Voinko antaa anteeksi?

BrokenandSad

Viikon sisään mieheni kanssa riitaa.Ensin puhetta että haluaisin minäkin seksiä,kun mieheni halusi suuseksiä.Mieheni sanoi ettei muka halua minua koska piparin muoto muuttunut oudoksi muutaman kilon lihomisen myötä.Eilen illalla mies sanoi että hiukseni haisevat homeelle vaikka olin ne aiemmin päivällä pessyt.Lisäksi töni minua kahdesti sängylle. Lähdin tilanteesta pois itkuisena ja mies tuli jonkun ajan päästä lohduttamaan..En vaan tiedä osaanko antaa hänelle anteeksi..Monena iltana pyytänyt viereeni nukkumaan mutta lupauksista huolimatta nukahtaa tai sammuu sohvalle.

4

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumaakäytöstä

Miehesi käyttäytyy todella rumasti. Pitäisi selvittää miksi, mikä on? Mitä on kunnioitus ja arvostus.

• Sevalinta

Tosi Unelmien Urpon olet valinnut!!!

Onko elämäsi todella niin henkisesti köyhää että valitset kanssaeläjäksesi aivan kenet tahaansa?! Kuten Unelmien Urpon!!

Onko mieleesi koskaan tullut ideaa kehitää itseäsi henkisesti, kuten oppimalla uutta, lisäämällä tietojasi ja taitojasi - tuolloin tavallisesti ihmisvalintakin ylenee korkeammalle tasolle.

• eivind

Eipä taida kannattaa antaa anteeksi; jo tuo sanallisesti loukkaaminen riittäisi.
      Mutta töniminen on jo fyysiseen koskemattomuuteen puuttumista ja varoittava enne tulevasta.
      Pakkaa reppusi ja pakene!

• Kuuntelee

Kuulostaa kamalalta eikä hän ei selvästi kunnioita sinua ollenkaan. Suosittelen että jättäisit hänet, noin ei toiselle voi puhua eikä noin voi käyttäytyä. Ketään ei ansaitse tuollaista kohtelua enkä itse antaisi anteeksi tuollaiselle.
      Oma mielipiteeni on että jos toinen haukkuu toista ulkonäöllisesti parisuhteessa, niin se ei ole sen ongelma kenen ulkonäössä on toisen mielestä vikaa vaan se on tässä tapauksessa vain ja ainoastaan sun miehen ongelma. Jos toinen ei kelpaa sellaisenaan niin se on oma ongelma. Jos poikaystäväni haukkuisi minua noin en todellakaan antaisi anteeksi.

Sä ansaitset parempaa kuin toi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe