Sinulle MIES.

NainenEdessäsi

Ihan varmuuden vuoksi, jos kukaan ei ole sitä tänään sinulle sanonut. Olet ❤.

Olisinko minä sellainen nainen, joka saisi sinut vieteltyä? Kehon kielesi puhuu siihen suuntaan.

Mä haluan sinua.
Sinä Tumma silmälasipäinen J.

16

895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäynköJoKäsiksi

      Otan sinut rajusti, varo vain ;)

      • NainenEdessäsi

        Käy ihmeessä! Jos olisit hän, en vastaan laittaisi....


    • Upea_oletkin

      Voisit ollakin.
      Kerro se minulle.

      • NainenEdessäsi

        Kokeillaanko?


    • voihitto

      Joko ny on Vappu?!!!!!!

    • NainenEdessäsi

      Tänäänkin niin lähellä olit. Liian nopeasti. Liikaa muita. Sun katseesi polttaa, vieläkin.

    • Viettelevaa

      Eräs kuvauksenkaltainen mies ihmettelee täällä kovin et voiks joku tietämättäni kaipailla noin paljosti? :)

      • NainenEdessäsi

        Mä luulen, että jos olet hän. Tiedostat kyllä olemassa olevan sähkön... Laita itsestäsi jokin tunniste... vaikka ikä?


      • merkillelaittanut
        NainenEdessäsi kirjoitti:

        Mä luulen, että jos olet hän. Tiedostat kyllä olemassa olevan sähkön... Laita itsestäsi jokin tunniste... vaikka ikä?

        Jokke kuten tiedät ja olit ruokajonossa edelläni.


      • Viettelevaa

        Jep, en nyt täysin umpisokkona tänne kirjoittele mut melkein. 43 vuotta täs on taaperrettu menemään, naiseltahan ikää ei voi kysellä mut laita nyt ihmees ittestäs ees joku tieto?


      • NainenEdessäsi

        Sä olet siis liian nuori! Tämä mies on ihan inan vajaa 50V. Jätän siis omat tunnisteeni tähän nimimerkkiini... Tänäänkin olin aivan edessäsi, silmiin katsoit ja hymyilit. Yritän olla sinulle avuksi, jotta huomaisit miten välitän/haluan.


      • NainenEdessäsi
        merkillelaittanut kirjoitti:

        Jokke kuten tiedät ja olit ruokajonossa edelläni.

        Alkuperäinen aloittaja ei ole ollut ruokajonoissa missään muodossa. Jokke on väärä nimi, joten tuo aloitusteksti ei ole hänelle.


    • runkkupekka

      Otan jo itseäni rajusti viestisi johdosta, sinua ajatellen. Uuh.

    • NainenEdessäsi

      Tänään sinun kosketuksesi... Haaveilen, että kätesi niskassani oli merkki. Yleensä et toimi noin tällaisessa tilanteessa... Vieläkin polttaa. Miten olisinkaan halunnut laskea käteni reidellesi, kääntyä. Katsoa sua silmiin ja suudella. Olit niin lähellä... minä kuitenkin liian ujo. Olisithan sinäkin voinut ottaa ohjat käsiisi jos haluaisit. Haluatko?

      • Eiookylläminulle

        Täytyy kyllä sanoa, että jos tuon suuntaisia tunteita sinussa herää ei voi vastapelurikaan olla ihan kylmä! Totean olevani kateellinen mies.


    • NainenEdessäsi

      Voih. Mitä ihanaa unta sain nähdä. Hyvää työpäivää sinulle. Toivottavasti nähdään. Voi olla, että punastun sun näkemisestä. Uni oli niin 🔥.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe