Mikä sosiaalisuus on niin tärkeää?

epäsosiaalinen1

Miksi miehen sosiaalisuus on yksi tärkeimmistä tai jopa tärkein ominaisuus miehessä? Miksi vähäpuheisemmat miehet eivät kelpaa?

23

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 223

      Ei ole tärkeää olla erityisen sosiaalinen, mutta oman kumppanin kanssa täytyisi sentään löytää jutun juurta.

    • HOMO-ATM

      Sosiaalisuus=>seurallisuus=>paljon kavereita=> korkeampi sosiaalinen status

      Suhteessa asialla ei enää mitään merkitystä eli riittää jos saat jonkun epämääräisen luuseripossen kasaan esitystä varten alussa.

    • HOMO-ATM

      Sosiaalisuus=>seurallisuus=>paljon kavereita=> korkeampi sosiaalinen status

      Suhteessa asialla ei enää mitään merkitystä eli riittää jos saat jonkun epämääräisen luuseripossen kasaan esitystä varten alussa.

    • Kakkossmiess

      No eihän siihen mieheen pysty tutustumaan, ellei se puhu. Ei itse ei ystävät ei sukulaiset.

      Mistä tiedät, mitä se mies haluaa jos se ei puhu.

    • HypergamiaOnMiesvihaa

      Ei se ole oikeasti tärkeää, se vain on näitä naisten keinoja peittää pinnalliset ja hypergamiset motiivit.

      • hetdyert

        Jep, komea saa olla lähes millainen mörrimöykky tahansa. Ei tietenkään täysmulkku ainakaan naistaan kohtaan, mutta ei sillä sosiaalisuudella ole mitään väliä.


      • SoitanHetiSupolle

        Onko näin?. Jos näin on niin se olisi pahemman luokan passiivisagressivistä vihapuhetta.


      • moni_muukin_saa_olla
        hetdyert kirjoitti:

        Jep, komea saa olla lähes millainen mörrimöykky tahansa. Ei tietenkään täysmulkku ainakaan naistaan kohtaan, mutta ei sillä sosiaalisuudella ole mitään väliä.

        Rikaskin saa olla vaikka millainen rumilus tai mykkä.


    • Pillujen--asiantuntija

      Miehen pitää olla suosittu muiden silmissä että naisille kelpaa. Kaveriton mies ei kelpaa naisille. Pitää siis olla sosiaalinen jolla paljon kavereita. Kaverit soittelee pelailemaan ja ryyppäämään. sellaisia miehiä naiset haluaa.

      • japyh

        Minun mieheni on täysin epäsosiaalinen vapaa-aikanaan. Töissä hän joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla ei kuulemma kiinnosta lainkaan. Silloinkaan kun rupesimme tapailemaan, hänellä ei ollut kavereita. En kyllä ymmärrä mihin niitä kavereita olisi tarvittukaan, enhän minä heidän kanssaan olisi kuitenkaan seurustellut.


      • japyh kirjoitti:

        Minun mieheni on täysin epäsosiaalinen vapaa-aikanaan. Töissä hän joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla ei kuulemma kiinnosta lainkaan. Silloinkaan kun rupesimme tapailemaan, hänellä ei ollut kavereita. En kyllä ymmärrä mihin niitä kavereita olisi tarvittukaan, enhän minä heidän kanssaan olisi kuitenkaan seurustellut.

        Sama homma meillä, minulla ja miehelläni. Mä olen työelämässä aikoinaan ajanut itseni loppuun ihmiskuormituksella (pakko jaksaa ja kestää) ja nykyään kaipaankin omaa rauhaa enemmän, kuin niitä ihmisiä tiiviisti kyselemään aina jonnekin päin. Perusluonnekin on enempi itseskeen viihtyvä, kun seuraihminen. Tykkään ihmisistä ja kommunikoinnista, mutta voimavarojeni puitteissa. Liika on liikaa. Nopeasti tulee liikaa. Töissä jaksamisesta tuleekin haastavaa.

        Miehelläni on kotipuolessa kavereita, joita näki silloin aktiivisemmin, yksinäinen susi luonteeltaan hänkin. Mutta nykyään ei nappaa sosialisoiminen.


    • vjjcchjg

      Paitsi jos on sellainen miehekäs yksinäinen susi, joka kun kävelee saluunaan niin kaikki miehet hiljenevät peloissaan ja naiset kiimoissaan.

    • perusasiaaa

      Yhdessä oleminen on yksi sosiaalisuuden muoto. Jos ei ole yhtään sosiaalinen, miten viettää aikaa sen kumppaninkaan kanssa.

    • Määrittele sosiaalisuus?.. ;P

      Mutta jos se tarkoittaa nyt tässä tapauksessa sitä, että kommunikointi on vaikeaa, niin kyllä se koskee molempia sukupuolia yhtä lailla, että tutustuminen kyseiseen yksilöön voi olla ja on hieman hankalaa monenkin syyn takia.. ;P

      • Samalla tavalla se onnistuu kuin muillekin. Jos jollain on kommunikointivaikeuksia, niin selitetään ensin suullisesti ja loput viitotaan käsin.


      • tasaarvonvuosi2017

        Se on sitä että nainen istuu hiljaa paikallaan ja mies hoitaa kaiken puhumisen.


      • toisinpäin
        tasaarvonvuosi2017 kirjoitti:

        Se on sitä että nainen istuu hiljaa paikallaan ja mies hoitaa kaiken puhumisen.

        Usein nainen on puheliaampi kuin mies.


      • Vastaus123 kirjoitti:

        Samalla tavalla se onnistuu kuin muillekin. Jos jollain on kommunikointivaikeuksia, niin selitetään ensin suullisesti ja loput viitotaan käsin.

        Tarkoitin, nyt sitä myös, että toiselta ei saa edes sellaisia signaaleja, että hän haluaa tutustua jne.. ;P

        Jos joku kiinnostaa, niin kyllähän sitä pystyy tutustumaan vaikka kuinka ujoon jne, jos/kun vain tietää, että toinenkin haluaa tutustua.. Toki en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta ei tuollaiset asiat ainakaan minulle miinuksia ole.. Se voi olla päinvastoin ihan söpöäkin.. ;P


      • sohvassa6734
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tarkoitin, nyt sitä myös, että toiselta ei saa edes sellaisia signaaleja, että hän haluaa tutustua jne.. ;P

        Jos joku kiinnostaa, niin kyllähän sitä pystyy tutustumaan vaikka kuinka ujoon jne, jos/kun vain tietää, että toinenkin haluaa tutustua.. Toki en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta ei tuollaiset asiat ainakaan minulle miinuksia ole.. Se voi olla päinvastoin ihan söpöäkin.. ;P

        Mitä tekee miehellä joka ei osaa tanssia, katsotaan kotona telkkaria maailman tappiin.
        Tanssitaidottomat lampaat kannattaa kiertää kaukaa.


      • sohvassa6734 kirjoitti:

        Mitä tekee miehellä joka ei osaa tanssia, katsotaan kotona telkkaria maailman tappiin.
        Tanssitaidottomat lampaat kannattaa kiertää kaukaa.

        En oikein ymmärtänyt viestisi sisältöä, että mitä halusit viestilläsi kertoa ja miksi?.. ;P

        Enkä minä ainakaan näin hetero miehenä tee miehellä yhtään mitään.. ;D


      • toisinpäin kirjoitti:

        Usein nainen on puheliaampi kuin mies.

        Ja silti miehen pitäsi olla aloitteellisempi ja juttua eteenpäin vievä osapuoli.


    • Omantienkulkijaaa

      En tiedä. Itse olen epäsosiaalinen erakko mutta olen silti naisia saanut elämääni hyvinkin. En kaipaa hälinää ympärilleni ja muutama kaverikin on ihan harraste piireistä joiden kans olen suht harvoin tekemisissä. Toisinaan soitellaan. Olen kyllä puhelias kahden kesken ja tuntuu että siinä on ongelma koska puhun liikaa ja näinollen ilmeisesti niinkin henkilökohtaisia asioita että naiset myös jättävät helpommin. En loukkaa toista vaan päinvastoin puhun itsestäni epäarvostavasti. Aina sanotaan et miehet on hiljaisia jöröjukkia jotka ei viehätä mut jos on puhelias ei sekään näy viehättävän. Yritän parasta aikaa opetella epä avoimeksi jos naiset vaikka pysyisivät näin lähelläni. Eli olisin mielummin hiljaa kuin äänessä.

    • Nuuska.Muikkune

      Etsin miehistä pelkkiä panoja !!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe