En voi pitää rintaliivejä niiden kiristävyyden,saumojen painamisen vuoksi. Olen käynyt asiantuntevissa liikkeissä ja koko pitäisi olla sopiva. Siitä huolimatta haluaisin ajatella muutakin päivän aikana kun liivien kiristävyyttä tai pistävää saumaa. Kaarituki on ok mutta haluaisin sellaiset liivit,jotka pystyisin unohtamaan päivän ajaksi. Koko ni on 80 e. Olisin tosi kiitollinen neuvoista.
Mistä kiristämättömät liivit
5
487
Vastaukset
- läskionikuista
Totanoi, jos liivit kerta painuvat saumoineen läskiesi sisään, niin suosittelisin laihuttamist.
- Eliiinaa
Painoni on 65 ja pituuteni 170. Ikää 40. Ei tämä minusta niin kauhea ole.
- Raskaathuvit
Erimalliset liivit ja leveämmillä olkaimilla ja alanauhalla.
- shoppaaja
Mukavimmat liivit mitä koskaan olleet, Finnwearin. Riippuu merkistä, ostaisin yhdet hiukan kalliimmat kokeeksi.
Mielessä käynyt, voisiko itse lisätä trikookaitaleen kun ostaisi liivien jatkokappaleita. Varsinaista tukiliiviä eivät tarvitse kuin isopoviset. - triumphdoreenl
Triumph Doreen L on sinun liivisi. 85E on sinun kokosi. Ei purista, ei hankaa, mutta tukee hyvin niinkuin palleatuellisen liivin tuleekin. Siinä on leveät olkaimet ja 6cm levikenauha alhaalla.
Mukavampia rintsikoita saa hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584288Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262964Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652217Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4421833Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731325- 621297
- 601195
- 2611087
- 45998