Tietoa onecoinista

coinisti-inssi

12

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppu35

      Muhahhaa

    • Arveluttaa tämän videon maininnat likviditeetistä ja inflaatiosta.

      Mahtavatko pitää paikkaansa?

      MUAHHAMUAHAHAMUAHAHAHAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • Olen kyllä sitä mieltä että tämä on huijausta ja että videon esiintyjä ei tiedä mistä puhuu.

      Onecoinilla ei ole likviditeettiä koska sitä ei voi käyttää missään.
      Inflaatio taas syntyy siitä että kysyntää on enemmän kuin on tarjontaa

      Mikään näistä ei kohtaa esitetyssä materiaalissa

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • Jamppu35

      Miksihän onecoin on lähetellyt viime syksynä sähköpostejä jäsenille joissa vakiitetaan että emme ole pyrämidi huijaus!? Ei mulle ainakaan yhdeltäkään pörssiyhtiöltä ole tullut sähköpostia jossa vakuutellaa että homma ok

    • aivotnarikassa

      Saippuakauppiaan sivistyksellä puhumassa talousasioista!

      RUHAHAHARUAHAHAHAHAHAAAAA

    • 0necoin

      Aivan järjetöntä potaskaa. Sääliksi käy ihmisiä,jotka tuohon uskovat. Nuo kommentit bitcoinista......ei saatana. Tuo akkahan on hullu.

    • Täysi idiootti tämä nainen. Se ei tajua missä se on mukana ja kusettaa muita tähän samaan paskaan.

      Saunan takana olisi runsaasti tilaa tällaisille idiooteille

    • RÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄ

      Tämä nainen on kokenut verkostomarkkinoija! Sirpa Yarvensivu! Myy kahvia ja pesuaineita, ja nyt siirtynyt talousalalle! Vaihtaa alaa siinä missä Kari Wahlroos kalsareita!

      RÄHÄHÄHÄHÄRÄHÄHÄHÄHÄÄHÄÄÄHHÄÄÄ

      Ostakaa tältä naiselta sioitusneuvoja, ja sioittakaa coiniin. Pesuaineen kaupustelija kyllä tietää!

      Onkohan saunaseppo tämän naisen kauan kadoksissa ollut veli?

      MUAHAHAMUAHAHAAMUUAHAHAHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • AjoitusPielessä

      HÄ! onko tämä uusi video??? Eikö tuo nainen seuraa lainkaan mitä ympäristössä tapahtuu???

      Koko roska on juuri kaatumassa, ja yksi selittää hymyillen, kuinka nero on Ruja......

      • AikamoistaMenoa

        Voisi melkein luulla, ettei tuo elä ihan tässä maailmassa.


    • Oksennus

      Ei helevetti mitä sontaa tuo video oli...!

    • VTFmitäHölynPölyä

      Ei voi olla totta. Ei voi olla totta - mitä tuo nainen puhuu? Nyt alan ymmärtää, millä tasolla liikutaan tässä hommassa. Mukaan ilmeisimmin halutaan vain yksinkertaisia ihmisiä, joiden älykkyys on niin alhaisella tasolla, että mikä tahansa roska menee läpi.

      Olen ihan oikeasti järkyttynyt. Eikö ihmisillä (siis sillä hyvin pienellä otannalla ihmisistä, jotka ovat tyhmyyttään haksahtaneet tuohon soopaan) ole edes alkeellista ymmärrystä kyseenalaistaa tuonkaltainen hölynpöly...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe