Kertokaa omia kokemuksia..
työntekijöiden eriarvoinen kohtelu
4
512
Vastaukset
- Liian.ahkera
No meikä kuunnellut 6 vuotta haukkuja sekä vittuilua turhista asioista. Ja sit yks kusinen työharjoittelija, joka ei muuta kun sluibaile saa kehuja, kuinka ahkera se on ja tekee mitä käsketään. Joo meitsi tehny kaverin kesken jättämät työt loppuun plus omat siihen päälle. No maanantai vikapäivä täällä töissä katotaan sit kuka on tehnyt ja kuinka paljon ja taas vastaavasti on laiminlyönyt omat työtehtävänsä.
- EnnemminSyömättä
Se on kumma miksi pahimmat sluibailijat pysyy töissä vuodesta toiseen. Ihan liikaa negajuttuja tuli minullakin nähtyä, ja jotkut asiat vetää vain sanattomaksi. Sitten vielä tämmöinen sluibailijat voi saada pyytämättä palkankorotukset, mutta ahkera ei edes pyytämällä. Mieti siinä sitten syitä tai lähde helvettiin? Tekeekö vielä mieli jäädä?
- sluibaakinsluibempi
Luuleeko joku että nallekarkit menee tasan ?
- laskeite
kyl ne menee jos niit on oikee määrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238