Siis mä olen koko nettihistoriani ajan odottanut jotain sellaista, joka päräyttäisi. Periaatteessa en itsekään ymmärrä sanavalintojani, mutta minkäs ajoille voit?
Päräyttävän hahmon luominen on äärimmäisen haastavaa. Se vaatii sekä taitoa, tietoa että kokemusta. Vähemmän päräyttävät tyypit eivät saa tyyppejään eloon edes puhaltamalla niihin.
Eli mulla olisi tässä teille intellektuelleille pikku tehtävä.
Luokaa kiinnostava hahmo.
(hirn)
Yleisötehtävä
6
177
Vastaukset 6
- Teknodonna
Siis ei tämä ole niin vaikeaa, kuin sen luulisi olevan.
Siis mä en todellakaan ymmärrä tällaista, negatiivista, ilmapiiriä.
(hihitystä) On päiviä kun tajuan selkeämmin että suomen kieli on minulle kakkoskieli. Mitä on päräyttää?
- Teknodonna
Itsekin käytän tätä omituista sanaa, tietämättä, mitä sillä oikein tarkoitetaan. Ehkä se sopii johonkin torviorkesterin sisäänmarssiin, tai johonkin vastaavaan. Mutta ainakaan se ei toimi pieruhuumorina.
Se on ihan salettti.
(reps)
Tehtävä vaikuttaa näin äkkiseltään hivenen liian haasteelliselta ihmiselle jonka syvällisimmät pohdinnat käsittelevät aihetta mitä tänään söisin.
Ainakin minä tarvisin tehtävään jotakin tajunnan laajentajia, en usko että alkoholi auttaisi.- Teknodonna
Mjoo
Mutta kuitenkin on suoriuduttava juontohommista ilman prompteria.
Tämä oli jimille MAD-kokkikerhoon.
(naurua)
Laita tarinaan ripaus välimerkittömän miehen huimimmista vedoista. Laita Pertin peräänantamattomuutta ja fanaattisuutta. HC-ätmeliltä lainaa sarkastisia lausuntoja. Minulta voit lainata kiltteyden ja kunnollisuuden periaatteita. Eräketulta voit varastaa seksistisiä pikutuhmailuja. Estottoman seksuaalisuuden saralla voit lainata palstanaisia. Joo, siinäpä ne ensinnä mieleen tulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271790
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r154822Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.132585Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 51490
- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4449
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140441