Miksi miehen sosiaalisuus on yksi tärkeimmistä tai jopa tärkein ominaisuus miehessä? Miksi vähäpuheisemmat miehet eivät kelpaa?
Mikä sosiaalisuus on niin tärkeää?
23
407
Vastaukset
- 223
Ei ole tärkeää olla erityisen sosiaalinen, mutta oman kumppanin kanssa täytyisi sentään löytää jutun juurta.
- HOMO-ATM
Sosiaalisuus=>seurallisuus=>paljon kavereita=> korkeampi sosiaalinen status
Suhteessa asialla ei enää mitään merkitystä eli riittää jos saat jonkun epämääräisen luuseripossen kasaan esitystä varten alussa. - HOMO-ATM
Sosiaalisuus=>seurallisuus=>paljon kavereita=> korkeampi sosiaalinen status
Suhteessa asialla ei enää mitään merkitystä eli riittää jos saat jonkun epämääräisen luuseripossen kasaan esitystä varten alussa. - Kakkossmiess
No eihän siihen mieheen pysty tutustumaan, ellei se puhu. Ei itse ei ystävät ei sukulaiset.
Mistä tiedät, mitä se mies haluaa jos se ei puhu. - HypergamiaOnMiesvihaa
Ei se ole oikeasti tärkeää, se vain on näitä naisten keinoja peittää pinnalliset ja hypergamiset motiivit.
- hetdyert
Jep, komea saa olla lähes millainen mörrimöykky tahansa. Ei tietenkään täysmulkku ainakaan naistaan kohtaan, mutta ei sillä sosiaalisuudella ole mitään väliä.
- SoitanHetiSupolle
Onko näin?. Jos näin on niin se olisi pahemman luokan passiivisagressivistä vihapuhetta.
- moni_muukin_saa_olla
hetdyert kirjoitti:
Jep, komea saa olla lähes millainen mörrimöykky tahansa. Ei tietenkään täysmulkku ainakaan naistaan kohtaan, mutta ei sillä sosiaalisuudella ole mitään väliä.
Rikaskin saa olla vaikka millainen rumilus tai mykkä.
- Pillujen--asiantuntija
Miehen pitää olla suosittu muiden silmissä että naisille kelpaa. Kaveriton mies ei kelpaa naisille. Pitää siis olla sosiaalinen jolla paljon kavereita. Kaverit soittelee pelailemaan ja ryyppäämään. sellaisia miehiä naiset haluaa.
- japyh
Minun mieheni on täysin epäsosiaalinen vapaa-aikanaan. Töissä hän joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla ei kuulemma kiinnosta lainkaan. Silloinkaan kun rupesimme tapailemaan, hänellä ei ollut kavereita. En kyllä ymmärrä mihin niitä kavereita olisi tarvittukaan, enhän minä heidän kanssaan olisi kuitenkaan seurustellut.
japyh kirjoitti:
Minun mieheni on täysin epäsosiaalinen vapaa-aikanaan. Töissä hän joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla ei kuulemma kiinnosta lainkaan. Silloinkaan kun rupesimme tapailemaan, hänellä ei ollut kavereita. En kyllä ymmärrä mihin niitä kavereita olisi tarvittukaan, enhän minä heidän kanssaan olisi kuitenkaan seurustellut.
Sama homma meillä, minulla ja miehelläni. Mä olen työelämässä aikoinaan ajanut itseni loppuun ihmiskuormituksella (pakko jaksaa ja kestää) ja nykyään kaipaankin omaa rauhaa enemmän, kuin niitä ihmisiä tiiviisti kyselemään aina jonnekin päin. Perusluonnekin on enempi itseskeen viihtyvä, kun seuraihminen. Tykkään ihmisistä ja kommunikoinnista, mutta voimavarojeni puitteissa. Liika on liikaa. Nopeasti tulee liikaa. Töissä jaksamisesta tuleekin haastavaa.
Miehelläni on kotipuolessa kavereita, joita näki silloin aktiivisemmin, yksinäinen susi luonteeltaan hänkin. Mutta nykyään ei nappaa sosialisoiminen.
- vjjcchjg
Paitsi jos on sellainen miehekäs yksinäinen susi, joka kun kävelee saluunaan niin kaikki miehet hiljenevät peloissaan ja naiset kiimoissaan.
- perusasiaaa
Yhdessä oleminen on yksi sosiaalisuuden muoto. Jos ei ole yhtään sosiaalinen, miten viettää aikaa sen kumppaninkaan kanssa.
Määrittele sosiaalisuus?.. ;P
Mutta jos se tarkoittaa nyt tässä tapauksessa sitä, että kommunikointi on vaikeaa, niin kyllä se koskee molempia sukupuolia yhtä lailla, että tutustuminen kyseiseen yksilöön voi olla ja on hieman hankalaa monenkin syyn takia.. ;PSamalla tavalla se onnistuu kuin muillekin. Jos jollain on kommunikointivaikeuksia, niin selitetään ensin suullisesti ja loput viitotaan käsin.
- tasaarvonvuosi2017
Se on sitä että nainen istuu hiljaa paikallaan ja mies hoitaa kaiken puhumisen.
- toisinpäin
tasaarvonvuosi2017 kirjoitti:
Se on sitä että nainen istuu hiljaa paikallaan ja mies hoitaa kaiken puhumisen.
Usein nainen on puheliaampi kuin mies.
Vastaus123 kirjoitti:
Samalla tavalla se onnistuu kuin muillekin. Jos jollain on kommunikointivaikeuksia, niin selitetään ensin suullisesti ja loput viitotaan käsin.
Tarkoitin, nyt sitä myös, että toiselta ei saa edes sellaisia signaaleja, että hän haluaa tutustua jne.. ;P
Jos joku kiinnostaa, niin kyllähän sitä pystyy tutustumaan vaikka kuinka ujoon jne, jos/kun vain tietää, että toinenkin haluaa tutustua.. Toki en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta ei tuollaiset asiat ainakaan minulle miinuksia ole.. Se voi olla päinvastoin ihan söpöäkin.. ;P- sohvassa6734
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Tarkoitin, nyt sitä myös, että toiselta ei saa edes sellaisia signaaleja, että hän haluaa tutustua jne.. ;P
Jos joku kiinnostaa, niin kyllähän sitä pystyy tutustumaan vaikka kuinka ujoon jne, jos/kun vain tietää, että toinenkin haluaa tutustua.. Toki en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta ei tuollaiset asiat ainakaan minulle miinuksia ole.. Se voi olla päinvastoin ihan söpöäkin.. ;PMitä tekee miehellä joka ei osaa tanssia, katsotaan kotona telkkaria maailman tappiin.
Tanssitaidottomat lampaat kannattaa kiertää kaukaa. sohvassa6734 kirjoitti:
Mitä tekee miehellä joka ei osaa tanssia, katsotaan kotona telkkaria maailman tappiin.
Tanssitaidottomat lampaat kannattaa kiertää kaukaa.En oikein ymmärtänyt viestisi sisältöä, että mitä halusit viestilläsi kertoa ja miksi?.. ;P
Enkä minä ainakaan näin hetero miehenä tee miehellä yhtään mitään.. ;Dtoisinpäin kirjoitti:
Usein nainen on puheliaampi kuin mies.
Ja silti miehen pitäsi olla aloitteellisempi ja juttua eteenpäin vievä osapuoli.
- Omantienkulkijaaa
En tiedä. Itse olen epäsosiaalinen erakko mutta olen silti naisia saanut elämääni hyvinkin. En kaipaa hälinää ympärilleni ja muutama kaverikin on ihan harraste piireistä joiden kans olen suht harvoin tekemisissä. Toisinaan soitellaan. Olen kyllä puhelias kahden kesken ja tuntuu että siinä on ongelma koska puhun liikaa ja näinollen ilmeisesti niinkin henkilökohtaisia asioita että naiset myös jättävät helpommin. En loukkaa toista vaan päinvastoin puhun itsestäni epäarvostavasti. Aina sanotaan et miehet on hiljaisia jöröjukkia jotka ei viehätä mut jos on puhelias ei sekään näy viehättävän. Yritän parasta aikaa opetella epä avoimeksi jos naiset vaikka pysyisivät näin lähelläni. Eli olisin mielummin hiljaa kuin äänessä.
- Nuuska.Muikkune
Etsin miehistä pelkkiä panoja !!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001