Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vitamail ravintolisät!

Mäkäräinen0

Kun näette kauppakeskuksessa vitamail tuote-esittelijän älkää ottako "näytepakkauksia" vastaan. Antavat ymmärtää että tämä on ilmaista mutta lasku pukkaa perässä! Tyttökaveri ei omasta mielestään tilannut mitään mutta nyt pukkaa viidenkymmenen euron yllätyslaskua! Kun asian tiimoilta soitettiin edellämainittuun paskalafkaan sanoivat että : "Ihmisillä on väärä luulo että näytepakkaukset olisivat ilmaisia. Eivät ole!" VAROKAA!

68

18009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tein kuukaus sitten tilauksen biobalancea ja käytän varsinkin nyt ku korona myllää ja muutenkin kun mulla huono vastustuskyky ja kun mulle myytiin, puhelu nauhoitettiin ja siinä kyllä sanottiin hinnat ja kysyttiin että ymmärsinkö kaupat. En tiedä mistä tyttäresi on ostanut tai tilannut. mutta puhelimitse myyjä ainakin kertoi mulle hinnat ja varmisti että ymmärsin 😅 ei vaikuttanut hämärälle ja tuli vielä ajoissa. Jos tyttäresi oli saanut näytepakkauksen kaupasta. Mistä ne tiesivät kenelle laskun lähettää? Varmasti oli tyttäresi antanut tietonsa tai hyväksynyt ja kirjoittanut jotkin paperit. jos on ilmainen niin ei silloin tarvitse tietoja ja osoitettakaan antaa. 😅

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, että täysin kiero firma. Tarjoavat ilm näytteitä, ihmiset menevät lankaan, eivätkä sitten pääse eroon ko p......a. Tavaraa vaan tulee ja tulee ja tuleeeeeeeeeee

      • Anonyymi

        Eiköhän se näytepakkauksen ottaja ole se tyhmin siinä diilissä. Ottaisi vaan sen pakkauksen, mutta ei antaisi mitään yhteystietojaan. Kyllä tuossa on aloittajan tapauksessa annettu yhteystiedot, pelkkä puhelinnumerokin riittää (ellei ole salainen numero) niin myyjä saa ongittua osoitetiedot.

        Kyllähän minullekin tuli joskus jotain lehtitarjouksia ym. mutta kun kyselin että mitä sitten kun olen saanut sen ilmaisen näytenumeron, niin alettiin selittämään että joo tilaus jatkuu sitten automaattisesti. Siinä vaiheessa pistin punaista luuria peliin. Olen päässyt noista riesoista eroon sillä että puhelinnumeroni on salainen enkä anna sitä mihinkään. Enkä vastaile kilpailuihin tai kyselyihin jossa halutaan puhelinnumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se näytepakkauksen ottaja ole se tyhmin siinä diilissä. Ottaisi vaan sen pakkauksen, mutta ei antaisi mitään yhteystietojaan. Kyllä tuossa on aloittajan tapauksessa annettu yhteystiedot, pelkkä puhelinnumerokin riittää (ellei ole salainen numero) niin myyjä saa ongittua osoitetiedot.

        Kyllähän minullekin tuli joskus jotain lehtitarjouksia ym. mutta kun kyselin että mitä sitten kun olen saanut sen ilmaisen näytenumeron, niin alettiin selittämään että joo tilaus jatkuu sitten automaattisesti. Siinä vaiheessa pistin punaista luuria peliin. Olen päässyt noista riesoista eroon sillä että puhelinnumeroni on salainen enkä anna sitä mihinkään. Enkä vastaile kilpailuihin tai kyselyihin jossa halutaan puhelinnumero.

        Samaa mieltä, Jos on ilmainen näyteppakkaus niin miksi siihen edes pitäisi tietoja luovuttaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, Jos on ilmainen näyteppakkaus niin miksi siihen edes pitäisi tietoja luovuttaa 😂

        En myöskään ota mitään kuukauden ilmaistarjouksia jos kuitenkin heti alussa pitää antaa luotto- tai pankkikorttitiedot.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Ei nimittäin tarvitse kuin soittaa Vitamailin numeroon niin halutessaan voi peruuttaa koko hoidon.


      • Anonyymi

        Nyt mulla käy näi . Miten voin tehdä?
        Voisiko joku anna ohjeita?
        Ja olen maksanut jo alku postikulut mutta tulee vielä.😥😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se näytepakkauksen ottaja ole se tyhmin siinä diilissä. Ottaisi vaan sen pakkauksen, mutta ei antaisi mitään yhteystietojaan. Kyllä tuossa on aloittajan tapauksessa annettu yhteystiedot, pelkkä puhelinnumerokin riittää (ellei ole salainen numero) niin myyjä saa ongittua osoitetiedot.

        Kyllähän minullekin tuli joskus jotain lehtitarjouksia ym. mutta kun kyselin että mitä sitten kun olen saanut sen ilmaisen näytenumeron, niin alettiin selittämään että joo tilaus jatkuu sitten automaattisesti. Siinä vaiheessa pistin punaista luuria peliin. Olen päässyt noista riesoista eroon sillä että puhelinnumeroni on salainen enkä anna sitä mihinkään. Enkä vastaile kilpailuihin tai kyselyihin jossa halutaan puhelinnumero.

        Juurikin näin. Kuka käskee jakelemaan tietojaan.


      • Anonyymi

        Ovatko Vitamaililla huijarit työssä? Eivätkö ymmärrä Suomenkieltä. Älkää erehtykö ostamaan tilamaan mitään, koska aina vain tulee kielloista huolimatta uusia lähetyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mulla käy näi . Miten voin tehdä?
        Voisiko joku anna ohjeita?
        Ja olen maksanut jo alku postikulut mutta tulee vielä.😥😥😥

        Myöhässä sinulle tämä neuvo sinulle mutta samassa tilanteessa oleville neuvoksi että katsokaa kuluttaja-asiamiehen yhteystiedot ja kertokaa asianne sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Ei nimittäin tarvitse kuin soittaa Vitamailin numeroon niin halutessaan voi peruuttaa koko hoidon.

        Ei pidä paikkaansa. Tämä on täysin rikollinen firma. Kiertäkää kaukaa. Ei pääse irti kun lähettävät 2 pakkausta lisää ja veloittavat 69€. Vaativat ja uhkailevat. Ottivat tabut kyllä takaisin mutta vaativat ne silti maksamaan.
        Varokaa tätä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Ei nimittäin tarvitse kuin soittaa Vitamailin numeroon niin halutessaan voi peruuttaa koko hoidon.

        Juu, jätin soittopyynnön, ei koskaan soittettu, ihan rosvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Ei nimittäin tarvitse kuin soittaa Vitamailin numeroon niin halutessaan voi peruuttaa koko hoidon.

        Ei peruttu vaikka lähetin kolo paketin avaamattomana takaisin.Ilmoittivat ettei kannata lähettää takaisin.
        Lähettivät silti vielä tilaamattoman ProstaCare paketin minulle. Paketti on maksamatta ja avaamattomana .69€ laskun kanssa joka nyt on noussut jo 98€. En aijo maksaa menen vaikka oikeuteen.
        Marcus Hjelt


    • Anonyymi

      Soittaja vitamaililta möi 120 kapselin pakkauksen 17.90 e. Pidin kohtuullisena. Tajusin myöhemmin kuitenkin että minulla on 2 saman lajin pillereitä. Maksoin ensimmäisen lähetyksen ja peruin koko jäsenyyteni. Minulle kerrottiin että olisi pitänyt perua 4 viikkoa ennen seuraavaa lähetystä ja nyt ovat ehtineet lähettää jo uuden joka maksaa 69,90 e / 120 kapselia. Ja että minun tulee se maksaa, palautan tai en. Jos palautan sen avaamattomana niin joudun itse maksamaan palautuksen heillä ei ole postin kanssa palautus sopparia..
      Paketti tuli 2 viikkoa peruutuksestani. Palautin avaamattomana ja maksoin palautuksen 5,90 e. Tuli maksumuistutus 74,90 e. Otin kuluttaja-asiamiehen yhteyden, josta ei vielä vastausta. Kerroin sen myös vitamailille. Heidän kommenttinsa oli ettei kuluttaja- asiamies voi muuttaa heidän myyntisopimuksiaan. No tiedä häntä. Olen ennenkin saanut tälläisen huijarifirman perumaan kauppansa kuluttaja- asiamiehen kautta. Silloin oli kyse pakkomyynnistä iäkkäälle henkilölle joka ei meinannut loppua peruutuksista huolimatta. Mutta varoituksen sana älkää koskaan tilatko mitään puhelinmyyjien kautta.

      • Anonyymi

        Täysin kusetusta tavaraa tulee ja laskuja myös vaikka olen perunut tuotteen selitys tälle on että en ole perunut vaikka tein Peruutuksen netissä ja vielä soitin asiakaspalveluun älkää hyvät ihmiset tilaatko mitään Vitamaililta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin kusetusta tavaraa tulee ja laskuja myös vaikka olen perunut tuotteen selitys tälle on että en ole perunut vaikka tein Peruutuksen netissä ja vielä soitin asiakaspalveluun älkää hyvät ihmiset tilaatko mitään Vitamaililta

        Mulle kävi tää aivan sama juttu ja nyt on tullut ja perintä ilmoitus ja yhtäkkiä 235€ lasku! Mitähän tässä pitäis tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi tää aivan sama juttu ja nyt on tullut ja perintä ilmoitus ja yhtäkkiä 235€ lasku! Mitähän tässä pitäis tehdä?

        Onko meni ohi?
        Jouduitko maksa vielä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin kusetusta tavaraa tulee ja laskuja myös vaikka olen perunut tuotteen selitys tälle on että en ole perunut vaikka tein Peruutuksen netissä ja vielä soitin asiakaspalveluun älkää hyvät ihmiset tilaatko mitään Vitamaililta

        Täyttä kusetusta ja samanlaiset kokemukset .eli maksan tuotteesta jonka olen perunut ajoissa ja tavara tuli kuitenkin ja soitin asiasta ja palautin postitse ja monien puhelinkeskustelujen jälkeen veloitetaan 74.90 ja viivästyskorkoa 5,00 .0len soittanut monta kertaa ja laittanut sähköpostia johon pyytänyt vastausta , mutta kaikki turhaa, saatana kun olisin nuorempi niin soittaisin poliisille mutta olen 84 v nainen ja en jaksa enää lähteä ruljanssiin asiasta. Kuinka Suomessa saa toimia tälläinen firma jolla ei ole rehellisiä liikeperiaatteita. mumma


      • Anonyymi

        Minulle kävi juurisamanlailla,huhtikuussa palautin aavaamattoman paketin nyt sitten tuli lasku alkuperäinen lasku oli 69eur nyt74,86


    • Anonyymi

      Vitamail
      Kokemus Vitamailista Sain kesällä tuotepakkauksen jota en ollut tilannut. Palautin paketin avaamattomana. Maksoin postille palautuskulut, kun posti ilmoitti että ne
      maksetaan, kun paketti on palautunut. Nyt asiasta on kulunut jo kohta puoli vuotta
      mitä on tapahtunut Vitamail karhoo maksamatonta laskua. lähetyksestä ja väittävät, että mitään palautusta ei löydy. Kysyvät onko se lähetetty Ruotsiin vain suomeen. Sitä en tiedä.
      Asiasta olen chattaillut ja sähköpostia lähetelty Suomen asiakasneuvojan kanssa Palautuspaketti seilaa varmaan Ruotsin ja Suomen välillä. Kenen on vastuu -suomen postin vai myyntifirman "Viulut" olen kuitenkn asiaskas eli minä maksamaan. Heino Haavisto Nivala

      • Anonyymi

        Miehelle, 81 v, tuli tänään 29.9. postissa laskun kera Vitamail-pakkaus, jota hän ei ole tilannut. Laskun eräpäivä 22.9. eli viikko sitten umpeutunut.
        Otan huomenna yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Ikäihmisten huijausta.


      • Anonyymi

        Erittäin huonoja kokemuksia tästä kusetusfirmasta, suoraan sanoen kusettivat multa melkein 70€ älkää tilatko mitään😨


    • Anonyymi

      Jos kauppakeskuksesta nappaa mukaan näytepakkauksen antamatta minkäänlaisia omia henkilötietoja niin ei varmaan tule laskua perässä.
      Eihän ne voi tietää kuka pakkauksen otti vastaan.

      • Anonyymi

        Vitamail tuotepaketti .Varoitus minultakin ,Edullinen 17.25 paketti on mukamas palautunut takaisin ja tänään tuli 69.00 e paketti jota ei voi palauttaa . Tarkotus oli kokeilla ja joko tilata tai perua tilaus .Onko kokemuksia pitäisikö ottaa kuluttaja asiamiehen yhteyttä..


    • Anonyymi

      On kyllä ihme firma, lähettävät tuotteita, joista peruutukset on tehty ajallaan.

    • Anonyymi

      On ihme touhua, jos peruutus ei ole kuukauden sisällä, niin tuotteet tulee joudut maksamaan. En ole vielä törmännyt aikaisemmin tälläiseen. Kaikkea mitä kaupataan tulee suhtautua varauksella. Kolme viikkoakaan aikaisemmin peruutus ei riitä.
      Nim. yksi höynäytetty

      • Anonyymi

        Tänään soitin 3 kertaa Vitamailiin ja kesti aika kauan ennenkuin joku vastasi. Nainen joka vastasi asiakaspalvelusta oli suurisuinen tyyppi. Sanoin että teidän kyllä pitäisi informoida että palautus maksaa! Ei tarvi oli vastaus. Kerroin että paketti saapui 30.4.2021 ja palautan sen nyt koska 14 vrk ei vielä ole mennyt umpeen mutta asiakaspalvelijan mielestä kyllä oli.
        Eivät osanneet edes laskea 4 viikon peruutusajasta koska niitten mielestä se on kokonainen kuukausi. Korotin myös ääneni ja sanoin että saat laskea miten sua lystää mutta sitä koulu mitä minä olen käynyt peruutus voi vielä tehdä. Tee se peruutus ja poista minut sieltä teidän listoilta ja äkkiä sanoin naiselle.
        Nainen väitti vastaan ja korotti ääntään ja sanoin että jatka vaan että seuraavaksi lähtee teidän tiedot poliisilaitokselle.
        Mene vaikka kuluttaja-asiamiehelle asiakaspalvelija vastasi. Kyllä, sinnekin kaikki paperit menee koska kopioin laskun ja lähetän selityksen kera kuluttaja-asiamiehelle vastasin. Asiakaspalvelija perui jäsenyyteni ”tämän kerran” ja käski viedä saamani paketin postiin ja jos ei paketti saavu heille menee lasku ulosottoon. Kyllä vien postiin ja otan kuvia kun olen siellä ja vielä kuitin että on lähtenyt teille niin on todisteita jos teiltä vielä jotain laskuja yms tulee.

        VAROKAA TÄTÄ FIRMAA!!


    • Anonyymi

      Höpö höpö firma😡Jos haluat jostain syystä palauttaa tilauksen niin ei onnistu. Vaikeaa oli myös päästä puhelimella ja oli niin koppava palvelu kun lopetin tilauksen😡

    • Anonyymi

      Katsoin tarkemmin paperia ei nimittäin ollu muuta vaihettu kun omistajan tiedot muuten on kopioitu pikseliä taitaa väri olla vähissään. Itse pakettia luin tarkemmin myöhemmin tänään niin ihmettelin joo luontaistuote juttuja joo se ei ole pillerin voimin vaan elämän muunnos ei pilleri yksinään paranna saatika tåmän ties missä bahaman saarilla eleilijän virolaisen taskuun oikeesti menee

    • Anonyymi

      Minä tein netin kautta tilauksen maaliskuulla, sain paketin 3.4 en kuitenkaan halunnut jatkaa tilausta joten yritin soittaa ja lopettaa asiakkuuteni mutta en päässyt läpi.
      Laitoin sitten netin kautta peruutus ilmoituksen 6.4-21
      Kuinka ollakaan toukokuussa tuli kaksi pakettia pillereitä lisää, laitoin sähköpostia että olen peruuttanut jatkotilauksen. Sain vastauksen että olen peruuttanut sen liian myöhään.
      Laitoin paketin takaisin ja maksoin itse postimaksut.
      No nyt tuli sitten karhumalasku 74 € soitin ja pääsin jopa läpi, erittäin töykeä asiakaspalvelu , olin kuulema peruuttanut tuotteen liian myöhään, minä että kuinka niin ? Paketti tuli 3.4-21 ja peruutuksen olen tehnyt 6.4-21
      Peruutus on tullut heille 12.4-21 mutta siitä huolimatta peruutus on tehty 14 vuorokauden aikana.
      Virkailija juuri puhelimessa että mun on maksettava paketti tai se menee ulosottoon, he eivät kuulema ole saaneet palautettua paketteja vaikka ne on lähetetty 25.5-21
      Yritin tavoittaa kuluttaja asiamiestä että oisin saanut tietää mitä pitäisi tehdä asian suhteen.

      • Anonyymi

        Vitamail lähettää tuotteita niin, että laskuissa on ollut eräpäivä ennenkuin tuote on edes saapunut, tätä tapahtuu säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitamail lähettää tuotteita niin, että laskuissa on ollut eräpäivä ennenkuin tuote on edes saapunut, tätä tapahtuu säännöllisesti.

        Ihan saman huomasin ja laitoin sinne sähköpostia ja laskun eräpäivää siirrettiin mutta sainkin ennen uutta eräpäivää jo muistustuslaskun korotuksen kera, todella törkeetä touhuu. Oon lopettanut jäsenyyteni jo elokuussa mutta paketteja vaa ropisee postiluukusta ? en oo kuulemma lopettanut ajoissa että laittavat vielä jonkun satsin , saas nähdä pääsenkö ikinä tästä eroon


      • Anonyymi

        Minullekin tuli uusi paketti tilausta vaikka peruin tilaukseni näyte pakkauksen jälkeen sähköpostilla. Kuulema minulla oli kaksi tilausta eri tunnuksilla ja vain toinen niistä oli heidän kohdallaan peruttu pyynnöstäni. Nyt odottaa 69e lasku tyhjästä paskasta mitä en ole edes tilannut!


    • Anonyymi

      Enpä tiedä mihin ootte soittaneet, juuri äsken lopetin oman tilaukseni puhelimitse ja tuon ystävällisempää asiakaspalvelijaa saa kyllä hakea. Hänen kanssaa olisi voinut jutella pidempäänkin ja asia mistä soitin hoitui kädenkäänteessä, ei tarvinnut kuluttaja-asiamiestä sotkea moiseen asiaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti pyysit vahvistuksen peruutuksestasi, minä ei ja uusi paketti tuli jälleen postin kautta, eikä voi kuulemma peruuttaa. Huijausta minusta.


      • Anonyymi

        Aika ihmellisiä kokemuksia.Tilasin aloitus paketin ,en huomannut ongelmiini apua soitin ja lupasin maksaa vielä seuraavan lähetyksen ,mutta sen jälkeen lopetan tilauksen no tilaus loppui niin myos pillereiden lähetykset.Kun olin syönut toisen satsin niin kivut lonkassa ja olkapäissä alkoi vähetä ja loppuivat miltei kokonaan,olin ilman pillereitä 3kk ja kivut alkoivat lisääntyä tilasin FLEX 5 ttä uudelleen enkä aio lopettaa ainakaan toistaiseksi tunnen oloni niin terveeksi näiltä osin ,ettei muutosta toistaiseksi tehdä.HUOM on ollut särkylääkkeitä,kortisonia ( 2 pist.) .En tarvitse mitään ylimääräistä apua toistaiseksi. 73v. .Ikävä kuulla moisia kohtaloita.


    • Anonyymi

      lähetin paketin takaisin mutta sanoivat ei paketti ole tullut ja lähettivät laskun mitä tehdä tv [email protected] vastaa tähän s.postiin

    • Anonyymi

      Rikosilmoitus jos paketteja tai laskuja tulee. En ole tilannut mitään mutta paketteja sekä muistutuslaskuja tulee. Vähän viittaa järjestäytyneeseen rikollisuuteen esim huumejengit. Pillerit saattaa olla mitä vaan. Eihän Vtamaililla ole mitään toimintaa Suomessa firmatietojen mukaan vaikka osoite PL 32 osoite Espooseen. Muutenkin oudot toimitusehdot netissä sekä puhelinnumero johon ei kannata omasta numerosta soittaa. Toivottavasti toiminta joskus loppuu kun istuvat vankilassa vaikka eihän niitä yleensä saa loppumaan.

      • Anonyymi

        Aivan varmaa on että tällaisella yrityksellä ei ol tulevaisuutta, koska asiakaspalvelu on todella huonoa!


    • Anonyymi

      Firman hotar med utmätning om jag inte betalar för en vara jag returnerat och inte hade beställt (provex ?).

    • Anonyymi

      Samat kokemukset, varokaa!
      Jos et avaa ajoissa naytepakkausta, et voi enää palauttaa ja seuraava iso erä on jo pakattu ja jopa lähetetty. Lasku ja pakkaus tulivat perille eräpäivän jälkeen! Msksuaikaa pidennetään, mutta palautus ei ole enää mahdollista

    • Anonyymi

      Hei, olin yhteydessä kulutusviraston miehen kanssa ja tuli selvä että mitään sopimusta teidän kanssa ei syntynyt (jos pillerin kuuri on 2 kk ja peruutus aika 2 viiko niin se on epälaillista) ja se " lääkitys" ei auttanut minua. Miksi sitten minun täytty osta teiltä lisää sitä flexia? Siis minä en maksa teille mitään ja älkää häiritse minua enää. V. Närvänen

    • Anonyymi

      Olen tilanut fasebukistä flex5 ( mainos tarjous) Kuuri kestä 2 kk, peruutus aika- 2 vk epälailinen toiminta. Sain 2 kuukauden menessä paketti ovessa, vaikka ei tilannut mitään. Olen lähettänyt paketti takaisin vitamailille postitse ja viestinä:” älkä lähettä mulle mitään ilman tilausta”, Tuli puhelimen soitto missä joku mies ilmoitti että nyt on pakko ostaa 2 paketti flex5 jonkun ” sopimuksen” mukaan hinnalla 69,90. Otin yhteyttä kuluttaja virastoon..,ajattelen tehdä rikos ilmoitus…

    • Anonyymi

      kun tuli lähetys palutusosoite oli sotkettu

    • Anonyymi

      Täysi huijarifirma, tilasin näyte-erän jonka peruin samantien ja nyt tuli sitten 2 pakettia 240 tablettia ja lasku ?? Tein jo ilmoituksen kuluttajaneuvontaan mutta nää tarttee kunnon opetuksen ilmeisti ja tulevat saamaan sen.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti nyt mahdollisimnan moni kuluttahaneuvontaan yhteys, tää firma pitää ajaa alas koska ovat selkeästi huijareita

    • Anonyymi

      Luin näitä kirjoituksia, Vitamail tuntuu käyttävän ihan samaa kaavaa kaikille, jos peruutat tuotteen saat laskun kumminkin ja uhataan ulosotolla, alkaa tuntua siltä, että yritys pyörii osittain turhaan veloitettujen rahojen varassa.

      Kannattaa ehdottomasti nähdä vaivaa ja laittaa palautetta Kuluttajaneuvontaan., mitä useampi huijattu ihminen sen tekee, sen parempi.

      Sen voi tehdä lomakkeella netissä tai soittaa heille.

      Kuluttjaneuvonnan puhelinpalvelu: ma, ti, ke, pe klo: 9 - 12 ja to klo: 12 - 15 numeroon 029-505 3050

      https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/

      • "Luin näitä kirjoituksia,"

        Minäkin luin taas uudestaan, koska ulosotto uhkaus on jo tulossa ja en tunnusta mitään tilanneeni ja koskaan en ole saanut sitä ensimäistäkään lähetystä, jossa oli mukana (mukamas) lasku.

        Soitin siis sen ensimmäiseen "karhukirjeen" numeroon ja pyysin tilauksestani kopion s-postiini, mutta ei ole tullut. Oli heillä mukamas tiedossa jopa koneeni IP numero, mistä tiedot oli saatu, joten hieman epäilin, että mistähän?

        Nämä "karhukirjeetkin" on toimitettu niin ovelasti, siis ei puh.numeroa, vaan joku "ihme" minulle tuntematon, joten en voi edes vastata.

        Jään nyt odottamaan, koska tietoni on maksuhäiriöiden listalla, koska en edes yritä tehdä mitään perinnän suhteen .


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        "Luin näitä kirjoituksia,"

        Minäkin luin taas uudestaan, koska ulosotto uhkaus on jo tulossa ja en tunnusta mitään tilanneeni ja koskaan en ole saanut sitä ensimäistäkään lähetystä, jossa oli mukana (mukamas) lasku.

        Soitin siis sen ensimmäiseen "karhukirjeen" numeroon ja pyysin tilauksestani kopion s-postiini, mutta ei ole tullut. Oli heillä mukamas tiedossa jopa koneeni IP numero, mistä tiedot oli saatu, joten hieman epäilin, että mistähän?

        Nämä "karhukirjeetkin" on toimitettu niin ovelasti, siis ei puh.numeroa, vaan joku "ihme" minulle tuntematon, joten en voi edes vastata.

        Jään nyt odottamaan, koska tietoni on maksuhäiriöiden listalla, koska en edes yritä tehdä mitään perinnän suhteen .

        Kristiina 23. Mä suosittelen vakavasti ottamaan yhteyttä Kuluttaneuvontaan, mulla on siellä asia menossa, mitä useampi sen tekee, sen parempi ja saa tollaisen ihmisiä huijaavan ja rahastavan firman kuriin.


    • Anonyymi

      EI hytyä humpuukia

    • Anonyymi

      No kuka pöljä antaa nimen ja osoitteen
      tuote-esitttelijälle ,vain suomalainen on niin tahvo !

    • Anonyymi

      Mulle tuli paketti jossa maksun eräpäivä oli ollut jo kaksi viikkoa ennen paketin saapumista !
      Varmistavat ettei kerkeä lähettää takasin 14 pv sisällä !

    • Anonyymi

      Roistoja!!! Mitenkä tällaisia myyjiä voi olla tänä päivänä asiakaspalvelussa. Heillä ei ole mitään omaatuntoa kunhan saavat vain huiputtaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Hei,
        tilasin itekin tuon Metaburn laihdutuslääkkeen. Pitää maksaa vain 7,90e jne, kun ne mainostaa. Olin laittanut siihen eka mun numeron ja sit yhteystiedot.. Lopussa pyydettiin et sähköpostiosoite mihin ne lähettää tilausvahvistuksen , laitoin siihen omani ja painoin lähetä. Oon kokeillut nyt aika monta kertaa tota ja tulee sen "lähetä" jälkeen sivu et "hups, ei löytynyt mitään"... Siinä kyl lukee et tilaus saapuu 4-7pv päästä. Onnistuikohan tää tilaus nyt ollenkaan? Koska kyl tilausvahvistus pitäs sähköpostiin ilmestyy. Laitoin nyt sähköpostia heille, toivottavasti vastaisivat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        tilasin itekin tuon Metaburn laihdutuslääkkeen. Pitää maksaa vain 7,90e jne, kun ne mainostaa. Olin laittanut siihen eka mun numeron ja sit yhteystiedot.. Lopussa pyydettiin et sähköpostiosoite mihin ne lähettää tilausvahvistuksen , laitoin siihen omani ja painoin lähetä. Oon kokeillut nyt aika monta kertaa tota ja tulee sen "lähetä" jälkeen sivu et "hups, ei löytynyt mitään"... Siinä kyl lukee et tilaus saapuu 4-7pv päästä. Onnistuikohan tää tilaus nyt ollenkaan? Koska kyl tilausvahvistus pitäs sähköpostiin ilmestyy. Laitoin nyt sähköpostia heille, toivottavasti vastaisivat..

        voisitteko kertoo tän firman tilinumeron? Maksaisin ton 7,90e niille nyt jo.. Ei todennäköisesti oo yhtään luotettava, kun ei tos lomakkeen loppupääs se tilausvahvistus sähköpostiinkaan onnistunut. Eikä vieläkään ole tullut..
        Jos oisin lukenu tän ketjun ennen tota lomakkeen täyttämist niin en olis tilannut tuolta yhtään mitään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisitteko kertoo tän firman tilinumeron? Maksaisin ton 7,90e niille nyt jo.. Ei todennäköisesti oo yhtään luotettava, kun ei tos lomakkeen loppupääs se tilausvahvistus sähköpostiinkaan onnistunut. Eikä vieläkään ole tullut..
        Jos oisin lukenu tän ketjun ennen tota lomakkeen täyttämist niin en olis tilannut tuolta yhtään mitään!!

        Ole onnellinen jos tilaus ei onnistunut, ei tarvitse jälkikäteen harmitella kun ei pääse eroon pakkomyynnistä.


    • Anonyymi

      Ollessani yhteydessä puh.asiakaspalveluun siellä kerrottiin peruutuksen tekoajaksi 30pvää, ohjeissa lukee 4 vkoa. Minun matematiikallani ovat eri asia. Todella hankalaa asiakaspalvelua. En ole ollenkaan tyytyväinen toimintaan.

    • Anonyymi

      Tämän firman kanssa oltava tarkkana, kun selailin palautteita, ei sieltä kovin löytynyt positiivista

    • Anonyymi

      Minulle tuli paketti Vitamaililta, jota en ollut tilannut. Laitoin seuraavana päivänä paketin postilaatikkoon firmalle takaisin. Nyt tuli perintäkirje, jonka mukaan pitäisi maksaa 36 euroa. Soitin ensin perintäfirmaan, josta neuvottiin soittamaan suoraan Vitamailiin. Onneton nuorimies yritti selittää että olin facebookissa tilannut tuotteen. Sanoin, että en varmasti maksa ja jos vielä tulee perintäkirjeitä, vien asian eteenpäin.
      Soperteli vielä, että lähettämääni tuotetta ei ollut heille tullut.
      Varokaa nyt näitä huijareita!

    • Anonyymi

      vitamail tänään tuli paketti. Flexremair peruin tilauksen 13.11 ja vahingossa tilasin 12.11. mutta ei auttanut paketti tuli palautin postin kautta ja maksoi yli 6e palautus.heillä ei ole mitään tajua mistään. ei mitään tajua seuravana päivänä netin kautta peruin ja paketti tuli 10 päivän päästä.en suositele kellekään.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut apua näistä tuotteista ?

      • Anonyymi

        Kysymykseesi kokemuksista : kirjoitin tälle palstalle 2022.11.29 12.06.41.
        kokemukseni tuotteesta on kirjoituksessani ja se pitää paikkansa minun kohdallani ,eli ei enää parasetamoolia, ibuprofeenia,argoksiinia eikä kortisoni piikkejä.Olkapää ja lonkkavaivat ovat ohi,niin ainakin toistaiseksi ja siksi syön (FLEX 5X) näillä näkymin niin kauan kun tuntemukset ovat nämä. En voi ottaa kantaa firman toimintaan koska minulla on asiat onnistuneet. Harmitteluni muitten puolesta.


    • Anonyymi

      Ois varmaan kannattanu lukia se lappu mihin omat yhteystietonsa antoi...

    • Anonyymi

      Minä vaikka peruin tilauksen niin lähettää silti ja kun en ole maksanut niin ulosottoon laittoi

    • Anonyymi

      On huijattu minua vanhusta. Eivät lopeta tilausta, vaikka olen selvästi ilmoittanut, etten tarvitse teidän tuotteita koskaan. Varokaa olemista tekemisissä tilauksissanne tämän Vitamail firman kanssa!

      • Anonyymi

        Pitää siis olla tarkkana eikä tilaa sitä ensimmäistäkään "ilmaista" tai edullista pakkausta. Puhelu poikki vaan heti tai jos joku yrittää tyrkyttää ostarilla niin pidentää vaan askelta eikä kuuntele.


    • Anonyymi

      Taisi olla tuota ko.
      Vatsa tuli kipeäksi, eikä ole parantunut.
      Ole jo vuoden joutunut syömään Somakkia ja välttämään kaikkia keittoja, papusoppa, ruisleipää

      Älkää uskoko ihmeaineisiin

    • Anonyymi

      Luulin että olen aino ketä maksanut 69 e turha ilman mitän tilaus näkojän en ole toivottavasti tämä firma pian menee kiinni

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe