syy asua naisen kanssa on, että mitään sisustusjuttuja ei enää vahingossakaan tarvitse miettiä itse.

      • AvioATmies

        Hah, niinhän sinä luulet! Sitten kun asut naisen kanssa, niin sinun pitää olla kiinnostunut ja ottaa kanta ihan jokaiseen sisustusasiaan, vaikka lopullisen valinnan suhteen mielipiteelläsi ei olekaan väliä. Jos sanot "aivan sama" tai muuten jätät päätösprosessin kokonaan naisen vastuulle, niin naiselle tulee sellainen olo että et välitä teidän yhteisestä kodistanne, ja se taas on sitten huono juttu suhteen kannalta.


      • Teknodonna
        AvioATmies kirjoitti:

        Hah, niinhän sinä luulet! Sitten kun asut naisen kanssa, niin sinun pitää olla kiinnostunut ja ottaa kanta ihan jokaiseen sisustusasiaan, vaikka lopullisen valinnan suhteen mielipiteelläsi ei olekaan väliä. Jos sanot "aivan sama" tai muuten jätät päätösprosessin kokonaan naisen vastuulle, niin naiselle tulee sellainen olo että et välitä teidän yhteisestä kodistanne, ja se taas on sitten huono juttu suhteen kannalta.

        Älä kiusaa Simoa latteuksillasi.

        Tuo, mitä esittelit, oli miehen logiikkaa. Nainen, jolla on mielipide, on vahva vastustaja. Simo tietää tämän.

        Simo myöskin tietää, että naiset ovat perusluonteeltaan valtavan epävarmoja, koska heiltä vaaditaan niin monenmoista. Suurin osa naisen kysymyksistä ovat turhia, ja vain esitetty heille itselleen. Nainen ikään kuin ajattelee ääneen, mutta sitten huomaa, että joku muukin on paikalla, ja kaataa sitten kuorman kuulijan suuntaan odottaen TIETENKIN vastausta, joka sekä myötäilee että torjuu esitetyn.

        Myötäily on huono juttu.

        Torjuminen on yhtä huono juttu.

        Naisen idea esitetyssä kysymyksessä on mukana olo. Nainen kerää joukkoja ja jakaa postikortteja pelaajille ympärillään. Hän rakentaa ympyrää, jonka osia kaikki ovat. Kaikki osallistuvat.

        (naurua)


      • Kun asut naisen kanssa ja naiselle tulee into muutella kalusteiden paikkaa, niin saat sitten niitä asetella eri paikkoihin sen yhden kymmenen kertaa. Ja kun lopulta ne huonekalut ovat naisen haluamilla paikolla, niin huomaamaat, että ne ovat edelleen entisillä paikoillaan.


      • AvioATmies kirjoitti:

        Hah, niinhän sinä luulet! Sitten kun asut naisen kanssa, niin sinun pitää olla kiinnostunut ja ottaa kanta ihan jokaiseen sisustusasiaan, vaikka lopullisen valinnan suhteen mielipiteelläsi ei olekaan väliä. Jos sanot "aivan sama" tai muuten jätät päätösprosessin kokonaan naisen vastuulle, niin naiselle tulee sellainen olo että et välitä teidän yhteisestä kodistanne, ja se taas on sitten huono juttu suhteen kannalta.

        Olen onnistunut ratkaisemaan asian niin, että minulle esitetään pari kolme vaihtoehtoa joista teen lopullisen valinnan. Sama kaksivaiheinen valinta toimii joihinkin asioihin myös toisinpäin.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Älä kiusaa Simoa latteuksillasi.

        Tuo, mitä esittelit, oli miehen logiikkaa. Nainen, jolla on mielipide, on vahva vastustaja. Simo tietää tämän.

        Simo myöskin tietää, että naiset ovat perusluonteeltaan valtavan epävarmoja, koska heiltä vaaditaan niin monenmoista. Suurin osa naisen kysymyksistä ovat turhia, ja vain esitetty heille itselleen. Nainen ikään kuin ajattelee ääneen, mutta sitten huomaa, että joku muukin on paikalla, ja kaataa sitten kuorman kuulijan suuntaan odottaen TIETENKIN vastausta, joka sekä myötäilee että torjuu esitetyn.

        Myötäily on huono juttu.

        Torjuminen on yhtä huono juttu.

        Naisen idea esitetyssä kysymyksessä on mukana olo. Nainen kerää joukkoja ja jakaa postikortteja pelaajille ympärillään. Hän rakentaa ympyrää, jonka osia kaikki ovat. Kaikki osallistuvat.

        (naurua)

        Sisustus-, koti-, muoti- ja harrastelehdet. Luulen että niiden kanssa voi diskuteerata vaihtoehdoista ja valinnoista niin, että tulee sopivasti myötäilyä ja vastustusta.


      • AvioATMies
        scrg kirjoitti:

        Olen onnistunut ratkaisemaan asian niin, että minulle esitetään pari kolme vaihtoehtoa joista teen lopullisen valinnan. Sama kaksivaiheinen valinta toimii joihinkin asioihin myös toisinpäin.

        Mahdat olla melkoinen jännis jos saat päättää suhteessa yhtään mistään yhtään mitään ja nainen sen hyväksyy muitta mutkitta.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Mahdat olla melkoinen jännis jos saat päättää suhteessa yhtään mistään yhtään mitään ja nainen sen hyväksyy muitta mutkitta.

        Jos tuntee että toinen päättää aina kaikesta ja lisäksi kokee sen ongelmaksi, niin ensimmäisenä lähtisin puhumaan asiasta että se toinenkin ymmärtää kantasi. Vastauksesta sitten riippuu miten hommaa lähtisi oikomaan.


      • AvioATMies
        scrg kirjoitti:

        Jos tuntee että toinen päättää aina kaikesta ja lisäksi kokee sen ongelmaksi, niin ensimmäisenä lähtisin puhumaan asiasta että se toinenkin ymmärtää kantasi. Vastauksesta sitten riippuu miten hommaa lähtisi oikomaan.

        Tuossa tuli oikeastaan yhdistettyä kaksi tyystin erilaista tilannetta mihin suhteessa oleva mies yleensä joutuu. Mun vaimoni ei ole koskaan valittanut siitä ettå hän "joutuu" päättämään kaikesta. Enemmän hän ahdistuu jos hän ei saakaan päättää kaikesta vaan mullakin on mielipide, ja peräti hänen mielipiteestään eroava.

        Moni nainen taas kuulopuheiden perusteella tuntuu olevan tilanteessa missä mies ei osallistu päätöksentekoon lainkaan. Itse epäilen, että perussyy on sama kun mullakin: nainen haluaa lopulta kuitenkin päättää mitä tehdään, mutta haluaa miehen siunauksen mielipiteelleen kun taas miehet taas ei jaksa enää vaivautua koska näkevät että taistelu on turhaa.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Tuossa tuli oikeastaan yhdistettyä kaksi tyystin erilaista tilannetta mihin suhteessa oleva mies yleensä joutuu. Mun vaimoni ei ole koskaan valittanut siitä ettå hän "joutuu" päättämään kaikesta. Enemmän hän ahdistuu jos hän ei saakaan päättää kaikesta vaan mullakin on mielipide, ja peräti hänen mielipiteestään eroava.

        Moni nainen taas kuulopuheiden perusteella tuntuu olevan tilanteessa missä mies ei osallistu päätöksentekoon lainkaan. Itse epäilen, että perussyy on sama kun mullakin: nainen haluaa lopulta kuitenkin päättää mitä tehdään, mutta haluaa miehen siunauksen mielipiteelleen kun taas miehet taas ei jaksa enää vaivautua koska näkevät että taistelu on turhaa.

        Jos kahdella ihmisellä on erilainen maku tai näkemys, niin mikään määrä keskustelua ei saa konsensusta aikaan. Siksi asioista ei voi päättää yhdessä.

        Sen voi mielestäni kuitenkin sopia kumpi ensisijaisesti päättää mistäkin asioista ja millaisia periaatteita noudatetaan. Vähän kuin parisuhteen perustuslaki. Voi tuokin sopimus vääntämiseksi mennä, mutta on mielestäni vaivan arvoista jos sillä välttää jatkuvan taistelun ja turhautumisen.


    • köyhänelämää

      Vuokrakämppä. Rivari. Ainoa kaluste on muovinen jakkara keittiössä. Nukun olkkarin nurkassa. Makuualusta, jonka päällä on makuupussi lisäpehmikkeenä ja vielä lakana päällä suojana :) tuossa menny puolen vuotta. Kesän tullen menen taas ulos asumaan, säästyy rahaa..

      • justwondering

        Mihin säästät?


      • AvioATMies
        justwondering kirjoitti:

        Mihin säästät?

        Jos nimimerkki on "köyhänelämää", niin kenties joutuu venyttämään penniä ihan perustoimeentuloon? Siihen että ei lähde kämppä alta ja riittää syötävää sen verran ettei nälkää näe?


    • Tyylinsä.jo.löytänyt

      Joo, kaikki nuo on ja vähän muutakin mitä et maininnut.

    • Mä muutan uuteen kotiin ja kaikki on auki sisustuksen suhteen. Olev visualisti ja värit ovat tärkeät mulle :) pohdin pitkään minkä ja millaista mihinki tulee ja se riippuu paljon tilasta, ikkunanäköalasta yms. Päätin maalata makkarini seinät itse kuviollisiksi :) aihe on auki vielä tosin. Kunhan saa kaikki tavarat paikoilleen :)

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Kun muutin tähän niin oli rumat tapetit. Suostuttelin omistajaa maksamaan tapetti rempan ja maalauksen jonka itse suoritin. Parkettilattia, valkoinen tv taso, 2 nojatuolia, 2 muuta tuolia, olohuoneen pyöreä pöytä, vaalea matto, tumma sohva

      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Kasa johtoja nurkassa ei näytä hyvältä. Ainakin kahdekan eri johtoa, pleikkari johdot, tv johto, läppärin johdot, kajarien johdot ja parit latausjohdot


      • 987878978

    • veera.tutuille

      veera 34v ja asun 2 huonetta ja keittokomerossa ja makkari on minua varten eli yhden hengen sänky ja pöytä ja vaatekomero ja olkkarissa iso parivuode ja iso vitriini aina täynnä erilaisia viinoja ja pari isohkoa jääkaappia täynnä eri oluita ja sohva ja pari nojatuolia eli tarjoilen miehille paukkuja seksi hepeneissä tai tarjoilen olutta ja pakastin nopeisiin ruokiin kuten pakaste pitzoja yms jos nälkä yllättää niin olen tinderissä ja etsin sitä oikeaa mut yleensä miehet viihtyy 1-3h kerrallaan ja ja välillä treffeillä käy päivässä 1-5 miestä välillä samat ja välillä eri miehet ja kumeja kuluu ja välillä pyydän miehiltä kumeihin rahaa niin tinderi miehet osaa naida ja kyllä sit naikin minua

    • Mun tyyli on poikamiestyyli.

      Läpi huoneiston tammilaminaatti lattiassa ja seinät maalarinvalkoista. Jalkalistat massiivitammea.

      Tuloaulassa metrin mittainen avohyllykkö ja 60 cm leveä siivouskaappi, valaisin kattoplafondi valkoisella mattalasikuvulla. Tuloaulassa asunnon ainoa matto.

      Keittiö L-mallinen kaksion peruskeittiö, kaapistojen ovet ja etulevyt sisäänlistoitettu puureunainen laminaattiovi (reunalista pyökki ja pinnoite valkoinen ikilevy). Työtasot valkoista ikilevyä ja tiskipisteen kohdalla perinteinen pesupöytä. Välitila valkoinen laatta 147×147mm, sauma vaaleanharmaa. Kyseessä siis pomminkestävä vuokra-asunnon keittiö.

      Keittiössä 75cm leveä ja 160cm pitkä kirsikkaviiluinen ruokapöytä johon ruokapöydän istuimet samaa sarjaa. Istuimissa istuinosa tummansinistä plyyshiä. Ruokapöydän yläpuolella hissivalaisin jossa 50cm halkaisijaltaan oleva kirkas lasi ja sen keskellä musta metallinen kupu.

      Kph n. 4m2, lattia siniharmaa epoksi jossa mustia ja valkoisia kvartsikiteitä. Seinät valkoinen laatta 147×147 mm, saumat vaaleanharmaa. Suihkupisteen kohdalla roiskevedet estetty suihkuverholla (sininen jossa delfiinikuvio), joka kph:n muodon huomioon ottaen on paras vaihtoehto, suihkusekoittaja FM Mattsson termostaatilla ja juoksuputkella. Wc-pytty Ido:n perusmalli jossa pitkä ja lyhyt huuhtelu. Käsienpesuallas Ido ja hana FM Mattsson bideellä. Peilikaappi Polaria 600mm peiliovilla. Lisävarusteena mainio Marika kuivausteline.

      Makuuhuone 3,6×4 metriä jossa yhdellä seinustalla 2,4 metriä kiintokomeroa (1,8 m hyllykomeroa ja 0,6 m tankokomeroa). Sänkynä 180cm leveä jenkkisänky ja lukuvalaisimena pronssinvärinen jalkalamppu ja perusvalaisimena kaunis kattoplafondi valkoisella lasilla jossa pronssinvärisiä yksityiskohtia. Ei muuta kalustusta.

      Olohuone 3,5×5 metriä ja sen perältä kulku parvekkeelle joka avautuu eteläsuuntaan. Olehuoneessa kulmasohva 2,2×3,2 metriä, kangasverhoiltu, väri tummansininen. Massiivipuinen sohvapöytä petsattua koivua sekä pieni lasinen tv-pöytä messinkirungolla ja samsungin tv.

      Vähäisistä huonekaluista johtuen kohtalaisen helppo siivottava, ainoat ongelmakohdat parisängyn ja ison kulmasohvan alta siivoaminen.

      • Teknodonna

        Tästä sai päivän yksityiskohtaiset naurut.

        (naurua)


      • LiikennemerkitJaMuut

        Tosi lutunen selvennys. Jotenkin.
        Mulla on karmea vuokrapommi lastulevykaapistoineen ja vaaleine laminaatteineen. Huonekalut tummaa puuta ja tekstiilit värikkäitä,


      • LiikennemerkitJaMuut kirjoitti:

        Tosi lutunen selvennys. Jotenkin.
        Mulla on karmea vuokrapommi lastulevykaapistoineen ja vaaleine laminaatteineen. Huonekalut tummaa puuta ja tekstiilit värikkäitä,

        Mun asunnossa on jenkkisänky, kulmasohva, sohvapöytä, tv-pöytä, tv, ruokapöytä ja 4 istuinta.

        Noiden lisäksi 4 kattovalaisinta, jalkalamppu ja eteisen matto. Siinä "irtaimisto".

        Asunto on kyllä perussiisti, siihen tehtiin pintaremontti juuri ennenkuin muutin sisään. Uudet tammilaminaatit ja jalkalistat (sävy natural), seinien, kattojen ja väliovien maalaukset, kylppärin epoksilattia, wc-pytty, suihkusekoittaja ja allashana, uudet kiintokomerot sekä uusi jää-pakastinkaappi.

        Kiintokomerot on hienointa nykyaikasta kalustelastulevyä valkoisella melamiinipinnoitteella, kalusteovet 16 mm mdf-levyä , sileä ja reunakeilaus R2. Ovet on maalipintaiset, sävy kerma ja vedin 128mm satiininvärinen kaarivedin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe