Terveppä terve.. semmosta kyselisin että minkätyylisiä viestejä ekalla kerralla kirjoittelette??? Siis eka yhteydenotto.. En eti mitään yleispätevää ja toimivaa iskurepliikkiä vaan ihan mielenkiinnosta kyselen. Tuntuu aina kurjalta jos lähestyminen ei saaa mitää vastakaikua:( minkälaisia yhteydenottoja tytöt kaipaa on jääny mulle mysteeriks. pitäskö niitä kehua, kertoo olevansa kiinnostunu, olla vaatimaton, kertoa minkäverran itestä..mitä ihmettä?? Kertokaas kokemuksia..pliis
Lähestymisiä....?
3
1117
Vastaukset
- Kooo
Ei niitä lähestyä voi. Moni on itteään täynnä tässä virtuaaliroskassa. Luulevat prinssien lukevan jotain kuppaista suomi24.fi roskaa. HE! Prinssit on viety jo. Nörtit jäljellä.
- Nimetön
Kyllä miesten lähestymiset ovat aika kummallisia, pokkana vaan sanotaan, että on hieman ikäeroa, vaikka sitä olisi n. 20 vuotta ja ettei se merkkaa mitään. Tosiasia on kyllä se, että naiselle merkkaa tuollainen ikäero, jos nainen sattuu olmaan se vanhempi osapuoli. Itse olen aika joustava, eli 10 ve suuntaan jos toiseen ei ole rasite, mutta siitä ylimenevä osa kyllä.
uskoisin, että jokainen arvostaa rehellistä ja aitoa viestiä, jos on "tositarkoituksella" liikkeellä. Ethän varmaan halua, että asiat sortuvat ensi tapaamisella valheiden paljastuessa.
Jos oikeasti haet itsellesi kumppania, kerro avoimesti itsestäsi ja toiveistasi. Niin et voi mielestäni mitään menettää. Tuskin haluat käydä pitkää kirjeenvaihtoa ja sitten todeta, ettei kumpikaan vastaa toisen odotuksia. Sinähän tarvitset vain yhden vastauksen juuri siltä oikealta - vai mitä?
Kun alat kirjoittaa, lue ilmoitus huolella ja vastaa siihen kertomalla myös miten itse uskoisit vastaavasi ilmoittajan odotuksia.
Luulen, että siitä voisi myös olla apua, jos yrittäisi sitten rauhassa keskittyä yhteen ihmiseen tutustumiseen kerrallaan. Itse ainakin menisin sekaisin, jos lähtisin mukaan television tarjoamaan "pudotusmalliin", jossa seulotaan isoa joukkoa ihmisiä kerrallaan.
Muista, ettei kukaan voi etukäteen tietää millainen ihminen on paras kumppani jollekin toiselle tai millaisin perustein joku on täällä kumppania etsimässä. Ole tyytyväinen, ellei joku nirppanokka vastaakaan viestiisi.
Mukavia hetkiä ja onnea hankkeellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1666124Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2093506Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on153215Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a582910Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942638Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22525IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-302256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251963Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561744- 461719