Poissa olen ollut ympyröistä (ja kulmioistakin) jonkun aikaa. Jokin aika sitten kuulin, että meilläkin kerran yöpynyt Cartoon Rockers (ja olihan niitä muitakin pändejä) -kitaristi on kuollut. Lisätietoja etsin mutten löytänyt. Tietääkö täällä joku jotakin?
Kellogs Bollocks
4
5307
Vastaukset
- Tõppõ
Vanhoja punkkeja alkaa näköjään vähitellen valitettavasti tipahtelemaan.
Ois tässä tekeillä hc punk dvd johon tulee sekä vanhaa kuvamateriaalia että uusia haastatteluja (osa on jo tehty).
Vois tossa samalla kysellä porukalta mahtaako kukaan tietää tosta. - Superchargerheaven
Kauan oot ollut pois jos et tuota tiennyt.Ei tästä tarvinne enempää keskustella,ei ainakaan netissä!RIP.
- Anonyymi
Soittiko Antti "Vares" Reinikin Cartoon Rockersissa?
- Anonyymi
Keloksen jalka löyty kolera-altaasta aikanaan. Loput taitaa olla hävyksissä. Tai sit vaihto kiljunjuonnin ja pirin ja on nyt paralympialaisissa väärällä nimellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741