Kahvi kallistunut ja tarjouksia ei ole näkynyt aikoihin.
Missä on kauppojen kahvitarjoukset?
34
1587
Vastaukset
- piristenarkkien.maa
Ei missään, ja tuskin tuleekaan. Kallistuu vain entisestään. Eikös siinä joku ongelma nyt ole, tarjonta ei pysty vastaamaan kysyntään joten hinnat nousee.
Monissa maissa kahvi on muuten laiton huume, täällä sitä juotetaan kakaroillekin. - Nxmsslss
Musta tee on halpaa ja helpompi valmistaakin kuin kahvi. Kofeiinia siinäkin on, ei tosin yhtä paljon kuin kahvissa.
Lidlissä teepaketti maksaa vain joitain kymmeniä senttejä!Lidlistä saa Hienoa mokkaa 2,89 e puolikiloa, se on jatkuvasti halvempaa kuin K-kauppojen tarjous kahvi! Tokmannilla on samaan hintaa myös jotakin Arabika kahvia, molemmat ovat parempia laatuja kuin K-kauppojen juhlamokat !
Late Lapista. SSSS Ry!- pootoora
Late_Lapista1 kirjoitti:
Lidlistä saa Hienoa mokkaa 2,89 e puolikiloa, se on jatkuvasti halvempaa kuin K-kauppojen tarjous kahvi! Tokmannilla on samaan hintaa myös jotakin Arabika kahvia, molemmat ovat parempia laatuja kuin K-kauppojen juhlamokat !
Late Lapista. SSSS Ry!S-Marketin Rainbow-kahvi on myös 2,89€, ja hyvää tuloo Philipsillä - en osta Juhla-Mokkaa , siinä on kitkeryyttä.
- Anonyymi
pootoora kirjoitti:
S-Marketin Rainbow-kahvi on myös 2,89€, ja hyvää tuloo Philipsillä - en osta Juhla-Mokkaa , siinä on kitkeryyttä.
Taitaa olla sinulla vanha hinta Rainbow-kahvista, eilen S-marketissa oli 4,89e/pkt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sinulla vanha hinta Rainbow-kahvista, eilen S-marketissa oli 4,89e/pkt.
Jep...2 euroa tullut pakettiin lisähintaa...anteeksi,siis hintaa tarkistettu!:P
- zmdxgszxdf
Vapuksi hyvä kahvitarjous.
- Hebulihei
Ruotsissa on Presidentti-kahvin myyntikielto.
- Anonyymi
Sitä samaa ihmettelen.Gorba
- Anonyymi
Tää oli hyvä!
- Anonyymi
Osuuskaupassa oli huippuhyvä Kultakatriina -tarjous 3,95 /2 pak.tal. mutta eipä ollut sitä luomumallia, jossa 2/ 5 papua tummuusaste...
- Anonyymi
Koska tuollainen tarjous on ollut, taitaa olla aikoja sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tuollainen tarjous on ollut, taitaa olla aikoja sitten?
No eilenkin oli Ilmajoen ja Koskenkorvan S-marketeissa, pakko olla muissakin kai,,
Olisi pitänyt ostaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eilenkin oli Ilmajoen ja Koskenkorvan S-marketeissa, pakko olla muissakin kai,,
Olisi pitänyt ostaaOstin eilen kuopiolaisesta S-marketista Kultakatriinaa, hinta 5,79e/pkt.
- Anonyymi
tomaatin kg yli 5e kuka niitä ostaa märkänevät vievät biojätteeksi.
- Anonyymi
Minä ostan kotimaisia tomaatteja. Kahvia sen sijaan en osta, koska se on niin pahaa.
Tokamannilla on nyt kahvikissoille 2 pakettia Juhlamokkaa 10 eurolla. - Anonyymi
Olet itä-Suomessa kun käytät märkänevät-sanaa
- Anonyymi
Eilen ostin S-marketista Jacob merkkistä saksalaista keskipaahtoista suodatinkahvia 4,70€/500g paketti.
Hyvä suutuntuma. Eukkokin oli tyytyväinen.- Anonyymi
Keitinkin vaikuttaa.
- Anonyymi
Mulla 13 pakettia kaapissa...ostan aina kun tarjouksia...juhlamokkaa ja kultakatriinaa
- Anonyymi
Ite juon vain töissä kun muut on sinne ostanut se on kätevää eikä maksa itselle mitään. Harmittaa tosin kun kolleegat juovat jotain kevyt maitoa olen vihjannut että ostaisivat oikeaa maitoa punasta maitoa sopis paremmin kahviin mutta ei juovat sitä vetistä maitoo ja kaurvettäkin osa laitaa täällä kahviinsa hyh.
- Anonyymi
Aivan juuri noin. Punaista se edellyttää, sininen tekee vesikuraa siitä kahvista. Itse laitan usein tilkan kermaa.
- Anonyymi
Tarjoukset on siinä että 9 eurolla saa kaksi pakettia, ennen sai kolme.
- Anonyymi
Jokohan kohta Keskusta hommaa Suomeenkin Viola sulatejuustoa myyntiin.
- Anonyymi
Kohta saatte taas Venäjältä Putin Oltermannia jota en kyllä itse osta vaikka kuinka halvalla saisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta saatte taas Venäjältä Putin Oltermannia jota en kyllä itse osta vaikka kuinka halvalla saisi.
Siis ne juustot toki tehdään suomessa ei venäjällä vaikka niiden myyntitarkotus oli venäjä mutta osatsitko siis nyt kun tiedät että ei ole venäläistä juustoa?
- Anonyymi
Ensimmäinen ja viimeinen kauhallinen parempaa tarjouksesta ostettua ja siinä välissä ihan sama mitä halppista. Vielä on noita 0,70€ paketteja kaapissa muutama.
- Anonyymi
Lidl noatanut kananmunien hintaa 30% !
- Anonyymi
Kaikki muutkin hinnat nousevat silmissä.
- Anonyymi
Kauppiaat ottaa ilon irti ja nostaa kaikkia hintoja ihan vaan siksi että Euroopassa on sota, koskaan ei tiedä tuleeko ihan heti samaa tilannetta joten nyt täytyy rahastaa kun korona aikaankin meni niin "huonosti" että tilille tuli rahaa enemmän kuin meni.
- Anonyymi
Etkö ole kuulllut vielä pakkotteista joidenka takia nuo hinnat nousee? se pakotelista on todella iso puolin ja toisin etkö seuraa yhtään asioita?
- Anonyymi
Siirtykää käyttämään limuja tai energianjuomia tai käyttäkää kofeiinitabletteja, niin ei tarvitse kahvia olenkaan. Saludo-pakettikin maksaa jo yli 5 euroa.
- Anonyymi
No mutta siitä saa aika monta kuppia 5e saa vain 5 halvinta eneregiajuomaa nopeemin ne menee kuin kahvipaketti.
- Anonyymi
Valio otti ritolat Putinlandiasta, Sinne menivät joukolla, ja nyt tulevat pois kuin uitetut koirat, Pitikö sinne työnnäytyä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809